Ik zal je oude post even quoten hierquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:42 schreef minolta het volgende:
ik ga die foto's van daarnet nog eens sturen .
Mag dat ?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:29 schreef minolta het volgende:
De foto's zijn niet van vandaag maar van gisteren
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:36 schreef HMaster-II het volgende:
@SuzukiSwift
Heb jij je Fish-eye foto's zitten uitrekken?? Die eerste foto van het RJC stadion is niet echt sterk.. Beetje een schaal geworden dat stadion.
De onderste foto vind ik wel weer sterk..
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou haast zeggen dat dit aan de geul is, klopt dat? of heb ik t verkeerd?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zal je oude post even quoten hier
Je bent ook veulstetraag Wraak is heerlijk!quote:
godsakkenondejukesquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je bent ook veulstetraag Wraak is heerlijk!
Als je camera nog voooor zondag binnen is, kan je nog mee naar Olmen. Dan heb je ook meteen je vuurdoop in FOT!quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:32 schreef PM-girl het volgende:
Ik hoop hier vanaf volgende week mee te posten, heb dan nieuwe camera! (minolta dynax5D)!!
Ik heb eergisteren een minolta 5d gekocht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:32 schreef PM-girl het volgende:
Ik hoop hier vanaf volgende week mee te posten, heb dan nieuwe camera! (minolta dynax5D)!!
Is er dan een meet? Helaas, ik kan niet, maar de camera is dan wel al binnen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je camera nog voooor zondag binnen is, kan je nog mee naar Olmen. Dan heb je ook meteen je vuurdoop in FOT!![]()
Ik las het ja, ben ook erg benieuwd hoe hij mij gaat bevallen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:41 schreef minolta het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren een minolta 5d gekocht.
Echt een topper
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:43 schreef PM-girl het volgende:
Ik wilde altijd eens zonlicht fotografereren:
[afbeelding]
Ja enorm van 899 naar 598 .quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik las het ja, ben ook erg benieuwd hoe hij mij gaat bevallen!
Was ie bij jou ook zo super afgeprijsd?
ik vind t stiekum een beetje gesoept uitzien..., ben ik de enige?quote:
Is origineel, met automaatje gemaakt (sony dsp72 ofzoiets)quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:53 schreef baNEEL het volgende:
[..]
ik vind t stiekum een beetje gesoept uitzien..., ben ik de enige?
de lichtintensiteit van die stralen is over de hele weg constant lijkt wel..
Wow, dat is wel erg mooi. Het lijkt me helemaal mooi als het binnen donker geweest was, maar daar doe je niks aanquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Is er dan een meet? Helaas, ik kan niet, maar de camera is dan wel al binnen!
Maar genoeg offtopic nu, plaatjes!
Ok ze zijn zeker niet recent en ook niet geweldig, maar het zijn plaatjes!
Ik wilde altijd eens zonlicht fotografereren:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |