Dat deden ze alleen maar omdat die jankzak van een Bush betrapt was op het halen van geen vlieguren in zijn tijd als jachtvlieger bij de Air National Guard.quote:Op zondag 2 april 2006 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neerichting die yankee blaaskaken die zo nodig moesten jankzakken over poetin zn scriptie
misschien heeft die aap weleens een biertje gedronken ookquote:Op zondag 2 april 2006 18:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat deden ze alleen maar omdat die jankzak van een Bush betrapt was op het halen van geen vlieguren in zijn tijd als jachtvlieger bij de Air National Guard.
Ga toch lekker naar buiten!quote:Op zondag 2 april 2006 18:53 schreef Subhuman het volgende:
Schijnt bij jullie ook zo mooi de zon? Hier wel!Krijg echt zin om buiten te gaan zitten, maar het is nog best frisjes. Bovendien moet ik allerlei belastingdingen uitzoeken.
Nee, het beste is er wel weer vanaf inmiddels. Hopen op meer zon en warmte en zoquote:Op zondag 2 april 2006 18:53 schreef Subhuman het volgende:
Schijnt bij jullie ook zo mooi de zon? Hier wel!Krijg echt zin om buiten te gaan zitten, maar het is nog best frisjes. Bovendien moet ik allerlei belastingdingen uitzoeken.
Is tie daar hendig genoeg voor dan?quote:Op zondag 2 april 2006 19:00 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn statief is kapot
1 van de steuntjes die aan de poot bevestigd zit is net afgebroken, mijn Belske probeert 'm nu te repareren
die's hastikke hendig!!quote:
ik ben wat vergeten bij jequote:
TPG is ook jouw vriendje hoorquote:Op zondag 2 april 2006 19:06 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik ben wat vergeten bij je![]()
mijn acculader ligt nog bij je op de bank (tegen de muur aan)
tja niet gecontroleerd wat er allemaal bij elkaar geraapt was,
dat word weinig fotograferen de komende tijd![]()
Ws. deze week toch jouw kant opquote:Op zondag 2 april 2006 19:06 schreef blackbully het volgende:
ik ben wat vergeten bij je![]()
mijn acculader ligt nog bij je op de bank (tegen de muur aan)
tja niet gecontroleerd wat er allemaal bij elkaar geraapt was,
dat word weinig fotograferen de komende tijd![]()
WS?quote:
TPGquote:
sssssst anders gaat zometeen ieder raar denkenquote:
quote:
je bent gewoon een spel brekerquote:
wat is daar nou zo speciaal aan? Ik kijk elke dag naar mijn monitorquote:Op zondag 2 april 2006 19:40 schreef blackbully het volgende:
net gebeld dat er iemand wil komen kijken naar mijn motor
ben ik die misschien binnenkort ook kwijt
quote:Op zondag 2 april 2006 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat is daar nou zo speciaal aan? Ik kijk elke dag naar mijn monitor
quote:
www.stationsbordjes.tkquote:Op zondag 2 april 2006 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch even een lekkere frisse neus gehaald, en even een concept van Toeps schaamteloos gestolen
[afbeelding]
ja die site ken ik, en ik zou er nog best een boel aan kunnen toevoegen op zich. Heb die pipo al eens gemaild, maar er gebeurt weinig meer daar, lijkt welquote:Op zondag 2 april 2006 20:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
www.stationsbordjes.tk![]()
Is alleen niet echt up to date meer
ligt dit aan mij of kan ik hier geen foto's zien?quote:Op zondag 2 april 2006 20:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
www.stationsbordjes.tk![]()
Is alleen niet echt up to date meer
klik op een provincie, klik dan op een stationquote:Op zondag 2 april 2006 20:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ligt dit aan mij of kan ik hier geen foto's zien?
* Puckzzz is al in een blonde bui vandaag dus kan best aan mij liggen
quote:Op zondag 2 april 2006 20:14 schreef RonaldV het volgende:
ik heb ook maar weer eens een foto gepost. Al voldoet hij op geen enkele wijze aan "fotografisch correct".
Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt (deeltje 3)
quote:Het snapshot-gehalte begint aardig op te lopen.
LE-ZEN!quote:
nee, ik wilde iets van de omgeving overeind laten.quote:zou hem iets kroppen dat dat voertuig weg vald
Wat lurk je in mijn posthistoryquote:Op zondag 2 april 2006 20:13 schreef PeRi het volgende:
Ik mag best voor die pipo spreken denk ik. Hij heeft het druk, vandaar. Maar ik zal 'm dr nog eens op wijzen!
ja maar vanwaar iets doen wat je zelf aangeeft dat het niet thuis hoort in het desbetreffende topic?quote:Op zondag 2 april 2006 20:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
LE-ZEN!Ik had al gepost dat hij fotografisch niet correct is
[..]
nee, ik wilde iets van de omgeving overeind laten.
dyslectie kan soms erg vervelend zijn....quote:Op zondag 2 april 2006 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
vald?
Ga ff lekker ergens anders zeiken. de toelichting waarom staat erbijquote:Op zondag 2 april 2006 20:20 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja maar vanwaar iets doen wat je zelf aangeeft dat het niet thuis hoort in het desbetreffende topic?
tja sommige mensen vallen daar overquote:Op zondag 2 april 2006 20:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dyslectie kan soms erg vervelend zijn....
Je kwam langs in de AT, en ik zo 'Skaai in FOT SC? ff loeren of er wilde plannen voor meets zijn ofzoquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 20:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ga ff lekker ergens anders zeiken. de toelichting waarom staat erbij
Volgens Yvonne zijn wij nooit wildquote:Op zondag 2 april 2006 20:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kwam langs in de AT, en ik zo 'Skaai in FOT SC? ff loeren of er wilde plannen voor meets zijn ofzo.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |