quote:
Op zondag 2 april 2006 17:10 schreef sinemet het volgende:Sorry, maar ik snap niet waarom er nou weer zo word ge ouwehoerd.
Quote: Als je een mooie foto gemaakt hebt waar je gewoon trots op bent en die je aan anderen wilt laten zien kan dat in dit topic! Dit topic is voor zo veel mogelijk foto's, dus kom maar op met die mooie plaatjes!
Is wat de topicstarter zei. Dus ik snap jou probleem niet RonaldV.
![]()
Mijn foto's zijn helemaal geen snapshot.
![]()
En Dawnbreaker heeft helemaal gelijk. Daar is dit topic voor, om gewoon leuke foto's te plaatsen die je met anderen wil delen of aan anderen wil laten zien.
TS is mijn mede-mod. ik weet wat hij gepost heeft, want we hebben samen dit topic bedacht. Maar er kan er maar één het topic starten.
![]()
En ik heb geen probleem, dus die kun je ook niet snappen
![]()
Je zult best best moeite hebben gedaan voor deze foto's, maar ik zie absoluut niet dat je het hebt gedaan, en wat je nu eigenlijk wilde laten zien.
"lekker rommelig"? Ik vind het een foto waar niet over is nagedacht, ik weet niet waar ik naar moet kijken, een snapshot dus.
"Ik vond hem wel wat hebben"? Vertel eens wat je hem "wel vond hebben"? Ik zie een plant met bloemen in een bak compost. Die heb ik hier op mijn balkon ook. Niets bijzonders aan dus.
Leg eens uit: waarom ben je trots op deze foto's? Misschien zie ik of een ander het dan ook.
Voor jou postte Dawnbreaker, die ik af en toe geniale foto's (de bliksem in dit topic bijvoorbeeld vind ik prachtig) zie posten, maar zijn laatste post bevat gewoon twee gevels met veel storende elementen er omheen. Als ik die gevels wil posten zorg ik ervoor dat de blauwe containers op de bovenste foto's niet zichtbaar zijn, door een ander standpunt te kiezen. Op de onderste foto zou ik ervoor zorgen dat er geen keukentrapje voor het gebouw staat niets te doen, en ik zou zo ppositie kiezen dat ik het hele pand zichtbaar heb, zonder storende luifel van een gebouw aan de overkant.
Als je dat soort dingen van te voren uitzoekt, en dan pas je foto maakt, dan heb je er over nagedacht, en heb je een reden trots te zijn op je productie.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan
controleren...
-
Privacy Matters