quote:Op maandag 3 april 2006 10:21 schreef RonaldV het volgende:
Waarin Oversight problemen heeft met een foto in de FOT-wiki
En die zie ik dus weer niet nu welquote:Op maandag 3 april 2006 10:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
Kijk maar...
http://wiki.fok.nl/index.php/Afbeelding:Screen.JPG
quote:Op maandag 3 april 2006 10:27 schreef Subhuman het volgende:
Al die andere plaatjes hebben geen ad in de bestandsnaam zitten, deze is toevallig in zo'n map terechtgekomen dus ik denk echt, zoals al eerder aangegeven, dat een adblocker de oorzaak is.
Of je zet je ZoneAlarm eens uit of zoquote:Op maandag 3 april 2006 10:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wil je mij een plezier doen en het plaatje even hier posten?
Dan zet ik hem opnieuw in de upload in een andere map....
quote:Op maandag 3 april 2006 10:32 schreef Subhuman het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Afbeelding:Fotografe2.jpg
Zie je die wel?
quote:Op maandag 3 april 2006 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of je zet je ZoneAlarm eens uit of zo
Omdat ik het topic graag uitnodigend wilde houden voor anderen. Het ging ernstig de verkeerde kant op. Ik heb er netjes gepost dat ik ging opschonen trouwens, en na een minuut of 5 heb ik de bezem erdoor gehaald.quote:Op maandag 3 april 2006 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen! deel 2
Waarom is hier trouwens geschoondIk mis een aantal posts
Fok! moet zich druk maken om mensen die hun firewall niet fatsoenlijk in kunnen stellen?quote:Op maandag 3 april 2006 10:36 schreef Oversight het volgende:
[..]
Moet gewoon zichtbaar zijn, óók voor mensen met zonealarm...
zeker nietquote:Op maandag 3 april 2006 10:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fok! moet zich druk maken om mensen die hun firewall niet fatsoenlijk in kunnen stellen?
Beetje omgekeerde wereld inderdaad, maar goed, alles voor de kijkcijfers.quote:Op maandag 3 april 2006 10:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fok! moet zich druk maken om mensen die hun firewall niet fatsoenlijk in kunnen stellen?
quote:Op maandag 3 april 2006 10:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeker niet
maar nu vraag ik me af, komt dat dan door een adblocker ofzo?
Werk jij bij de landelijke VVV of zo?quote:Op maandag 3 april 2006 11:35 schreef Ynske het volgende:
Voor in de agenda:
25-28 mei
Sporen naar het Verleden bij Stoomtrein van Goes- Borsele
(tevens een bezoek van een gastloc van de ZLSM
Tentoonstelling:
Foto Nationaal 2005 is te zien in:
02-03-2006 t/m 05-04-2006 ............ Epe
15-04-2006 t/m 14-05-2006 ............ Winschoten
20-05-2006 t/m 18-06-2006 ............ Nijmegen
24-06-2006 t/m 23-07-2006 ............ Limburg
nee, maar vind t altijd leuk om opzoek te gaan naar leuke dingenquote:Op maandag 3 april 2006 13:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Werk jij bij de landelijke VVV of zo?
Ze zijn verwerktquote:Op maandag 3 april 2006 13:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, maar vind t altijd leuk om opzoek te gaan naar leuke dingen
als t je lastig is moet je t zeggen hoor
De regel is bekend, en heeft een maand als sticky bovenaan gestaan. Er zit zelfs een hulpmiddelte in de FAQ. Als het je niet bevalt: prima, maar onthoud dat je hier niet hoeft te posten of lezen.quote:Op maandag 3 april 2006 13:28 schreef thecrook het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar sommige mensen gedragen zich hier echt als de Fok! gestapo en hebben écht overal iets over te zeiken! Je foto is te breed, je foto is te smal etc. bah bah en nog eens bah!
Het gaat mij er om dat ik het leuk vind om mijn (amateur)foto's te plaatsen en eventueel ook nog wat leer van de commentaren die geleverd worden. Maar enkele individuen maken zich meer zorgen om de breedte van de foto of dat het wel of niet een snapshot is dan om de kwaliteit daarvan en ontnemen daarmee mijn plezier om in dit topic te posten. Hartelijk dank hiervoor!quote:Op maandag 3 april 2006 13:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De regel is bekend, en heeft een maand als sticky bovenaan gestaan. Er zit zelfs een hulpmiddelte in de FAQ. Als het je niet bevalt: prima, maar onthoud dat je hier niet hoeft te posten of lezen.
als je echt wat wilt leren om je foto's te verbeteren, waarom post je ze dan niet in het topic speciaal daarvoor?quote:Op maandag 3 april 2006 13:40 schreef thecrook het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat ik het leuk vind om mijn (amateur)foto's te plaatsen en eventueel ook nog wat leer van de commentaren die geleverd worden. Maar enkele individuen maken zich meer zorgen om de breedte van de foto of dat het wel of niet een snapshot is dan om de kwaliteit daarvan en ontnemen daarmee mijn plezier om in dit topic te posten. Hartelijk dank hiervoor!![]()
Ik heb welgeteld één(!) foto geplaatst die te breed was en dat is meteen rechtgezet door een mod. Jouw post bevestigd wel wat ik al dacht: op één of andere manier zit het het fotoforum vol met ubermenschen die het allemaal zo goed (denken) te weten! Ik ben weg uit jullie zielige fotopeupeltopic hoor!quote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je echt wat wilt leren om je foto's te verbeteren, waarom post je ze dan niet in het topic speciaal daarvoor?
ons plezier word overigens ook ontnomen door eigewijze mensen zoals jij die zich niet aan de max 550 pix houden aangezien er genoeg mensen zijn die nog internetten via een telefoonlijn
Ik ben blij dat je het leuk vindt om te posten. Houden zo!quote:Op maandag 3 april 2006 13:40 schreef thecrook het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat ik het leuk vind om mijn (amateur)foto's te plaatsen en eventueel ook nog wat leer van de commentaren die geleverd worden. Maar enkele individuen maken zich meer zorgen om de breedte van de foto of dat het wel of niet een snapshot is dan om de kwaliteit daarvan en ontnemen daarmee mijn plezier om in dit topic te posten. Hartelijk dank hiervoor!![]()
En wij hebben welgeteld één resize actie laten uitvoeren door de MODS. En jij begint meteen te piepen omdat jouw foto ge-edit is???? Dat hier de mods wel strak de orde handhaven is niet ons probleem. Dat jij er een probleem van maakt is wel jouw probleem.quote:Op maandag 3 april 2006 13:56 schreef thecrook het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld één(!) foto geplaatst die te breed was en dat is meteen rechtgezet door een mod. Jouw post bevestigd wel wat ik al dacht: op één of andere manier zit het het fotoforum vol met ubermenschen die het allemaal zo goed (denken) te weten! Ik ben weg uit jullie zielige fotopeupeltopic hoor!![]()
![]()
Als je even de moeite had genomen om wat terug te lezen, had je kunnen zien dat HET HIER HELEMAAL NIET GAAT OM EEN FOTO DIE GE-EDIT ISquote:Op maandag 3 april 2006 14:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En wij hebben welgeteld één resize actie laten uitvoeren door de MODS. En jij begint meteen te piepen omdat jouw foto ge-edit is???? Dat hier de mods wel strak de orde handhaven is niet ons probleem. Dat jij er een probleem van maakt is wel jouw probleem.
Maar doe je wel effe de deur dicht als je FOT uitrent?? De verwarming staat aan omdat hier alleen maar Cooole mensen rondlopen.![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 14:35 schreef thecrook het volgende:
[..]
Als je even de moeite had genomen om wat terug te lezen, had je kunnen zien dat HET HIER HELEMAAL NIET GAAT OM EEN FOTO DIE GE-EDIT IS
Duidelijk het verhaal van de klok en de klepelquote:Op maandag 3 april 2006 14:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben niet doof hoor.. En ik weet best dat je het over resizing hebt... Is ook editen. Modderen is ook editen. Bannen is ook editen. dus niet lopen blaten.
Als je zelf al je eigen postje aanpast vanwege een typefout dan is het al editen..
EN dat jij niet tegen een strakker beleid kan dan wat er op de rest van Fok! aangehouden wordt... Jammer dan.. Doei![]()
Het gaat helemaal niet over hard lopen blaten omdat iets niet helemaal volgens de fokpolicy is. maar ik kan de foto's/topics anders niet bekijken en met mij zijn er meerderen die dat probleem hebben.quote:Op maandag 3 april 2006 14:51 schreef thecrook het volgende:
[..]
Duidelijk het verhaal van de klok en de klepel![]()
Het gaat niet om een foto die ge-edit is kneus, maar om mensen zoals jij die zonodig hard moeten lopen blaten wanneer iets niet helemaal volgens de Fok!policy is. Ik zal de deur voor je dichtdoen.......
er zijn plaatsen genoeg in Nederland waar je niet de mogelijkheid hebt om een snellere lijn te nemenquote:Op maandag 3 april 2006 16:16 schreef fr.oosje het volgende:
Neem dan eens een snelle lijn. wie zit er nu nog op een 56k6 lijn????????? Ik vind die postzegels hier ook veels te klein, maar de pixel politie is hier erg streng.
Plaats dit ook ff in de FAQquote:Op maandag 3 april 2006 16:19 schreef Subhuman het volgende:
Okee volgens mij is het eens tijd voor wat duidelijke regels.
1. Als je een foto ziet die te groot is, en die de mods wellicht nog niet gezien hebben, attendeer hen er dan op via het feedbacktopic of via MSN. Zij zullen dit dan rechtzetten.
2. Mocht je de poster willen attenderen op een te grote foto, doe dit dan in normale bewoordingen. Posts meten
erin worden niet gewaardeerd. Kan je de user niet op een normale manier attenderen, laat dit dan gewoon achterwege. Bovendien is het niet noodzakelijk en user nogmaals te laten weten dat z'n foto te groot is als iemand anders dit al heeft gedaan.
Het gaat niet alleen fout bij de posters van te grote foto's, maar ook bij sommigen die daarop reageren.
Een beetje rekening houden met je medemens kan ook geen kwaad!quote:Op maandag 3 april 2006 16:19 schreef fr.oosje het volgende:
Ja maar dat is de MINDERHEID en daar hoeven we als MEERDERHEID geen rekening mee te houden
De layout blijft toch hetzelfde? Fok verkleint de foto automatisch naar 550 px... zou dus qua layout niet uit moeten maken.quote:Op maandag 3 april 2006 19:58 schreef prupke het volgende:
[..]
Een beetje rekening houden met je medemens kan ook geen kwaad!
Het is toch makkelijk om een foto te posten die een formaat heeft van wat gewenst is op fok volgens de faq?
Ik vind het ook bloed irritant als mijn layout verbrast word door een veel te grote foto (en ja ik heb een snelle verbinding)
Regels zijn nu eenmaal opgesteld en het zou fijn zijn als we die gaan naleven zonder er elke keer over te moeten mekkeren.
Dat klopt wel maar ik dat kan ooit ff duren voor alles weer rechtgetrokken is.quote:Op maandag 3 april 2006 20:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De layout blijft toch hetzelfde? Fok verkleint de foto automatisch naar 550 px... zou dus qua layout niet uit moeten maken.
Dat ben ik met je eens, B&H is bijvoorbeeld erg op dat gebiedquote:Op maandag 3 april 2006 20:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar ik dat kan ooit ff duren voor alles weer rechtgetrokken is.
En als je op een pagina 35 foto's hebt staan die veel groter zijn dan kan je dus ff een tijdje niets doen. Daarom is het zo irritant.
Kijk jij begrijpt hetquote:Op maandag 3 april 2006 20:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, B&H is bijvoorbeeld erg op dat gebied![]()
Ik vind de 550px niet echt een belemmering. En je kunt altijd even een linkje zetten naar een volledige versie.
Kijk even met de "Zoeken" functie hierboven naar 550 pixels, dan zul je zien dat FOT niet de enige plek is waar over 550 pixels gezeurd wordt. Weliswaar zeuren wij er het hardst over, maar dat komt omdat hier aanmerkelijk meer foto's gepost worden. En ja, het staat echt ergens in de FAQ&Policy.quote:Op maandag 3 april 2006 16:27 schreef fr.oosje het volgende:
Ik vind trouwens die 550 pixels alleen terug bij Fot in de algemene Policy kom ik het helemaal niet tegen. Trouwens die 550 pixels heeft helemaal niets te maken met de bestandsgrootte. Dus dat is geen argument
Van mij hoeft het ook niet maar blijkbaar is het noodzakelijk omdat dit gezeur elke zoveel tijd terugkomt.quote:Op maandag 3 april 2006 18:33 schreef fr.oosje het volgende:
ja leuk nog meer regels
Kun je wat specifieker zijn? Afgelopen weekeinde? Is al uitgelegd, lees maar terug. Vanavond? Duik nog even terug in de discussie over valsspelen. Op valsspelen staat diskwalificatie. Dus is het onderwerp uitgesloten deze maand. Wat is daar vreemd aan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:31 schreef k_man het volgende:
Nou vooruit, RonaldV, leg eens uit?
Hoe praat je je rare gedrag goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |