Valt op meerdere manieren op te vatten als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
waarom zetten ze anders in een emailtje dat ik gebanned ben van al hun diensten en servers en daarna Einde verhaal ?
Omdat je nu niet meer op je hoede bent en ze dus ongestoord de ontvoering/verkrachting van je ouders kunnen plannenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
waarom zetten ze anders in een emailtje dat ik gebanned ben van al hun diensten en servers en daarna Einde verhaal ?
Wie weet heeft de EO nog wel wat in petto.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Snap je het niet? de naam van T.net wordt misbruikt en daar doen ze wat aan. SImpel toch?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:49 schreef RedFever007 het volgende:
![]()
Ik geloof er eerlijk gezegt geen fuck van, wat kan het Tweakers nou schelen of het EO forum is verneuqt? Hoelang heeft dat er nou serieus opgestaan? Wat voor schade heeft GoT/Tweakers hier mee geleden? Het was toch ook wel duidelijk dat de actie geen T/GoT actie was maar een Fok actie?
Beetje overtrokken reactie van Tweakers, en waarom is er op de FP van tweakers hierover niks te vinden? Als ze echt zouden vinden dat hun goede naam is aangetast zouden ze iedereen hiervan wel op de hoogte stellen toch?
Einde verhaal betreffende je ban, niet betreffende de advocaten die ze op je af sturen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
waarna ze de ouders kapotsnijden en verwerken in de chili van vanavondquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:50 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Omdat je nu niet meer op je hoede bent en ze dus ongestoord de ontvoering/verkrachting van je ouders kunnen plannen![]()
Geen proxy gebruik?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:23 schreef WalkingDisaster het volgende:
tuurlijk wel, ze hebbe ip's gelogd enzo denk ik? En van eventuele aanpassingen op het forum worden ook logs gemaakt..
Als ze echt willen dan kunnen ze stappen ondernemen. Ik denk dat ze dat ook wel gaan doen, maar dat hij niet meer wil mailen. Jullie hebben dit zelf veroorzaakt, en wie dat GoT gedoe op dat EO forum heeft gezet doet er eigenlijk niet zoveel toe. Het was gewoon niet nodig om meteen heel dat forum te vernachelen nadat jullie dat lek gevonden hadden. Als ik het lek zelf gevonden had dan had ik gewoon een mailtje naar de beheerders van het EO forum gestuurd. En nee, ik ben geen EO aanhanger, maar een forum van iemand anders verkloten is not-done.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien, héél misschien, is de EO ook in de veronderstelling geweest dat het vanuit GoT/Tweakers.net georganiseerd is. Daarnaast de bezoekers van het EO forum mogelijk ook nog wel, en verder moet GoT/Tweakers.net haar naam wel beschermen, wil ze haar rechten erop niet verliezen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof er eerlijk gezegt geen fuck van, wat kan het Tweakers nou schelen of het EO forum is verneuqt? Hoelang heeft dat er nou serieus opgestaan? Wat voor schade heeft GoT/Tweakers hier mee geleden? Het was toch ook wel duidelijk dat de actie geen T/GoT actie was maar een Fok actie?
Beetje overtrokken reactie van Tweakers, en waarom is er op de FP van tweakers hierover niks te vinden? Als ze echt zouden vinden dat hun goede naam is aangetast zouden ze iedereen hiervan wel op de hoogte stellen toch?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:51 schreef Mobster273 het volgende:
nog even en jullie kunnen hierbij:
Zijn er criminele FOK!kers die ooit veroordeeld zijn?
Pardon ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als ze echt willen dan kunnen ze stappen ondernemen. Ik denk dat ze dat ook wel gaan doen, maar dat hij niet meer wil mailen. Jullie hebben dit zelf veroorzaakt, en wie dat GoT gedoe op dat EO forum heeft gezet doet er eigenlijk niet zoveel toe. Het was gewoon niet nodig om meteen heel dat forum te vernachelen nadat jullie dat lek gevonden hadden. Als ik het lek zelf gevonden had dan had ik gewoon een mailtje naar de beheerders van het EO forum gestuurd. En nee, ik ben geen EO aanhanger, maar een forum van iemand anders verkloten is not-done.
Sebas heeft sowieso de award voor "meest slim uitgevoerde hack ooit" al misgelopenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:53 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens Sebasser niet heel handig om te noemen dat je er via proxy wel op kan schijnt in strijd te zijn met hun regels
ooh help een aanklacht wegen regels overtreden via proxy'squote:Op donderdag 30 maart 2006 12:53 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens Sebasser niet heel handig om te noemen dat je er via proxy wel op kan schijnt in strijd te zijn met hun regels
omfg laten we nu duidelijk maken dat ik niet heb gehacktquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:55 schreef Nexor het volgende:
[..]
Sebas heeft sowieso de award voor "meest slim uitgevoerde hack ooit" al misgelopen
Misschien een darwin award ...maar daar moeten we nog even op wachten.![]()
Pff kom op zeg, ik sta aan jou kant hoor, alleen niet zo heel erg handig moet je nu meteen iedereen gaan afzeiken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ooh help een aanklacht wegen regels overtreden via proxy's
De mensen die meegedaan hebben aan het verkloten van dat Forum natuurlijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Pardon ?
Wie bedoel je hier met jullie.. ?
die hebben meegedaan hoeven niet meteen gehacked te hebben ehquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De mensen die meegedaan hebben aan het verkloten van dat Forum natuurlijk
Niet in eerste instantie wellicht. De rest valt gewoon onder het stukje "computervredebreuk".quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omfg laten we nu duidelijk maken dat ik niet heb gehackt
Kijk eens naar puntje 2?quote:Computervredebreuk
Van computervredebreuk is sprake als iemand tegen de wil van de eigenaar of beheerder opzettelijk binnendringt in een computersysteem of deel daarvan, en daarbij bovendien:
1. 'enige beveiliging' doorbreekt of
2. een valse sleutel, valse signalen, een valse hoedanigheid of een technische ingreep hanteert.
Er moet wel sprake zijn van 'enige beveiliging'. Ook moet duidelijk zijn dat binnendringen ongewenst is. Hoe zwaar de beveiliging moet zijn wordt niet in de wet aangegeven. Alleen een bericht 'verboden toegang voor onbevoegden' is in ieder geval onvoldoende! Er moet iets zijn als een toegangsbeveiliging met wachtwoordcontrole.
De mensen die daar "mod-rechten" hadden kunnen wel eens een probleem hebben ja, al geloof ik niet dat ze er op een illegale manier zijn aangekomen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De mensen die meegedaan hebben aan het verkloten van dat Forum natuurlijk
niks valse sleutel gedoe enzovoort,quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:00 schreef Nexor het volgende:
[..]
Niet in eerste instantie wellicht. De rest valt gewoon onder het stukje "computervredebreuk".
[..]
Kijk eens naar puntje 2?
Hey leuk, abuse-mail naar je provider en ze sluiten je internet af wegens criminele praktijkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ooh help een aanklacht wegen regels overtreden via proxy's
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
die hebben meegedaan hoeven niet meteen gehacked te hebben eh
enne C0nd0r
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:03 schreef ReemF het volgende:
Nexor, goed punt!
[..]
Hey leuk, abuse-mail naar je provider en ze sluiten je internet af wegens criminele praktijken![]()
Veel plezier met je offline leven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |