voor dit soort vragen moet je je foto;s in het Help me mijn foto te verbeteren - deel 3 plaatsen, dat is ervoor bedoeld, dit topic is alleen voor het tonen van je foto'squote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef MmadviewW het volgende:
Wat vinden jullie van mijn wolkenfoto's? (eerder op deze pagina)
Ik vind ook het oranje veel te veel overheersenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef MmadviewW het volgende:
Wat vinden jullie van mijn wolkenfoto's? (eerder op deze pagina)
Luchtfoto's zijn vaak wel tof.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:11 schreef MmadviewW het volgende:
lucht boven Zutphen vandaag (met Oranje filter (echte filter, dus niet in Photoshop) )
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:30 schreef Vulpecula het volgende:
Ik heb van een tijdje terug de volgende foto's gemaakt. Ik ben nog maar een beginneling maar vond deze al vrij goed gelukt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind 'm ook wel mooiquote:
Oog voor detail?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:48 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook wel mooi. Het lijkt wel of ie een tikkie scheef is, dus iets naar links kantelen kan misschien helpen.
Ok, en hóe heb je dat gedaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
I see dead people
![]()
geen fotosoeps
Hij doet t hoor, weer ff teruggegaan naar imageshack (ja ik weet, ik ben fout..quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:41 schreef -CRASH- het volgende:
edit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |