Ik heb een priest (lang lvl 60), volledig healing specced omdat ik graag heal in instances. Ik heb een warrior die net LVL 60 is, net respecced protection omdat ik graag tank en PvP kut vind. Ik ben ook een carebear, maar zelfs voor mij is het onmogelijk een goede guild te vinden. Gevolg; ik moet nu weer naar de PUG's en daar heb ik geen zin in (met me priest ben ik exalted bij Argent Dawn inmiddels, volledig door PUG's, maar dat heb ik inmiddels wel gezien). Ondertussen blijf ik hopen en hopen op de dag dat ik liefst met me warrior een PvE guild in kan en end-game kan gaan tanken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:02 schreef Platina het volgende:
Ja, leuk voor je dat je Scholo 5 man doet. Maar ik vermijd dat dus, en waarom dan wel?
Omdat de grootste teringnoobs die zich casual menen maar toch dik 3 uur achter elkaar spelen eindelijk level 60 zijn geworden. Gevolg, Pick up groups zijn erger dan ooit.
Nou dan doe je toch guildruns? Leuk bedacht, probeer maar eens in een goede guild te komen, of nog erger probeer op een server als Ragnaros maar eens een priest te vinden of een warrior die niet aan pvp doet maar graag wilt tanken. Juist, onmogelijk.
Wat blijft er dan over voor mij, met de grootste noobs 5man scholo en strat doen (lbrs gaat niemand heen) alle cooldowns + potions gebruiken zodat we niet wipen, als rogue pullen omdat het bij de tank 5 minuten duurt. Vreselijk gewoon
Als je rerollt mensen, reroll als warrior en ga tanken. Er is altijd wel een tank nodig en jij bepaalt de pull snelheid van de instance!
nou laat ik toch een 60 priest zijn met guild, op Ragnaros die aan PVE doetquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:02 schreef Platina het volgende:
Nou dan doe je toch guildruns? Leuk bedacht, probeer maar eens in een goede guild te komen, of nog erger probeer op een server als Ragnaros maar eens een priest te vinden of een warrior die niet aan pvp doet maar graag wilt tanken. Juist, onmogelijk.
Nou, daar zal je de reden hebben dat je niet in een guild zit.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:58 schreef Platina het volgende:
raak ik in paniek door aanval van alliance
OMG!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:02 schreef Platina het volgende:
alle cooldowns + potions gebruiken zodat we niet wipen
JA!... Ik leef met je mee!quote:, Vreselijk gewoon
weet je toevallig welke transfers er nog meer komen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:41 schreef Platina het volgende:
Tjsa ik denk dat jij je wel ongeveer hetzelfde hebt gevoelt daarvoor he?
BTW Ragnaros > Frostmourne transferZeker dat ik 17de weg ben hier \o/
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:58 schreef Platina het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat Hallowed Brazier van Argent Dawn is? Ben ik een Honored met hun, wil ik wat kopen, raak ik in paniek door aanval van alliance, koop ik me toch een zn ding van 120g. Wat moet ik er in hemelsnaam mee :S
General Forums.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:18 schreef Janteh het volgende:
[..]
weet je toevallig welke transfers er nog meer komen?
Nee, dat zal het zijn omdat ik fftjes niet oplet ja.quote:Nou, daar zal je de reden hebben dat je niet in een guild zit.
Wat ben jij ruigquote:Overigens vragen ze mij gemiddeld elke 5 minuten voor een of andere guild. Het un-guilded leven op emerald dream valt niet mee
Ja, ongelooflijk sommige mensen gebruiken liever een potion dan te wipen.quote:OMG!
Zeg dan niks, ipv je postcount weer 1tje op te krikken.quote:JA!... Ik leef met je mee!
Niet waar?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:09 schreef Evertjan het volgende:
Emerald dream is nog steeds down
Shadow Moon hoop ik niet voor jequote:Op dinsdag 4 april 2006 20:17 schreef Platina het volgende:
Onder andere Dunemaul, Ravencrest en Shadow Song/Moon ofzo zag ik. Onder voorbehoud he
Ik heb meer het idee dat je een eikel bent (samen met je 2 vriendjes, als die al bestaan) zoals ik je hier lees. Dat zal ook de reden zijn dat je wil verhuizen. Maakt verder niet uit, binnen 2 weken moeten ze je daar ook niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:17 schreef Platina het volgende:
En achja, scheelt dat ik maar 2 goede vrienden heb op Ragnaros, die waarschijnlijk ook transfer doen \o/
Ik vond Migwi altijd al ongenuanceerd posten maar jij klapt er vol over heenquote:Op woensdag 5 april 2006 01:20 schreef Furby het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat je een eikel bent (samen met je 2 vriendjes, als die al bestaan) zoals ik je hier lees. Dat zal ook de reden zijn dat je wil verhuizen. Maakt verder niet uit, binnen 2 weken moeten ze je daar ook niet.
Nu heb ik ook op spinebreaker (a.k.a. spainbreaker) gespeeld, en de allaince daar was zoiezo niks waardquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Soul Link + BWL dmg gear + Skills = OMG
http://video.google.com/videoplay?docid=-2529891653450128736&q=abaddon+studios&pl=true
Ja, verdomme, moet ik meer m'n best doenquote:Op woensdag 5 april 2006 03:30 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik vond Migwi altijd al ongenuanceerd posten maar jij klapt er vol over heen
Ik geloof dat dit van Spinebreaker USA is.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:04 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Nu heb ik ook op spinebreaker (a.k.a. spainbreaker) gespeeld, en de allaince daar was zoiezo niks waard![]()
PAAAAAAUUUUUUPER!!!!quote:Op woensdag 5 april 2006 01:24 schreef Ill-Skillz het volgende:
My new toy: http://thottbot.com/?i=5291
Maar wel erg netjes toch?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:04 schreef Migwi het volgende:
[..]
PAAAAAAUUUUUUPER!!!!
't is nog geeneens PURPLE![]()
Op het forum van mijn guild is er net een discussie begonnen over eventuele migratie. Als de guild op Ragnaros blijft, dan blijf ik natuurlijk ook. Hell, we staan op het punt met BWL te beginnen, dan ga ik echt niet weg hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 12:17 schreef GaRleC het volgende:
maar Richard en Euver, gaan jullie van Ragnaros weg ? Ik twijfel nog ik wil niet in n server komen waar verhouding niet gaat kloppen, economie kut is, en waar dadelijk geen party/guild te vinden is.
Niet dat in frostmourne het geval is maaar krijg je wel met migration
'gratz!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:00 schreef Fratz het volgende:
Eindelijk rank 11! En standing 4![]()
Mijn grinding van afgelopen week heeft vruchten afgeworpen!
En waarom ben ik een eikel dan? Omdat ik van iedereen in mijn party verwacht dat ze hun uiterste best doen? Dat ik mijn tijd goed wil benutten en niet de helft een beetje wil rondspringen? Dat ik verwacht van mensen dat ze hun class leren spelen of de moeite doen om goede gear te krijgen/kopen?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:20 schreef Furby het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat je een eikel bent (samen met je 2 vriendjes, als die al bestaan) zoals ik je hier lees. Dat zal ook de reden zijn dat je wil verhuizen. Maakt verder niet uit, binnen 2 weken moeten ze je daar ook niet.
Vast wel, ik ben niet zo in de caster businessquote:Op woensdag 5 april 2006 12:35 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Maar wel erg netjes toch?Ik ben ook nog geen lvl 60. Lvl 59 as a matter of fact, lekker WSG pwnen.
Eerlijk gezegd is het ook gewoon brakke support hoorquote:
Truequote:Op woensdag 5 april 2006 22:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is het ook gewoon brakke support hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |