Nu heb ik ook op spinebreaker (a.k.a. spainbreaker) gespeeld, en de allaince daar was zoiezo niks waardquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Soul Link + BWL dmg gear + Skills = OMG
http://video.google.com/videoplay?docid=-2529891653450128736&q=abaddon+studios&pl=true
Ja, verdomme, moet ik meer m'n best doenquote:Op woensdag 5 april 2006 03:30 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik vond Migwi altijd al ongenuanceerd posten maar jij klapt er vol over heen
Ik geloof dat dit van Spinebreaker USA is.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:04 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Nu heb ik ook op spinebreaker (a.k.a. spainbreaker) gespeeld, en de allaince daar was zoiezo niks waard![]()
PAAAAAAUUUUUUPER!!!!quote:Op woensdag 5 april 2006 01:24 schreef Ill-Skillz het volgende:
My new toy: http://thottbot.com/?i=5291
Maar wel erg netjes toch?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:04 schreef Migwi het volgende:
[..]
PAAAAAAUUUUUUPER!!!!
't is nog geeneens PURPLE![]()
Op het forum van mijn guild is er net een discussie begonnen over eventuele migratie. Als de guild op Ragnaros blijft, dan blijf ik natuurlijk ook. Hell, we staan op het punt met BWL te beginnen, dan ga ik echt niet weg hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 12:17 schreef GaRleC het volgende:
maar Richard en Euver, gaan jullie van Ragnaros weg ? Ik twijfel nog ik wil niet in n server komen waar verhouding niet gaat kloppen, economie kut is, en waar dadelijk geen party/guild te vinden is.
Niet dat in frostmourne het geval is maaar krijg je wel met migration
'gratz!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:00 schreef Fratz het volgende:
Eindelijk rank 11! En standing 4![]()
Mijn grinding van afgelopen week heeft vruchten afgeworpen!
En waarom ben ik een eikel dan? Omdat ik van iedereen in mijn party verwacht dat ze hun uiterste best doen? Dat ik mijn tijd goed wil benutten en niet de helft een beetje wil rondspringen? Dat ik verwacht van mensen dat ze hun class leren spelen of de moeite doen om goede gear te krijgen/kopen?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:20 schreef Furby het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat je een eikel bent (samen met je 2 vriendjes, als die al bestaan) zoals ik je hier lees. Dat zal ook de reden zijn dat je wil verhuizen. Maakt verder niet uit, binnen 2 weken moeten ze je daar ook niet.
Vast wel, ik ben niet zo in de caster businessquote:Op woensdag 5 april 2006 12:35 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Maar wel erg netjes toch?Ik ben ook nog geen lvl 60. Lvl 59 as a matter of fact, lekker WSG pwnen.
Eerlijk gezegd is het ook gewoon brakke support hoorquote:
Truequote:Op woensdag 5 april 2006 22:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is het ook gewoon brakke support hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |