uhmmmmm .... geloof het welquote:Op zondag 2 april 2006 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Scheren?? Jij??
weet je nog hoe dat moet?
Dat neem jij nou wel zomaar aan hč....quote:Op zondag 2 april 2006 13:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Re lijkt me anders niet het type dat flikkers zoekt
nou lekker homoerotische fotografie is toch geil manquote:Op zondag 2 april 2006 13:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Re lijkt me anders niet het type dat flikkers zoekt
Ik moet meteen denken aan die nieuwe Bavaria reclame...iemand die gezien? Ik vind 'm echt superquote:Op zondag 2 april 2006 13:12 schreef Re het volgende:
[..]
uhmmmmm .... geloof het wel
is soms wel eens beter schijnt
Bij de stomerij nog, al een week of 4quote:Op zondag 2 april 2006 13:15 schreef Re het volgende:
waar is mijn pak???
In dat geval: er lopen nog potentiële modelllen voor je rond in Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #18.quote:Op zondag 2 april 2006 13:14 schreef Re het volgende:
[..]
nou lekker homoerotische fotografie is toch geil man![]()
ahhhh thnx.... die is dicht op zondagquote:Op zondag 2 april 2006 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij de stomerij nog, al een week of 4
Proostquote:
Moest eerst langs de supermarkt hequote:
Oh ja, een supermarkt die op zondag open isquote:
Hier wel gelukkigquote:Op zondag 2 april 2006 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, een supermarkt die op zondag open is
Tja...dat was dus niet zo veel meer hequote:Op zondag 2 april 2006 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit de dag wel uit op het spul wat ik in huis hebKomt dat ook weer eens op
Deugt er toch iets niet aan je resource managementquote:Op zondag 2 april 2006 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tja...dat was dus niet zo veel meer he
Dat kloptquote:Op zondag 2 april 2006 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deugt er toch iets niet aan je resource management
en jij komt hier posten?quote:Op zondag 2 april 2006 15:22 schreef RonaldV het volgende:
Er zit hier buiten één of andere idioot op een doedelzak te spelen...
Hij speelt vals. Dat overleeft de lens nietquote:Op zondag 2 april 2006 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en jij komt hier posten?
FOTO'S MAKEN![]()
Klinkt een doedelzak wel eens zuiver dan?quote:Op zondag 2 april 2006 15:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hij speelt vals. Dat overleeft de lens niet
mietjequote:Op zondag 2 april 2006 15:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hij speelt vals. Dat overleeft de lens niet
mwoaa ik blijf maar thuis ookquote:Op zondag 2 april 2006 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik wil ook nog wel ff er op uit
het stationsnaambordje van Utrecht Terwijde (jaja....) is wel een leuk target voor vandaag. Eerst even de finish van de ronde van Vlaanderen kijken
Zo...dat duurde langquote:Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef blackbully het volgende:
zo ..... weer thuis.
kan ik weer aan de echte koffie
Geloof ik graagquote:Op zondag 2 april 2006 16:41 schreef blackbully het volgende:
tuurlijk was het gezellig, je hebt heel wat lol gemist
Toch even een lekkere frisse neus gehaald, en even een concept van Toeps schaamteloos gestolenquote:Op zondag 2 april 2006 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoaa ik blijf maar thuis ookVind t wel best verder eigenlijk
echte plagiaat!quote:Op zondag 2 april 2006 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch even een lekkere frisse neus gehaald, en even een concept van Toeps schaamteloos gestolen
[afbeelding]
Dat zou het volgens mij pas zijn als-ie naar Almere was gegaan en op precies dezelde lokatie met hetzelfde hoofd als Toeps de foto had gemaakt en op dezelfde manier had bewerkt en dan ook nog eens onder zijn eigen naam had geplaatst, oftewel......als-ie de foto van Toeps had gekopieerd en geplaatst als zijnde door hem gemaaktquote:
dat zelfde hoofd gaat lastig wordenquote:Op zondag 2 april 2006 18:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zou het volgens mij pas zijn als-ie naar Almere was gegaan en op precies dezelde lokatie met hetzelfde hoofd als Toeps de foto had gemaakt en op dezelfde manier had bewerkt en dan ook nog eens onder zijn eigen naam had geplaatst, oftewel......als-ie de foto van Toeps had gekopieerd en geplaatst als zijnde door hem gemaaktzoals een zekere russische president presteerde in zijn afstudeer-ding
ja, waar de rest van de wereld 11 jaar voor nodig had om erachter te komen. Trommel je maar op je borst hoor, dan. Je hebt wat gevondenquote:Op zondag 2 april 2006 18:17 schreef PdeHoog het volgende:
zoals een zekere russische president presteerde in zijn afstudeer-ding
M.a.w. ze knipt maar raak en wij zien alleen de gelukte foto'squote:Op zondag 2 april 2006 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zelfde hoofd gaat lastig worden
Maar ik moet zeggen, Toeps heeft vaak creatieve ideeën. Ze inspireert me, wel
quote:Op zondag 2 april 2006 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trommel je maar op je borst hoor, dan. Je hebt wat gevondenStoer
Da's bij 90% van de fotografen hier hoorquote:Op zondag 2 april 2006 18:21 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
M.a.w. ze knipt maar raak en wij zien alleen de gelukte foto's![]()
(no offence, Toeps)
Neequote:
Ah...okquote:Op zondag 2 april 2006 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neerichting die yankee blaaskaken die zo nodig moesten jankzakken over poetin zn scriptie
Nee dat is niet waar. Of ja, het is wel waar, maar dat doet iedereen. Toeps demonstreert af en toe het vermogen om foto's te posten waarvan je denkt "Goh, da's leuk, ook eens doen!"quote:Op zondag 2 april 2006 18:21 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
M.a.w. ze knipt maar raak en wij zien alleen de gelukte foto's![]()
(no offence, Toeps)
jaquote:Op zondag 2 april 2006 18:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...okEn ach....dat jankzakken is dan wel weer leuk
![]()
Dat deden ze alleen maar omdat die jankzak van een Bush betrapt was op het halen van geen vlieguren in zijn tijd als jachtvlieger bij de Air National Guard.quote:Op zondag 2 april 2006 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neerichting die yankee blaaskaken die zo nodig moesten jankzakken over poetin zn scriptie
misschien heeft die aap weleens een biertje gedronken ookquote:Op zondag 2 april 2006 18:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat deden ze alleen maar omdat die jankzak van een Bush betrapt was op het halen van geen vlieguren in zijn tijd als jachtvlieger bij de Air National Guard.
Ga toch lekker naar buiten!quote:Op zondag 2 april 2006 18:53 schreef Subhuman het volgende:
Schijnt bij jullie ook zo mooi de zon? Hier wel!Krijg echt zin om buiten te gaan zitten, maar het is nog best frisjes. Bovendien moet ik allerlei belastingdingen uitzoeken.
Nee, het beste is er wel weer vanaf inmiddels. Hopen op meer zon en warmte en zoquote:Op zondag 2 april 2006 18:53 schreef Subhuman het volgende:
Schijnt bij jullie ook zo mooi de zon? Hier wel!Krijg echt zin om buiten te gaan zitten, maar het is nog best frisjes. Bovendien moet ik allerlei belastingdingen uitzoeken.
Is tie daar hendig genoeg voor dan?quote:Op zondag 2 april 2006 19:00 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn statief is kapot
1 van de steuntjes die aan de poot bevestigd zit is net afgebroken, mijn Belske probeert 'm nu te repareren
die's hastikke hendig!!quote:
ik ben wat vergeten bij jequote:
TPG is ook jouw vriendje hoorquote:Op zondag 2 april 2006 19:06 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik ben wat vergeten bij je![]()
mijn acculader ligt nog bij je op de bank (tegen de muur aan)
tja niet gecontroleerd wat er allemaal bij elkaar geraapt was,
dat word weinig fotograferen de komende tijd![]()
Ws. deze week toch jouw kant opquote:Op zondag 2 april 2006 19:06 schreef blackbully het volgende:
ik ben wat vergeten bij je![]()
mijn acculader ligt nog bij je op de bank (tegen de muur aan)
tja niet gecontroleerd wat er allemaal bij elkaar geraapt was,
dat word weinig fotograferen de komende tijd![]()
WS?quote:
TPGquote:
sssssst anders gaat zometeen ieder raar denkenquote:
quote:
je bent gewoon een spel brekerquote:
wat is daar nou zo speciaal aan? Ik kijk elke dag naar mijn monitorquote:Op zondag 2 april 2006 19:40 schreef blackbully het volgende:
net gebeld dat er iemand wil komen kijken naar mijn motor
ben ik die misschien binnenkort ook kwijt
quote:Op zondag 2 april 2006 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat is daar nou zo speciaal aan? Ik kijk elke dag naar mijn monitor
quote:
www.stationsbordjes.tkquote:Op zondag 2 april 2006 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch even een lekkere frisse neus gehaald, en even een concept van Toeps schaamteloos gestolen
[afbeelding]
ja die site ken ik, en ik zou er nog best een boel aan kunnen toevoegen op zich. Heb die pipo al eens gemaild, maar er gebeurt weinig meer daar, lijkt welquote:Op zondag 2 april 2006 20:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
www.stationsbordjes.tk![]()
Is alleen niet echt up to date meer
ligt dit aan mij of kan ik hier geen foto's zien?quote:Op zondag 2 april 2006 20:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
www.stationsbordjes.tk![]()
Is alleen niet echt up to date meer
klik op een provincie, klik dan op een stationquote:Op zondag 2 april 2006 20:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ligt dit aan mij of kan ik hier geen foto's zien?
* Puckzzz is al in een blonde bui vandaag dus kan best aan mij liggen
quote:Op zondag 2 april 2006 20:14 schreef RonaldV het volgende:
ik heb ook maar weer eens een foto gepost. Al voldoet hij op geen enkele wijze aan "fotografisch correct".
Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt (deeltje 3)
quote:Het snapshot-gehalte begint aardig op te lopen.
LE-ZEN!quote:
nee, ik wilde iets van de omgeving overeind laten.quote:zou hem iets kroppen dat dat voertuig weg vald
Wat lurk je in mijn posthistoryquote:Op zondag 2 april 2006 20:13 schreef PeRi het volgende:
Ik mag best voor die pipo spreken denk ik. Hij heeft het druk, vandaar. Maar ik zal 'm dr nog eens op wijzen!
ja maar vanwaar iets doen wat je zelf aangeeft dat het niet thuis hoort in het desbetreffende topic?quote:Op zondag 2 april 2006 20:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
LE-ZEN!Ik had al gepost dat hij fotografisch niet correct is
[..]
nee, ik wilde iets van de omgeving overeind laten.
dyslectie kan soms erg vervelend zijn....quote:Op zondag 2 april 2006 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
vald?
Ga ff lekker ergens anders zeiken. de toelichting waarom staat erbijquote:Op zondag 2 april 2006 20:20 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja maar vanwaar iets doen wat je zelf aangeeft dat het niet thuis hoort in het desbetreffende topic?
tja sommige mensen vallen daar overquote:Op zondag 2 april 2006 20:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dyslectie kan soms erg vervelend zijn....
Je kwam langs in de AT, en ik zo 'Skaai in FOT SC? ff loeren of er wilde plannen voor meets zijn ofzoquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 20:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ga ff lekker ergens anders zeiken. de toelichting waarom staat erbij
Volgens Yvonne zijn wij nooit wildquote:Op zondag 2 april 2006 20:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kwam langs in de AT, en ik zo 'Skaai in FOT SC? ff loeren of er wilde plannen voor meets zijn ofzo.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |