Nog lang niet alle realms helaasquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:41 schreef Takje het volgende:
Hij is up!!!
Bij mij blijft -ie voor de verandering weereens hangen op 'Authenticating'.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:41 schreef Takje het volgende:
Hij is up!!!
Heb je vandaag al geprobeerd die website te bereiken?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:16 schreef Myst.nl het volgende:
er stonden ingame movies op wow-europe.com. Beter die ff downloden dan
Was bij mij niet echt zo'n probleem.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Heb je vandaag al geprobeerd die website te bereiken?
http://www.pcc-club.org/wowmods/1143622252Titan_v2.15.1.zip als je deze gebruikt welquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:52 schreef GaRleC het volgende:
titan werkt nog ?
geen idee, de loginserver wil niet echt meewerken, oftwel niemand kan er op dit moment op.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:27 schreef Departak het volgende:
Iemand enige idee of Dragonblight EU al up is? Want de realm status page heeft er geen zin in bij mij.
Thanks m8 !! kusjequote:Op woensdag 29 maart 2006 17:05 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
http://www.pcc-club.org/wowmods/1143622252Titan_v2.15.1.zip als je deze gebruikt wel
Horde of Alliance? Ben daar laatst met m'n vriend en een collega van hem een char begonnenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:29 schreef Furious het volgende:
Hoi. [afbeelding]
Ik ben een level 51 Warrior op Twisting Nether.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:32 schreef Maanvis het volgende:
Wat plaatjes voor het wachten...
[afbeelding]
[afbeelding]
wowquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:32 schreef Maanvis het volgende:
Wat plaatjes voor het wachten...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zullen wel bestaan, maar of het dan echt high end mag heten?quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:22 schreef Rodie83 het volgende:
Nu maar eens uitkijken naar iets nieuws, eens kijken of er high content raidguilds zonder al teveel verplichtingen bestaan
Zijn er ook nog mensen hier Alliance op Ragnaros?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:28 schreef Platina het volgende:
Richard en Tain wat zijn jullie char namen op Ragnaros btw? Ik heb iemand nodig om mee te praten tijdens het grinden
okej thx voor de tip, maat van mij zit ook in die guild d8 ik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:09 schreef Richardfun het volgende:
Euvermaniac. Je kunt op www.aeternum.nu een application doen, dat is de guild waar ik bij zit. We hebben Raggy voor het eerst neer gehaald vorige week. Je moet wel je MC/BWL/Onyxia prequests gedaan hebben.
Chromaggus al wel, met de 'nieuwe' Time Lapsequote:Op donderdag 30 maart 2006 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand Onyxia of Chromaggus al geprobeerd ?![]()
is dat 1 of andere child guild??quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:35 schreef Platina het volgende:
Euver whisper Mavius voor een plaats in het Pew Pew Pew guild!
we shoot frikking laserbeams at your head!
Alliance?quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:20 schreef Rls het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen hier Alliance op Ragnaros?![]()
bla bla bla, op onze server hebben zowel horde als alliance guilds Ony al neer met dat nieuwe DB spam van d'rquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Nieuwe Time Lapse is een bug, en Ony lijkt me ook bugged als je screens ziet van 25k DB hits…
Schijnt dat ze ook despawned als je haar alsnog dood krijgt….
Ja, ze hebben er een paar opzettelijk mee gesaboteerd. Idioten die healmods hebben bv. Ik zie de fun niet om alleen maar overal achteraan te lopen en de computer buffed voor je (of healed) OMG GEEN MANA PRESERVE MEER!!!quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:35 schreef Furby het volgende:
[..]
bla bla bla, op onze server hebben zowel horde als alliance guilds Ony al neer met dat nieuwe DB spam van d'r
Och, valt ook wel mee. Vind het niet veel verschil maken buiten dat Horde negen van de tien keer hun kont afveegt aan de alliance in BG'squote:Op donderdag 30 maart 2006 13:33 schreef Migwi het volgende:
[..]
Alliance?
Kom op zeg!
Iedereen weet dat Alliance gewoon zuigt!
![]()
Nee, Deep Breath komt nu altijd, ongeacht of je verspreid staat of niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:58 schreef Brad het volgende:
Die deep breath heb ik bij ons al weken niet meer gezien, gewoon goed verspreid staan.
Of werkt dat trucje niet meer?
Geen idee, zit al een tijd niet meer bij DEUS, speel niet meer zoveelquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef Euvermaniac... het volgende:
[..]
jah waarom ook niet eigenlijk, nog op zoek naar priests dan?
Maakt dat uit dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:49 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat is trouwens de beste shaman talent point build? Enige shamans hier met eigen ervaringen?
mja GG! vnaaf MC , volgens mij ben ik backup FFSquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:11 schreef Myst.nl het volgende:
ROFL, Ik zal het wel zien as. zondag met Ony :p.
Trouwens gister in AQ40 1e boss neer op 1e try. Daarna die 3 gasten op 3e try neer. Gaat lekker. We zijn nu bij die "elf" met haar 3 vriendjes. Heb al wat tactics opgezocht, maar schijnt wel aardig te doen te zijn.
respect voor me guild aubquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:01 schreef Euvermaniac... het volgende:
[..]
is dat 1 of andere child guild??![]()
Naar 't schijnt wel dus.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:26 schreef Appellenflappen het volgende:
Hebben shamans ook nog talents dan?
PvP wel ja, maar ik zit op een PvE server, wel iets meer nodig. Maar goed, ik heb het zelf al gevonden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:17 schreef Migwi het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan?
Zolang je FROST SHOOOOOCK maar hebt, toch?![]()
Wat nuff said?? Ony was best te doenquote:
Horde of Alliance op ED?? en welke guild zit jijquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:37 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wat nuff said?? Ony was best te doen
Dat jij zo kan spelen met al die dingen in beeld....
Wij hadden hem naar bij de 3e poging....
Als een van de eerste op eerste server. (Emerald Dream)
Alliance, welke zit jij?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Horde of Alliance op ED?? en welke guild zit jij
Ik zit in de 42 companions, al een jaar in die guildquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:33 schreef Evertjan het volgende:
Storm Lords kleine guild ook alliance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |