told yaquote:ik heb wel een beetje verstand van het hacken van forums en geloof me dat je dan problemen kunt krijgen, ookal heb jij het niet gehackt is het fout om die gegevens te gebruiken en in te loggen, in principe breek je dan alsnog in dus hack je alsnog. Ze hebben je IP gelogt dus je kunt een brief van de EO op je deurmat verwachten.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:20 schreef Tobbes het volgende:
Dit is natuurlijk gewoon een kansloze actie geweest.
Maar toch vind ik het jammer dat de wet hackers zo hard aanpakt. Voor echte hackers kan ik juist wel respect opbrengen.
Nee, dat je in eerste instantie andermans naam (GoT dus) op dat forum hebt gezet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat had ik eerder moeten bedenken ?
dat een of andere user die regel er terugneerzet waardoor IK samen met die walkingdisaster rechten kwijt zijn ?
Jawel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:24 schreef koffiekoekje het volgende:
De "hacks" worden geassocieerd met "tweakers.net". Ik kan me voorstellen dat tweakers (VNU) daar niet blij mee is. Merknaam is (onrechtmatig) in een slecht daglicht gezet. dus...
En bekijk het van de goede kanter staat in iedergeval geen doodstraf op
Hallo als je even bekijkt hoe snel dat ook weer weg was en daarna terug gezet door iemand anders..quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:24 schreef Zoefff het volgende:
[..]
Nee, dat je in eerste instantie andermans naam (GoT dus) op dat forum hebt gezet.
Je hebt het weggehaald, hoe nobelquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hallo als je even bekijkt hoe snel dat ook weer weg was en daarna terug gezet door iemand anders..
Waarom denk je dat ik dat weg had gehaalt daarvoor ? ..
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:26 schreef Sebasser het volgende:
Ok zal ik daarstraks naar de rechtenwinkel of hoe dat heet in de stad gaan om info op te vragen?
Wat denk je zal ik mijn buurmeisje van 7 de schuld gevenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:25 schreef Pony-Lover het volgende:
jullie moeten straks zeepjes rapen in het gevang
eerder ik krijg de schuld van het hackenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Jij: Ik heb het EO forum gehakt
Zij: 13.gif
awel die zijn nu overal te vinden ondertussenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:30 schreef Sterke_Yerke het volgende:
OMG, zie dit nu pas, is er ergens een mirror van het gehakte forum?
En wie waren nu de initiatief nemers, fokkers of tweakers?
Door wie worden die hacks dan met Tweakers geaasocieerdquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:24 schreef koffiekoekje het volgende:
De "hacks" worden geassocieerd met "tweakers.net". Ik kan me voorstellen dat tweakers (VNU) daar niet blij mee is. Merknaam is (onrechtmatig) in een slecht daglicht gezet. dus...
de hack, en ik heb alleen maar wat screens gezien van de hack, geen complete mirrors?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
awel die zijn nu overal te vinden ondertussen
Edit: initiatief nemers van wat ?
Nee ik zou nog maar even afwachten, als ze met iets komen kan je ook op dat moment nog wel in actie komen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
eerder ik krijg de schuld van het hacken
Maar even serieus zou dat een goed idee zijn ?
er stond op de pagina zelf Welkom op het 'tweakers.net forum'quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:31 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Door wie worden die hacks dan met Tweakers geaasocieerdHet is niet zo dat iedereen hoor 'over de EO hack door Tweakers', 'Heb jij het al gehoord Tweakers heeft het EO forum gehackt'. Nee niemand heeft het erover
Als Tweakers nou gewoon even met de belt om de situatie uit te leggen en zeggen dat het niet van afkomstig is, zo moeilijk is dat toch niet![]()
weet ik niet, ik zou even een mailtje sturen naar T.net of NVU voor een telefoonnummer en dan even bellen en de waarheid vertellen als die inderdaad zo is als hier vermeld staat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
eerder ik krijg de schuld van het hacken
Maar even serieus zou dat een goed idee zijn ?
ik wil liever paraat staan met wat handige infoquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:32 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee ik zou nog maar even afwachten, als ze met iets komen kan je ook op dat moment nog wel in actie komen.
hebben ze al gedaan denk ik plus daarbij de schuldigen gebanned.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:31 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Door wie worden die hacks dan met Tweakers geaasocieerdHet is niet zo dat iedereen hoor 'over de EO hack door Tweakers', 'Heb jij het al gehoord Tweakers heeft het EO forum gehackt'. Nee niemand heeft het erover
Als Tweakers nou gewoon even met de belt om de situatie uit te leggen en zeggen dat het niet van afkomstig is, zo moeilijk is dat toch niet![]()
Waar staat dat ik ze belachelijk aan het maken ben/wil (maken) ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
weet ik niet, ik zou even een mailtje sturen naar T.net of NVU voor een telefoonnummer en de waarheid vertellen als die inderdaad zo is als hier vermeld staat.
Maar ga niet hier alle mails die ze aan je sturen posten en ze belachelijk maken, zij trekken toch aan het langste eind.
Daar gaat het niet om,quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:35 schreef Repeat het volgende:
Haha ik heb mezelf even ingelezenJammer dat ik dat gemist heb
totally noob gek, dat je je druk maakt om een ban op tweakers. Pak je toch een proxy, en opgelost.
Open een nieuwe dan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:35 schreef c0nd0r het volgende:
Rot is op met die domme plaatjes
En het topic op T.net is overigens gesloten.
alsof ze je ergens op kunnen pakken... Ik zou me niet zo druk maken om die "dreigementen"quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om,
tuurlijk als ik wil kan ik zo op de Site van tweakers maar het gaat me meer om de IRC server,
en bekijk ook even de kans op een aanklacht .
Hoho, ik heb alleen maar een topic geopend en wat reacties geplaatst... Heb geen modrechten gehad (gelukkig)quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:30 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Nee dat deed remlof dacht ik. die had een account met naam administrator gemaakt en die kreeg instant modrechten
Dat krijg je als je binnenkomt op die server en meteen stom doetquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
alsof ze je ergens op kunnen pakken... Ik zou me niet zo druk maken om die "dreigementen"
En die irc server, tja, ik heb daar ook een server ban voor 1 ranzig plaatje, dus met dat soort trieste lui wil ik niet eens meer te maken hebben..
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
en voor de rest van je problemen:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef Dagonet het volgende:
Ophoeren met die pics.
Dat dus, blijf het niet zeggen.quote:
dan zijn wij iig niet de lulquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoho, ik heb alleen maar een topic geopend en wat reacties geplaatst... Heb geen modrechten gehad (gelukkig)
Goeie research!quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:43 schreef Sebasser het volgende:
die gast is echt gigantisch gewoonquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:43 schreef Sebasser het volgende:
tja, wie blijft er nu doorzeveren? Als ik frederik was zou ik ook denken, als je zo gaat beginnen, dan zal ik je krijgen ook. Anders zou je iets nog met een sisser af laten lopen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:43 schreef Sebasser het volgende:
Daarvan is 1` bejaard en de rest doodquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:46 schreef RedFever007 het volgende:
Hmmm als dit een 1 april is dan is het wel erg goed opgezet.
Ik ga mijn eerste mening maar eens bijstellen denk ik.
Ik zou The A-Team maar eens bellen zo langzamerhand![]()
En sinds jaar en dag vaste jurist voor Tweakers.net BV (nu Tweakers.net BV / VNU Business Corporation).quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:43 schreef Sebasser het volgende:
Ondertussen eens gekeken wie die "Frederik Zevenbergen" is,
partijlid van vvd leiden of zo
Precies.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:47 schreef David_Aames het volgende:
[..]
tja, wie blijft er nu doorzeveren? Als ik frederik was zou ik ook denken, als je zo gaat beginnen, dan zal ik je krijgen ook. Anders zou je iets nog met een sisser af laten lopen.
hoezo 'zo beginnen' ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:47 schreef David_Aames het volgende:
[..]
tja, wie blijft er nu doorzeveren? Als ik frederik was zou ik ook denken, als je zo gaat beginnen, dan zal ik je krijgen ook. Anders zou je iets nog met een sisser af laten lopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |