quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:37 schreef DeTolk het volgende:
Seedorf moet de boom in langs het spoor gaan spelen,
Eensch, maar aan de andere kant. Als Seedorf op de goede positie binnen het NL-11tal wordt gebruikt is het een hele goede voetballer!quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:48 schreef Suijk het volgende:
Seedorft moet niks.
Maar van mij hoeft hij niet mee. Volgens mij krijg je dan een hele rare verstandhouding in de groep.
Het is gewoon een goede voetballer, maar wat is dan zijn beste positie eigenlijk?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:19 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Eensch, maar aan de andere kant. Als Seedorf op de goede positie binnen het NL-11tal wordt gebruikt is het een hele goede voetballer!
Wat dacht je van Frankrijk dat WereldKampioen kon worden zonder Cantona en Ginola mee te nemen ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Wij zijn zeker het enige voetballand ter wereld die (het kan veroorloven) wereldspelers niet mee neemt (te nemen).
Seedorf
Davids
Makaay
Ze zouden bij elke andere land zonder enige twijfel in de selectie opgenomen worden, zonde van zulke topspelers waarvan zeker Makaay eeuwig zonde is dat een spits van zijn kaliber nooit de kans heeft gekregen om te spelen op een WK>
En terecht!quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:11 schreef Ko_9 het volgende:
hij moet idd mee!
Van Basten heeft nog geeneens de moeite genomen om hem in 1 oefenwedstrijd proberen in te passen in dit elftal![]()
Eh... Brazilie misschien ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Wij zijn zeker het enige voetballand ter wereld die (het kan veroorloven) wereldspelers niet mee neemt (te nemen).
Seedorf
Davids
Makaay
Ze zouden bij elke andere land zonder enige twijfel in de selectie opgenomen worden, zonde van zulke topspelers waarvan zeker Makaay eeuwig zonde is dat een spits van zijn kaliber nooit de kans heeft gekregen om te spelen op een WK>
Ik denk achter de spitsen en anders hangend op rechts.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:33 schreef Suijk het volgende:
Het is gewoon een goede voetballer, maar wat is dan zijn beste positie eigenlijk?
Op de tribunequote:Op woensdag 29 maart 2006 09:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is gewoon een goede voetballer, maar wat is dan zijn beste positie eigenlijk?
Prutser...quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:40 schreef DeTolk het volgende:
Op de tribune
Bij voorbaat al zeggen dat hij niet in de selectie past zonder hem ook maar één kans te geven onder Van Basten, is niet eerlijk. Misschien heeft hij zich slecht gedragen onder Advocaat maar nu heeft hij niet eens de kans gekregen om zijn gedrag weer te beteren.quote:
idd, gewoon te debiel voor woorden. die haat tegen Seedorf slaat sowiezo nergens op.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Seedorf
Davids
Makaay
Dat vind ik lulkoek.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:17 schreef Almere-Dude het volgende:
Van Basten heeft gewoon liever een groep met alleen maar ja-knikkers, mensen met een eigen mening komen er niet in.
Kluivert is gewoon hopeloos uit en vormquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:11 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Om die reden word Kluivert zeker ook niet meer opgeroepen?
Totally agree! Ik vind dat Seedorf op zijn minst een kans had moeten krijgen onder Van Basten. Erg laf en oneerlijk om het niet eens te proberen. Nu de kwalificaties voorbij zijn zou ik hem niet meer meenemen. Zonde dat het zo gelopen is, geweldige voetballer met uitzonderlijke kwaliteiten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij voorbaat al zeggen dat hij niet in de selectie past zonder hem ook maar één kans te geven onder Van Basten, is niet eerlijk. Misschien heeft hij zich slecht gedragen onder Advocaat maar nu heeft hij niet eens de kans gekregen om zijn gedrag weer te beteren.
Kijk jij wel voetbal???quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:19 schreef Marsjaan het volgende:
Thuisblijven moet die gast! Laatste keren dat hij speelde verprutste hij meer dan 50% van de ballen die hij speelde...
Zonder Seedorf genoeg kwaliteit, laat me niet lachen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:03 schreef Fathom het volgende:
Van Basten stel team belang voor op kwaliteit. Ik denk dat dit het beste uitgangspunt is wat je kunt hebben. Nou hebben wij de luxe dat we zonder seedorf ook nog wel genoeg kwaliteit hebben
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:17 schreef methodmich het volgende:
Clarence is te oud voor dit team. Spelers van in de 50 moet je niet tussen jonge gasten zetten.
Ik vind het wel opvallend dat spelers met een duidelijke eigen mening een beetje gemeden worden door Van Basten, bijvoorbeeld Seedorf, Van Bommel, Davids en Ooijer.quote:
Huntelaar dus ook niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:21 schreef BobRooney het volgende:
Nee, ik vind ook dat hij niet mee moet, hij heeft de kwalificaties niet gespeeld, dan speel je het WK ook niet.
En als deze allemaal netjes doen wat San Marco zegt worden we wereldkampioen. Horen we jou dan nog zeuren?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:17 schreef Almere-Dude het volgende:
Van Basten heeft gewoon liever een groep met alleen maar ja-knikkers, mensen met een eigen mening komen er niet in.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En als deze allemaal netjes doen wat San Marco zegt worden we wereldkampioen.
Het is toch mooi dat een speler zegt dat hij niet tot zijn recht kan komen op rechthalfquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Basten: Seedorf je staat rechtshalf.
Seedorf: Wat zeg je !? ik ben hier de vedette en speel fijn op 10
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Op zijn recht komt hij ook niet op links en op 10
Op de bankquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:37 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Waar dan wel volgens jou en kom nou niet aan met op de tribune![]()
Aangeven dat je het niet wil, of min of meer een basisplaats opeisen zijn natuurlijk twee verschillende dingen. Komt nog eens bij dat het huidige oranje heel behoorlijke resultaten heeft gehaald, hoewel het voetbal soms dramatisch was natuurlijk. Dus ondanks zijn ontegenzeggelijke voetbalkwaliteiten zie ik Seedorf, die toch de naam heeft een vedette te willen zijn en voor opschudding kan zorgen, er liever niet bij.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:14 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het is toch mooi dat een speler zegt dat hij niet tot zijn recht kan komen op rechthalf
Seedorf moet of links of op 10.
Verbinding tussen aanval en middenveld en ook nog als spelvedeler strooiend met passes in een uitwdstrijd tegen een europese topper.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:47 schreef Suijk het volgende:
Waarom cruciaal?
Verbinding tussen aanval en middenveld en ook nog als spelvedeler strooiend met passes in een uitwdstrijd tegen een europese topper.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:47 schreef Suijk het volgende:
Waarom cruciaal?
Precies de instelling waarom Nederland nooit Wereldkampioen zal worden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Seedorf nu niet eens te lui was om een sliding of verdedigende actie te maken.
De bal terug veroveren kent Seedorf ook niet nadat hij hem is verloren.
Als hij nu hier eens aan werkt.
In Milan staat daar Gatuso toch voor je ziet Ronaldinho toch ook niet meeverdedigen die heeft daarvoor toch ook Decoquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Seedorf nu niet eens te lui was om een sliding of verdedigende actie te maken.
De bal terug veroveren kent Seedorf ook niet nadat hij hem is verloren.
Als hij nu hier eens aan werkt.
En Brazilie danquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Door dit soort spelers zul je ook nooit wereldkampioen worden.
Spelers die de vedette uit willen hangen en de technische snufjes laten zien inplaats van eens te werken.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Door dit soort spelers zul je ook nooit wereldkampioen worden.
Spelers die de vedette uit willen hangen en de technische snufjes laten zien inplaats van eens te werken.
Joh, Adriano staat elke minuut in zijn eigen 16 ballen te veroveren hoor.quote:
En toch gaat het fout bij dit soort clubs in de defensie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef MrSASO het volgende:
[..]
In Milan staat daar Gatuso toch voor je ziet Ronaldinho toch ook niet meeverdedigen die heeft daarvoor toch ook Deco
Klopt, Milan etc winnen nooit prijzenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En toch gaat het fout bij dit soort clubs in de defensie.
Omdat de 'vedette' even niet mee wil verdedigen
In de CL finale van de 3-2 van Liverpool.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:10 schreef Jajong het volgende:
[..]Meeloper, je hebt waarschijnlijk Seedorf nooit meer dan 2 minuten in een samenvatting gezien dus hou je aub even stil.
Valt best mee hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt, Milan etc winnen nooit prijzen.
Hij werkt echt niet en laat zich alleen zien bij de aanval.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:13 schreef manny het volgende:
Seedorf speelt al jaren in de europese top, en hang juist niet de vedette uit en werkt keihard. Dattie een paar slechte wedstrijden in het ned elftal heeft gespeeld ga ik niet ontkennen; maar de centrale middenvelder van AC milan moet wat mij betreft gewoon mee.
Kijk nu die wedstrijd en oordeel nog een keerquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij werkt echt niet en laat zich alleen zien bij de aanval.
Ik zie liever stel werkers zoals Italië.
Kut wedstrijd was het en volgens andere users ook dus heb afgezetquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:19 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Kijk nu die wedstrijd en oordeel nog een keer
Het valt mij op dat Ajacieden de slechte kant van Seedorf niet zien !waarom ????quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:29 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het valt mij op dat mensen die voor PSV zijn Seedorf niet moeten, waarom????
Nederlands beste voetballer van het moment en word uitgefloten in Eindhoven alsof hij Meneer Frits heeft vermoord.![]()
Van Bommel is nooit zo verschrikkelijk uitgefloten als Seedorf in Eindhoven.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het valt mij op dat Ajacieden de slechte kant van Seedorf niet zien !waarom ????
Zo moeten jullie van Bommel niet.
Maar Seedorf gaat toch niet naar WK
Of erger nog Sneijderquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:40 schreef Grimm het volgende:
Beste middenvelder die we hebben, als die fucking Van Basten z'n eigen ego opzij kan schuiven hebben we een goede middenvelder d'r bij.
Wie wil je d'r dan bij hebben? Maduro
Ik vraag mij eigen af of Berlusconi niet aan van Basten heeft gevraagd over de situatie Seedorfquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:28 schreef tong80 het volgende:
Vanavond was ie weer klasse. En staat bijna in zijn zoveelste halve finale op een groot toernooi.
Ik heb veel interlands en andere wedstrijden live meegemaakt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:51 schreef BB-King het volgende:
Ik vind Seedorf het best als hij niet in oranje speelt.
Inderdaad, dat hij dan wel Hofs oproept is schandalig. Net alsof je daarmee de oorlog wint.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:36 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Van Bommel is nooit zo verschrikkelijk uitgefloten als Seedorf in Eindhoven.
Plus van Bommel heeft ook zijn slechte kanten net als VdV Nistelrooy Kuyt en de rest van de selectie.
Maar om daar een speler op af te rekenen is gewoon not done.
Van Basten mag Seedorf gewoon niet maar laat dat op een smerige manier blijken door te zeggen dat Hofs een betere voetballer is![]()
Van Bommel vond ik toch tegen Benfica erg zwak!!. En voetballend mag Landzaat de schoenen niet eens poetsen van Seedorf, maar het is een werker en dat zie ik graag!quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:10 schreef LuukBes het volgende:
Op linkshalf en rechtshalf hebben genoeg alternatieven. Cocu, VdV, Bommel en Landzaat.
Hij is gewoon niet beter dan die 4. Fucking accept it, whiners.
Landzaat is ook één van de meest overschatte voetballers van de laatste jaren. En waarom hebben dan spelers als Hofs en Boateng wel een kans gekregen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:10 schreef LuukBes het volgende:
Op linkshalf en rechtshalf hebben we genoeg alternatieven. Cocu, VdV, Bommel en Landzaat.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ja, maar ook de invloed van Seedorf op de andere jongere spelers zal ook negatief zijn.
Als Seedorf met zijn Dikke BMW en met een zonnebril op een interview geeft aan de NOS met veel gouden kettingen en arrogant gedrag. Dan denkt een Vlaar, hey dat moet zo...
Niet beter als Van Bommel of Landzaat wat hebben die 2 nou ooit gepresteerd???quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:10 schreef LuukBes het volgende:
Op linkshalf en rechtshalf hebben we genoeg alternatieven. Cocu, VdV, Bommel en Landzaat.
Bij van Basten komt ie louter in aanmerking als rechtshalf, terwijl ie bij Milan meer linkshalf is. Maakt niet uit hoe je hem ziet, we hebben in oranje gelijkwaardige of betere spelers die in niet eruit kan spelen, en Seedorf is geen fijne bankzitter in de ogen van Marco (net als Davids), dat geeft onrust en ontevreden negatieve sfeer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Niet beter als Van Bommel of Landzaat wat hebben die 2 nou ooit gepresteerd???
En bovendien Seedorf is geen rechtshalf!!!
Van Basten zet Sar toch ook niet in de spits![]()
Omdat je het zo vriendelijk vraagtquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:23 schreef tong80 het volgende:
Mijn opstelling
Van der Sar Jaap Stam, Kevin Hofland, Ooijer, Davids
Seedorf, Bergkamp, van Bommel
Robben, Van Nistelrooij, van Persie.
Iemand die het beter weet moet het maar zeggen
Preciesquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:39 schreef MrSASO het volgende:
Het sluit precies aan bij het punt die ik wil maken
Precies, hij hoeft niet als basisspeler mee, maar toch zeker wel bij de groep.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:16 schreef Nywuob het volgende:
Hij had op z'n minst een kans kunnen krijgen.
Wat hebben Jaliens en Van Bronckhorst met Seedorf te maken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:39 schreef MrSASO het volgende:
Het sluit precies aan bij het punt die ik wil maken
Op de rechtshalf positiequote:Op donderdag 30 maart 2006 02:42 schreef Brett-Anderson het volgende:
speciaal voor jullie opgezocht:
Oranje naar het EK - heel holland helpt: rapport tegen Moldavie
Cijfer Clarence Seedof - 3
Balcontacten - goed 33 / slecht 18
Duels - gewonnen 5, verloren 12
Balverlies - 21
Er waren pas zes minuten gespeeld en Clarence Seedorf had al zes ballen ingeleverd bij de tegenstander. Dat was maatgevend voor een dramatisch vervolg waarin de middenvelder van AC Milaan wellicht zijn slechtste interland ooit afwerkte. Hij leed 21 keer balverlies en verloor 12 van de zeventien duels die hij uitvocht. Na vijf minuten in de tweede helft besloot hij ook nog eens op de rechterflank te verlaten en het overvolle centrum op te zoeken. zijn vervanger Ronald de Boer, die na 66 minuten in het veld kwam, deed overigens precies hetzelfde.
zegt een Inter-supporter ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In de CL finale van de 3-2 van Liverpool.
Seedorf liep als een oud wijf naar de balals hij even een sliding maakte dan had hij dat schot geblokt maar meneer verdette wou zijn shirt niet vies maken.
Maar zoiets zien jullie niet
ik zat ook op de Heizel toen maar vond het wel minder leuk dan jijquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb veel interlands en andere wedstrijden live meegemaakt.
Buiten het doelpunt van van Basten tegen den Bosch met zijn fenomenale omhaal schiet me dit als eerste te binnen.
België -Nederland 1995.
Seedorf krijgt de bal op de midellijn, passeert een tegenstander omspeelt nog een belg. Komt de volgende tegen die hij door de benen speelt.
20 meter rechts van het doel. Seedorf schiet de bal in de verste kruising.
Dat was de reis naar België waard.
Ik herinner me ook zijn invalbeurt uit tegen Kaiserslautern. De Duitse verslaggever :
'Dass gibts nicht, dieser bursche is genau 16. Europa, hier komt wieder ein Ajax bursche.'
mee eens, zo'n sterspeler hoort gewoon een kans te krijgen. Zijn spel was gister weer om te smullen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:16 schreef Nywuob het volgende:
![]()
Hij had op z'n minst een kans kunnen krijgen.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ja, maar ook de invloed van Seedorf op de andere jongere spelers zal ook negatief zijn.
Als Seedorf met zijn Dikke BMW en met een zonnebril op een interview geeft aan de NOS met veel gouden kettingen en arrogant gedrag. Dan denkt een Vlaar, hey dat moet zo...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
Laten we wel wezen....wat je ook van die jongen (net als van Bommel, Davids en Kluivert) moge vinden, ik heb altijd het gevoel dat ze nooit bij van Basten een eerlijke kans zullen krijgen, en dat is niet fair. Lekker boeien dat ie niet lekker in de groep ligt...ze gaan toch niet op kinderkamp ? Ze krijgen gewoon nooit een eerlijke kans van van Basten.
Veron doet niet zo goed als uit zijn Lazio tijd maar verder prima !quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:37 schreef BramKVO het volgende:
[..]
zegt een Inter-supporter ...Bedankt om Seedorf gratis naar Milan te laten komen
![]()
Wat vind je dan trouwens van Veron op Inter hun middenveld ?![]()
Opgelost,quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee
Wij weten toch niet hoe hij aan zijn informatie komt? Misschien heeft 'ie wel gebeld met Clarence!quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:14 schreef Nywuob het volgende:
Hoezo zou hij niet goed in de groep liggen? Van Basten heeft dat toch nog nooit aan den lijve ondervonden? Hij baseert zijn mening alleen op hetgeen in voorgaande jaren in de media is verschenen. Ik vind dat een kwalijke zaak voor een bondscoach.
Waarschijnlijk niet met Clarence. Clarence zelf zal toch niet tegen Marco gezegd hebben: "Mij moet je niet selecteren want ik lig niet goed in de groep" .quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wij weten toch niet hoe hij aan zijn informatie komt? Misschien heeft 'ie wel gebeld met Clarence!
Dan komt 'ie wel weer in Oranjequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:13 schreef Nashje het volgende:
Seedorf moet terug naar Ajax.
Seedorf keert nooit van zijn leven terug naar Ajax (Nederland) kijk hoe de supporters hem hier behandelen het is gewoon te gek voor woorden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:13 schreef Nashje het volgende:
Waar ze hem uitfloten?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:13 schreef Nashje het volgende:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:34 schreef MrSASO het volgende:
Spelers zouden in dienst van Seedorf moeten spelen
Speelt Ronaldinho ook in dienst van het team?? Of Kaka?? Messi??quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Onzin. Ik wil een team dat vor elkaar door het vuur gaat en doet we de trainer hun opdraagt. Discipline is het woord.
Davids moet natuurlijk zonder discussie mee, inderdaad.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:43 schreef PLAE@ het volgende:
Davids en Seedorf thuislaten.....dan ben je gewoon een idioot.
Wat een vergelijking zeg!quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Speelt Ronaldinho ook in dienst van het team?? Of Kaka?? Messi??
Nee toch maar toch komen hun teams ver je moet een elftal om een goede speler heenbouwen niet een soort van gelijkheid proberen te scheppen. Niemand is gelijk en al helemaal niet bij voetbal.
Clarence heeft genoeg kansen gehad. Opzouten met hem. Laat ik wel zeggen dat ik hem gisteren goed vond spelen. En zo goed was hij tijdens EK2004 ook weer niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:55 schreef MrSASO het volgende:
Dat lukt hem wel hij moet alleen een fatsoenlijke eerlijke kans krijgen op zijn positie. Krijgt hij die zie EK2004 dan kunnen er nog leuke dingen gebeuren
Maar die spelen op een andere positie als Seedorf. Seedorf is niet de nummer 10 van Milan. Je zou hem dan in het Nederlands Elftal op de 10 positie moeten zetten, maar Seedorf en het Nederlands Elftal is om een of andere reden een slechte combinatie.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Speelt Ronaldinho ook in dienst van het team?? Of Kaka?? Messi??
Inderdaad. Davids spreekt al voor zich. Bij Seedorf heb ik het idee, dat hij in Nederland gewoon zo slecht speelt vanwege het publiek wat tegen hem is. Terwijl het zon goede voetballer is, misschien wat meer steun geven. Eén van de beste voetballers van de wereld.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:43 schreef PLAE@ het volgende:
Davids en Seedorf thuislaten.....dan ben je gewoon een idioot.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:24 schreef tong80 het volgende:
Hij speelt weer geweldig. Verdedigend sterk. Goede passes etc. Marco kijk je ook ?
Eerste ronde mischien met heel veel gelukquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:27 schreef Zwansen het volgende:
Wij worden Wereldkampioen zonder Davids en Seedorf.
We zitten al in de eerste ronde...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:31 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Eerste ronde mischien met heel veel geluk
pfff 6de ofzo?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:32 schreef tong80 het volgende:
En hij staat als het zo blijft gewoon weer in de halve finale. De hoeveelste zou dat al zijn ?
ja.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:59 schreef Fukjoeman het volgende:
Heeft die piemel ooit goed gespeeld bij Oranje?Juist
Ja en ik was erbij.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:59 schreef Fukjoeman het volgende:
Remember EURO2004quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:59 schreef Fukjoeman het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:18 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik ben wel van mening dat Clarence beter is dan Hofs (veel beter zelfs), Sneijder en misschien wel Landzaat. Misschien toch nog een kansje gunnen bij San Marco?
Mannenzaad.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:24 schreef bergkampf het volgende:
Liever Seedorf, dan een Maanzaad van AZ ofzo.
En dat heeft wat te maken met Seedorfquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Vennegoor verkiezen boven Makaay, oke..je hebt een pinchhitter nodig. Maar om een wereldspits als Makaay dan buiten de selectie te houden en als je dan zo nodig een pinchhitter nodig hebt, dan liever Huntelaar dan Vennegoor.
Ik reageerde zeg maar op de post van PPWB84quote:
kom kom niet overdrijven he. Seedorf speelt inderdaad best leuk voetbal bij zijn club, maar in het Nederlands elftal heeft Landzaat zich (tot nog toe) wel meer bewezen dan Seedorf ooit.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]. Misschien wel beter.
Landzaat speelt nu 2 jaar bij AZ waarin hij redelijk functioneert maar daarentegen speelde hij de afgelopen weken ook niet erg sterk, daarvoor speelde hij bij Willem II.
Terwijl Seedorf al jaren bij topclubs in de basis speelt, in 1995 zelfs al aan de basis stond van de gewonnen Champions League naast de 4 Champions League finales waar hij in heeft gestaan, en altijd degelijk tot zeer goed speelt. En nu is Seedorf MISSCHIEN wel beter dan Landzaat. Understatement van het jaar?![]()
Nou Landzaat is mij nog nooit opgevallen in een wedstrijd van het nederlands elftalquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:40 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
kom kom niet overdrijven he. Seedorf speelt inderdaad best leuk voetbal bij zijn club, maar in het Nederlands elftal heeft Landzaat zich (tot nog toe) wel meer bewezen dan Seedorf ooit.
Desalniettemin vind ik dat Marco hem weer een kans moet geven.
Is Gilles zo'n kenner?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:19 schreef placebeau het volgende:
Gilles De Bilde zegt het ook al.
Dat is nog altijd beter dan negatief opvallenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:43 schreef jna het volgende:
[..]
Nou Landzaat is mij nog nooit opgevallen in een wedstrijd van het nederlands elftal
Ik vond hem ook niet sterk. Zit veel laksheid en risico in zijn spel, maar evengoed is hij wel een klasse beter dan Nicky Hofs...quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:42 schreef Saekerhett het volgende:
Sorry hoor, maar ben ik nou de enige die hem niet zo goed vond? Ok, die voorzet was prima, maar de rest... Veelvuldig van de bal gelopen, tempo van lik mijn kutje en veel halve ballen...
Magoed, ik zal wel weer de enige zijn die dat is opgevallen...
Marco@knvb.nl?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:43 schreef PsyCha het volgende:
Conclusie: hij moet mee.
Wie mailt dit topic naar v. Basten?
Ja Landzaat heeft legendarische wedstrijden gespeeld in Oranjequote:Op dinsdag 4 april 2006 23:40 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
kom kom niet overdrijven he. Seedorf speelt inderdaad best leuk voetbal bij zijn club, maar in het Nederlands elftal heeft Landzaat zich (tot nog toe) wel meer bewezen dan Seedorf ooit.
Landzaat heeft mij nog nooit aangenaam verrast ik vind Landzaat de meest overgewardeerde speler ooit.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:40 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Desalniettemin vind ik dat Marco hem weer een kans moet geven.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:49 schreef jna het volgende:
Weetje wat het volgens mij is.
van Basten is gewoon jaloers op hem omdat hij meer heeft bereikt dan Marco
Maar hij heeft niet 4 keer in de finale van een Europa Cup gestaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van Basten heeft door ZIJN toedoen Nederland de Europese Titel geschonken...
Daar heb ik ook eens aan zitten denken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:49 schreef jna het volgende:
Weetje wat het volgens mij is.
van Basten is gewoon jaloers op hem omdat hij meer heeft bereikt dan Marco
5quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar hij heeft niet 4 keer in de finale van een Europa Cup gestaan.![]()
Ik heb eigenlijk nooit geweten dat zn passing ZO goed is. Echt heel veel goede passes end e meesten kwamen aan en een echte teamspeler..bij Milan tenminste. Van Basten zal wel balen dat Milan door is, nu krijgt ie over 2 weken (of 1) weer zon discussie als seedorf weer goed speelt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:50 schreef DrDentz het volgende:
maarja Van Basten, europees voetballer vh jaar heh
Als hij nou ook eens 100 goals meepikt, misschien passeert hij Van Basten ook wel op dat lijstje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Daar heb ik ook eens aan zitten denken.![]()
Stel nou wanneer Oranje met Seedord per ongeluk de wereldtitel zou winnen, dan laat ie Bassie achter zich hoor qua carriere...
Seedorf mag ondanks deze puike prestatie de schoenen van Van Basten niet eens poetsen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar hij heeft niet 4 keer in de finale van een Europa Cup gestaan.![]()
Uiteraard, maar Nicky Hofs gaat dan hopelijk ook niet mee.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet sterk. Zit veel laksheid en risico in zijn spel, maar evengoed is hij wel een klasse beter dan Nicky Hofs...
Je kunt ze eigenlijk ook niet met elkaar vergelijken (appels en peren). Zelfs de betere spitsen van deze tijd mogen de schoenen niet poetsen van Van Basten, dus dat zegt niet zoveel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Seedorf mag ondanks deze puike prestatie de schoenen van Van Basten niet eens poetsen...
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Nicky Hofs gaat dan hopelijk ook niet mee.
Ik ben voor deze middenvelders:
Van Bommel, Van der Vaart, Cocu, Davids, Sneijder (als ie goed terugkomt). Misschien Landzaat, De Jong en nog iemand voor de opvulling.
Ging hij na de winst in de EC '95 niet meteen naar Sampdoria waardoor hij de wereldbeker en de finale van '96 niet meemaakte?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:01 schreef jna het volgende:
[..]
95 Ajax
96 Ajax (verloren)
98 Real Madrid
03 ac MIlan
05 ac Milan (verloren
en laten we die 2 wereldbekers voor clubteams niet vergeten
![]()
Hofs kwam er ook bij omdat er wat spelers in de lappenmand zaten op dat moment. Logisch nadenken is veel mensen vreemd. Krijgen gelijk een blinde waas voor de ogen, wanneer hun idolen niet worden meegenomen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Nicky Hofs gaat dan hopelijk ook niet mee.
Klopt, de rest (Bogarde, Reiziger, Davids, Kanu, Finidi) ging in 1996 of 1997 (Overmars, Kluivert) weg. Alleen Sar, de Boertjes en Litmanen bleven nog iets langerquote:Op woensdag 5 april 2006 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Is ook lang geleden, hij was volgens mij zo'n beetje de enige die toen al wegging daarom outhoud ik het
Vindt je trouwens dat Castelen mee moet?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hofs kwam er ook bij omdat er wat spelers in de lappenmand zaten op dat moment. Logisch nadenken is veel mensen vreemd. Krijgen gelijk een blinde waas voor de ogen, wanneer hun idolen niet worden meegenomen.
Die gaat dus niet mee naar het WK. Seedorf ook niet, al verdient hij dan wel weer een uitnodiging.
Ik weet het ja, mn topshot flippo boek was in een klap helemaal verouderd in die seizoenswisselingquote:Op woensdag 5 april 2006 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, de rest (Bogarde, Reiziger, Davids, Kanu, Finidi) ging in 1996 of 1997 (Overmars, Kluivert) weg. Alleen Sar, de Boertjes en Litmanen bleven nog iets langer
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 5 april 2006 00:12 schreef Grimm het volgende:
Op de belgische tv zeiden ze dat Seedorf na het WK bekend maakt waarom hij niet mee gaat naar het WK
Topshot!quote:Op woensdag 5 april 2006 00:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik weet het ja, mn topshot flippo boek was in een klap helemaal verouderd in die seizoenswisseling
Dus ook al zou Van Basten hem selecteren, dan zou hij niet gaan?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:12 schreef Grimm het volgende:
Op de belgische tv zeiden ze dat Seedorf na het WK bekend maakt waarom hij niet mee gaat naar het WK
Andersom gezien blijkt uit een dergelijke uitspraak dat Van Basten al aan Seedorf heeft laten weten sowieso niet in aanmerking te komen...quote:Op woensdag 5 april 2006 00:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dus ook al zou Van Basten hem selecteren, dan zou hij niet gaan?![]()
Ik meende dat Van Basten horen te zeggen dat iedereen in wezen aanspraak maakt op een selectie en dat het aan diegene was om zich te bewijzen. Als Van Basten nog niet overtuigd is, kan hij net zo goed Maduro, Landzaat en Hofs uit de selectie laten want die hebben (de afgelopen weken) niet eens half zo consistent/goed gespeeld als Seedorf, en dat terwijl Seedorf in veel sterkere competities speelt. En het argument dat hij niet zou worden geselecteerd omdat hij geen teamspeler zou zijn, dat is ook onzin want vanavond heeft Seedorf des te meer bewezen uitstekend in dienst van de team te kunnen functioneren. En dat hij zich arrogant opstelde in het verleden, lijkt nu ook zijn veranderd, hij straalde zich ook minder arrogant en vriendelijker op. Alsof hij nu beseft dat hij zich verkeerd had opgesteld in het verleden.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Andersom gezien blijkt uit een dergelijke uitspraak dat Van Basten al aan Seedorf heeft laten weten sowieso niet in aanmerking te komen...
Dan gaat hij nog niet naar het WKquote:Op woensdag 5 april 2006 00:26 schreef Grimm het volgende:
Ik vond het oo opmerkelijk dat Canvas ermee kwam maar ja.
Die reporter opperde ook het argument om Seedorf tot belg te laten naturaliseren
Welnee, het gaat volgens mij helemaal niet om voetbaltechnische zaken.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Is het niet zo dat het conflict tussen Van Basten en Seedorf gaat over zijn positie, Seedorf wil perse centraal spelen en Marco wil 'm alleen rechtshalf hebben
Vraag toch serieus af hoe hij dan daarbij komt, waarvan kent Marco Clarence dan? Na zijn retirement is hij er jaren uitgeweest. Dus hij heeft t hele '96 gebeuren ook amper meegekregen enzo.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Welnee, het gaat volgens mij helemaal niet om voetbaltechnische zaken.
Marco moet hem gewoon niet.
Je zou denken dat Van Basten Seedorf zou matsen omdat ze beiden contacten hebben in Milaan. Vraag me af waarom Ancelotti geen goed woordje gedaan heeft gedaan bij Van Basten over Seedorf. Dit is natuurlijk schandalig als het aan niet-voetbaltechnische zaken ligt.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vraag toch serieus af hoe hij dan daarbij komt, waarvan kent Marco Clarence dan? Na zijn retirement is hij er jaren uitgeweest. Dus hij heeft t hele '96 gebeuren ook amper meegekregen enzo.
Er moet haast wel iets spelen inderdaad.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je zou denken dat Van Basten Seedorf zou matsen omdat ze beiden contacten hebben in Milaan. Vraag me af waarom Ancelotti geen goed woordje gedaan heeft gedaan bij Van Basten over Seedorf. Dit is natuurlijk schandalig als het aan niet-voetbaltechnische zaken ligt.![]()
Natuurlijk. Maar hij was er niet bij betrokken oid. Er speelt iets, honder procent. En dat heeft niks met voetbal te maken.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik geloof er geen hout van dat Van Basten helemaal NIETS heeft meegekregen toentertijd... Dat ie zich afzijdig hield, okee... Maar echt niets mee krijgen geloof ik niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gelooft hij zelf niet eens.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:47 schreef Ambrosius het volgende:
Van Basten zei toch zelf dat hij 'Hofs' beter vond, vooral op het gebied van het teambelang?
Inderdaad. De enige speler die ervoor zorgt dat er nog iets te lachen valt in de kleedkamer met zijn manier van praten (is hij een mongooltje ofzo?).quote:Op woensdag 5 april 2006 00:47 schreef Ambrosius het volgende:
Van Basten zei toch zelf dat hij 'Hofs' beter vond, vooral op het gebied van het teambelang?
Stel, als, wanneer, ik kan er zo weinig mee zonder dat ik echt weet wat er aan de hand is. Van Basten wijt Seedorf voorlopig nog enkel filmsterren gedrag, dat werd gisteren in VI wel duidelijk. Hij noemde toen er naar gevraagd werd Kluivert een stikaardige kerel en Davids had ie zelfs nog aanvoerder gemaakt. Over Seedorf zei hij niets...quote:Op woensdag 5 april 2006 00:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Stel dat Van Basten een opstootje had gehad met Robben of Van Nistelrooy en ze uit de selectie zou hebben gelate . Daar moet je toch niet aan denken. Nu is het Seedorf en lijkt Nederland zich er in het algemeen niet zo heel druk over te maken, maar als het één van die twee spelers betrof, zou Van Basten bij wijze van spreken al ontslagen worden en zou heel Nederland Van Basten hebben afgevallen.
En dat terwijl Davids en Kluivert er ook een handje van hebben. Daarom geloof ik niet dat dit de reden is, en voetbaltechnisch is er naar alle waarschijnlijkheid ook geen. Ik ben zeer benieuwd.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stel, als, wanneer, ik kan er zo weinig mee zonder dat ik echt weet wat er aan de hand is. Van Basten wijt Seedorf voorlopig nog enkel filmsterren gedrag, dat werd gisteren in VI wel duidelijk. Hij noemde toen er naar gevraagd werd Kluivert een stikaardige kerel en Davids had ie zelfs nog aanvoerder gemaakt. Over Seedorf zei hij niets...
niks vreemds aan toch?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Stel dat Van Basten een opstootje had gehad met Robben of Van Nistelrooy en ze uit de selectie zou hebben gelate . Daar moet je toch niet aan denken. Nu is het Seedorf en lijkt Nederland zich er in het algemeen niet zo heel druk over te maken, maar als het één van die twee spelers betrof, zou Van Basten bij wijze van spreken al ontslagen worden en zou heel Nederland Van Basten hebben afgevallen.
Ik zal wel afgeschoten worden hiervoor, maar het feit dat het een Surinamer is heeft daar écht wel wat mee te maken.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:52 schreef Entonie het volgende:
[..]
niks vreemds aan toch?
ik bedoel, er werd moord en brand geschreeuwd toen van Bommel niet geselecteerd werd. Dat voordeel heb je gewoon als de pers achter je staat.
De hoofdredacteur van het grootste voetbalblad van Nederland wijdde zelfs 2 columns eraan, en schroomde zelfs niet om van Basten daarom in een kwaad daglicht te zetten. Denk je nou echt dat er iemand in dit land is die zich bekommert om Seedorf? Man, de meeste sportjournalisten hebben zoiets van: hoe minder aandacht aan hem besteed wordt, hoe beter.
Filmsterren gedrag? Ho, laten we daar maar niet over beginnen. De gehele Braziliaanse en Italiaanse selectie gedragen zich als filmsterren, en daar gaat het niet enkel om 1 persoon. Als je eens wist hoe erg de kapsones van sommige Italiaanse topspelers zijn (Totti, Cassano), daar valt Seedorf bij in het niet. Maar als Van Basten bondscoach zou zijn geweest van Italië, kan ik het mij niet voorstellen dat hij ze uit de selectie zou hebben gehouden vanwege deze reden.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stel, als, wanneer, ik kan er zo weinig mee zonder dat ik echt weet wat er aan de hand is. Van Basten wijt Seedorf voorlopig nog enkel filmsterren gedrag, dat werd gisteren in VI wel duidelijk. Hij noemde toen er naar gevraagd werd Kluivert een stikaardige kerel en Davids had ie zelfs nog aanvoerder gemaakt. Over Seedorf zei hij niets...
is wel chique van em. Hij is geen aandachtshoerquote:Op woensdag 5 april 2006 00:53 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zegt Seedorf het dan pas na het WK?
Jammer genoeg wel ja, Bogarde is een gek. Maar wat hij zegt, is ergens heel erg in verte, wel op waarheid gebaseerd.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:56 schreef Entonie het volgende:
[..]
is wel chique van em. Hij is geen aandachtshoer
en @jajong...tuurlijk heeft dat ermee te maken, maar dat zal niemand ook ontkennen. thats just how the world goes
of een topclub. Als hij al moeite heeft met de arrogante, maar toch wel rustige persoonlijkheid van Seedorf, hoe zou hij dan omgaan met gasten als Rooney/Zlatan/Totti?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:57 schreef DrDentz het volgende:
Italie heeft ook een heel andere nationale cultuur dan bv Nederland, vedette gedrag is daar heel geaccepteerd.. hier is het motto "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" [], ik denk ook niet dat Marco op deze manier bondscoach van een topland zou kunnen zijn
Haha toevallig, ik had t er gister nog met mijn moeder over, over dat "Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" mentaliteitje van Nederland. Ik kots daar zo erg op he, terwijl ik toch zo verkaasd ben als maar kan. Gelukkig was ze t met me eens, ook al is t een boerentrien. (quote:Op woensdag 5 april 2006 00:57 schreef DrDentz het volgende:
Italie heeft ook een heel andere nationale cultuur dan bv Nederland, vedette gedrag is daar heel geaccepteerd.. hier is het motto "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" [], ik denk ook niet dat Marco op deze manier bondscoach van een topland zou kunnen zijn
idd, maar de meeste mensen ergeren zich aan de manier waarop Bogarde het brengt. Meteen ook een reden om hem af te branden, zodat de inhoud van zijn verhaal genegeerd kan worden.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel ja, Bogarde is een gek. Maar wat hij zegt, is ergens heel erg in verte, wel op waarheid gebaseerd.
Haha Zlatan, moet meteen aan het beroemde interview denken.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:59 schreef Entonie het volgende:
[..]
of een topclub. Als hij al moeite heeft met de arrogante, maar toch wel rustige persoonlijkheid van Seedorf, hoe zou hij dan omgaan met gasten als Rooney/Zlatan/Totti?![]()
Gewoon net zoals Koeman denk ik, snel verkopenquote:Op woensdag 5 april 2006 00:59 schreef Entonie het volgende:
[..]
of een topclub. Als hij al moeite heeft met de arrogante, maar toch wel rustige persoonlijkheid van Seedorf, hoe zou hij dan omgaan met gasten als Rooney/Zlatan/Totti?![]()
dit snap ik nu niet. Dat is toch de Belgische mentaliteit, gewoon doen, lekker bescheiden zijn (te erg soms). Nl'ers daarentegen zien zichzelf toch altijd als favoorieten, als een wereldploeg, als fantastisch, ... niet dan ?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha toevallig, ik had t er gister nog met mijn moeder over, over dat "Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" mentaliteitje van Nederland.
gewoon doen is niet hetzelfde als je bescheiden opstellenquote:Op woensdag 5 april 2006 01:07 schreef BramKVO het volgende:
[..]
dit snap ik nu niet. Dat is toch de Belgische mentaliteit, gewoon doen, lekker bescheiden zijn (te erg soms). Nl'ers daarentegen zien zichzelf toch altijd als favoorieten, als een wereldploeg, als fantastisch, ... niet dan ?
Inderdaad, netjes van hem.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Seedorf gaat eigenlijk nog heel goed met de situatie om, hij zoekt niet de media op om zijn beklag te doen, iets wat veel andere spelers wel zouden hebben gedaan.
Tuurlijk, heb je wel eens naar het rijtje spelers gekeken dat af moet vallen volgens de nederlanders bij studio voetbal.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zal wel afgeschoten worden hiervoor, maar het feit dat het een Surinamer is heeft daar écht wel wat mee te maken.
Precies, als die Suri's er niet waren zou hij alle eer krijgen. Nu moet hij delenquote:Op woensdag 5 april 2006 01:22 schreef DrDentz het volgende:
Gullit en Rijkaard vormden samen met Marco een gouden trio.. hoe kan hij nou een hekel aan surinamers hebben volgens jullie![]()
ja serieus?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:19 schreef jna het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb je wel eens naar het rijtje spelers gekeken dat af moet vallen volgens de nederlanders bij studio voetbal.
Bouma
Melchiot
Seedorf
Boateng
Babel
Van Hooijdonk
Kalou
(en Lodewijks)
Toeval?
misschien voelde hij zich in die tijd een minderheidquote:Op woensdag 5 april 2006 01:22 schreef DrDentz het volgende:
Gullit en Rijkaard vormden samen met Marco een gouden trio.. hoe kan hij nou een hekel aan surinamers hebben volgens jullie![]()
Nee, dat is geen toeval.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:19 schreef jna het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb je wel eens naar het rijtje spelers gekeken dat af moet vallen volgens de nederlanders bij studio voetbal.
Bouma
Melchiot
Seedorf
Boateng
Babel
Van Hooijdonk
Kalou
(en Lodewijks)
Toeval?
Niemand beweert dat van Basten een hekel aan Suri's heeft. Het is gewoon het Nederlandse publiek, dat met de steeds groter wordende problematiek met allochtonen, steeds meer afkeer krijgt voor buitenlanders, noem me paranoia, whatever. En ik wil neit zielig doen ofzo, maar als buitenlander is zo duidelijk merkbaar, overal. En dan ben ik nog niet eens een moslimquote:Op woensdag 5 april 2006 01:22 schreef DrDentz het volgende:
Dat komt alleen maar omdat DAM maar steeds die site loopt te bezoeken.quote:
dat is toch die pik die zoveel waarde hecht aan zn witte huidjequote:Op woensdag 5 april 2006 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat DAM maar steeds die site loopt te bezoeken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |