Ik zal je oude post even quoten hierquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:42 schreef minolta het volgende:
ik ga die foto's van daarnet nog eens sturen .
Mag dat ?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:29 schreef minolta het volgende:
De foto's zijn niet van vandaag maar van gisteren
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:36 schreef HMaster-II het volgende:
@SuzukiSwift
Heb jij je Fish-eye foto's zitten uitrekken?? Die eerste foto van het RJC stadion is niet echt sterk.. Beetje een schaal geworden dat stadion.
De onderste foto vind ik wel weer sterk..
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou haast zeggen dat dit aan de geul is, klopt dat? of heb ik t verkeerd?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zal je oude post even quoten hier
Je bent ook veulstetraag Wraak is heerlijk!quote:
godsakkenondejukesquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je bent ook veulstetraag Wraak is heerlijk!
Als je camera nog voooor zondag binnen is, kan je nog mee naar Olmen. Dan heb je ook meteen je vuurdoop in FOT!quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:32 schreef PM-girl het volgende:
Ik hoop hier vanaf volgende week mee te posten, heb dan nieuwe camera! (minolta dynax5D)!!
Ik heb eergisteren een minolta 5d gekocht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:32 schreef PM-girl het volgende:
Ik hoop hier vanaf volgende week mee te posten, heb dan nieuwe camera! (minolta dynax5D)!!
Is er dan een meet? Helaas, ik kan niet, maar de camera is dan wel al binnen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je camera nog voooor zondag binnen is, kan je nog mee naar Olmen. Dan heb je ook meteen je vuurdoop in FOT!![]()
Ik las het ja, ben ook erg benieuwd hoe hij mij gaat bevallen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:41 schreef minolta het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren een minolta 5d gekocht.
Echt een topper
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:43 schreef PM-girl het volgende:
Ik wilde altijd eens zonlicht fotografereren:
[afbeelding]
Ja enorm van 899 naar 598 .quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik las het ja, ben ook erg benieuwd hoe hij mij gaat bevallen!
Was ie bij jou ook zo super afgeprijsd?
ik vind t stiekum een beetje gesoept uitzien..., ben ik de enige?quote:
Is origineel, met automaatje gemaakt (sony dsp72 ofzoiets)quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:53 schreef baNEEL het volgende:
[..]
ik vind t stiekum een beetje gesoept uitzien..., ben ik de enige?
de lichtintensiteit van die stralen is over de hele weg constant lijkt wel..
Wow, dat is wel erg mooi. Het lijkt me helemaal mooi als het binnen donker geweest was, maar daar doe je niks aanquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Is er dan een meet? Helaas, ik kan niet, maar de camera is dan wel al binnen!
Maar genoeg offtopic nu, plaatjes!
Ok ze zijn zeker niet recent en ook niet geweldig, maar het zijn plaatjes!
Ik wilde altijd eens zonlicht fotografereren:
[afbeelding]
Het hoekje op de eerste foto stoort me helemaal niet, gewoon een lekkere fotoquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:05 schreef zeeuwvlaming het volgende:
van vanmiddag,ik heb nog gekeken of het zonder dat hoekje rechtsboven mooier was maar dan was het net of er iets miste
[afbeelding]
deze heeft wel wat,ook al weet ik niet wat
[afbeelding]
op of aanmerkingen ?
Kun je ze om te beginnen even resizen naar max 580 pixels?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef koston het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paar foto's die ik de afgelopen tijd genomen heb, alleen de bovenste is een beetje bewerkt.
Kritiek of suggesties zijn altijd welkom
Eindhovenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef koston het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paar foto's die ik de afgelopen tijd genomen heb, alleen de bovenste is een beetje bewerkt.
Kritiek of suggesties zijn altijd welkom
De onderste wel, de bovenste is Tilburgquote:
Ik zag hem staan en dacht: "laat ik er eens een foto van nemen" en dan om het resultaat te bekijken. Ik vond hem wel grappig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:42 schreef zeeuwvlaming het volgende:
babadingea,deze had ik anders genomen,die lamp meer in hetlicht in plaats van in de schaduw en zorgen dat je eigen schaduw er nooit op staat ,idee vind ik wel leuk
Bij mij doet 'ie het hoor!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Imageshack heeft ruzie met fok.
Deze is fijn, en resized meteen naar de layoutmaat (550)
http://huiz.rec-hosting.com/index.php
Ik had bij die eerste foto een veel kleiner DOF gebruikt eerlijk gezegd, zulke plaatjes kunnen heel cool zijn. Neem volgende keer je mobiele telefoon laat de toesten licht geven en dan in het donker met een klein DOF, krijg je heel mooie foto's mee.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:02 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
Ik ben hier ook wel redelijk tevreden over.![]()
Iemand tips/opmerkingen?
Edit:
http://xs70.xs.to/pics/06095/100_0289.JPG
Dof?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:07 schreef ableton het volgende:
[..]
Ik had bij die eerste foto een veel kleiner DOF gebruikt eerlijk gezegd, zulke plaatjes kunnen heel cool zijn. Neem volgende keer je mobiele telefoon laat de toesten licht geven en dan in het donker met een klein DOF, krijg je heel mooie foto's mee.
Heb geen scanner hier anders had ik er één in gescannedof twee.
Had ik maar een fisheye... Had een verkeerde instelling in PTGui gebruikt. Heb de afbeelding al aangepast.quote:@SuzukiSwift
Heb jij je Fish-eye foto's zitten uitrekken?? Die eerste foto van het RJC stadion is niet echt sterk.. Beetje een schaal geworden dat stadion.
De onderste foto vind ik wel weer sterk..
Haha, is wel een eintje rijden hoor... De vereniging is eigenlijk alleen voor studenten uit Enschede.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:35 schreef sinemet het volgende:
Nee, ik heb deze vandaag geschoten. Maar als ik wist dat er zon avond was had ik wel graag willen komen
Is misschiens wel een leuk idee jaquote:Op zondag 5 maart 2006 15:37 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Haha, is wel een eintje rijden hoor... De vereniging is eigenlijk alleen voor studenten uit Enschede.Maar stel eens een macromeet voor, in een of andere mooie tuin ofzo; ik weet dat er hier meer macrofreaks rondlopen!
Ik vind de kleuren in deze foto echt gaaf, kan je eens uitleggen hoe je dat effect verkregen hebt? Verzadiging omhoog neem ik aan maar daar is niet alles mee gedaan lijkt me.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:04 schreef gizj het volgende:
vanmiddag even aan old school street photography gedaan
vond deze wel aardig geslaagd, scherp op de auto, het meisje met de opvallende groene muts wazig.
[afbeelding]
Hij is vetquote:Op zondag 5 maart 2006 19:04 schreef gizj het volgende:
vond deze wel aardig geslaagd, scherp op de auto, het meisje met de opvallende groene muts wazig.
[afbeelding]
Mooie kleuren idd.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:04 schreef gizj het volgende:
[afbeelding]
hoe heb je deze gemaakt?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:46 schreef gizj het volgende:
thanks!
vandaag ook deze gemaakt, maar ik moet de lens wel weer schoonmaken zie ik![]()
panden aan de oude gracht, utrecht
[afbeelding]
Ik vind ze wel mooi, maar het zijn er wel veel. Ik had de keuze beperkt tot 1 en 4, de rest voegt niets toe imho.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef MmadviewW het volgende:
Wat vinden jullie van mijn wolkenfoto's? (eerder op deze pagina)
voor dit soort vragen moet je je foto;s in het Help me mijn foto te verbeteren - deel 3 plaatsen, dat is ervoor bedoeld, dit topic is alleen voor het tonen van je foto'squote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef MmadviewW het volgende:
Ik vind ook het oranje veel te veel overheersenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef MmadviewW het volgende:
Luchtfoto's zijn vaak wel tof.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:11 schreef MmadviewW het volgende:
lucht boven Zutphen vandaag (met Oranje filter (echte filter, dus niet in Photoshop) )
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:30 schreef Vulpecula het volgende:
Ik heb van een tijdje terug de volgende foto's gemaakt. Ik ben nog maar een beginneling maar vond deze al vrij goed gelukt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind 'm ook wel mooiquote:
Oog voor detail?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:48 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook wel mooi. Het lijkt wel of ie een tikkie scheef is, dus iets naar links kantelen kan misschien helpen.
Ok, en hóe heb je dat gedaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
I see dead people
![]()
geen fotosoeps
Hij doet t hoor, weer ff teruggegaan naar imageshack (ja ik weet, ik ben fout..quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:41 schreef -CRASH- het volgende:
edit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |