quote:* Pets have a small chance to attack the Hunter when hungry. The chance increases with each passing moment that the pet isn't fed.
quote:* Night Elves will now lose a small percentage of experience after jumping.
Hahaha, die is ook goedquote:* Additional grass areas have been added to the enemy faction's zones. This grass is exceptionally green.
quote:* Using friendly emotes will now significantly increase the Infernal and Doomguard's chance to remain loyal to the Warlock.
* Friendly emotes are no longer available to the Warlock.
Ik lag al dubbel, maar na deze had ik et niet meerquote:* A total of 26 new flightpaths have been added to various points throughout the Barrens.
hee, wie ben jij? doe de groeten aan Ganj (Vorador) Ninja'en jullie ff onze beste druid toen BoL uit elkaar vielquote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:43 schreef Cid het volgende:
[..]
Exiles hier![]()
Gisteren weer bezig geweest in BWL, maar moest om 22u stoppen helaas. Denk dat ze het wel gecleared hebben erna
Toch tijd dat ik wat meer ga raiden, wil die dragenstalker set halen.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:43 schreef Cid het volgende:
[..]
Exiles hier![]()
Gisteren weer bezig geweest in BWL, maar moest om 22u stoppen helaas. Denk dat ze het wel gecleared hebben erna
Toch tijd dat ik wat meer ga raiden, wil die dragenstalker set halen.
lol at die irc gast. vandaar dat de grootste Horde guild met teams bestaande uit twinks(blue geared) bij ons BWL/AQ guilds naar huis stuurt in de BG'squote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:05 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Iedereen probeerd onyxia zo vroeg mogelijk te doen idd. Laat ze. Maar het is niet de insteek dat als je magmadar en luci kan killen dat Onyxia dan ook een eitje is... Wat momenteel toch wel aardig het geval is. 2 GFP potions en je komt iig een heel eind.![]()
Gebeurt wel vaker.quote:Op zondag 2 april 2006 05:10 schreef Fratz het volgende:
![]()
De honorcalculations kloppen voor geen meter!
Vandaag ongeveer 1900 HK's gehaald, na calculationd bleven er ongeveer 800 over!
Even rondgevraagd en onze hele server heeft er last van.
Bah! Hele dag voor niks in BG's rondgehangen!![]()
Meer mensen hier last van?
Nope, ik kan er ook niet opquote:Op zondag 2 april 2006 10:47 schreef Platina het volgende:
Wie kan nog meer niet de accountmanagement pagina bereiken?!
weet niet precies hoe het zit, maar als je iemand vaker dan 5x in een dag gekilled hebt (ook in BG) krijg je geen honor meer, er wordt nog wel estimated honor berekend maar dat klopt niet.quote:Op zondag 2 april 2006 05:10 schreef Fratz het volgende:
![]()
De honorcalculations kloppen voor geen meter!
Vandaag ongeveer 1900 HK's gehaald, na calculationd bleven er ongeveer 800 over!
Even rondgevraagd en onze hele server heeft er last van.
Bah! Hele dag voor niks in BG's rondgehangen!![]()
Meer mensen hier last van?
maar meer dan 1100 hk's foetsie? de ratio op onze sever is 75% alliance en 25% horde, ik speel zelf horde. als je BG's doet bij ons kom je niet vaak dezelfde mensen tegen simpelweg omdat alliance BG queue's heeft van 2-3 uur. maar goed. ik zal je wel gewoon kwijt zijn. een friend van me heeft een bericht gestuurd naar een GM. ben benieuwd wat het antwoord is. voorspelling: "working as intended".quote:Op zondag 2 april 2006 12:12 schreef Janteh het volgende:
[..]
weet niet precies hoe het zit, maar als je iemand vaker dan 5x in een dag gekilled hebt (ook in BG) krijg je geen honor meer, er wordt nog wel estimated honor berekend maar dat klopt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |