500 pixels breed nuquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:43 schreef Vigile het volgende:
afbeelding
Vandaag gemaakt in het park, en zoals te zien zwaar bewerkt. Het effect dat ik van te voren in gedachte had is perfect gelukt en ik vindt het dan ook wel een mooie plaat geworden...
Wat vinden jullie er van?
Edit RonaldV: lees even > Eerst lezen: Fotografie FAQ [1 feb 2006]
Aha, hij's beter zo jaquote:
Ik vraag me alleen maar af wat de hand van de middelste dame daar aan het doen isquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:37 schreef Vigile het volgende:
[..]
Aha, hij's beter zo ja
Krijg ik dan ook nog een reactie op m'n foto van je?![]()
Whehe, iddquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen maar af wat de hand van de middelste dame daar aan het doen is
Mooi mooiquote:
FOT > SEXquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen maar af wat de hand van de middelste dame daar aan het doen is
ehhh a dirty mind is a joy forever?quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Leg jij ff uit wat ze aan het doen is dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:43 schreef diedrick het volgende:
[..]
ehhh a dirty mind is a joy forever?![]()
![]()
denk dat we dezelfde mind hebben dus....quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Leg jij ff uit wat ze aan het doen is dan?
ik vind die zonnestralen echt mooit die uit de wolken komen!quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:37 schreef mikezwet het volgende:
[[url=http://www.mikezwetsloot.nl/forumpics/lucht1-4klein.jpg]afbeelding]
Groot[/url] Helaas vertoond mijn camera soms kuren en zitten er bovenaan wat gekke puntjes![]()
Bikkel!quote:Op zondag 2 april 2006 11:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
[afbeelding]
nadeel: hij is beetje onscherp
excuus: ik zat met sluitertijd van 20 sec in de regen
Fel licht bedoel je?quote:Op zondag 2 april 2006 10:43 schreef Orealo het volgende:
[..]
Je moet wel voorzichtig zijn met dit soort dingen te fotograveren, dat weet je he
Gaaf !!!!!!!!!quote:Op zondag 2 april 2006 11:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
[afbeelding]
nadeel: hij is beetje onscherp
excuus: ik zat met sluitertijd van 20 sec in de regen
dacht dat t net de bedoeling was dat je wel leuke, maar niet je beste, foto's hier dropte.quote:Op zondag 2 april 2006 14:25 schreef RonaldV het volgende:
Het snapshot-gehalte begint aardig op te lopen.Het is de bedoeling dat je hier één foto post die boven verwachting mooi is geworden, niet een hele serie met fotos.
Wees kritisch op jezelf. Probeer wat extra moeite te doen om een extra mooie foto af te leveren, een foto van de buurvrouw, een gebouw of een bloempje kunnen we allemaal wel maken. Als je problemen hebt met uit te voeren wat je in gedachten hebt, ga dan even kijken in Help me mijn foto te verbeteren - deel 3
Er is een verschil tussen leuke foto's en foto's met een hoog snapshot-gehaltequote:Op zondag 2 april 2006 14:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dacht dat t net de bedoeling was dat je wel leuke, maar niet je beste, foto's hier dropte.
TS is mijn mede-mod. ik weet wat hij gepost heeft, want we hebben samen dit topic bedacht. Maar er kan er maar één het topic starten.quote:Op zondag 2 april 2006 17:10 schreef sinemet het volgende:
Sorry, maar ik snap niet waarom er nou weer zo word ge ouwehoerd.![]()
Quote: Als je een mooie foto gemaakt hebt waar je gewoon trots op bent en die je aan anderen wilt laten zien kan dat in dit topic! Dit topic is voor zo veel mogelijk foto's, dus kom maar op met die mooie plaatjes!
Is wat de topicstarter zei. Dus ik snap jou probleem niet RonaldV.Mijn foto's zijn helemaal geen snapshot.
En Dawnbreaker heeft helemaal gelijk. Daar is dit topic voor, om gewoon leuke foto's te plaatsen die je met anderen wil delen of aan anderen wil laten zien.
Kijk, dat is nou eens wat anders: je had ervoor kunnen kiezen om de Domtoren (die is het toch?) gewoon te fotograferen, maar je koos voor deze optie. Over deze foto is nagedacht! Jammer dat de straat niet nog natter was, maar het resultaat is wel de moeite waard!quote:Op zondag 2 april 2006 18:07 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik heb hier veel positieve feedback op gehad, maar ik zie het er zelf nog niet in. Afgaande op de feedback, plaats ik hem toch maar.
[afbeelding]
Utrecht
Het is inderdaad de Dom en bedankt voor je complimentquote:Op zondag 2 april 2006 18:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou eens wat anders: je had ervoor kunnen kiezen om de Domtoren (die is het toch?) gewoon te fotograferen, maar je koos voor deze optie. Over deze foto is nagedacht! Jammer dat de straat niet nog natter was, maar het resultaat is wel de moeite waard!
Had ik allang al gedaan hoor.... zelfs op je te brede post...quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:37 schreef Vigile het volgende:
[..]
Aha, hij's beter zo ja
Krijg ik dan ook nog een reactie op m'n foto van je?![]()
Ik durf het bijna niet te vragen:quote:
Sorry hoor, maar sommige mensen gedragen zich hier echt als de Fok! gestapo en hebben écht overal iets over te zeiken! Je foto is te breed, je foto is te smal etc. bah bah en nog eens bah!quote:Op zondag 2 april 2006 22:38 schreef thecrook het volgende:
-edit- Dat kan je ook op een normale manier zeggen.
Het Nieuwe Fotografie Feedbacktopicquote:Op maandag 3 april 2006 13:28 schreef thecrook het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar sommige mensen gedragen zich hier echt als de Fok! gestapo en hebben écht overal iets over te zeiken! Je foto is te breed, je foto is te smal etc. bah bah en nog eens bah!
Ze zijn mooi hoorquote:Op maandag 3 april 2006 11:56 schreef 4Vita het volgende:
ik was even in Rotterdam en kon het niet laten, beide foto's 0,0 (na)bewerkt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik vind 'm mooiquote:Op zondag 2 april 2006 19:10 schreef Astridj0h het volgende:
Ok ok... niet helemaal van vandaag... en eigenlijk ook niet één fotomaar heb er wel lange tijd over nagedacht en hij is in de richting zoals ik hem wil, nee nog niet helemaal
[afbeelding]
balen, zit een wit kader omheen, wat je hier dus niet opziet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |