Het hoekje op de eerste foto stoort me helemaal niet, gewoon een lekkere fotoquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:05 schreef zeeuwvlaming het volgende:
van vanmiddag,ik heb nog gekeken of het zonder dat hoekje rechtsboven mooier was maar dan was het net of er iets miste
[afbeelding]
deze heeft wel wat,ook al weet ik niet wat
[afbeelding]
op of aanmerkingen ?
Kun je ze om te beginnen even resizen naar max 580 pixels?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef koston het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paar foto's die ik de afgelopen tijd genomen heb, alleen de bovenste is een beetje bewerkt.
Kritiek of suggesties zijn altijd welkom
Eindhovenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef koston het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paar foto's die ik de afgelopen tijd genomen heb, alleen de bovenste is een beetje bewerkt.
Kritiek of suggesties zijn altijd welkom
De onderste wel, de bovenste is Tilburgquote:
Ik zag hem staan en dacht: "laat ik er eens een foto van nemen" en dan om het resultaat te bekijken. Ik vond hem wel grappig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:42 schreef zeeuwvlaming het volgende:
babadingea,deze had ik anders genomen,die lamp meer in hetlicht in plaats van in de schaduw en zorgen dat je eigen schaduw er nooit op staat ,idee vind ik wel leuk
Bij mij doet 'ie het hoor!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Imageshack heeft ruzie met fok.
Deze is fijn, en resized meteen naar de layoutmaat (550)
http://huiz.rec-hosting.com/index.php
Ik had bij die eerste foto een veel kleiner DOF gebruikt eerlijk gezegd, zulke plaatjes kunnen heel cool zijn. Neem volgende keer je mobiele telefoon laat de toesten licht geven en dan in het donker met een klein DOF, krijg je heel mooie foto's mee.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:02 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
Ik ben hier ook wel redelijk tevreden over.![]()
Iemand tips/opmerkingen?
Edit:
http://xs70.xs.to/pics/06095/100_0289.JPG
Dof?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:07 schreef ableton het volgende:
[..]
Ik had bij die eerste foto een veel kleiner DOF gebruikt eerlijk gezegd, zulke plaatjes kunnen heel cool zijn. Neem volgende keer je mobiele telefoon laat de toesten licht geven en dan in het donker met een klein DOF, krijg je heel mooie foto's mee.
Heb geen scanner hier anders had ik er één in gescannedof twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |