Had ik maar een fisheye... Had een verkeerde instelling in PTGui gebruikt. Heb de afbeelding al aangepast.quote:@SuzukiSwift
Heb jij je Fish-eye foto's zitten uitrekken?? Die eerste foto van het RJC stadion is niet echt sterk.. Beetje een schaal geworden dat stadion.
De onderste foto vind ik wel weer sterk..
Haha, is wel een eintje rijden hoor... De vereniging is eigenlijk alleen voor studenten uit Enschede.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:35 schreef sinemet het volgende:
Nee, ik heb deze vandaag geschoten. Maar als ik wist dat er zon avond was had ik wel graag willen komen
Is misschiens wel een leuk idee jaquote:Op zondag 5 maart 2006 15:37 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Haha, is wel een eintje rijden hoor... De vereniging is eigenlijk alleen voor studenten uit Enschede.Maar stel eens een macromeet voor, in een of andere mooie tuin ofzo; ik weet dat er hier meer macrofreaks rondlopen!
Ik vind de kleuren in deze foto echt gaaf, kan je eens uitleggen hoe je dat effect verkregen hebt? Verzadiging omhoog neem ik aan maar daar is niet alles mee gedaan lijkt me.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:04 schreef gizj het volgende:
vanmiddag even aan old school street photography gedaan
vond deze wel aardig geslaagd, scherp op de auto, het meisje met de opvallende groene muts wazig.
[afbeelding]
Hij is vetquote:Op zondag 5 maart 2006 19:04 schreef gizj het volgende:
vond deze wel aardig geslaagd, scherp op de auto, het meisje met de opvallende groene muts wazig.
[afbeelding]
Mooie kleuren idd.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:04 schreef gizj het volgende:
[afbeelding]
hoe heb je deze gemaakt?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:46 schreef gizj het volgende:
thanks!
vandaag ook deze gemaakt, maar ik moet de lens wel weer schoonmaken zie ik![]()
panden aan de oude gracht, utrecht
[afbeelding]
Ik vind ze wel mooi, maar het zijn er wel veel. Ik had de keuze beperkt tot 1 en 4, de rest voegt niets toe imho.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef MmadviewW het volgende:
Wat vinden jullie van mijn wolkenfoto's? (eerder op deze pagina)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |