Sickquote:Op zondag 2 april 2006 14:51 schreef Platina het volgende:
Wat is je played Drakul?
Ik ben net ook lvl 30 geworden met mijn Tauren Warrior op Talnivarr. 1d 8h played.
Ging ik net mijn berserker quest doen, was er een gnome warrior daar genaamd taurenwar, hij eerst die quest gedaan ik hem geholpen, daarna andersom
Questen in de goede gebieden en niet teveel grindenquote:Op zondag 2 april 2006 15:11 schreef Ang3l het volgende:
1d8h en dan 30? Sodeju
Ik haak altijd af op 25 of zo omdat ik 't dan te lang vindt duren... wat doe ik verkeerd? Ofwel: wat is een goede manier voor rond de lvl 25 om snel te levellen?
Ben ik even blij dat ik niet op een pvp server zitquote:Op zondag 2 april 2006 15:48 schreef Richardfun het volgende:
STV kan je beter wat later doen, omdat dat Gank Central is. Als je daar op lvl25 heen gaat zijn er wel een paar q's die je kunt doen, maar je wordt om de haverklap gesloopt door de tegenpartij.
Veel verschil zit er tegenwoordig toch niet meer in, bijna iedereen zit in battlegrounds of instances te raidenquote:Op zondag 2 april 2006 16:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik niet op een pvp server zit![]()
Awwww, no more abuse en ik was er eigenlijk pas net achtergekomen dat je dit kon gebruikenquote:Turning off the At-War flag will no longer stop neutral guards from attacking you.
De bekendere naam van die plek is dan ook Ganklethorn Valequote:Op zondag 2 april 2006 15:48 schreef Richardfun het volgende:
STV kan je beter wat later doen, omdat dat Gank Central is. Als je daar op lvl25 heen gaat zijn er wel een paar q's die je kunt doen, maar je wordt om de haverklap gesloopt door de tegenpartij.
Meh, Emerald dream heeft een zooi pvp-ers verloren aan Talnivarr. Ripspawn guild.quote:Op zondag 2 april 2006 14:51 schreef Platina het volgende:
op Talnivarr
STFU please zeg.quote:Op maandag 3 april 2006 00:24 schreef Ferdii het volgende:
lvl 30 met 1d8uur played is niks
een guildy haalde lvl 17 met 32 min played.
was wel met WC boost
ik kom niet meer bij van 't lachen gewoon..quote:Op maandag 3 april 2006 15:39 schreef Platina het volgende:
[..]
STFU please zeg.
32 min is echt like totaal onhaalbaar zoiets,
:Squote:Op maandag 3 april 2006 15:41 schreef Migwi het volgende:
[..]
ik kom niet meer bij van 't lachen gewoon..
heerlijk stukje
Ik vind Oblivion uitblinken in geen duidelijkheid over stats eigenlijk. En dan ook nog dat levelsysteem, waar voor mij eigenlijk een RPG op draait, waar alls constant meegroeitquote:Op maandag 3 april 2006 15:39 schreef Migwi het volgende:
Ik heb gewoon geen zin meer in WoW nu ik Oblivion speel
Oblivion zuigt echt het behang van de muur af. Ik heb me een paar keer verplicht om het te gaan spelen, maar het is zo dodelijk vermoeiend saai.quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:07 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik vind Oblivion uitblinken in geen duidelijkheid over stats eigenlijk. En dan ook nog dat levelsysteem, waar voor mij eigenlijk een RPG op draait, waar alls constant meegroeit
Volgens mij ben ik de enige die het niet zo bijster geniaal vind
Je gaat die game toch ook niet in Third Person spelen roflquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:43 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Oblivion zuigt echt het behang van de muur af. Ik heb me een paar keer verplicht om het te gaan spelen, maar het is zo dodelijk vermoeiend saai.
Die interface is zoooo frustrerend. Hele tijd dat onhandige switchen tussen spells. Het lvlen wat compleet nergens op slaat. Het moeten stoppen van de combat om een potion te gebruiken.
Daarnaast vind ik de "physics" er voor een next-gen spel gewoonweg bescheten uitzien. Dat springen bijvoorbeeld. Hoe lelijk kan het zijn.
Ik snap er niets van dat als je wow een leuk spel vindt, je jezelf ook maar meer dan een uur met oblivion kan vermaken. Waarschijnlijk hebben die mensen al eerder een elder scrolls titel gespeeld en gaan ze vanuit nostalgische overwegingen ook deze titel spelen.
Oblivion Blegh![]()
Lol anders leer je hotkeys gebruiken?quote:Die interface is zoooo frustrerend.
Mods.quote:Het lvlen wat compleet nergens op slaat.
Nee ik speel die game niet in 3rd person. Maar goed aan de andere kant, oblivion biedt de optie om het wel zo te spelen, dus dan mag je toch op z'n minst verwachten dat zoiets als springen er een beetje realistisch uitziet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je gaat die game toch ook niet in Third Person spelen rofl
Wederom een zwaktebod. Ik speelde bij wow ook gewoon met hotkeys, alleen stelt dat spel mij in staat om de toetsen daarvoor te gebruiken die ik zelf wil in tegenstelling tot de 1-8 toetsen. Ik bedien mijn muis met links en zit met mijn rechterhand niet praktisch ten opzichte van de nummertoetsen. (IKJL) Kortom om te switchen moet ik steeds of mijn muis of mijn toetsen loslaten.quote:
Het spel heeft dus aanpassingen nodig om het speelbaar te maken? Sterk argument.quote:Mods.
Mja hier heb je dan misschien een punt. Als je het spel vaak speelt en meerdere malen een poppetje van 0-60 lvlt wordt het inderdaad wel erg eentonig. Pluspuntje voor oblivion. DE EERSTE!quote:+ Betere quests dan WoW, in WoW is het namelijk : Kill x of breng item x van punt a naar punt b.
Wat heeft interactief zijn met physics te maken. Met physics bedoel ik de manier waarop poppetjes bewegen en hoe combat eruit ziet. Wederom in 3rd person view zien dingen er gewoon ronduit slecht uit als het gaat om bewegingen en realisme. Daarnaast vraag ik me af wat er nou de meerwaarde van zou zijn dat je met elk poppetje in Wow zou kunnen praten.quote:Owja verder zijn die kutphysics geweldig, de wereld is heel interactief. Itt WoW.
De screens zien er echt geweldig uit. Ben benieuwd, ik zal hem van de week eens bestellen om te kijken of het wat is. Kende de hele titel niet (ben dan ook niet zo bekend in RPG's)quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:35 schreef MMaRsu het volgende:
Dat vond ik ook Rodie, maar de kwaliteit van de quests overstijgt WoW op alle fronten.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:37 schreef Platina het volgende:
Scholomance 5-man![]()
Langzaam pullende tanks
Noobs met kutgear
Zweden
Pickup Groups
In goede endgame guild komen als rogue
Ragnaros PvP server waar alleen maar PvP is
Een instance party vinden binnen een half uur
Noob!quote:
Scholo met 3 man, Strat Live met 3 man.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:55 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Noob!
Ik weet niet beter! Ik heb scholo alleen maar als 5man gedaan
Net als UBRS helemaal doorlopen met 7man. Appeltje eitje
Dat is alweer een tijdje geleden.. Maar mortalis en RRF lopen nog rondquote:Op maandag 3 april 2006 13:16 schreef Furby het volgende:
[..]
Meh, Emerald dream heeft een zooi pvp-ers verloren aan Talnivarr. Ripspawn guild.
Ik mag hopen dat wel een andere rogue hem gewonnen heeft..quote:Op maandag 3 april 2006 09:38 schreef Richardfun het volgende:
Gister voor het eerst een full MC run gedaan met de guild, luci t/m raggy. Geen rogue drops helaas behalve perdition's blade, en die heb ik niet gewonnen
Ja, dat wel. Hij had mijn dkp gecheckt (ik had max geboden, 66dkp) en bood 1 meer. Snuggere bastardquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:57 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat wel een andere rogue hem gewonnen heeft..
Ik zou maar es opzoek gaan naar een andere serverquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:02 schreef Platina het volgende:
Ja, leuk voor je dat je Scholo 5 man doet. Maar ik vermijd dat dus, en waarom dan wel?
Omdat de grootste teringnoobs die zich casual menen maar toch dik 3 uur achter elkaar spelen eindelijk level 60 zijn geworden. Gevolg, Pick up groups zijn erger dan ooit.
Nou dan doe je toch guildruns? Leuk bedacht, probeer maar eens in een goede guild te komen, of nog erger probeer op een server als Ragnaros maar eens een priest te vinden of een warrior die niet aan pvp doet maar graag wilt tanken. Juist, onmogelijk.
Wat blijft er dan over voor mij, met de grootste noobs 5man scholo en strat doen (lbrs gaat niemand heen) alle cooldowns + potions gebruiken zodat we niet wipen, als rogue pullen omdat het bij de tank 5 minuten duurt. Vreselijk gewoon
Als je rerollt mensen, reroll als warrior en ga tanken. Er is altijd wel een tank nodig en jij bepaalt de pull snelheid van de instance!
Nooit meer bieden dan nodig is in een bied-systeem idd. Als je iets kostte wat het kost wil hebben, zoek degene met de 2e hoogste DKP op en bied DKP+1.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:07 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Hij had mijn dkp gecheckt (ik had max geboden, 66dkp) en bood 1 meer. Snuggere bastard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |