Ik ging ook wel eens in onze hele grote tuin met de buks van mijn vader op blikjes schieten....quote:Op maandag 13 maart 2006 11:01 schreef SunChaser het volgende:
Zijn er criminele FOK!kers die ooit veroordeeld zijn? Met zoveel users moeten er toch ook rotte appels zijn?
TS begint: ik ben ooit gepakt tijdens het schieten met een luchtbuks en dat kostte me 40 euro gulden, bepaald door de rechtbank in Alkmaar.
Toen was ik 20 ofzo en ik was verlinkt
Nee, niet als je t in de tuin doet. Wij deden het op een klein natuurgebiedje waar niemand kwam. Een gozer van onze leeftijd (20 ofzo) zag ons en belde de politie. Wij t ding verstoppen en ontkennen. Zij honden erbij gehaald. Uiteindelijk kostte t me 40 gulden, mn vriend moest 100 betalen of mocht een dag zitten. Het geweer kreeg ie nog terug ook.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ging ook wel eens in onze hele grote tuin met de buks van mijn vader op blikjes schieten....
Kan je daarvoor veroordeeld worden?![]()
Sja, ik bén veroordeeldquote:Op maandag 13 maart 2006 11:21 schreef Seolenna het volgende:
Twintig en "verlinkt" .. luchtbuks .. is crimineel?
![]()
![]()
![]()
Wat een ruig leven heb jij al achter de rug.
![]()
Held!quote:Op maandag 13 maart 2006 11:18 schreef Baklap het volgende:
Ik ben ooit gebanned op fok
ik meende dat jij een groepscrimineel was?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:23 schreef Geqxon het volgende:
Wel een boete gehad, maar nog niet veroordeeld
het zou je nog vies tegenvallen, temeer omdat ze ook even in je bruine ster willen kijken en het er zeker niet zachtaardig aan toe gaat achter de muren van een gevangenis of politiebureau.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:25 schreef SunChaser het volgende:
Het is wel handig dat je boetes kan afkopen met een dag of wat zitten. Ik zou t wel weten, lekker 2 dagen cel. Ervaring rijker.
Bij mij waren ze wel vriendelijk verder, ik had eigenlijk vooral last van de onzekerheid hoelang het zou gaan duren, en het ontbreken van schone kleding en deodorant.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
het zou je nog vies tegenvallen, temeer omdat ze ook even in je bruine ster willen kijken en het er zeker niet zachtaardig aan toe gaat achter de muren van een gevangenis of politiebureau.
Slecht ingekoptquote:Op maandag 13 maart 2006 11:25 schreef Skv het volgende:
Geqxon!
FOK!ker kan nu lachen om misser Telegraaf
Slecht ingekoptquote:Op maandag 13 maart 2006 11:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik meende dat jij een groepscrimineel was?
Kun je dan geen scheetje laten?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
het zou je nog vies tegenvallen, temeer omdat ze ook even in je bruine ster willen kijken en het er zeker niet zachtaardig aan toe gaat achter de muren van een gevangenis of politiebureau.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |