quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:52 schreef c0nd0r het volgende:
Tuurlijk ga jij hem nog even belachelijk maken, jij wilt een rechtzaak aan je broek?
Er worden hier jaar en dag mensen belachelijk gemaakt. En nu zijn we opeens allemaal massaal bang?quote:
Ja uhhu ik ben bangquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:54 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Er worden hier jaar en dag mensen belachelijk gemaakt. En nu zijn we opeens allemaal massaal bang?
Blijkbaar.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja uhhu ik ben bang
Lijkt me op dit moment gewoon niet zo handig om hiermee te gaan beginnen
Ja? En terecht ook nog, zij hebben de touwtjes in handen nu.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:54 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Er worden hier jaar en dag mensen belachelijk gemaakt. En nu zijn we opeens allemaal massaal bang?
Wij hebben meer users.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja? En terecht ook nog, zij hebben de touwtjes in handen nu.![]()
Er staat er maar één hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:58 schreef Geitesollewok het volgende:
Vind jullie onderschriften niet echt grappig![]()
EO had een staartjequote:Op donderdag 30 maart 2006 13:59 schreef martinlutherking het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee waat het over gaat.
Iets met de EO en Got enzo .quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:59 schreef martinlutherking het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee waat het over gaat.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:12 schreef Repeat het volgende:
Goed topic!
Kijk iedereen ineens in zn broek kakken omdat die kerel 1 mailtje gestuurd heeft
Heb je straks een dagvaarding thuis liggen "het maken van belachelijke onderschriften onder mijn toffe foto"
Jij begrijpt er echt niks van he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:22 schreef thefunny het volgende:
[afbeelding]
"Ik moet nou echt gaan lieverd, laat me nog eens diep in je politieke oogjes kijken.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |