Alliance?quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:20 schreef Rls het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen hier Alliance op Ragnaros?![]()
bla bla bla, op onze server hebben zowel horde als alliance guilds Ony al neer met dat nieuwe DB spam van d'rquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Nieuwe Time Lapse is een bug, en Ony lijkt me ook bugged als je screens ziet van 25k DB hits…
Schijnt dat ze ook despawned als je haar alsnog dood krijgt….
Ja, ze hebben er een paar opzettelijk mee gesaboteerd. Idioten die healmods hebben bv. Ik zie de fun niet om alleen maar overal achteraan te lopen en de computer buffed voor je (of healed) OMG GEEN MANA PRESERVE MEER!!!quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:35 schreef Furby het volgende:
[..]
bla bla bla, op onze server hebben zowel horde als alliance guilds Ony al neer met dat nieuwe DB spam van d'r
Och, valt ook wel mee. Vind het niet veel verschil maken buiten dat Horde negen van de tien keer hun kont afveegt aan de alliance in BG'squote:Op donderdag 30 maart 2006 13:33 schreef Migwi het volgende:
[..]
Alliance?
Kom op zeg!
Iedereen weet dat Alliance gewoon zuigt!
![]()
Nee, Deep Breath komt nu altijd, ongeacht of je verspreid staat of niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:58 schreef Brad het volgende:
Die deep breath heb ik bij ons al weken niet meer gezien, gewoon goed verspreid staan.
Of werkt dat trucje niet meer?
Geen idee, zit al een tijd niet meer bij DEUS, speel niet meer zoveelquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef Euvermaniac... het volgende:
[..]
jah waarom ook niet eigenlijk, nog op zoek naar priests dan?
Maakt dat uit dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:49 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat is trouwens de beste shaman talent point build? Enige shamans hier met eigen ervaringen?
mja GG! vnaaf MC , volgens mij ben ik backup FFSquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:11 schreef Myst.nl het volgende:
ROFL, Ik zal het wel zien as. zondag met Ony :p.
Trouwens gister in AQ40 1e boss neer op 1e try. Daarna die 3 gasten op 3e try neer. Gaat lekker. We zijn nu bij die "elf" met haar 3 vriendjes. Heb al wat tactics opgezocht, maar schijnt wel aardig te doen te zijn.
respect voor me guild aubquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:01 schreef Euvermaniac... het volgende:
[..]
is dat 1 of andere child guild??![]()
Naar 't schijnt wel dus.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:26 schreef Appellenflappen het volgende:
Hebben shamans ook nog talents dan?
PvP wel ja, maar ik zit op een PvE server, wel iets meer nodig. Maar goed, ik heb het zelf al gevonden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:17 schreef Migwi het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan?
Zolang je FROST SHOOOOOCK maar hebt, toch?![]()
Wat nuff said?? Ony was best te doenquote:
Horde of Alliance op ED?? en welke guild zit jijquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:37 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wat nuff said?? Ony was best te doen
Dat jij zo kan spelen met al die dingen in beeld....
Wij hadden hem naar bij de 3e poging....
Als een van de eerste op eerste server. (Emerald Dream)
Alliance, welke zit jij?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Horde of Alliance op ED?? en welke guild zit jij
Ik zit in de 42 companions, al een jaar in die guildquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:33 schreef Evertjan het volgende:
Storm Lords kleine guild ook alliance
R&S neem ik aan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:51 schreef Afwezig het volgende:
Op mijn server ligt C'Thun plat trouwens (Twisting Nether)
Jupquote:
en het eye ook jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:17 schreef bigshadow het volgende:
En het eye neem ik aan
Exiles hierquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:36 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik zit in de 42 companions, al een jaar in die guild
De mijne is volgens mij 46, weet niet meer zeker.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:01 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
gister me alt warrior gedinged tot 45! Raggen en beuken FTW!
Is mijn char niet op dat plaatje (wat trouwens een 25k hit DB liet zien, en jij vind dat normaal ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:37 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wat nuff said?? Ony was best te doen
Dat jij zo kan spelen met al die dingen in beeld....
Wij hadden hem naar bij de 3e poging....
Als een van de eerste op eerste server. (Emerald Dream)
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:28 schreef Richardfun het volgende:
Wanneer heeft Blizzard dat erkend dan?
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-dungeons-en&t=55035&p=1&tmp=1#post55035quote:After reviewing the concerns posted since the patch went live, and through internal investigation, an unintentional change was discovered in the Onyxia encounter concerning increased frequency of her Deep Breath ability. A fix to reduce the frequency of the Deep Breath ability has been implemented.
Yup fury is gaaf, staat zo'n hunter je te schieten en beuken terwijl je nog maar 30% hp heb , hup intercept BEUK BAM KLAP hunter platquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:53 schreef Migwi het volgende:
[..]
De mijne is volgens mij 46, weet niet meer zeker.
Maar eigenlijk best gaaf Fury Warrior
Dus het is al gefixed nu?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-dungeons-en&t=55035&p=1&tmp=1#post55035
Zucht...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:06 schreef Myst.nl het volgende:
ik hoop het niet, hoor van heel mensen dat Onyxia nu weer een beetje leuk is...
Tja dan issie niet heel erg slim bezigquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:52 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
Yup fury is gaaf, staat zo'n hunter je te schieten en beuken terwijl je nog maar 30% hp heb , hup intercept BEUK BAM KLAP hunter plat
QFT.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:18 schreef Richardfun het volgende:
Idd, voor pre raggy MC guilds is Ony lastig genoeg in de oude vorm. Mensen die nu zeggen dat Ony zo moet blijven zoals ze nu (per ongeluk) is met al die Deep Breaths, zijn gewoon egoistisch. Zij hebben easy epics gepakt bij Ony, en tier 2 helms en gunnen dat andere mensen nu niet. Als ze een uitdaging willen, gaan ze maar weer een avondje whipen op C'thun...
Raggy en Ony horen imo even moeilijk te zijn... Beide droppen ze tier 2. Ony word gepakt door 8 mans groepen. Kom op zeg. Ik geef toe dat whipen niet leuk is. Maar met full greens Onyxia proberen is ook vragen om problemen...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:18 schreef Richardfun het volgende:
Idd, voor pre raggy MC guilds is Ony lastig genoeg in de oude vorm. Mensen die nu zeggen dat Ony zo moet blijven zoals ze nu (per ongeluk) is met al die Deep Breaths, zijn gewoon egoistisch. Zij hebben easy epics gepakt bij Ony, en tier 2 helms en gunnen dat andere mensen nu niet. Als ze een uitdaging willen, gaan ze maar weer een avondje whipen op C'thun...
8-mans groepen in full tier 2 ja, Onyxia is in het spel gezet als opstap naar Ragnaros....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:43 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Raggy en Ony horen imo even moeilijk te zijn... Beide droppen ze tier 2. Ony word gepakt door 8 mans groepen. Kom op zeg. Ik geef toe dat whipen niet leuk is. Maar met full greens Onyxia proberen is ook vragen om problemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |