Nog lang niet alle realms helaasquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:41 schreef Takje het volgende:
Hij is up!!!
Bij mij blijft -ie voor de verandering weereens hangen op 'Authenticating'.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:41 schreef Takje het volgende:
Hij is up!!!
Heb je vandaag al geprobeerd die website te bereiken?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:16 schreef Myst.nl het volgende:
er stonden ingame movies op wow-europe.com. Beter die ff downloden dan
Was bij mij niet echt zo'n probleem.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Heb je vandaag al geprobeerd die website te bereiken?
http://www.pcc-club.org/wowmods/1143622252Titan_v2.15.1.zip als je deze gebruikt welquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:52 schreef GaRleC het volgende:
titan werkt nog ?
geen idee, de loginserver wil niet echt meewerken, oftwel niemand kan er op dit moment op.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:27 schreef Departak het volgende:
Iemand enige idee of Dragonblight EU al up is? Want de realm status page heeft er geen zin in bij mij.
Thanks m8 !! kusjequote:Op woensdag 29 maart 2006 17:05 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
http://www.pcc-club.org/wowmods/1143622252Titan_v2.15.1.zip als je deze gebruikt wel
Horde of Alliance? Ben daar laatst met m'n vriend en een collega van hem een char begonnenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:29 schreef Furious het volgende:
Hoi. [afbeelding]
Ik ben een level 51 Warrior op Twisting Nether.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:32 schreef Maanvis het volgende:
Wat plaatjes voor het wachten...
[afbeelding]
[afbeelding]
wowquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:32 schreef Maanvis het volgende:
Wat plaatjes voor het wachten...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zullen wel bestaan, maar of het dan echt high end mag heten?quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:22 schreef Rodie83 het volgende:
Nu maar eens uitkijken naar iets nieuws, eens kijken of er high content raidguilds zonder al teveel verplichtingen bestaan
Zijn er ook nog mensen hier Alliance op Ragnaros?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:28 schreef Platina het volgende:
Richard en Tain wat zijn jullie char namen op Ragnaros btw? Ik heb iemand nodig om mee te praten tijdens het grinden
okej thx voor de tip, maat van mij zit ook in die guild d8 ik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:09 schreef Richardfun het volgende:
Euvermaniac. Je kunt op www.aeternum.nu een application doen, dat is de guild waar ik bij zit. We hebben Raggy voor het eerst neer gehaald vorige week. Je moet wel je MC/BWL/Onyxia prequests gedaan hebben.
Chromaggus al wel, met de 'nieuwe' Time Lapsequote:Op donderdag 30 maart 2006 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand Onyxia of Chromaggus al geprobeerd ?![]()
is dat 1 of andere child guild??quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:35 schreef Platina het volgende:
Euver whisper Mavius voor een plaats in het Pew Pew Pew guild!
we shoot frikking laserbeams at your head!
Alliance?quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:20 schreef Rls het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen hier Alliance op Ragnaros?![]()
bla bla bla, op onze server hebben zowel horde als alliance guilds Ony al neer met dat nieuwe DB spam van d'rquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Nieuwe Time Lapse is een bug, en Ony lijkt me ook bugged als je screens ziet van 25k DB hits…
Schijnt dat ze ook despawned als je haar alsnog dood krijgt….
Ja, ze hebben er een paar opzettelijk mee gesaboteerd. Idioten die healmods hebben bv. Ik zie de fun niet om alleen maar overal achteraan te lopen en de computer buffed voor je (of healed) OMG GEEN MANA PRESERVE MEER!!!quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:35 schreef Furby het volgende:
[..]
bla bla bla, op onze server hebben zowel horde als alliance guilds Ony al neer met dat nieuwe DB spam van d'r
Och, valt ook wel mee. Vind het niet veel verschil maken buiten dat Horde negen van de tien keer hun kont afveegt aan de alliance in BG'squote:Op donderdag 30 maart 2006 13:33 schreef Migwi het volgende:
[..]
Alliance?
Kom op zeg!
Iedereen weet dat Alliance gewoon zuigt!
![]()
Nee, Deep Breath komt nu altijd, ongeacht of je verspreid staat of niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:58 schreef Brad het volgende:
Die deep breath heb ik bij ons al weken niet meer gezien, gewoon goed verspreid staan.
Of werkt dat trucje niet meer?
Geen idee, zit al een tijd niet meer bij DEUS, speel niet meer zoveelquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef Euvermaniac... het volgende:
[..]
jah waarom ook niet eigenlijk, nog op zoek naar priests dan?
Maakt dat uit dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:49 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat is trouwens de beste shaman talent point build? Enige shamans hier met eigen ervaringen?
mja GG! vnaaf MC , volgens mij ben ik backup FFSquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:11 schreef Myst.nl het volgende:
ROFL, Ik zal het wel zien as. zondag met Ony :p.
Trouwens gister in AQ40 1e boss neer op 1e try. Daarna die 3 gasten op 3e try neer. Gaat lekker. We zijn nu bij die "elf" met haar 3 vriendjes. Heb al wat tactics opgezocht, maar schijnt wel aardig te doen te zijn.
respect voor me guild aubquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:01 schreef Euvermaniac... het volgende:
[..]
is dat 1 of andere child guild??![]()
Naar 't schijnt wel dus.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:26 schreef Appellenflappen het volgende:
Hebben shamans ook nog talents dan?
PvP wel ja, maar ik zit op een PvE server, wel iets meer nodig. Maar goed, ik heb het zelf al gevonden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:17 schreef Migwi het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan?
Zolang je FROST SHOOOOOCK maar hebt, toch?![]()
Wat nuff said?? Ony was best te doenquote:
Horde of Alliance op ED?? en welke guild zit jijquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:37 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wat nuff said?? Ony was best te doen
Dat jij zo kan spelen met al die dingen in beeld....
Wij hadden hem naar bij de 3e poging....
Als een van de eerste op eerste server. (Emerald Dream)
Alliance, welke zit jij?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Horde of Alliance op ED?? en welke guild zit jij
Ik zit in de 42 companions, al een jaar in die guildquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:33 schreef Evertjan het volgende:
Storm Lords kleine guild ook alliance
R&S neem ik aan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:51 schreef Afwezig het volgende:
Op mijn server ligt C'Thun plat trouwens (Twisting Nether)
Jupquote:
en het eye ook jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:17 schreef bigshadow het volgende:
En het eye neem ik aan
Exiles hierquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:36 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik zit in de 42 companions, al een jaar in die guild
De mijne is volgens mij 46, weet niet meer zeker.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:01 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
gister me alt warrior gedinged tot 45! Raggen en beuken FTW!
Is mijn char niet op dat plaatje (wat trouwens een 25k hit DB liet zien, en jij vind dat normaal ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:37 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wat nuff said?? Ony was best te doen
Dat jij zo kan spelen met al die dingen in beeld....
Wij hadden hem naar bij de 3e poging....
Als een van de eerste op eerste server. (Emerald Dream)
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:28 schreef Richardfun het volgende:
Wanneer heeft Blizzard dat erkend dan?
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-dungeons-en&t=55035&p=1&tmp=1#post55035quote:After reviewing the concerns posted since the patch went live, and through internal investigation, an unintentional change was discovered in the Onyxia encounter concerning increased frequency of her Deep Breath ability. A fix to reduce the frequency of the Deep Breath ability has been implemented.
Yup fury is gaaf, staat zo'n hunter je te schieten en beuken terwijl je nog maar 30% hp heb , hup intercept BEUK BAM KLAP hunter platquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:53 schreef Migwi het volgende:
[..]
De mijne is volgens mij 46, weet niet meer zeker.
Maar eigenlijk best gaaf Fury Warrior
Dus het is al gefixed nu?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-dungeons-en&t=55035&p=1&tmp=1#post55035
Zucht...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:06 schreef Myst.nl het volgende:
ik hoop het niet, hoor van heel mensen dat Onyxia nu weer een beetje leuk is...
Tja dan issie niet heel erg slim bezigquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:52 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
Yup fury is gaaf, staat zo'n hunter je te schieten en beuken terwijl je nog maar 30% hp heb , hup intercept BEUK BAM KLAP hunter plat
QFT.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:18 schreef Richardfun het volgende:
Idd, voor pre raggy MC guilds is Ony lastig genoeg in de oude vorm. Mensen die nu zeggen dat Ony zo moet blijven zoals ze nu (per ongeluk) is met al die Deep Breaths, zijn gewoon egoistisch. Zij hebben easy epics gepakt bij Ony, en tier 2 helms en gunnen dat andere mensen nu niet. Als ze een uitdaging willen, gaan ze maar weer een avondje whipen op C'thun...
Raggy en Ony horen imo even moeilijk te zijn... Beide droppen ze tier 2. Ony word gepakt door 8 mans groepen. Kom op zeg. Ik geef toe dat whipen niet leuk is. Maar met full greens Onyxia proberen is ook vragen om problemen...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:18 schreef Richardfun het volgende:
Idd, voor pre raggy MC guilds is Ony lastig genoeg in de oude vorm. Mensen die nu zeggen dat Ony zo moet blijven zoals ze nu (per ongeluk) is met al die Deep Breaths, zijn gewoon egoistisch. Zij hebben easy epics gepakt bij Ony, en tier 2 helms en gunnen dat andere mensen nu niet. Als ze een uitdaging willen, gaan ze maar weer een avondje whipen op C'thun...
8-mans groepen in full tier 2 ja, Onyxia is in het spel gezet als opstap naar Ragnaros....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:43 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Raggy en Ony horen imo even moeilijk te zijn... Beide droppen ze tier 2. Ony word gepakt door 8 mans groepen. Kom op zeg. Ik geef toe dat whipen niet leuk is. Maar met full greens Onyxia proberen is ook vragen om problemen...
Heb je dat 8-mans filmpje gezien ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:47 schreef Myst.nl het volgende:
8 man full tier 2 > 40 man greens ? Nogsteeds denk ik dan dat Onyxia te makkelijk is!
Volgens mij zijn de andere bosses in MC een beter opstap naar Ragna, maargoed
Iedereen probeerd onyxia zo vroeg mogelijk te doen idd. Laat ze. Maar het is niet de insteek dat als je magmadar en luci kan killen dat Onyxia dan ook een eitje is... Wat momenteel toch wel aardig het geval is. 2 GFP potions en je komt iig een heel eind.quote:[16:03] <[ANSI]Mullie> zeg gewoon: beter hou je je bek snotneus wij ownen aq40 en dus jou guild en je moet je bek houden ik weet er veel meer vanaf snotneus. Jij denkt na 1 dag 60 te zijn hgelijk ff te weten hoe en wat. Nou end-game is meer dna met je guilkd in oprgrimmar staan met LFG Scholo lol
[16:03] <[ANSI]Mullie> zoiets
Wat quote je daar ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:05 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Iedereen probeerd onyxia zo vroeg mogelijk te doen idd. Laat ze. Maar het is niet de insteek dat als je magmadar en luci kan killen dat Onyxia dan ook een eitje is... Wat momenteel toch wel aardig het geval is. 2 GFP potions en je komt iig een heel eind.![]()
Beetje uitdaging zou niet verkeerd zijn in de allerdaagse routine heaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat quote je daar ?
Anyway, het is gewoon stom dat mensen die Onyxia al 8 maanden farmen nu ineens roepen dat ze te makkelijk is.
Punt.![]()
En die uitdaging is er in de vorm van nieuwe dungeons zoals BWL en AQ, en straks dat naxrammas of zo.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:08 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Beetje uitdaging zou niet verkeerd zijn in de allerdaagse routine hea
Das dan wel een ongelovelijke noob Hunterquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:52 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
Yup fury is gaaf, staat zo'n hunter je te schieten en beuken terwijl je nog maar 30% hp heb , hup intercept BEUK BAM KLAP hunter plat
Dus ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:23 schreef Myst.nl het volgende:
BWl = farm status, ook niet echt spannend meer dus.
AQ20 = Tjah, kan je ZG kan je deze ook voor meer dan 50%
AQ40 = Zijn we mee bezig
Als het ff kan, graagquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus ?
Omdat jij zover bent moeten andere mensen zich aan jou aanpassen ?
Ik ben de enige rogue op ED die altijd op de IF bridge staat met de bloodlord defenderquote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:43 schreef Cid het volgende:
[..]
Exiles hier![]()
Gisteren weer bezig geweest in BWL, maar moest om 22u stoppen helaas. Denk dat ze het wel gecleared hebben erna
Toch tijd dat ik wat meer ga raiden, wil die dragenstalker set halen.
Een warder uit het niets... dan moet er iemand achter gebleven zijn.... 25k is bullshit... dan loopt iedereen naakt rond... 2300+ maximaal. Genoeg dps was the trick. Het was uitdagend om ony weer es te doen.... Gewoon iemand op ventrillo laten kijken naar waar hij zijn deapbreath gaat doen... Simpel zat... Dat van het teleporteren is onzin... ik heb daar niets over gehoord op ED.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is mijn char niet op dat plaatje (wat trouwens een 25k hit DB liet zien, en jij vind dat normaal ?), maar we zijn er gisteravond zelf ook geweest, en het was vrijwel niet te doen, chain Deep Breaths, Whelps uit het niets, Warders uit het niets, en Ony teleporte continu....
Gelukkig heeft Blizz erkend dat het een bug is.
Een mc guild die hendig de eerste 2 bazen in MC aan kan. Kan makkelijk ONy aan...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zucht...
Voor guilds die BWL/AQ farmen misschien, maar de oude Ony was moeilijk genoeg voor MC guilds.
Ik snap dat gelul niet van mensen die zeggen dat een bugged Onyxia zo leuk is, het is helemaal niet leuk, en al helemaal niet voor beginnende raid-guilds.
Zelfde als ik zou zeggen : ''Ik kan Maraudon solo-en, maak het alsjeblieft moeilijker Blizz....''
Perfection heeft het oog ook al dood. Nu gaat het weer zo'n alliance-horde race worden wie het eerste C'Thun zelf neerhaald. Btw, onder welke naam speel je nou? Zie je nooit onlinequote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:17 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Jupdat is wat ik vernomen heb iig. Perf. ist volgens mij nog niet gelukt.
je bent eeuwig dood dan als je een wisp ben, teminste daar lijkt het opquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:34 schreef Janteh het volgende:
http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/townhall/wisps.html
quote:World of Warcraft Client Patch 1.11.0
New Dungeon Visitation Limitation System
With the many improvements to end-game dungeons implemented last patch, we decided that it was necessary to limit the number of times a player can enter a dungeon per day. This was done to prevent the economy from being flooded with overly valuable items, and to ensure that players weren't acquiring too much gold during what we'd consider a reasonable amount of play-time. We realize that many players enjoy repeated trips to their favorite dungeons, so we've made this new limitation as least restrictive as possible. Each character on a player's account may enter the same dungeon up to three times per day, and may visit a total of five dungeons over the course of a twenty-four hour period. Keep in mind, each character on your account is flagged separately so with eight characters, that's a total of 40 dungeon-runs per day!
Flightpath Scenery Improvements!
Tired of seeing the same old flightpaths? We've completely reworked each flightpath in the game so that the angle and view are shifted just enough to give all of Azeroth's traveling inhabitants the feeling that they are headed to an all new destination. That's not all, each flightpath has been fleshed out to ensure that the player sees every single detail of the passing terrain, which means that for the same reasonable traveling cost, you'll purchase a ride that's twice the length, and in some cases three and even four times as long!
General
* Number keys can no longer activate character abilities. In many cases, this gave certain players a slight advantage over those that used their mouse to activate their abilities.
* Black Tabby now called Little Cat.
* Jumping while mounted will now automatically dismount you.
* Night Elves will now lose a small percentage of experience after jumping.
* The non-combat pet ‘Murky’ will now be required from every player wishing to enter Onyxia’s Lair as we wanted this raid encounter to feel very special.
Mac
* Various emotes have been disabled for Mac users, including /dance, /smile and /thank.
Battlegrounds
* Each player will only be allowed to pick up one flag per game in Warsong Gulch. While this decision is slightly restrictive, we do feel the value of teamwork it will teach by allowing each player more opportunity to shine outweighs any negative side-effect.
* 'Friend of Deserter Debuff' will now apply to those chatting with players under the effect of the Deserter Debuff. This has the same effect as the standard Deserter Debuff, except other players do not risk penalty when engaging in a conversation with you.
* New Level 1 only Warsong Gulch and Arathi Basin bracket available!
* If a match-up begins and drops everyone due to lack a lack of players, Horde automatically wins.
Druid
* Run speed reduced by approximately 20% when in Bear Form and Dire Bear Form. It should now feel more "bear-like" for players when changing into these forms.
* Innervate now only works on caster.
* Gnomes can now select Druids as an available class! New Cub and Kitty forms available!
* Shapeshifting will now only be possible outside of dungeons.
Hunters
* A simple check mechanic has been implemented which will prevent Hunters from rolling on items that are more optimal for another class in the party, when using the group loot system.
* Hunters can now be affected by their own traps. This should add a sense of danger, and increase the Hunter's need to strategize his decisions.
* Pets have a small chance to attack the Hunter when hungry. The chance increases with each passing moment that the pet isn't fed.
Mages
* Mage Armor - Now has another new, unique icon.
Paladin
* Paladins will now receive a 2% increase to DPS for every cloth item worn. In addition, chance to crit will increase by 5% if a dress is worn. This is to encourage a wider variety of itemization for the Paladin.
* Paladin can no longer target self with Lay on Hands as the spell was intended to help others.
* New Form: Bear Form and Dire Bear Form! This new ability should help the Paladin tank in five, ten and twenty player-capped dungeons.
Priests
* A diminishing return has been placed upon Fade, which will prevent it from reducing threat if used a second time in a single encounter. This was to prevent certain unscrupulous players from simply standing way in the back of a raid healing a significant amount of life with very little risk of threat penalty.
* Shadowform now lasts five minutes with a ten minute cooldown. Mana cost reduced slightly.
* Fear Ward is now only available to Dwarf Females.
* Inner Fire will now cause its caster to take a small amount of fire damage while active.
Rogue
* Moving while stealthed has a very small chance to break stealth. This was to reduce the frequency at which players were being ambushed or backstabbed in player vs. player environments.
* Discovering a stealthed rogue will now produce a large alert symbol above the rogue’s head similar to the Hunter’s Mark. The alert can only be dispelled by using the Vanish ability.
* Vanish has been increased to a 30 minute cooldown.
* Fixed bug which allowed Rogues to wield two weapons at the same time.
Shaman
* Physical damage will no longer destroy totems.
* While in Ghostwolf form, the Shaman is now considered to be only partly connected with the real world, as a result dodge and armor have been improved by 35%. To ensure that the Shaman would want to take advantage of these improvements, all spells and abilities will be useable while in this form.
* Troll Shaman will gain the full benefits of Berserk despite their percentage of health.
* Reincarnation will now only have a cooldown of 30 minutes, untalented. Reagent cost doubled.
* Shock spells no longer share the same cooldown.
Warlocks
* Standard bags will no longer hold soul shards. This should make obtaining larger size soul shard bags feel more rewarding. To compensate for the change at lower levels, we've added new soul shard bags to various vendors throughout Azeroth. These bags are designed to hold between 4 and 12 soul shards, depending upon the size.
* Using friendly emotes will now significantly increase the Infernal and Doomguard's chance to remain loyal to the Warlock.
* Friendly emotes are no longer available to the Warlock.
Warriors
* There will now be a 15 second cooldown when changing stances to prevent players from breaking Fear effects too often.
* Dwarf Females now generate rage at a rate three times greater than normal.
* Intimidating Shout now has a chance to intimidate its user.
Items
* The drop rate for class specific equipment will now be reduced by a small percentage for every member of a given class beyond one that is present in a party or raid. This should encourage players to seek a more varied group of classes.
* Several new items can be found at various vendors which do double and triple damage to players of a specific class or race. We'll add more each patch, but right now Gnome Stomper, Ancient Warlock Destroyer and the Roguebane are immediately available.
* Herod’s Shoulder will now result in a decrease to main hand damage by 45% to compensate for the unbalanced weight.
* Linen Cloth will now only stack in groups of 5.
* Moonwells are now located exclusively inside Blackwing Lair, near the Alchemy Lab.
Professions
* Players may now choose only one secondary profession. Too often we saw players choosing Fishing, Cooking and First-Aid when originally our intent was for players to simply pick one or two.
* Explosive nodes may now spawn in the place of select herbs and mines. Damage will be percentage based upon level.
* Skinning now requires that you have the equivalent skill in daggers, i.e. in order to skin a 225 beast, you must work your dagger skill up to 225 as well.
Quest & Reputation
* Many quests which con green to a player will no longer yield experience, but rather grant a monetary gain at a small percentage of the new exp to gold conversion system. While this will make leveling up more challenging, players will have an easier time obtaining their mounts.
* Improving faction with Timbermaw Hold will now decrease your faction with Argent Dawn, and visa versa, as we want to encourage players to make more important choices at higher levels.
* New level 35 quest series added which teaches players to detect stealth. We feel that by this time, players have lived in fear of Rogues long enough.
Raid & Dungeons
* Majordomo Executus will no longer be killed by Ragnaros, as such was very depressing. Instead he will now assist in the battle, making for a much more challenging encounter.
* Placeholder art for the four world dragons will be used while we fix an animation bug associated with their actual design. The placeholder art will be the standard farm chicken, however, each will have a unique color to ensure that one is distinguishable from another.
* Scholomance is now spelled "Sko-lo-mance" to alleviate confusion about its pronunciation. In addition, a sound file has been added outside the instance portal which will phonetically sound out the name upon zoning.
* Edwin Vancleef will occasionally shout "Hey you guys!" as players fight their way through Deadmines.
* New wing added to Scarlet Monastery called the Graveyard! Check it out!
* New RageFire Chasm quests added for Alliance players as currently only Horde had quests there.
User Interface
* The global cooldown timer has been added to all spells and abilities.
* The Raid UI now allows a maximum of 3 rogues or hunters per raid.
* Target and player health updates will be limited to once every 5 seconds to save on packet traffic.
* To minimize potential abuse, you can no longer see opposing faction player names.
* The use of 'if', 'for' and other flow control statements has been deemed exploitable, and have been removed from the Lua script implementation.
World Environment
* Due to the awkward look and feel of Taurens in the Undercity, guards will no longer permit their entry and have been flagged to kill on sight. Taurens, you've been warned.
* Entering the Barrens will now flag your character for PvP, regardless of your faction or realm type. This is being done to make the zone feel more alive.
* Above the corpse of Mankirk's wife, a large red arrow will now appear and be viewable for up to 500 yards. To ensure that the associated quest offers some challenge, typing the word 'Mankirk' 'wife' or 'anyone seen' in Barrens chat will now result in experience loss.
* In order to assist with various upkeep costs, at a designated time NPC vendors will now give players an amount of gold based upon their level. This is currently slated to occur every Tuesday from 6:00 AM to 11:00 AM PST.
* Many new Sons’ of Arugal have been added to Silverpine Forrest. Occasionally Arugal himself wanders the zone. During this time, players may not enter his keep.
* Due to the changes associated with the new flightpath scenery improvements, players will need to relearn all flightpaths.
* A total of 26 new flightpaths have been added to various points throughout the Barrens.
* Additional grass areas have been added to the enemy faction's zones. This grass is exceptionally green.
Sterker nog, shamans hebben er 62. Ik bedoel, shammies zonder 2 tier 7 talents, dahkantognie?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:37 schreef Migwi het volgende:
[..]
Naar 't schijnt wel dus.
Maar volgens mij lult ie uit z'n nek
Ok, gelukkig is die lijst dus sowiezo onzin.....quote:* Fixed bug which allowed Rogues to wield two weapons at the same time.
Man je dacht er toch niet eens aan dit serieus te nemenquote:Op zaterdag 1 april 2006 03:45 schreef Richardfun het volgende:
Zo, ik mag hopen dat die rogue aanpassingen een 1 april grap zijn. Vanish 30min cooldown? Automatisch een soort van hunters mark op je als rogue zijnde als iemand je ook maar eventjes ziet terwijl je in stealth bent...
quote:* Players may now choose only one secondary profession. Too often we saw players choosing Fishing, Cooking and First-Aid when originally our intent was for players to simply pick one or two.
quote:* Pets have a small chance to attack the Hunter when hungry. The chance increases with each passing moment that the pet isn't fed.
quote:* Night Elves will now lose a small percentage of experience after jumping.
Hahaha, die is ook goedquote:* Additional grass areas have been added to the enemy faction's zones. This grass is exceptionally green.
quote:* Using friendly emotes will now significantly increase the Infernal and Doomguard's chance to remain loyal to the Warlock.
* Friendly emotes are no longer available to the Warlock.
Ik lag al dubbel, maar na deze had ik et niet meerquote:* A total of 26 new flightpaths have been added to various points throughout the Barrens.
hee, wie ben jij? doe de groeten aan Ganj (Vorador) Ninja'en jullie ff onze beste druid toen BoL uit elkaar vielquote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:43 schreef Cid het volgende:
[..]
Exiles hier![]()
Gisteren weer bezig geweest in BWL, maar moest om 22u stoppen helaas. Denk dat ze het wel gecleared hebben erna
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:43 schreef Cid het volgende:
[..]
Exiles hier![]()
lol at die irc gast. vandaar dat de grootste Horde guild met teams bestaande uit twinks(blue geared) bij ons BWL/AQ guilds naar huis stuurt in de BG'squote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:05 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Iedereen probeerd onyxia zo vroeg mogelijk te doen idd. Laat ze. Maar het is niet de insteek dat als je magmadar en luci kan killen dat Onyxia dan ook een eitje is... Wat momenteel toch wel aardig het geval is. 2 GFP potions en je komt iig een heel eind.![]()
Gebeurt wel vaker.quote:Op zondag 2 april 2006 05:10 schreef Fratz het volgende:
![]()
De honorcalculations kloppen voor geen meter!
Vandaag ongeveer 1900 HK's gehaald, na calculationd bleven er ongeveer 800 over!
Even rondgevraagd en onze hele server heeft er last van.
Bah! Hele dag voor niks in BG's rondgehangen!![]()
Meer mensen hier last van?
Nope, ik kan er ook niet opquote:Op zondag 2 april 2006 10:47 schreef Platina het volgende:
Wie kan nog meer niet de accountmanagement pagina bereiken?!
weet niet precies hoe het zit, maar als je iemand vaker dan 5x in een dag gekilled hebt (ook in BG) krijg je geen honor meer, er wordt nog wel estimated honor berekend maar dat klopt niet.quote:Op zondag 2 april 2006 05:10 schreef Fratz het volgende:
![]()
De honorcalculations kloppen voor geen meter!
Vandaag ongeveer 1900 HK's gehaald, na calculationd bleven er ongeveer 800 over!
Even rondgevraagd en onze hele server heeft er last van.
Bah! Hele dag voor niks in BG's rondgehangen!![]()
Meer mensen hier last van?
maar meer dan 1100 hk's foetsie? de ratio op onze sever is 75% alliance en 25% horde, ik speel zelf horde. als je BG's doet bij ons kom je niet vaak dezelfde mensen tegen simpelweg omdat alliance BG queue's heeft van 2-3 uur. maar goed. ik zal je wel gewoon kwijt zijn. een friend van me heeft een bericht gestuurd naar een GM. ben benieuwd wat het antwoord is. voorspelling: "working as intended".quote:Op zondag 2 april 2006 12:12 schreef Janteh het volgende:
[..]
weet niet precies hoe het zit, maar als je iemand vaker dan 5x in een dag gekilled hebt (ook in BG) krijg je geen honor meer, er wordt nog wel estimated honor berekend maar dat klopt niet.
Sickquote:Op zondag 2 april 2006 14:51 schreef Platina het volgende:
Wat is je played Drakul?
Ik ben net ook lvl 30 geworden met mijn Tauren Warrior op Talnivarr. 1d 8h played.
Ging ik net mijn berserker quest doen, was er een gnome warrior daar genaamd taurenwar, hij eerst die quest gedaan ik hem geholpen, daarna andersom
Questen in de goede gebieden en niet teveel grindenquote:Op zondag 2 april 2006 15:11 schreef Ang3l het volgende:
1d8h en dan 30? Sodeju
Ik haak altijd af op 25 of zo omdat ik 't dan te lang vindt duren... wat doe ik verkeerd? Ofwel: wat is een goede manier voor rond de lvl 25 om snel te levellen?
Ben ik even blij dat ik niet op een pvp server zitquote:Op zondag 2 april 2006 15:48 schreef Richardfun het volgende:
STV kan je beter wat later doen, omdat dat Gank Central is. Als je daar op lvl25 heen gaat zijn er wel een paar q's die je kunt doen, maar je wordt om de haverklap gesloopt door de tegenpartij.
Veel verschil zit er tegenwoordig toch niet meer in, bijna iedereen zit in battlegrounds of instances te raidenquote:Op zondag 2 april 2006 16:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik niet op een pvp server zit![]()
Awwww, no more abuse en ik was er eigenlijk pas net achtergekomen dat je dit kon gebruikenquote:Turning off the At-War flag will no longer stop neutral guards from attacking you.
De bekendere naam van die plek is dan ook Ganklethorn Valequote:Op zondag 2 april 2006 15:48 schreef Richardfun het volgende:
STV kan je beter wat later doen, omdat dat Gank Central is. Als je daar op lvl25 heen gaat zijn er wel een paar q's die je kunt doen, maar je wordt om de haverklap gesloopt door de tegenpartij.
Meh, Emerald dream heeft een zooi pvp-ers verloren aan Talnivarr. Ripspawn guild.quote:Op zondag 2 april 2006 14:51 schreef Platina het volgende:
op Talnivarr
STFU please zeg.quote:Op maandag 3 april 2006 00:24 schreef Ferdii het volgende:
lvl 30 met 1d8uur played is niks
een guildy haalde lvl 17 met 32 min played.
was wel met WC boost
ik kom niet meer bij van 't lachen gewoon..quote:Op maandag 3 april 2006 15:39 schreef Platina het volgende:
[..]
STFU please zeg.
32 min is echt like totaal onhaalbaar zoiets,
:Squote:Op maandag 3 april 2006 15:41 schreef Migwi het volgende:
[..]
ik kom niet meer bij van 't lachen gewoon..
heerlijk stukje
Ik vind Oblivion uitblinken in geen duidelijkheid over stats eigenlijk. En dan ook nog dat levelsysteem, waar voor mij eigenlijk een RPG op draait, waar alls constant meegroeitquote:Op maandag 3 april 2006 15:39 schreef Migwi het volgende:
Ik heb gewoon geen zin meer in WoW nu ik Oblivion speel
Oblivion zuigt echt het behang van de muur af. Ik heb me een paar keer verplicht om het te gaan spelen, maar het is zo dodelijk vermoeiend saai.quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:07 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik vind Oblivion uitblinken in geen duidelijkheid over stats eigenlijk. En dan ook nog dat levelsysteem, waar voor mij eigenlijk een RPG op draait, waar alls constant meegroeit
Volgens mij ben ik de enige die het niet zo bijster geniaal vind
Je gaat die game toch ook niet in Third Person spelen roflquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:43 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Oblivion zuigt echt het behang van de muur af. Ik heb me een paar keer verplicht om het te gaan spelen, maar het is zo dodelijk vermoeiend saai.
Die interface is zoooo frustrerend. Hele tijd dat onhandige switchen tussen spells. Het lvlen wat compleet nergens op slaat. Het moeten stoppen van de combat om een potion te gebruiken.
Daarnaast vind ik de "physics" er voor een next-gen spel gewoonweg bescheten uitzien. Dat springen bijvoorbeeld. Hoe lelijk kan het zijn.
Ik snap er niets van dat als je wow een leuk spel vindt, je jezelf ook maar meer dan een uur met oblivion kan vermaken. Waarschijnlijk hebben die mensen al eerder een elder scrolls titel gespeeld en gaan ze vanuit nostalgische overwegingen ook deze titel spelen.
Oblivion Blegh![]()
Lol anders leer je hotkeys gebruiken?quote:Die interface is zoooo frustrerend.
Mods.quote:Het lvlen wat compleet nergens op slaat.
Nee ik speel die game niet in 3rd person. Maar goed aan de andere kant, oblivion biedt de optie om het wel zo te spelen, dus dan mag je toch op z'n minst verwachten dat zoiets als springen er een beetje realistisch uitziet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je gaat die game toch ook niet in Third Person spelen rofl
Wederom een zwaktebod. Ik speelde bij wow ook gewoon met hotkeys, alleen stelt dat spel mij in staat om de toetsen daarvoor te gebruiken die ik zelf wil in tegenstelling tot de 1-8 toetsen. Ik bedien mijn muis met links en zit met mijn rechterhand niet praktisch ten opzichte van de nummertoetsen. (IKJL) Kortom om te switchen moet ik steeds of mijn muis of mijn toetsen loslaten.quote:
Het spel heeft dus aanpassingen nodig om het speelbaar te maken? Sterk argument.quote:Mods.
Mja hier heb je dan misschien een punt. Als je het spel vaak speelt en meerdere malen een poppetje van 0-60 lvlt wordt het inderdaad wel erg eentonig. Pluspuntje voor oblivion. DE EERSTE!quote:+ Betere quests dan WoW, in WoW is het namelijk : Kill x of breng item x van punt a naar punt b.
Wat heeft interactief zijn met physics te maken. Met physics bedoel ik de manier waarop poppetjes bewegen en hoe combat eruit ziet. Wederom in 3rd person view zien dingen er gewoon ronduit slecht uit als het gaat om bewegingen en realisme. Daarnaast vraag ik me af wat er nou de meerwaarde van zou zijn dat je met elk poppetje in Wow zou kunnen praten.quote:Owja verder zijn die kutphysics geweldig, de wereld is heel interactief. Itt WoW.
De screens zien er echt geweldig uit. Ben benieuwd, ik zal hem van de week eens bestellen om te kijken of het wat is. Kende de hele titel niet (ben dan ook niet zo bekend in RPG's)quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:35 schreef MMaRsu het volgende:
Dat vond ik ook Rodie, maar de kwaliteit van de quests overstijgt WoW op alle fronten.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:37 schreef Platina het volgende:
Scholomance 5-man![]()
Langzaam pullende tanks
Noobs met kutgear
Zweden
Pickup Groups
In goede endgame guild komen als rogue
Ragnaros PvP server waar alleen maar PvP is
Een instance party vinden binnen een half uur
Noob!quote:
Scholo met 3 man, Strat Live met 3 man.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:55 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Noob!
Ik weet niet beter! Ik heb scholo alleen maar als 5man gedaan
Net als UBRS helemaal doorlopen met 7man. Appeltje eitje
Dat is alweer een tijdje geleden.. Maar mortalis en RRF lopen nog rondquote:Op maandag 3 april 2006 13:16 schreef Furby het volgende:
[..]
Meh, Emerald dream heeft een zooi pvp-ers verloren aan Talnivarr. Ripspawn guild.
Ik mag hopen dat wel een andere rogue hem gewonnen heeft..quote:Op maandag 3 april 2006 09:38 schreef Richardfun het volgende:
Gister voor het eerst een full MC run gedaan met de guild, luci t/m raggy. Geen rogue drops helaas behalve perdition's blade, en die heb ik niet gewonnen
Ja, dat wel. Hij had mijn dkp gecheckt (ik had max geboden, 66dkp) en bood 1 meer. Snuggere bastardquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:57 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat wel een andere rogue hem gewonnen heeft..
Ik zou maar es opzoek gaan naar een andere serverquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:02 schreef Platina het volgende:
Ja, leuk voor je dat je Scholo 5 man doet. Maar ik vermijd dat dus, en waarom dan wel?
Omdat de grootste teringnoobs die zich casual menen maar toch dik 3 uur achter elkaar spelen eindelijk level 60 zijn geworden. Gevolg, Pick up groups zijn erger dan ooit.
Nou dan doe je toch guildruns? Leuk bedacht, probeer maar eens in een goede guild te komen, of nog erger probeer op een server als Ragnaros maar eens een priest te vinden of een warrior die niet aan pvp doet maar graag wilt tanken. Juist, onmogelijk.
Wat blijft er dan over voor mij, met de grootste noobs 5man scholo en strat doen (lbrs gaat niemand heen) alle cooldowns + potions gebruiken zodat we niet wipen, als rogue pullen omdat het bij de tank 5 minuten duurt. Vreselijk gewoon
Als je rerollt mensen, reroll als warrior en ga tanken. Er is altijd wel een tank nodig en jij bepaalt de pull snelheid van de instance!
Nooit meer bieden dan nodig is in een bied-systeem idd. Als je iets kostte wat het kost wil hebben, zoek degene met de 2e hoogste DKP op en bied DKP+1.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:07 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Hij had mijn dkp gecheckt (ik had max geboden, 66dkp) en bood 1 meer. Snuggere bastard
Ik heb een priest (lang lvl 60), volledig healing specced omdat ik graag heal in instances. Ik heb een warrior die net LVL 60 is, net respecced protection omdat ik graag tank en PvP kut vind. Ik ben ook een carebear, maar zelfs voor mij is het onmogelijk een goede guild te vinden. Gevolg; ik moet nu weer naar de PUG's en daar heb ik geen zin in (met me priest ben ik exalted bij Argent Dawn inmiddels, volledig door PUG's, maar dat heb ik inmiddels wel gezien). Ondertussen blijf ik hopen en hopen op de dag dat ik liefst met me warrior een PvE guild in kan en end-game kan gaan tanken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:02 schreef Platina het volgende:
Ja, leuk voor je dat je Scholo 5 man doet. Maar ik vermijd dat dus, en waarom dan wel?
Omdat de grootste teringnoobs die zich casual menen maar toch dik 3 uur achter elkaar spelen eindelijk level 60 zijn geworden. Gevolg, Pick up groups zijn erger dan ooit.
Nou dan doe je toch guildruns? Leuk bedacht, probeer maar eens in een goede guild te komen, of nog erger probeer op een server als Ragnaros maar eens een priest te vinden of een warrior die niet aan pvp doet maar graag wilt tanken. Juist, onmogelijk.
Wat blijft er dan over voor mij, met de grootste noobs 5man scholo en strat doen (lbrs gaat niemand heen) alle cooldowns + potions gebruiken zodat we niet wipen, als rogue pullen omdat het bij de tank 5 minuten duurt. Vreselijk gewoon
Als je rerollt mensen, reroll als warrior en ga tanken. Er is altijd wel een tank nodig en jij bepaalt de pull snelheid van de instance!
nou laat ik toch een 60 priest zijn met guild, op Ragnaros die aan PVE doetquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:02 schreef Platina het volgende:
Nou, daar zal je de reden hebben dat je niet in een guild zit.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:58 schreef Platina het volgende:
raak ik in paniek door aanval van alliance
OMG!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:02 schreef Platina het volgende:
alle cooldowns + potions gebruiken zodat we niet wipen
JA!... Ik leef met je mee!quote:, Vreselijk gewoon
weet je toevallig welke transfers er nog meer komen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:41 schreef Platina het volgende:
Tjsa ik denk dat jij je wel ongeveer hetzelfde hebt gevoelt daarvoor he?
BTW Ragnaros > Frostmourne transferZeker dat ik 17de weg ben hier \o/
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:58 schreef Platina het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat Hallowed Brazier van Argent Dawn is? Ben ik een Honored met hun, wil ik wat kopen, raak ik in paniek door aanval van alliance, koop ik me toch een zn ding van 120g. Wat moet ik er in hemelsnaam mee :S
General Forums.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:18 schreef Janteh het volgende:
[..]
weet je toevallig welke transfers er nog meer komen?
Nee, dat zal het zijn omdat ik fftjes niet oplet ja.quote:Nou, daar zal je de reden hebben dat je niet in een guild zit.
Wat ben jij ruigquote:Overigens vragen ze mij gemiddeld elke 5 minuten voor een of andere guild. Het un-guilded leven op emerald dream valt niet mee
Ja, ongelooflijk sommige mensen gebruiken liever een potion dan te wipen.quote:OMG!
Zeg dan niks, ipv je postcount weer 1tje op te krikken.quote:JA!... Ik leef met je mee!
Niet waar?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:09 schreef Evertjan het volgende:
Emerald dream is nog steeds down
Shadow Moon hoop ik niet voor jequote:Op dinsdag 4 april 2006 20:17 schreef Platina het volgende:
Onder andere Dunemaul, Ravencrest en Shadow Song/Moon ofzo zag ik. Onder voorbehoud he
Ik heb meer het idee dat je een eikel bent (samen met je 2 vriendjes, als die al bestaan) zoals ik je hier lees. Dat zal ook de reden zijn dat je wil verhuizen. Maakt verder niet uit, binnen 2 weken moeten ze je daar ook niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:17 schreef Platina het volgende:
En achja, scheelt dat ik maar 2 goede vrienden heb op Ragnaros, die waarschijnlijk ook transfer doen \o/
Ik vond Migwi altijd al ongenuanceerd posten maar jij klapt er vol over heenquote:Op woensdag 5 april 2006 01:20 schreef Furby het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat je een eikel bent (samen met je 2 vriendjes, als die al bestaan) zoals ik je hier lees. Dat zal ook de reden zijn dat je wil verhuizen. Maakt verder niet uit, binnen 2 weken moeten ze je daar ook niet.
Nu heb ik ook op spinebreaker (a.k.a. spainbreaker) gespeeld, en de allaince daar was zoiezo niks waardquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Soul Link + BWL dmg gear + Skills = OMG
http://video.google.com/videoplay?docid=-2529891653450128736&q=abaddon+studios&pl=true
Ja, verdomme, moet ik meer m'n best doenquote:Op woensdag 5 april 2006 03:30 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik vond Migwi altijd al ongenuanceerd posten maar jij klapt er vol over heen
Ik geloof dat dit van Spinebreaker USA is.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:04 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Nu heb ik ook op spinebreaker (a.k.a. spainbreaker) gespeeld, en de allaince daar was zoiezo niks waard![]()
PAAAAAAUUUUUUPER!!!!quote:Op woensdag 5 april 2006 01:24 schreef Ill-Skillz het volgende:
My new toy: http://thottbot.com/?i=5291
Maar wel erg netjes toch?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:04 schreef Migwi het volgende:
[..]
PAAAAAAUUUUUUPER!!!!
't is nog geeneens PURPLE![]()
Op het forum van mijn guild is er net een discussie begonnen over eventuele migratie. Als de guild op Ragnaros blijft, dan blijf ik natuurlijk ook. Hell, we staan op het punt met BWL te beginnen, dan ga ik echt niet weg hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 12:17 schreef GaRleC het volgende:
maar Richard en Euver, gaan jullie van Ragnaros weg ? Ik twijfel nog ik wil niet in n server komen waar verhouding niet gaat kloppen, economie kut is, en waar dadelijk geen party/guild te vinden is.
Niet dat in frostmourne het geval is maaar krijg je wel met migration
'gratz!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:00 schreef Fratz het volgende:
Eindelijk rank 11! En standing 4![]()
Mijn grinding van afgelopen week heeft vruchten afgeworpen!
En waarom ben ik een eikel dan? Omdat ik van iedereen in mijn party verwacht dat ze hun uiterste best doen? Dat ik mijn tijd goed wil benutten en niet de helft een beetje wil rondspringen? Dat ik verwacht van mensen dat ze hun class leren spelen of de moeite doen om goede gear te krijgen/kopen?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:20 schreef Furby het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat je een eikel bent (samen met je 2 vriendjes, als die al bestaan) zoals ik je hier lees. Dat zal ook de reden zijn dat je wil verhuizen. Maakt verder niet uit, binnen 2 weken moeten ze je daar ook niet.
Vast wel, ik ben niet zo in de caster businessquote:Op woensdag 5 april 2006 12:35 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Maar wel erg netjes toch?Ik ben ook nog geen lvl 60. Lvl 59 as a matter of fact, lekker WSG pwnen.
Eerlijk gezegd is het ook gewoon brakke support hoorquote:
Truequote:Op woensdag 5 april 2006 22:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is het ook gewoon brakke support hoor
Zal bij mij 80-85 /played zijn totaal denk ik. Had in ieder geval uitgerekend dat van elk uur dat ik vorig jaar leefde er 12 minuten in WoW afspeelden. (wel inclusief uren afk zijn, surfend/tv kijkend al wachtend op AV)quote:Op donderdag 6 april 2006 12:51 schreef Migwi het volgende:
Mja, ik heb dan ook insane /played volgens mij als ik alle chars bij elkaar optel bedenk ik me nu![]()
Even tijd voor een break I guess.
Een vriend van me is het, na 3 maanden ofzo.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:10 schreef Fratz het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand die rank 14 heeft gehaald?
Zoveel al?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:00 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Zal bij mij 80-85 /played zijn totaal denk ik. Had in ieder geval uitgerekend dat van elk uur dat ik vorig jaar leefde er 12 minuten in WoW afspeelden. (wel inclusief uren afk zijn, surfend/tv kijkend al wachtend op AV)
2 level 60s + lvl 30 + lvl 48. ong. 35 dagen per lvl 60 en dan nog wat daagjes voor de alts.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:17 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Zoveel al?
ik zit op 60-65 dagen denk ik.... total played that is. Wel een lvl 52 alt nog, maar die zit pas op 5-7 dagen
Ach, de gemiddelde nederlander kijkt ongeveer net zo lang televisie.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef Funkytrip het volgende:
Ja, dat betekent dat je van elk uur dat je vorig jaar geleefd hebt ongeveer 20 minuten slaapt, 20 minuten WoW speelt en 20 minuten spendeert aan school,eten,uitgaan en enig ander ding dat je in het echte leven doet
Dat doe ik dan weer nietquote:Op donderdag 6 april 2006 17:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, de gemiddelde nederlander kijkt ongeveer net zo lang televisie.
naar Dunemaul??? alsof die server niet laggy genoeg is/queues genoeg heeft.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Balen mijn guild gaat 24 april migraten van skullcrusher naar dunemaul
Is niet zozeer de Alliance maar de losers uit die guild.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:23 schreef GaRleC het volgende:
WoW-begrafenis wordt in de pan gehackt
Bewijst maar weer eens wat voor een mietjes die Ally's zijn.
Altijd het zelfde met ze. Serieus Ik weet niet maar op een of andere manier zijn het altijd de Ally's
Je moet echt eens Alliance gaan spelen op een PvP server en dan zien we je na een tijdje wel terugkomen met gezeur over dat Horde zo gemeen isquote:Op donderdag 6 april 2006 18:23 schreef GaRleC het volgende:
Altijd het zelfde met ze. Serieus Ik weet niet maar op een of andere manier zijn het altijd de Ally's
Mja, daar heb je opzich wel een punt.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef bigshadow het volgende:
Hwa, ik vind het een lage streek, WoW beschouwen als zomaar een game vind ik te gemakkelijk, als mensen bijna 1/3 van een jaar het spelen dan vervult het meer dan zomaar een spelletje (ik ben blij dat ii "maar tot 40" in een half jaar ben gekomen). WoW geeft absoluut wel een community gevoel. Zo ervaarde ik het altijd, ben nu eindelijk afgekickt. En ja, een begrafenis organiseren is vreemd, maar een begravenis verstoren is wel erg triest.
Ook niet mijn keuze, maar ik zou hem respecteren.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:58 schreef Migwi het volgende:
Maar toch, een ingame funeral, nee, dat vind ik gewoon te suf. Je kan ook overdrijven.
Ik ben ook aan 't afkicken, al meer dan een week niet gespeeld, go me!![]()
succes een vriend van mij heeft ook geprobeerd te stoppen maar is nu weer begonnen heeft het 3 weken zonder WoW uitgehouden toch knap. Na hoeveel weken zonder WoW ben je echt clean?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:19 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ook niet mijn keuze, maar ik zou hem respecteren.
En hier ook een week niet gespeeld, nu nog stoppen guild website en realm forum te bezoeken en ik ben clean
Wist ik het maarquote:Op donderdag 6 april 2006 21:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
succes een vriend van mij heeft ook geprobeerd te stoppen maar is nu weer begonnen heeft het 3 weken zonder WoW uitgehouden toch knap. Na hoeveel weken zonder WoW ben je echt clean?
Ik ben ook weer fuckedquote:Op donderdag 6 april 2006 21:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
succes een vriend van mij heeft ook geprobeerd te stoppen maar is nu weer begonnen heeft het 3 weken zonder WoW uitgehouden toch knap. Na hoeveel weken zonder WoW ben je echt clean?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:23 schreef GaRleC het volgende:
Ik laat toch zeker wel 75% health er af hakken voor ik denk aan FD.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:36 schreef Platina het volgende:
Mijn probleem zijn dus die kut hunters die bang zijn dat hun MAIL in elkaar word geramd en liever de priest laten doodgaan met zijn CLOTH kleren
Beetje easy HK's voor die ally guild. Heaumeaux.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:23 schreef GaRleC het volgende:
word lastig als je pak em beet 5 uur vliegen er vanaf woontquote:Op vrijdag 7 april 2006 03:25 schreef Ferdii het volgende:
+ ik vind een begravenis ingame erg kansloos![]()
kom es terug met je reet in real life oid
Ik vraag me eerder af waarom de hunter zjin pet er niet bij heeft geroepen. Ik laat mijn pet soms ook tanken tussen hem en mij in. Liever m'n pet dood dan de priestquote:Op donderdag 6 april 2006 23:45 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Ik laat toch zeker wel 75% health er af hakken voor ik denk aan FD.
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:23 schreef GaRleC het volgende:
Blizzard had het ook gewoon kunnen implemeren zulke dingen, Jemig wat dom van ze!quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:59 schreef Molotov25 het volgende:
Ik moest er wel om lache hoor kom op zeg tis een spelletje
maar wel een beetje triest van bijde kanten
je kan nou niet zeggen dat het respectloos is van de ally's
de horde had ook alle ally's kunnen ownen als respect voor hun overleden guildie
Waarom zou je hetzelfde moeten doen dan? Geeft dat je een goed gevoel??quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:01 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Blizzard had het ook gewoon kunnen implemeren zulke dingen, Jemig wat dom van ze!
Goeie actie van die allys! Het is maar een spelletje, anders hadden ze maar een Friendly gebied moeten pakken... Ik zou precies het zelfde gedaan hebbben, maar bij ons op de server gaat het er nogal hard aantoe soms heb ik het idee :p
En een funeral op een PvP server houden en dan verwachten dat er niks gebeurt? Daar zijn RP servers voor. Ze moeten niet zo zeuren, als ze het op het forum zo posten hoe en wat en wanneer, en weten dat dit soort mensen op de server zitten, hadden ze dit wel kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:16 schreef Tim_G het volgende:
[..]
en om dan te wijzen van het is een PvP server is helemaal zielig...... er zijn gewoon bepaalde normen en waarden en sommige dingen doe je gewoon niet. Op een PvP server ga je ook niet staan ganken in BRD... althans..... wordt door normale mensen niet gedaan alhoewel je altijd van die achterlijken hebt die het wel doen.
Tja........ misschien is het wel teveel verwacht dat mensen wat fatsoen hebben?? Het is toch van de gekke dat een hele guild hierin meegaat?? Er moeten dan toch wel een paar verstandige mensen bijzitten die gewoon zeggen: Dit kun je niet maken??quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:21 schreef DjNivek het volgende:
[..]
En een funeral op een PvP server houden en dan verwachten dat er niks gebeurt? Daar zijn RP servers voor. Ze moeten niet zo zeuren, als ze het op het forum zo posten hoe en wat en wanneer, en weten dat dit soort mensen op de server zitten, hadden ze dit wel kunnen verwachten.
Waarom denk je dat we de afgelopen PvP-5v5-tournament niet op de publieke forums gepost hadden? Juist, door retards, die er toch nog achter waren gekomen om het te verzieken. Eigen schuld imo.
Klopt, het is ook anders, maar net zo goed te verknallen (wat dus ook gebeurde). Je weet ook niet wat er van te voren was gebeurd bij die funeral.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:32 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Tja........ misschien is het wel teveel verwacht dat mensen wat fatsoen hebben?? Het is toch van de gekke dat een hele guild hierin meegaat?? Er moeten dan toch wel een paar verstandige mensen bijzitten die gewoon zeggen: Dit kun je niet maken??
Nogmaals: ik vind een funeral overdreven maar als mensen posten dat ze daarom moeten lachen dan moet je volgens mij ff langs een psychiater of anders stevig je ouders aanspreken omdat ze tekort hebben geschoten in je opvoeding....
PvP tournament is ook net iets anders dan een funeral btw.......![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:32 schreef Tim_G het volgende:
Nogmaals: ik vind een funeral overdreven maar als mensen posten dat ze daarom moeten lachen dan moet je volgens mij ff langs een psychiater of anders stevig je ouders aanspreken omdat ze tekort hebben geschoten in je opvoeding....
dan ben jij er waarschijnlijk zo 1 die zichzelf ff moet laten nakijken.......quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:10 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Sorry voor deze non-reactie, maar iets anders kwam niet bij me op nav deze post
Als je het verschil tussen spel en realitie niet meer kent zou je je na moeten laten kijken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:18 schreef Tim_G het volgende:
[..]
dan ben jij er waarschijnlijk zo 1 die zichzelf ff moet laten nakijken.......![]()
Misschien dat het verschil tussen spel en realiteit bij jouw\hun juist vervaagd is........quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:20 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als je het verschil tussen spel en realitie niet meer kent zou je je na moeten laten kijken.
Want? In het echt komen ze ook mensen vermoorden op een begrafenis?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:23 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Misschien dat het verschil tussen spel en realiteit bij jouw\hun juist vervaagd is........
nee.......maar je moet misschien beseffen dat die gasten niet meer bezig waren met een spelletje maar met het afscheid nemen van een goede vriend....... Ook al vind je ( en ik ook ) het onzin...... laat ze gewoon??quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:26 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Want? In het echt komen ze ook mensen vermoorden op een begrafenis?
SUNquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:21 schreef DjNivek het volgende:
[..]
En een funeral op een PvP server houden en dan verwachten dat er niks gebeurt? Daar zijn RP servers voor. Ze moeten niet zo zeuren, als ze het op het forum zo posten hoe en wat en wanneer, en weten dat dit soort mensen op de server zitten, hadden ze dit wel kunnen verwachten.
Waarom denk je dat we de afgelopen PvP-5v5-tournament niet op de publieke forums gepost hadden? Juist, door retards, die er toch nog achter waren gekomen om het te verzieken. Eigen schuld imo.
Tjah waar hou van. Heb je wel eens eerder dit soort spellen gespeelt?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:20 schreef Dreamscape het volgende:
Ik heb vandaag WoW binnen gekregen na een lange tijd wachten. Heeft er iemand nog enige tips? Met welke race/class zal ik beginnen? Op wat voor server, PvE of PvP?
Ik ben een vette n00b op WoW gebied, dus alle tips zijn welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |