ik ben er hoogsten 10minuten geweest. Eressea had haar wachtwoord enzo er staan dus ik ging eens een kijkje nemen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:52 schreef Pony-Lover het volgende:
ik heb lekker niks gekregen, ben dan ook wat mider fanatiek te werk gegaaan dan bepaalde andere.
De EO doet niets, GoT doet watquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:52 schreef Mobster273 het volgende:
![]()
al vind ik het een mooie actie om bij de EO zo iets te flikken, ik vind het eignelijk ook wel mooi dat de EO dit teurg doet![]()
Wat bedoel je met "aanpassingen" Ik heb b.v. alleen klote topics geopend, daar kunnen ze me moeilijk mee achterna komen zitten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:52 schreef WalkingDisaster het volgende:
Zijn er meer mensen met deze mail? Ik heb hoogsten wat 'kleine' aanpassingen gemaakt. Ik was heus niet de enige
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:56 schreef c0nd0r het volgende:
Goeie 1 april BTW niemand heeft het nog door
Jammer dat het geen 1april grap is.. Dit is een serieuze mail van Tweakers.net BVquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:56 schreef c0nd0r het volgende:
Goeie 1 april BTW niemand heeft het nog door
goed puntquote:
kijk dat was ik dus niet. Ik heb misschien een paar topics dichtgegooid, maar daar hebben hun nix mee te maken!quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:57 schreef The_Terminator het volgende:
Ik vond dat gedoe met dat EO forum behoorlijk kansloos... Ok, een beetje gein moet kunnen, maar ik vind dit toch wel een beetje erg ver gaan: http://temp.phserver.net/EO.JPG
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:57 schreef The_Terminator het volgende:
Ik vond dat gedoe met dat EO forum behoorlijk kansloos... Ok, een beetje gein moet kunnen, maar ik vind dit toch wel een beetje erg ver gaan: http://temp.phserver.net/EO.JPG
heb jij precies dezelfde?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:58 schreef Sebasser het volgende:
hehe ik heb deze email ook al gekregen
paar dagen terug al,
toen hadden ze alleen mij,
ik heb ze aangeraden verder onderzoek te doen naar meer mensen omdat ze alle kosten van gezeur op mij wouden afschuiven en nu hebben ze jou er ook al bij
Top van die tweakers
ruzie met de VNUquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:57 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Jammer dat het geen 1april grap is.. Dit is een serieuze mail van Tweakers.net BV
wat is de vnu?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ruzie met de VNU
Dat zal je niet leuk gaan vinden.
ik had het er heel even neergezet,quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:58 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
kijk dat was ik dus niet. Ik heb misschien een paar topics dichtgegooid, maar daar hebben hun nix mee te maken!
Dat ik GoT gebruikt heb dat wel. Maar opt laatst stond er: Gathering of Tweakers.net { blijf af]
Dat was ik dus niet!!!
een groot en rijk en machtig bedrijf met vast hele goeie advocatenquote:
quote:Sebas,
Nee, ik moet je teleurstellen. Dit was geen standaardmail maar speciaal voor
jou gemaakt.-----ffweg-----. De EO zal
geheel zelfstandig een beslissing moeten nemen over het defacen/hacken, het
wederrechtelijk binnendringen in andere computers of computersystemen en/of
het wijzigen of wissen van gegevens zijn overigens strafbare feiten in
Nederland.
Waar ik wel over ga is het beschermen van de rechten op de door Tweakers.net
BV en VNU Business Publications. Onder andere op de geregistreerde en dus
beschermde merknamen "Gathering of Tweakers" en "gathering.tweakers.net" en
"GoT". Deze heb jij zonder voorafgaande toestemming van Tweakers.net BV
en/of VNU Business Publications menen te moeten gebruiken.
Onze eer en goede naam zijn door jullie actie in groepsverband ernstig
aangetast. Dit kan en zal naar alle waarschijnlijkheid ook niet zonder
gevolgen blijven. Onze geregistreerde merknaam in verband brengen met het
hacken van een respectabel forum zoals dat van de EO is een onrechtmatige
daad en brengt ons schade toe.
Schade die wij op basis van de groepsaansprakelijkheid verhalen op degene
die deze schade veroorzaakt heeft, in dit geval stellen we jou als lid van
de totale groep hoofdelijk aansprakelijk voor alle geleden en te lijden
schade voortvloeiend uit het misbruik van onze merknaam.
Je account bij Tweakers.net ben je in ieder geval kwijt, ik ontzeg je bij
deze nogmaals de toegang tot alle servers en of diensten van Tweakers.net.
Op dit moment ben ik nog in beraad met de directie van Tweakers.net over de
verdere afhandeling van deze zaak.
Met voorbehoud van alle rechten en weren
Frederik Zevenbergen
Tweakers.net BV
Toch niet zo goed ingedekt als je dachtquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:04 schreef Sebasser het volgende:
mailtje terug gestuurd en wat kreeg ik terug
[..]
ik heb me niet ingedekt opzichquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Toch niet zo goed ingedekt als je dacht
prive gegevens ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:08 schreef RedFever007 het volgende:
Dan vraag je toch gewoon een nieuw account aanTrouwens ook niet echt heel slim om al je prive gegevens te verstrekken,. dat zie je nu maar weer
![]()
ALS dit echt is vind ik de reactie van Tweakers wel een beetje kinderachtig eigenlijk.![]()
Geloof trouwens niet echt veel van het verhaal maar dat terzijde
Mocht dit echt zijn, wat ik eigenlijk niet geloof, dan ben je nu dus de lul jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:04 schreef Sebasser het volgende:
mailtje terug gestuurd en wat kreeg ik terug
[..]
Is dat die in lieve adjesquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1122368
topicje over de hak
ohw, je hebt ook een ip-ban?
hihi !quote:Om een lang verhaal kort te maken, je bent op alle servers en
diensten (dus óók IRC) van Tweakers.net niet meer welkom. Einde verhaal.
quote:Gunner schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:41:
Is fok dus de schuldige?
En dat noemen ze een straf?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hihi !
einde verhaal mensen !
ze doen verder niks meer geen aanklachten geen noda geen noppes
Dus slaap met een gerust hart verder qua tweakers.net advocaten
Tis fucking echt dudequote:Op donderdag 30 maart 2006 12:12 schreef Mobster273 het volgende:
1 ding wel, als het een 1 april grap is, is ie wel verdomd goed opgezet
Hehe neem dan geen abboquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
prive gegevens ?
awel ik had daar een abo eh
en we zijn op IP gebanned
via proxy kom ik der nog prima op
Lijkt er wel op..quote:
doe maar, klinkt wel als amusant leesvoerquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tis fucking echt dude
Maar zoals je hier boven kan lezen laten ze ons met rust,
en voor de niet gelovers ik kan de rest van de emailtjes nog wel even copy pasten
Oke, dan riskeer je 6 maanden of een boeten van een euro of 8.000quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:23 schreef WalkingDisaster het volgende:
tuurlijk wel, ze hebbe ip's gelogd enzo denk ik? En van eventuele aanpassingen op het forum worden ook logs gemaakt..
semi-grappigquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:24 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Oke, dan riskeer je 6 maanden of een boeten van een euro of 8.000
Neenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:23 schreef Gloeidoos het volgende:
Tvp![]()
![]()
![]()
Vraag me trouwens af of Ponylover ook zon mailtje heeft gehad...
Ok zou je de topic chanel van #fok kunnen aanpassen in;quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:19 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik kom nog wel op de #FOK channel op IRC
Nog geen mailtje teruggehad. Had bij GoT alleen een gebruikersaccount. Maar ik vind dit wel iets te ver gaan hoor!!
Een ban + waarschuwing is wel genoeg![]()
![]()
Hoezo sneu? We hebben hun trademark gebuikt toch?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:25 schreef detulp050 het volgende:
Het is óf een leuke 1 aprilgrap óf het is het meest sneue mailtje dat ik ooit heb gezien van een uitgever
lol hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ok zou je de topic chanel van #fok kunnen aanpassen in;
Knaxworst is gebanned van IRC maar hij komt terug
Dan ben ik benieuwd hoe jij dat hebt gedaanquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:25 schreef WalkingDisaster het volgende:
Maar we hebben niet gehad. We hebben simpelweg user's aangemaakt die vervolgens medrechten kregen
Alsof je daarvoor direct juridische stappen kunt verwachten. Het is niet zo dat je je hebt uitgegeven voor een vertegenwoordiger van het bedrijf.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:26 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Hoezo sneu? We hebben hun trademark gebuikt toch?
Nee dat deed remlof dacht ik. die had een account met naam administrator gemaakt en die kreeg instant modrechtenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe jij dat hebt gedaan
ik heb het geprobeerd maar dat is mij niet gelukt hoor..
net zoals dingen wissen enzo lukt mij ook niet
Nee dat klopt. Maar wel hun geregistreerde naam gebruikt. Maar hell, jij bent van PR denk je dat het wel meevalt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:29 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Alsof je daarvoor direct juridische stappen kunt verwachten. Het is niet zo dat je je hebt uitgegeven voor een vertegenwoordiger van het bedrijf.
iemand heeft ze getipt in een topic op Tweakers zelf,quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:30 schreef thefunny het volgende:
Waarom heb je je IP dan niet gemaskt dat ze je nu al te pakken hebben?![]()
gewoon een dom forum dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:30 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Nee dat deed remlof dacht ik. die had een account met naam administrator gemaakt en die kreeg instant modrechten
Bespeur ik daar enige angst?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:31 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar wel hun geregistreerde naam gebruikt. Maar hell, jij bent van PR denk je dat het wel meevalt?
HILARISCHquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:30 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Nee dat deed remlof dacht ik. die had een account met naam administrator gemaakt en die kreeg instant modrechten
Awel mij stuurden ze een mail met als afsluitend woord 'Einde verhaal' :pquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Bespeur ik daar enige angst?
Ik regel prijsvragen voor de Frontpage, weet ik veelquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:31 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar wel hun geregistreerde naam gebruikt. Maar hell, jij bent van PR denk je dat het wel meevalt?
Mjah ik vind het nou wel eng wordenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Bespeur ik daar enige angst?
op het gebouw van tweakers.netquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:33 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik regel prijsvragen voor de Frontpage, weet ik veel
Als jij ergens FOK! op een muur kalkt dan hoef je van ons geen brief te verwachtenAlhoewel ik kalken op muren afkeur op plekken waar dat niet mag
Maak een sorry brief, en zeg dat je je door de duivel hebt laten verleiden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Mjah ik vind het nou wel eng worden![]()
Het zit me iig niet lekker
"when i lay my vengeance upon thee"quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:05 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
and you will KNOW my NAME IS THE LOOOOOOOOOOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja jongen, daar ga je![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Weljah, geef heel Fok! maar de schuld, smerige nerd.
fokkers voelen zich vaak superieur aan gottersquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
![]()
Als je nou gewoon eens leest wat ik daar schrijf, ik geef helemaal niemand 'de schuld'
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:34 schreef Pony-Lover het volgende:
moeten we nu die Tweakers ook maar pakken
Ze lijken wel heel stoer
![]()
maar ze hebben niet de hulp van boven die de EO heeft
![]()
leuke grap maar ik geloof er steeds minder van
![]()
Het is toch redelijk echt .quote:Sebas,
[knipweg] Je mag niet een beschermde
merknaam zonder toestemming van de eigenaar gebruiken en al helemaal niet
bij een hack of deface.
Op basis van de groepsaansprakelijkheid kunnen we de schade hoofdelijk en
dus volledig verhalen op alle ons bekende groepsleden. In dit geval jij dus.
Je gedrag is voor ons reden om je account definitief op te heffen, de
toegang tot onze servers en diensten is jou bij deze permanent ontzegd.
Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd,
Met voorbehoud van alle rechten en weren,
Frederik Zevenbergen
Tweakers.net BV
Hoe voorspeelbaarquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Weljah, geef heel Fok! maar de schuld, smerige nerd.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
![]()
Als je nou gewoon eens leest wat ik daar schrijf, ik geef helemaal niemand 'de schuld'
quote:
Omdat ONZ niet in mijn Active Topics lijst staat en via het LA forum op GoT hier terecht kom via een link. Capiche?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:44 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar dan had je je vraag ook hier kunnen stellen dus, je had zelfs beter kunnen weten.
Waarom stel je zo'n vraag uberhaupt daarzo en niet hier?
Aannames zijn fataalquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[..]
Het is toch redelijk echt .
alhoewel ik denk dat ze het hier wel bij gaan laten
ok, het is je vergeven om maar even in de mood van de EO te blijven.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Omdat ONZ niet in mijn Active Topics lijst staat en via het LA forum op GoT hier terecht kom via een link. Capiche?
Waarom denk je dat ik me niet zo vaak meer op GoT vertoon?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Omdat ONZ niet in mijn Active Topics lijst staat en via het LA forum op GoT hier terecht kom via een link. Capiche?
Tweakers bashen is sowiezo lame, zeker gezien dat je langer een account op GoT hebt dan hier![]()
waarom zetten ze anders in een emailtje dat ik gebanned ben van al hun diensten en servers en daarna Einde verhaal ?quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:42 schreef Rahl het volgende:
fokkers voelen zich vaak superieur aan gotters![]()
Valt op meerdere manieren op te vatten als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
waarom zetten ze anders in een emailtje dat ik gebanned ben van al hun diensten en servers en daarna Einde verhaal ?
Omdat je nu niet meer op je hoede bent en ze dus ongestoord de ontvoering/verkrachting van je ouders kunnen plannenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
waarom zetten ze anders in een emailtje dat ik gebanned ben van al hun diensten en servers en daarna Einde verhaal ?
Wie weet heeft de EO nog wel wat in petto.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Snap je het niet? de naam van T.net wordt misbruikt en daar doen ze wat aan. SImpel toch?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:49 schreef RedFever007 het volgende:
![]()
Ik geloof er eerlijk gezegt geen fuck van, wat kan het Tweakers nou schelen of het EO forum is verneuqt? Hoelang heeft dat er nou serieus opgestaan? Wat voor schade heeft GoT/Tweakers hier mee geleden? Het was toch ook wel duidelijk dat de actie geen T/GoT actie was maar een Fok actie?
Beetje overtrokken reactie van Tweakers, en waarom is er op de FP van tweakers hierover niks te vinden? Als ze echt zouden vinden dat hun goede naam is aangetast zouden ze iedereen hiervan wel op de hoogte stellen toch?
Einde verhaal betreffende je ban, niet betreffende de advocaten die ze op je af sturen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
waarna ze de ouders kapotsnijden en verwerken in de chili van vanavondquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:50 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Omdat je nu niet meer op je hoede bent en ze dus ongestoord de ontvoering/verkrachting van je ouders kunnen plannen![]()
Geen proxy gebruik?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:23 schreef WalkingDisaster het volgende:
tuurlijk wel, ze hebbe ip's gelogd enzo denk ik? En van eventuele aanpassingen op het forum worden ook logs gemaakt..
Als ze echt willen dan kunnen ze stappen ondernemen. Ik denk dat ze dat ook wel gaan doen, maar dat hij niet meer wil mailen. Jullie hebben dit zelf veroorzaakt, en wie dat GoT gedoe op dat EO forum heeft gezet doet er eigenlijk niet zoveel toe. Het was gewoon niet nodig om meteen heel dat forum te vernachelen nadat jullie dat lek gevonden hadden. Als ik het lek zelf gevonden had dan had ik gewoon een mailtje naar de beheerders van het EO forum gestuurd. En nee, ik ben geen EO aanhanger, maar een forum van iemand anders verkloten is not-done.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien, héél misschien, is de EO ook in de veronderstelling geweest dat het vanuit GoT/Tweakers.net georganiseerd is. Daarnaast de bezoekers van het EO forum mogelijk ook nog wel, en verder moet GoT/Tweakers.net haar naam wel beschermen, wil ze haar rechten erop niet verliezen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof er eerlijk gezegt geen fuck van, wat kan het Tweakers nou schelen of het EO forum is verneuqt? Hoelang heeft dat er nou serieus opgestaan? Wat voor schade heeft GoT/Tweakers hier mee geleden? Het was toch ook wel duidelijk dat de actie geen T/GoT actie was maar een Fok actie?
Beetje overtrokken reactie van Tweakers, en waarom is er op de FP van tweakers hierover niks te vinden? Als ze echt zouden vinden dat hun goede naam is aangetast zouden ze iedereen hiervan wel op de hoogte stellen toch?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:51 schreef Mobster273 het volgende:
nog even en jullie kunnen hierbij:
Zijn er criminele FOK!kers die ooit veroordeeld zijn?
Pardon ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als ze echt willen dan kunnen ze stappen ondernemen. Ik denk dat ze dat ook wel gaan doen, maar dat hij niet meer wil mailen. Jullie hebben dit zelf veroorzaakt, en wie dat GoT gedoe op dat EO forum heeft gezet doet er eigenlijk niet zoveel toe. Het was gewoon niet nodig om meteen heel dat forum te vernachelen nadat jullie dat lek gevonden hadden. Als ik het lek zelf gevonden had dan had ik gewoon een mailtje naar de beheerders van het EO forum gestuurd. En nee, ik ben geen EO aanhanger, maar een forum van iemand anders verkloten is not-done.
Sebas heeft sowieso de award voor "meest slim uitgevoerde hack ooit" al misgelopenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:53 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens Sebasser niet heel handig om te noemen dat je er via proxy wel op kan schijnt in strijd te zijn met hun regels
ooh help een aanklacht wegen regels overtreden via proxy'squote:Op donderdag 30 maart 2006 12:53 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens Sebasser niet heel handig om te noemen dat je er via proxy wel op kan schijnt in strijd te zijn met hun regels
omfg laten we nu duidelijk maken dat ik niet heb gehacktquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:55 schreef Nexor het volgende:
[..]
Sebas heeft sowieso de award voor "meest slim uitgevoerde hack ooit" al misgelopen
Misschien een darwin award ...maar daar moeten we nog even op wachten.![]()
Pff kom op zeg, ik sta aan jou kant hoor, alleen niet zo heel erg handig moet je nu meteen iedereen gaan afzeiken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ooh help een aanklacht wegen regels overtreden via proxy's
De mensen die meegedaan hebben aan het verkloten van dat Forum natuurlijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Pardon ?
Wie bedoel je hier met jullie.. ?
die hebben meegedaan hoeven niet meteen gehacked te hebben ehquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De mensen die meegedaan hebben aan het verkloten van dat Forum natuurlijk
Niet in eerste instantie wellicht. De rest valt gewoon onder het stukje "computervredebreuk".quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omfg laten we nu duidelijk maken dat ik niet heb gehackt
Kijk eens naar puntje 2?quote:Computervredebreuk
Van computervredebreuk is sprake als iemand tegen de wil van de eigenaar of beheerder opzettelijk binnendringt in een computersysteem of deel daarvan, en daarbij bovendien:
1. 'enige beveiliging' doorbreekt of
2. een valse sleutel, valse signalen, een valse hoedanigheid of een technische ingreep hanteert.
Er moet wel sprake zijn van 'enige beveiliging'. Ook moet duidelijk zijn dat binnendringen ongewenst is. Hoe zwaar de beveiliging moet zijn wordt niet in de wet aangegeven. Alleen een bericht 'verboden toegang voor onbevoegden' is in ieder geval onvoldoende! Er moet iets zijn als een toegangsbeveiliging met wachtwoordcontrole.
De mensen die daar "mod-rechten" hadden kunnen wel eens een probleem hebben ja, al geloof ik niet dat ze er op een illegale manier zijn aangekomen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De mensen die meegedaan hebben aan het verkloten van dat Forum natuurlijk
niks valse sleutel gedoe enzovoort,quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:00 schreef Nexor het volgende:
[..]
Niet in eerste instantie wellicht. De rest valt gewoon onder het stukje "computervredebreuk".
[..]
Kijk eens naar puntje 2?
Hey leuk, abuse-mail naar je provider en ze sluiten je internet af wegens criminele praktijkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ooh help een aanklacht wegen regels overtreden via proxy's
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
die hebben meegedaan hoeven niet meteen gehacked te hebben eh
enne C0nd0r
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:03 schreef ReemF het volgende:
Nexor, goed punt!
[..]
Hey leuk, abuse-mail naar je provider en ze sluiten je internet af wegens criminele praktijken![]()
Veel plezier met je offline leven
Als ik mijn deur open laat staan mag jij toch ook neit m'n huis leegroven?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
niks valse sleutel gedoe enzovoort,
voorzover ik weet is er niks strafbaars aan als iemand zijn acccount gewoon met pass en al er neerzet
Dat account was ook die dag gemaakt dus door de hacker zelf lijkt me..
anders kan ik hier mijn pass en al wel gaan neerzetten en jullie aanklagen als jullie hem gebruiken toch ?
Eerst is er een account aangemaakt die via een technische ingreep rechten verkreeg die een account normaal gesproken niet moet hebben; vervolgens is via dit account jouw account aangepast zodat jij modrechten kreeg, en vervolgens heb jij een heel forum lopen verstieren.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
niks valse sleutel gedoe enzovoort,
voorzover ik weet is er niks strafbaars aan als iemand zijn acccount gewoon met pass en al er neerzet
Dat account was ook die dag gemaakt dus door de hacker zelf lijkt me..
anders kan ik hier mijn pass en al wel gaan neerzetten en jullie aanklagen als jullie hem gebruiken toch ?
Neuh, heeft er m.i. niks mee te makenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:07 schreef Tobbes het volgende:
Zouden ze het ook nog op smaad kunnen gooien?
Artikel 262
1.
Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
God de Gekstuh!!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:06 schreef Repeat het volgende:
WTF is er gebeurd?
Volgens mij heb ik iets heel tofs gemist
Iemand een linkje naar topic ofzo?
sebasser gebruikt een proxy om op GoT te komen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:06 schreef Repeat het volgende:
WTF is er gebeurd?
Hihi Huis+computer hihiquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:06 schreef David_Aames het volgende:
[..]
Als ik mijn deur open laat staan mag jij toch ook neit m'n huis leegroven?
eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:06 schreef Repeat het volgende:
WTF is er gebeurd?
hehe Ik heb heel dat forum vernaggelt ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:07 schreef Nexor het volgende:
[..]
Eerst is er een account aangemaakt die via een technische ingreep rechten verkreeg die een account normaal gesproken niet moet hebben; vervolgens is via dit account jouw account aangepast zodat jij modrechten kreeg, en vervolgens heb jij een heel forum lopen verstieren.
En nu durf je serieus te zeggen dat er niks strafbaars aan is?
1) Het verkrijgen van modrechten
2) Het vernøken van het forum
Beide strafbaar onder de hoed van computervredebreuk, dus spring maar snel op je knietjes en bid dat de EO geen verdere stappen onderneemt.
Nou enquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
sebasser gebruikt een proxy om op GoT te komen.![]()
Heb ik gedaan, schijnbaar lees ik ergens overheen. Leg es uit dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hehe Ik heb heel dat forum vernaggelt ?
Daarna heb ik niks via een technishe ingreep verkregen..
als je nu mijn verhaaltje goed leest
quote:Top zoiets als een einde verhaal en dat zonder voorbehoud
alhoewel ik ondertussen op Fok! een ander slachttoffer van jullie gebrekkig(-1)
onderzoek heb gezien.
jullie vertelden mij in het eerste mailtje het speciaal voor mij was gemaakt ?
Lijkt me niet als die persoon precies dezelfde kreeg eh ..
verder top nog dat jullie doorzoeken en veel plezier met het voortzetten van dit lame
gedoe van julliekant.
ik stelvoor dat jullie mij en andere gewoon leesrechten geven op GoT (of niet en dan
hebben we proxy's om te lezen )
maar voor mij iig IRC weer open te zetten
daarnaast geef ik jullie nogmaals een tip..
Laat dit gedoe rusten.
hoelanger je er mee doorgaat hoemeer mensen er van weten.
als je dit nu gewoon direct met een waarschuwing had afgedaan wisten er nu maximaal 125
mensen van.
nu zal het rond de 1250 liggen als het niet meer is..
Als een account aanmaken met dezelfde naam (waardoor je de rechten en instellingen van de al bestaande vergelijkbare account) al een technische ingreep is, dan is m'n oma ook technisch als ze een formuliertje invultquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:12 schreef Nexor het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, schijnbaar lees ik ergens overheen. Leg es uit dan?
(Overigens weet ik dat jij niet (alleen) het hele forum vernaggelt hebt, maar je bent er wel op bezig geweest, en dat bedoeld ik)
ja maar ik heb dus niet die regels die jij noemde overtredenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:12 schreef Nexor het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, schijnbaar lees ik ergens overheen. Leg es uit dan?
(Overigens weet ik dat jij niet (alleen) het hele forum vernaggelt hebt, maar je bent er wel op bezig geweest, en dat bedoelde ik)
FOK! als site en crew hebben er verder niets mee te maken behalve dat er hier ten tijde daarvan een topic over liep natuurlijk. Wel even een nuance toevoegen graag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:49 schreef RedFever007 het volgende:
maar een Fok user actie?
Het boeit mij ook niet zoveel hoor, maar volgens een modje op GoT mag dat niet overeenkomstig de Algemene Voorwaarden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nou en
Moet kunnen, als ik besluit een proxy voor m'n gateway te pleuren kunnen ze me daarom toch niet de toegang ontzeggen?
Wat een onzin.
Oh,quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als een account aanmaken met dezelfde naam (waardoor je de rechten en instellingen van de al bestaande vergelijkbare account) al een technische ingreep is, dan is m'n oma ook technisch als ze een formuliertje invult
Oh ok, dat is mij dan even ontschoten!quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh,
dat had ik toen dus geprobeerd he ..
account aanmaken megt dezelfde naam gaat niet,
als je ipv Diederik diederik doet zonder hoofdletter gaat het wel maar je krijgt dan wel geen modrechten
Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand afgesloten word vanwege dit soort zaken. Providers nemen dit hoog op, en gelukkig maar.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]![]()
Het wordt steeds gekker
Nooit geweten dat je zo snel schuldig bent.quote:Artikel 138a
1.
Met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie wordt, als schuldig aan computervredebreuk, gestraft hij die opzettelijk wederrechtelijk binnendringt in een geautomatiseerd werk voor de opslag of verwerking van gegevens, of in een deel daarvan, indien hij
a.
daarbij enige beveiliging doorbreekt of
b.
de toegang verwerft door een technische ingreep, met behulp van valse signalen of een valse sleutel dan wel door het aannemen van een valse hoedanigheid.
je zal er wel niet een account mee mogen beheren.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Het boeit mij ook niet zoveel hoor, maar volgens een modje op GoT mag dat niet overeenkomstig de Algemene Voorwaarden.
Maar volgens mij als het je eerste keer is als je dus in aanraking komt met hacken en dat soort dingen krijg je alleen een waarschuwing van je ISP ..quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:15 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je zo snel schuldig bent.
Die rechten heb je nu dus verspild. Dat had je eerder moeten bedenkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je zal er wel niet een account mee mogen beheren.
maar zoiets is dan ook niet mijn plan,
GoT is een goeie site waar ik zeker af en toe wat aan heb.
daarom zal ik dan proxy;s moeten gaan gebruiken om alleen al hun nieuws sectie te kunnen lezen
Wat had ik eerder moeten bedenken ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:18 schreef Zoefff het volgende:
[..]
Die rechten heb je nu dus verspild. Dat had je eerder moeten bedenken
laten rusten? Ik zie hun jou in alle discretie mailen, en jou alle mailtjes op internet gooien. Je maakt het volgens mij zo alleen maar erger voor jezelf, ga vooral zo door jongenquote:
told yaquote:ik heb wel een beetje verstand van het hacken van forums en geloof me dat je dan problemen kunt krijgen, ookal heb jij het niet gehackt is het fout om die gegevens te gebruiken en in te loggen, in principe breek je dan alsnog in dus hack je alsnog. Ze hebben je IP gelogt dus je kunt een brief van de EO op je deurmat verwachten.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:20 schreef Tobbes het volgende:
Dit is natuurlijk gewoon een kansloze actie geweest.
Maar toch vind ik het jammer dat de wet hackers zo hard aanpakt. Voor echte hackers kan ik juist wel respect opbrengen.
Nee, dat je in eerste instantie andermans naam (GoT dus) op dat forum hebt gezet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat had ik eerder moeten bedenken ?
dat een of andere user die regel er terugneerzet waardoor IK samen met die walkingdisaster rechten kwijt zijn ?
Jawel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:24 schreef koffiekoekje het volgende:
De "hacks" worden geassocieerd met "tweakers.net". Ik kan me voorstellen dat tweakers (VNU) daar niet blij mee is. Merknaam is (onrechtmatig) in een slecht daglicht gezet. dus...
En bekijk het van de goede kanter staat in iedergeval geen doodstraf op
Hallo als je even bekijkt hoe snel dat ook weer weg was en daarna terug gezet door iemand anders..quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:24 schreef Zoefff het volgende:
[..]
Nee, dat je in eerste instantie andermans naam (GoT dus) op dat forum hebt gezet.
Je hebt het weggehaald, hoe nobelquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hallo als je even bekijkt hoe snel dat ook weer weg was en daarna terug gezet door iemand anders..
Waarom denk je dat ik dat weg had gehaalt daarvoor ? ..
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:26 schreef Sebasser het volgende:
Ok zal ik daarstraks naar de rechtenwinkel of hoe dat heet in de stad gaan om info op te vragen?
Wat denk je zal ik mijn buurmeisje van 7 de schuld gevenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:25 schreef Pony-Lover het volgende:
jullie moeten straks zeepjes rapen in het gevang
eerder ik krijg de schuld van het hackenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Jij: Ik heb het EO forum gehakt
Zij: 13.gif
awel die zijn nu overal te vinden ondertussenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:30 schreef Sterke_Yerke het volgende:
OMG, zie dit nu pas, is er ergens een mirror van het gehakte forum?
En wie waren nu de initiatief nemers, fokkers of tweakers?
Door wie worden die hacks dan met Tweakers geaasocieerdquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:24 schreef koffiekoekje het volgende:
De "hacks" worden geassocieerd met "tweakers.net". Ik kan me voorstellen dat tweakers (VNU) daar niet blij mee is. Merknaam is (onrechtmatig) in een slecht daglicht gezet. dus...
de hack, en ik heb alleen maar wat screens gezien van de hack, geen complete mirrors?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
awel die zijn nu overal te vinden ondertussen
Edit: initiatief nemers van wat ?
Nee ik zou nog maar even afwachten, als ze met iets komen kan je ook op dat moment nog wel in actie komen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
eerder ik krijg de schuld van het hacken
Maar even serieus zou dat een goed idee zijn ?
er stond op de pagina zelf Welkom op het 'tweakers.net forum'quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:31 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Door wie worden die hacks dan met Tweakers geaasocieerdHet is niet zo dat iedereen hoor 'over de EO hack door Tweakers', 'Heb jij het al gehoord Tweakers heeft het EO forum gehackt'. Nee niemand heeft het erover
Als Tweakers nou gewoon even met de belt om de situatie uit te leggen en zeggen dat het niet van afkomstig is, zo moeilijk is dat toch niet![]()
weet ik niet, ik zou even een mailtje sturen naar T.net of NVU voor een telefoonnummer en dan even bellen en de waarheid vertellen als die inderdaad zo is als hier vermeld staat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
eerder ik krijg de schuld van het hacken
Maar even serieus zou dat een goed idee zijn ?
ik wil liever paraat staan met wat handige infoquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:32 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee ik zou nog maar even afwachten, als ze met iets komen kan je ook op dat moment nog wel in actie komen.
hebben ze al gedaan denk ik plus daarbij de schuldigen gebanned.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:31 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Door wie worden die hacks dan met Tweakers geaasocieerdHet is niet zo dat iedereen hoor 'over de EO hack door Tweakers', 'Heb jij het al gehoord Tweakers heeft het EO forum gehackt'. Nee niemand heeft het erover
Als Tweakers nou gewoon even met de belt om de situatie uit te leggen en zeggen dat het niet van afkomstig is, zo moeilijk is dat toch niet![]()
Waar staat dat ik ze belachelijk aan het maken ben/wil (maken) ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
weet ik niet, ik zou even een mailtje sturen naar T.net of NVU voor een telefoonnummer en de waarheid vertellen als die inderdaad zo is als hier vermeld staat.
Maar ga niet hier alle mails die ze aan je sturen posten en ze belachelijk maken, zij trekken toch aan het langste eind.
Daar gaat het niet om,quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:35 schreef Repeat het volgende:
Haha ik heb mezelf even ingelezenJammer dat ik dat gemist heb
totally noob gek, dat je je druk maakt om een ban op tweakers. Pak je toch een proxy, en opgelost.
Open een nieuwe dan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:35 schreef c0nd0r het volgende:
Rot is op met die domme plaatjes
En het topic op T.net is overigens gesloten.
alsof ze je ergens op kunnen pakken... Ik zou me niet zo druk maken om die "dreigementen"quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om,
tuurlijk als ik wil kan ik zo op de Site van tweakers maar het gaat me meer om de IRC server,
en bekijk ook even de kans op een aanklacht .
Hoho, ik heb alleen maar een topic geopend en wat reacties geplaatst... Heb geen modrechten gehad (gelukkig)quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:30 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Dat krijg je als je binnenkomt op die server en meteen stom doetquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
alsof ze je ergens op kunnen pakken... Ik zou me niet zo druk maken om die "dreigementen"
En die irc server, tja, ik heb daar ook een server ban voor 1 ranzig plaatje, dus met dat soort trieste lui wil ik niet eens meer te maken hebben..
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
en voor de rest van je problemen:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef Dagonet het volgende:
Ophoeren met die pics.
Dat dus, blijf het niet zeggen.quote:
dan zijn wij iig niet de lulquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoho, ik heb alleen maar een topic geopend en wat reacties geplaatst... Heb geen modrechten gehad (gelukkig)
Goeie research!quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:43 schreef Sebasser het volgende:
die gast is echt gigantisch gewoonquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:43 schreef Sebasser het volgende:
tja, wie blijft er nu doorzeveren? Als ik frederik was zou ik ook denken, als je zo gaat beginnen, dan zal ik je krijgen ook. Anders zou je iets nog met een sisser af laten lopen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:43 schreef Sebasser het volgende:
Daarvan is 1` bejaard en de rest doodquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:46 schreef RedFever007 het volgende:
Hmmm als dit een 1 april is dan is het wel erg goed opgezet.
Ik ga mijn eerste mening maar eens bijstellen denk ik.
Ik zou The A-Team maar eens bellen zo langzamerhand![]()
En sinds jaar en dag vaste jurist voor Tweakers.net BV (nu Tweakers.net BV / VNU Business Corporation).quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:43 schreef Sebasser het volgende:
Ondertussen eens gekeken wie die "Frederik Zevenbergen" is,
partijlid van vvd leiden of zo
Precies.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:47 schreef David_Aames het volgende:
[..]
tja, wie blijft er nu doorzeveren? Als ik frederik was zou ik ook denken, als je zo gaat beginnen, dan zal ik je krijgen ook. Anders zou je iets nog met een sisser af laten lopen.
hoezo 'zo beginnen' ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:47 schreef David_Aames het volgende:
[..]
tja, wie blijft er nu doorzeveren? Als ik frederik was zou ik ook denken, als je zo gaat beginnen, dan zal ik je krijgen ook. Anders zou je iets nog met een sisser af laten lopen.
ben benieuwd in hoeveel rechtzaken hij tweakers al heeft mogen vertegenwoordigen. Ik gok geen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:48 schreef Nexor het volgende:
[..]
En sinds jaar en dag vaste jurist voor Tweakers.net BV (nu Tweakers.net BV / VNU Business Corporation).
Geloof me, hij weet wat 'ie doet, en hij doet het goed.
En zijn personalia hier posten doet je geen goed.
[..]
Precies.
hey dat posten van hem is de bovenstaande hit op google eh,quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:48 schreef Nexor het volgende:
[..]
En sinds jaar en dag vaste jurist voor Tweakers.net BV (nu Tweakers.net BV / VNU Business Corporation).
Geloof me, hij weet wat 'ie doet, en hij doet het goed.
En zijn personalia hier posten doet je geen goed.
[..]
Precies.
Volgens mij 1 dood en de rest bejaardquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daarvan is 1` bejaard en de rest dood(dacht ik
)
en het zou nog erger zijn als Tweakers.net hier een grap van gaat maken
Hij bedoelt (o.a.) het opzoeken van gegevens van die persoon en die vervolgens hier posten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hoezo 'zo beginnen' ?
Awel dan vraag ik hierbij aan de mods en admins van dit forum elk verder onderwerp hierover te sluiten ?
Als je het verschil tussen die twee niet inziet heeft het ook geen nut om dit te bediscussiëren met je.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:50 schreef Repeat het volgende:
En als hij niet wilde dat zn personalia bekend zouden worden had ie ze ook niet op internet moeten zetten. Het is nota bene de eerste hit op google man.
Jij vind het toch ook niet fijn als ik morgen ergens een ruit ingooi en daarbij jóuw naam & telefoonnummer achterlaat? Kan jij vervolgens gaan uitleggen dat het niet van jou afkomstig is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:31 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Door wie worden die hacks dan met Tweakers geaasocieerdHet is niet zo dat ik iedereen hoor 'over de EO hack door Tweakers', 'Heb jij het al gehoord, Tweakers heeft het EO forum gehackt'. Nee niemand heeft het erover
Als Tweakers nou gewoon even met de EO belt om de situatie uit te leggen en zeggen dat het niet van hun afkomstig is, zo moeilijk is dat toch niet![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:12 schreef Mobster273 het volgende:
1 ding wel, als het een 1 april grap is, is ie wel verdomd goed opgezet
hehe,quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:52 schreef Zoefff het volgende:
[..]
Jij vind het toch ook niet fijn als ik morgen ergens een ruit ingooi en daarbij jóuw naam & telefoonnummer achterlaat? Kan jij vervolgens gaan uitleggen dat het niet van jou afkomstig is.
@ Sebasser, als ik jou was zou ik de mailtjes nog eens goed doorlezen en dit laten rusten, je gooit op deze manier alleen maar kolen op het vuur. Jíj bent degene die er over door blijft zeveren!
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:52 schreef Nexor het volgende:
[..]
Dit topic is gewoon goed vermaak voor een saaie donderdagmiddag.![]()
Je was me voor ja. Lijkt me verstandigquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hehe,
ik denk dat je dit bericht net voordat ik die ander gepost had had getypt ?
zoals ik al zei ik laat dit rusten ga en TV kijken of een DVD'tje ik bel ze nog wel of iets anders
Een grote bek opzetten terwijl je donders goed weet dat je niet fris bezig bent geweest.quote:
Laat je 1 april weer wat van je horen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:50 schreef Sebasser het volgende:
Maar ik stop hier mee ik ben er zat van,
als jullie doorwillen gaan ok,
ik denk dat ik nog even telefonish contact opneem met tweakers en verder laat ik nu alles rusten en ga TV kijken.
goeiedag kinders
het gaat inderdaad nu veel te ver,quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:55 schreef Zoefff het volgende:
[..]
Je was me voor ja. Lijkt me verstandig
zo is hetquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:58 schreef Tobbes het volgende:
Je post verdomme zelf de gegevens en pics van die Frederik in persoon
dan ken jij internet nog niet goed genoegquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
zo is het![]()
En waarom zouden er nu weer acties tegen die Frederik worden opgezet![]()
OMG jullie gaan de VVD Leiden site hackenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dan ken jij internet nog niet goed genoeg
Nou je loopt hem min of meer uit te dagen door foto's en personalia hier te posten, lijkt me niet heel verstandig.quote:
...zegt iemand die direct traceerbaar op een site gaat lopen klootviolenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dan ken jij internet nog niet goed genoeg
Eensch met Kareltje, je lokt het zelf uit.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nou je loopt hem min of meer uit te dagen door foto's en personalia hier te posten, lijkt me niet heel verstandig.
Maar ga verder gerust je gang hoor, ik zie het resultaat wel.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:05 schreef RedFever007 het volgende:
OMG jullie gaan de VVD Leiden site hacken![]()
![]()
niks 1 april grap en sluit dit gedoe nu eensquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eensch met Kareltje, je lokt het zelf uit.
Ik denk eerder dat TS en Sebasser inzien dat hun 1 april grap de verkeerde kant opgaat![]()
Onderschriftentopic!quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
zo is het![]()
En waarom zouden er nu weer acties tegen die Frederik worden opgezet![]()
das zondequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
niks 1 april grap en sluit dit gedoe nu eens
jij denkt dat er mensen zijn die het zo zielig voor jou vinden dat ze die gast gaan bedreigen ofzo?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
het gaat inderdaad nu veel te ver,
ik voorzie al acties tegen GoT of frederik in persoon,
dat wil ik voorkomen,
daaromvraag ik nu in naam van Walkingdisaster (robin) en mijzelf om dit topic dicht te gooien
Gevoel voor humor heb je wel ja...quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Bel nou gewoon ff naar die vent, neem het telefoongesprek op en post het hierzo waarna wij heel hard gaan lachen en die kerel voor loser uitmaken.
De eigenaren van tweakers.net vinden het vervelend, die eigenaar van Fok hebben het nog niet gezien of boeit het niet?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:14 schreef Repeat het volgende:
Er zijn trouwens toch ook dingen gepost over fok, waarom horen we daar niks van als het posten van zo'n naam zo erg zou zijn?
Houd op met dat gejank om een slotje, kneus.quote:
om maar even aan te geven dat de reactie van tweakers overdreven is en nergens over gaat. Ze nemen zichzelf veels te serieus, kom op, het is maar een forum...quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De eigenaren van tweakers.net vinden het vervelend, die eigenaar van Fok hebben het nog niet gezien of boeit het niet?
Waarom zouden 2 verschillende bedrijven hetzelfde moeten reageren op zoiets?
ik kan me niet voorstellen dat je die krijgt. Je opent met je volle verstand een topic, je post met je volle verstand. De consequenties worden door Sebasser NB ingezien, en dan wil je een slotje?quote:
Hou je smoel en donder op uit mn topic loserquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Houd op met dat gejank om een slotje, kneus.
Het is een geregistreerde merknaam, die door de suffe acties van onze 'hackertjes' in verband gebracht wordt met een misdrijf.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
om maar even aan te geven dat de reactie van tweakers overdreven is en nergens over gaat. Ze nemen zichzelf veels te serieus, kom op, het is maar een forum...
Dat gaat meestal over users die het gewoon voorde lol roepen,quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/44![]()
Mietje, nu terugkrabbelen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat gaat meestal over users die het gewoon voorde lol roepen,
wij zijn de TS's Walking en ik al kwam ik er later bij en wij zien dat dit de verkeerde kant op gaat waardoor wij preventief een slotje aanvragen,
ik denk dat de moderator's mij wel snappenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:22 schreef Tobbes het volgende:
De verkeerde kant voor wie?
Voor het forum?
Nee. Waarom zou er dan een slotje komen?
Ik denk het niet. Als je zo stoer bent om het EO-forum te vervuilen, vervolgens ook zo tof bent om daar op Fok! mee te pimpen, vervolgens ook nog zo cool bent om een topic te openen als je er gezeik mee krijgt, vervolgens ook nog durft te beweren dat het geen grap is, en vervolgens begint te huilen om een slotje, denk ik niet dat de moderator's je willen snappen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik denk dat de moderator's mij wel snappen
en nu ben ik echt weg voorzolang dat duurt
Verwacht je nog wat zinnigs dat het slotje eraf gaat?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:40 schreef Stofje het volgende:
Heropend na overleg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |