abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 april 2006 @ 13:00:52 #251
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36704955
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:51 schreef Migwi het volgende:
Mja, ik heb dan ook insane /played volgens mij als ik alle chars bij elkaar optel bedenk ik me nu
Even tijd voor een break I guess.
Zal bij mij 80-85 /played zijn totaal denk ik. Had in ieder geval uitgerekend dat van elk uur dat ik vorig jaar leefde er 12 minuten in WoW afspeelden. (wel inclusief uren afk zijn, surfend/tv kijkend al wachtend op AV)
Nu met gitaar!
  donderdag 6 april 2006 @ 13:42:44 #252
69994 seto
-|||--------|||-
pi_36706355
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:10 schreef Fratz het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand die rank 14 heeft gehaald?
Een vriend van me is het, na 3 maanden ofzo.

Hij gaat nu niet naar school, daarom
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 6 april 2006 @ 13:51:44 #253
36666 Furious
animalist.
pi_36706651
Valt er nog wat interresants te kopen als ik Friendly ben bij de Argent Dawn lui?
Ik post om het posten.
pi_36707483
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:00 schreef Funkytrip het volgende:

[..]

Zal bij mij 80-85 /played zijn totaal denk ik. Had in ieder geval uitgerekend dat van elk uur dat ik vorig jaar leefde er 12 minuten in WoW afspeelden. (wel inclusief uren afk zijn, surfend/tv kijkend al wachtend op AV)
Zoveel al?
ik zit op 60-65 dagen denk ik.... total played that is. Wel een lvl 52 alt nog, maar die zit pas op 5-7 dagen
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
  donderdag 6 april 2006 @ 14:56:36 #255
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36708769
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:17 schreef Myst.nl het volgende:

[..]

Zoveel al?
ik zit op 60-65 dagen denk ik.... total played that is. Wel een lvl 52 alt nog, maar die zit pas op 5-7 dagen
2 level 60s + lvl 30 + lvl 48. ong. 35 dagen per lvl 60 en dan nog wat daagjes voor de alts.

Maar zeker met de 60s vliegt de tijd zonder dat je echt speelt. Uren wachten tot de raid klaar is, wachten op BGs enzo. Dan alt-tab ik en ga wat anders doen (en check elke 5-10 minuten).
Nu met gitaar!
pi_36712691
Ik zal 't allemaal eens bekijken hoeveel ik heb binnenkort, maar met m'n main char zit ik denk ik al bijna aan de 100 /played
pi_36712848
Ik zit op 65 days played.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_36713203
Okay, check.
Met m'n Hunter (main char) en Warrior (most important alt) zit ik precies aan 100 /played.
Dan heb ik nog een 46 NE Rogue die op Bloodscalp aan 't wegrotten is met 10 /played en alle andere alts zullen wel samen garant staan voor 5 /played.
Totaal dus 115 /played.
Das toch best...heel erg veel voor een jaar tijd al zeg ik 't zelf.
Beetje te veel...
  donderdag 6 april 2006 @ 17:20:18 #259
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_36713421
Ik ben 58 op 16Days played.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
  donderdag 6 april 2006 @ 17:21:44 #260
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36713484
Ja, dat betekent dat je van elk uur dat je vorig jaar geleefd hebt ongeveer 20 minuten slaapt, 20 minuten WoW speelt en 20 minuten spendeert aan school,eten,uitgaan en enig ander ding dat je in het echte leven doet
Nu met gitaar!
pi_36713676
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef Funkytrip het volgende:
Ja, dat betekent dat je van elk uur dat je vorig jaar geleefd hebt ongeveer 20 minuten slaapt, 20 minuten WoW speelt en 20 minuten spendeert aan school,eten,uitgaan en enig ander ding dat je in het echte leven doet
Ach, de gemiddelde nederlander kijkt ongeveer net zo lang televisie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_36714549
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ach, de gemiddelde nederlander kijkt ongeveer net zo lang televisie.
Dat doe ik dan weer niet
  donderdag 6 april 2006 @ 17:58:51 #263
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_36714568
Damn ragnaros eruit.
  donderdag 6 april 2006 @ 18:04:06 #264
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_36714680
Tenminste naar 10min Connecte zegt ie disconnected. Iemand anders ok dit probleem ?

update:

Nee tog niet:
Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
  donderdag 6 april 2006 @ 18:08:52 #265
66083 Platina
78th Element
pi_36714787
Zelfde heir Garlec, al zal ik verdomme wel op een andere server moeten kunnen :/
  donderdag 6 april 2006 @ 18:17:14 #266
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_36714989
Nee want main server ligt er ook uit. De site dus... :/
het is maar goed dat die support van ze zo goed is zijn we zo klaar.
  donderdag 6 april 2006 @ 18:23:15 #267
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_36715183
WoW-begrafenis wordt in de pan gehackt

Bewijst maar weer eens wat voor een mietjes die Ally's zijn.
Altijd het zelfde met ze. Serieus Ik weet niet maar op een of andere manier zijn het altijd de Ally's
pi_36716011
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Balen mijn guild gaat 24 april migraten van skullcrusher naar dunemaul
naar Dunemaul??? alsof die server niet laggy genoeg is/queues genoeg heeft.
  donderdag 6 april 2006 @ 19:36:23 #269
69994 seto
-|||--------|||-
pi_36717545
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:23 schreef GaRleC het volgende:

Altijd het zelfde met ze. Serieus Ik weet niet maar op een of andere manier zijn het altijd de Ally's
Is niet zozeer de Alliance maar de losers uit die guild.

Dat ze het goed proberen te praten door te zeggen dat het een PvP server is is al helemaal ziek. De vrouw die was doodgegaan vond Winterspring en nog een andere omgeving (weet even niet meer welke) mooie omgevingen omdat het er zo rustig was, daarom organiseerden ze het daar. Veel van die mensen konden niet even naar haar begrafenis omdat het aan de andere kant van het land was en dit was dan een soort laatste afscheid voor hun, gaan die kneuzen het even verpesten

Kansloos
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_36718352
quote:

Je moet echt eens Alliance gaan spelen op een PvP server en dan zien we je na een tijdje wel terugkomen met gezeur over dat Horde zo gemeen is

En ik vind 't net zo suf om een ingame begravenis te organiseren, mja, meningen verschillen
  donderdag 6 april 2006 @ 20:19:38 #271
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_36718981
Hwa, ik vind het een lage streek, WoW beschouwen als zomaar een game vind ik te gemakkelijk, als mensen bijna 1/3 van een jaar het spelen dan vervult het meer dan zomaar een spelletje (ik ben blij dat ii "maar tot 40" in een half jaar ben gekomen). WoW geeft absoluut wel een community gevoel. Zo ervaarde ik het altijd, ben nu eindelijk afgekickt . En ja, een begrafenis organiseren is vreemd, maar een begravenis verstoren is wel erg triest.
pi_36720395
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef bigshadow het volgende:
Hwa, ik vind het een lage streek, WoW beschouwen als zomaar een game vind ik te gemakkelijk, als mensen bijna 1/3 van een jaar het spelen dan vervult het meer dan zomaar een spelletje (ik ben blij dat ii "maar tot 40" in een half jaar ben gekomen). WoW geeft absoluut wel een community gevoel. Zo ervaarde ik het altijd, ben nu eindelijk afgekickt . En ja, een begrafenis organiseren is vreemd, maar een begravenis verstoren is wel erg triest.
Mja, daar heb je opzich wel een punt.
WoW geeft zeker wel een community gevoel...voor sommige mensen.
Wij hebben al Zweedse guildies hier over de vloer gehad en in mei gaat een deel Nederlandse guildies (weet nog niet of ik mee kan, zit dan vlak voor m'n tentamens verdomme) naar Zweden. Community gevoel is bij ons heel sterk denk ik wel.
Maar denk wel dat wij een uitzondering zijn.
In geen van m'n vorige guilds heb ik ook maar enigszins 't gevoel gehad dat daar zoiets ook maar geopperd zou kunnen worden. Draait toch meer om epics en instances doen.

Maar toch, een ingame funeral, nee, dat vind ik gewoon te suf. Je kan ook overdrijven.

Ik ben ook aan 't afkicken, al meer dan een week niet gespeeld, go me!
  donderdag 6 april 2006 @ 21:19:13 #273
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_36721125
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:58 schreef Migwi het volgende:

Maar toch, een ingame funeral, nee, dat vind ik gewoon te suf. Je kan ook overdrijven.

Ik ben ook aan 't afkicken, al meer dan een week niet gespeeld, go me!
Ook niet mijn keuze, maar ik zou hem respecteren.

En hier ook een week niet gespeeld, nu nog stoppen guild website en realm forum te bezoeken en ik ben clean
pi_36721637
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:19 schreef bigshadow het volgende:

[..]

Ook niet mijn keuze, maar ik zou hem respecteren.

En hier ook een week niet gespeeld, nu nog stoppen guild website en realm forum te bezoeken en ik ben clean
succes een vriend van mij heeft ook geprobeerd te stoppen maar is nu weer begonnen heeft het 3 weken zonder WoW uitgehouden toch knap. Na hoeveel weken zonder WoW ben je echt clean?
  donderdag 6 april 2006 @ 21:50:33 #275
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_36722232
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:32 schreef Evertjan het volgende:

[..]

succes een vriend van mij heeft ook geprobeerd te stoppen maar is nu weer begonnen heeft het 3 weken zonder WoW uitgehouden toch knap. Na hoeveel weken zonder WoW ben je echt clean?
Wist ik het maar Het is net stoppen met roken dus, enige voordeel is dat ik mijn WoW-cd's heb uitgeleend, en ik weet eigenlijk niet zo goed aan wie
pi_36722455
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:32 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Ik ben ook weer fucked .
pi_36725530
quote:

Ik moest lachen
  donderdag 6 april 2006 @ 23:36:08 #278
66083 Platina
78th Element
pi_36725798
Kan iemand hunters hun Feign Death knop ontnemen?

Situatie: Heftige tijdnood bij een LBRS run want iedereen moet gaan, laatste pull voor Wyrmthalak.
Aantal mobs: 5
Fouten tijdens het pullen: Ik sapde een spellcaster ipv melee, voordat ik dit kon herstellen werd er al gepulled.
Gevecht: Preparation, gouge, blind, cheapshot werken goed voor mij om 1 melee class te offtanken, de enigzins noobtank houdt maar aggro op 1 target tegelijk, dit laat dus 1 target door mij, 1 warrior, 1 sapped, 1 icetrap en 1tje op hunter. De 2 voorheen cc mobs breken vrij, ik offtank de caster, warrior neemt aggro op de melee class. Warrior tankt nu dus 2 hunter 1 en ik 1.
Gevolg: Hunter doet feign death, mob springt naar priest, wipe. Soulstone was op CD (pull ervoor ook al gewiped).

Ok, heb ik dat ook weer van me afgeschreven
Mijn probleem zijn dus die kut hunters die bang zijn dat hun MAIL in elkaar word geramd en liever de priest laten doodgaan met zijn CLOTH kleren
  donderdag 6 april 2006 @ 23:45:05 #279
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36726030
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:36 schreef Platina het volgende:
Mijn probleem zijn dus die kut hunters die bang zijn dat hun MAIL in elkaar word geramd en liever de priest laten doodgaan met zijn CLOTH kleren
Ik laat toch zeker wel 75% health er af hakken voor ik denk aan FD.
Nu met gitaar!
pi_36727516
quote:

Beetje easy HK's voor die ally guild. Heaumeaux.
pi_36728737
en terecht dat die gasten in de pan gehakt zijn

als je wow speelt op een pvp server moet je niet zeiken als je geganked word.
oke het is respectloos, maar so what?

als je een begravenis wilt houden voor je overleden guildy doe je dat of op je guild forum, of op een roleplay server, of je houd het zo stil dat niemand er achter komt.

dit is gewoon vragen om moeilijkheden.

+ ik vind een begravenis ingame erg kansloos
kom es terug met je reet in real life oid
hardcoholic
  vrijdag 7 april 2006 @ 08:23:53 #282
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_36729471
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 03:25 schreef Ferdii het volgende:
+ ik vind een begravenis ingame erg kansloos
kom es terug met je reet in real life oid
word lastig als je pak em beet 5 uur vliegen er vanaf woont
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 7 april 2006 @ 09:07:24 #283
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_36730064
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:45 schreef Funkytrip het volgende:

[..]

Ik laat toch zeker wel 75% health er af hakken voor ik denk aan FD.
Ik vraag me eerder af waarom de hunter zjin pet er niet bij heeft geroepen. Ik laat mijn pet soms ook tanken tussen hem en mij in. Liever m'n pet dood dan de priest . Komt er nog bij dat je wat extra dps hebt en je makkelijk 1 elite aan kunt als hunter zijnde. Is de FD+Ice trap generfed?
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_36730484
quote:

En dan lopen we op onze server over Horde die alles loopt te verknallen te klagen? Dacht dat wij de enige waren die zo moesten 'lijden'. Natuurlijk, het is respectloos, maar een begravenis organiseren ingame gaat mij ook net iets te ver.
pi_36732059
Gisteren MC gecleared in 2,5 uur! Nieuw guild record voor ons, vond het best netjes! Zelf nog GS boots geregeld, die had ik nog niet
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_36732550
Ik moest er wel om lache hoor kom op zeg tis een spelletje
maar wel een beetje triest van bijde kanten
je kan nou niet zeggen dat het respectloos is van de ally's
de horde had ook alle ally's kunnen ownen als respect voor hun overleden guildie
Xfire: molotov25
BF2: Molofear
pi_36732588
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:59 schreef Molotov25 het volgende:
Ik moest er wel om lache hoor kom op zeg tis een spelletje
maar wel een beetje triest van bijde kanten
je kan nou niet zeggen dat het respectloos is van de ally's
de horde had ook alle ally's kunnen ownen als respect voor hun overleden guildie
Blizzard had het ook gewoon kunnen implemeren zulke dingen, Jemig wat dom van ze!
Goeie actie van die allys! Het is maar een spelletje, anders hadden ze maar een Friendly gebied moeten pakken... Ik zou precies het zelfde gedaan hebbben, maar bij ons op de server gaat het er nogal hard aantoe soms heb ik het idee :p
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
pi_36736142
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:01 schreef Myst.nl het volgende:

[..]

Blizzard had het ook gewoon kunnen implemeren zulke dingen, Jemig wat dom van ze!
Goeie actie van die allys! Het is maar een spelletje, anders hadden ze maar een Friendly gebied moeten pakken... Ik zou precies het zelfde gedaan hebbben, maar bij ons op de server gaat het er nogal hard aantoe soms heb ik het idee :p
Waarom zou je hetzelfde moeten doen dan? Geeft dat je een goed gevoel??

Ik vind het ook te ver gaan om zo'n funeral te houden maar dat betekend nog niet dat ik het zou gaan verstoren? naar mijn mening heb je dan echt een ongelofelijk kronkel in je hoofd...... Je kan ze toch gewoon laten?

en om dan te wijzen van het is een PvP server is helemaal zielig...... er zijn gewoon bepaalde normen en waarden en sommige dingen doe je gewoon niet. Op een PvP server ga je ook niet staan ganken in BRD... althans..... wordt door normale mensen niet gedaan alhoewel je altijd van die achterlijken hebt die het wel doen.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_36736332
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:16 schreef Tim_G het volgende:

[..]

en om dan te wijzen van het is een PvP server is helemaal zielig...... er zijn gewoon bepaalde normen en waarden en sommige dingen doe je gewoon niet. Op een PvP server ga je ook niet staan ganken in BRD... althans..... wordt door normale mensen niet gedaan alhoewel je altijd van die achterlijken hebt die het wel doen.
En een funeral op een PvP server houden en dan verwachten dat er niks gebeurt? Daar zijn RP servers voor. Ze moeten niet zo zeuren, als ze het op het forum zo posten hoe en wat en wanneer, en weten dat dit soort mensen op de server zitten, hadden ze dit wel kunnen verwachten.

Waarom denk je dat we de afgelopen PvP-5v5-tournament niet op de publieke forums gepost hadden? Juist, door retards, die er toch nog achter waren gekomen om het te verzieken. Eigen schuld imo.
pi_36736685
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:21 schreef DjNivek het volgende:

[..]

En een funeral op een PvP server houden en dan verwachten dat er niks gebeurt? Daar zijn RP servers voor. Ze moeten niet zo zeuren, als ze het op het forum zo posten hoe en wat en wanneer, en weten dat dit soort mensen op de server zitten, hadden ze dit wel kunnen verwachten.

Waarom denk je dat we de afgelopen PvP-5v5-tournament niet op de publieke forums gepost hadden? Juist, door retards, die er toch nog achter waren gekomen om het te verzieken. Eigen schuld imo.
Tja........ misschien is het wel teveel verwacht dat mensen wat fatsoen hebben?? Het is toch van de gekke dat een hele guild hierin meegaat?? Er moeten dan toch wel een paar verstandige mensen bijzitten die gewoon zeggen: Dit kun je niet maken??

Nogmaals: ik vind een funeral overdreven maar als mensen posten dat ze daarom moeten lachen dan moet je volgens mij ff langs een psychiater of anders stevig je ouders aanspreken omdat ze tekort hebben geschoten in je opvoeding....

PvP tournament is ook net iets anders dan een funeral btw.......
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_36737808
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:32 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Tja........ misschien is het wel teveel verwacht dat mensen wat fatsoen hebben?? Het is toch van de gekke dat een hele guild hierin meegaat?? Er moeten dan toch wel een paar verstandige mensen bijzitten die gewoon zeggen: Dit kun je niet maken??

Nogmaals: ik vind een funeral overdreven maar als mensen posten dat ze daarom moeten lachen dan moet je volgens mij ff langs een psychiater of anders stevig je ouders aanspreken omdat ze tekort hebben geschoten in je opvoeding....

PvP tournament is ook net iets anders dan een funeral btw.......
Klopt, het is ook anders, maar net zo goed te verknallen (wat dus ook gebeurde). Je weet ook niet wat er van te voren was gebeurd bij die funeral.
Op TN hebben we redelijk wat huilerige Alliance die niks willen weten van PvP terwijl het een PvP server is. Nou kan ik me heel goed bedenken dat het als Horde juist grappig is om ze zo te pakken, vanwege de whines die er daarna gepost worden.

Neemt niet weg dat het niet echt fatsoenlijk was, maar als de Alliance daar juist met PvE-loving Horde zit, is zo'n actie wel te begrijpen. Een soort 'spark' voor de Horde om ze terug te pakken en de server op te laten leven.
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:08:45 #292
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36737836
Hey hoe zit dat nou precies als je WoW koopt...je krijgt namelijk 30 dagen gratis, maar je moet dan of een gamecard nummer invoeren of een creditcard. Sommige mensen willen niet gelijk een gamecard erbij kopen natuurlijk...

Toen ik het spel kocht kon ik gewoon een fake creditcard nummer invoeren, maar dat heb ik net aan een klant verteld, en ook echt zo'n fake creditcard nummer gegeven, maar dat werkte niet . Iemand een site van nummers die zowieso werken? Of moet men echt een gamecard erbij kopen.

En als je zo'n gamecard koopt, krijgt diegene dan 90 dagen ipv de standaard 60?

Zou het op prijs stellen als iemand ff deze vragen kan beantwoorden
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_36737914
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:32 schreef Tim_G het volgende:

Sorry voor deze non-reactie, maar iets anders kwam niet bij me op nav deze post
pi_36738187
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:10 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Sorry voor deze non-reactie, maar iets anders kwam niet bij me op nav deze post
dan ben jij er waarschijnlijk zo 1 die zichzelf ff moet laten nakijken.......
pi_36738227
Ik heb vandaag WoW binnen gekregen na een lange tijd wachten. Heeft er iemand nog enige tips? Met welke race/class zal ik beginnen? Op wat voor server, PvE of PvP?
Ik ben een vette n00b op WoW gebied, dus alle tips zijn welkom.
pi_36738234
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:18 schreef Tim_G het volgende:

[..]

dan ben jij er waarschijnlijk zo 1 die zichzelf ff moet laten nakijken.......
Als je het verschil tussen spel en realitie niet meer kent zou je je na moeten laten kijken.
pi_36738312
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:20 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Als je het verschil tussen spel en realitie niet meer kent zou je je na moeten laten kijken.
Misschien dat het verschil tussen spel en realiteit bij jouw\hun juist vervaagd is........
pi_36738391
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:23 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Misschien dat het verschil tussen spel en realiteit bij jouw\hun juist vervaagd is........
Want? In het echt komen ze ook mensen vermoorden op een begrafenis?
pi_36738589
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:26 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Want? In het echt komen ze ook mensen vermoorden op een begrafenis?
nee.......maar je moet misschien beseffen dat die gasten niet meer bezig waren met een spelletje maar met het afscheid nemen van een goede vriend....... Ook al vind je ( en ik ook ) het onzin...... laat ze gewoon??
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:34:07 #300
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_36738599
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:21 schreef DjNivek het volgende:

[..]

SUN
Ik heb dat filmpje nog. Wat een enorm stelletje lozerts zijn dat Achja, PvP = Flightpath campen in Chillwind Point, Ganken bij de BRM ingang, Lowbies ganken in Southshore, dan heb je het wel gehad
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')