Dat is nog altijd beter dan negatief opvallenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:43 schreef jna het volgende:
[..]
Nou Landzaat is mij nog nooit opgevallen in een wedstrijd van het nederlands elftal
Ik vond hem ook niet sterk. Zit veel laksheid en risico in zijn spel, maar evengoed is hij wel een klasse beter dan Nicky Hofs...quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:42 schreef Saekerhett het volgende:
Sorry hoor, maar ben ik nou de enige die hem niet zo goed vond? Ok, die voorzet was prima, maar de rest... Veelvuldig van de bal gelopen, tempo van lik mijn kutje en veel halve ballen...
Magoed, ik zal wel weer de enige zijn die dat is opgevallen...
Marco@knvb.nl?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:43 schreef PsyCha het volgende:
Conclusie: hij moet mee.
Wie mailt dit topic naar v. Basten?
Ja Landzaat heeft legendarische wedstrijden gespeeld in Oranjequote:Op dinsdag 4 april 2006 23:40 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
kom kom niet overdrijven he. Seedorf speelt inderdaad best leuk voetbal bij zijn club, maar in het Nederlands elftal heeft Landzaat zich (tot nog toe) wel meer bewezen dan Seedorf ooit.
Landzaat heeft mij nog nooit aangenaam verrast ik vind Landzaat de meest overgewardeerde speler ooit.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:40 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
kom kom niet overdrijven he. Seedorf speelt inderdaad best leuk voetbal bij zijn club, maar in het Nederlands elftal heeft Landzaat zich (tot nog toe) wel meer bewezen dan Seedorf ooit.
Desalniettemin vind ik dat Marco hem weer een kans moet geven.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:49 schreef jna het volgende:
Weetje wat het volgens mij is.
van Basten is gewoon jaloers op hem omdat hij meer heeft bereikt dan Marco
Maar hij heeft niet 4 keer in de finale van een Europa Cup gestaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van Basten heeft door ZIJN toedoen Nederland de Europese Titel geschonken...
Daar heb ik ook eens aan zitten denken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:49 schreef jna het volgende:
Weetje wat het volgens mij is.
van Basten is gewoon jaloers op hem omdat hij meer heeft bereikt dan Marco
5quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar hij heeft niet 4 keer in de finale van een Europa Cup gestaan.![]()
Ik heb eigenlijk nooit geweten dat zn passing ZO goed is. Echt heel veel goede passes end e meesten kwamen aan en een echte teamspeler..bij Milan tenminste. Van Basten zal wel balen dat Milan door is, nu krijgt ie over 2 weken (of 1) weer zon discussie als seedorf weer goed speelt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:50 schreef DrDentz het volgende:
maarja Van Basten, europees voetballer vh jaar heh
Als hij nou ook eens 100 goals meepikt, misschien passeert hij Van Basten ook wel op dat lijstje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Daar heb ik ook eens aan zitten denken.![]()
Stel nou wanneer Oranje met Seedord per ongeluk de wereldtitel zou winnen, dan laat ie Bassie achter zich hoor qua carriere...
Seedorf mag ondanks deze puike prestatie de schoenen van Van Basten niet eens poetsen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar hij heeft niet 4 keer in de finale van een Europa Cup gestaan.![]()
Uiteraard, maar Nicky Hofs gaat dan hopelijk ook niet mee.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet sterk. Zit veel laksheid en risico in zijn spel, maar evengoed is hij wel een klasse beter dan Nicky Hofs...
Je kunt ze eigenlijk ook niet met elkaar vergelijken (appels en peren). Zelfs de betere spitsen van deze tijd mogen de schoenen niet poetsen van Van Basten, dus dat zegt niet zoveel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Seedorf mag ondanks deze puike prestatie de schoenen van Van Basten niet eens poetsen...
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Nicky Hofs gaat dan hopelijk ook niet mee.
Ik ben voor deze middenvelders:
Van Bommel, Van der Vaart, Cocu, Davids, Sneijder (als ie goed terugkomt). Misschien Landzaat, De Jong en nog iemand voor de opvulling.
Ging hij na de winst in de EC '95 niet meteen naar Sampdoria waardoor hij de wereldbeker en de finale van '96 niet meemaakte?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:01 schreef jna het volgende:
[..]
95 Ajax
96 Ajax (verloren)
98 Real Madrid
03 ac MIlan
05 ac Milan (verloren
en laten we die 2 wereldbekers voor clubteams niet vergeten
![]()
Hofs kwam er ook bij omdat er wat spelers in de lappenmand zaten op dat moment. Logisch nadenken is veel mensen vreemd. Krijgen gelijk een blinde waas voor de ogen, wanneer hun idolen niet worden meegenomen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Nicky Hofs gaat dan hopelijk ook niet mee.
Klopt, de rest (Bogarde, Reiziger, Davids, Kanu, Finidi) ging in 1996 of 1997 (Overmars, Kluivert) weg. Alleen Sar, de Boertjes en Litmanen bleven nog iets langerquote:Op woensdag 5 april 2006 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Is ook lang geleden, hij was volgens mij zo'n beetje de enige die toen al wegging daarom outhoud ik het
Vindt je trouwens dat Castelen mee moet?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hofs kwam er ook bij omdat er wat spelers in de lappenmand zaten op dat moment. Logisch nadenken is veel mensen vreemd. Krijgen gelijk een blinde waas voor de ogen, wanneer hun idolen niet worden meegenomen.
Die gaat dus niet mee naar het WK. Seedorf ook niet, al verdient hij dan wel weer een uitnodiging.
Ik weet het ja, mn topshot flippo boek was in een klap helemaal verouderd in die seizoenswisselingquote:Op woensdag 5 april 2006 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, de rest (Bogarde, Reiziger, Davids, Kanu, Finidi) ging in 1996 of 1997 (Overmars, Kluivert) weg. Alleen Sar, de Boertjes en Litmanen bleven nog iets langer
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 5 april 2006 00:12 schreef Grimm het volgende:
Op de belgische tv zeiden ze dat Seedorf na het WK bekend maakt waarom hij niet mee gaat naar het WK
Topshot!quote:Op woensdag 5 april 2006 00:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik weet het ja, mn topshot flippo boek was in een klap helemaal verouderd in die seizoenswisseling
Dus ook al zou Van Basten hem selecteren, dan zou hij niet gaan?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:12 schreef Grimm het volgende:
Op de belgische tv zeiden ze dat Seedorf na het WK bekend maakt waarom hij niet mee gaat naar het WK
Andersom gezien blijkt uit een dergelijke uitspraak dat Van Basten al aan Seedorf heeft laten weten sowieso niet in aanmerking te komen...quote:Op woensdag 5 april 2006 00:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dus ook al zou Van Basten hem selecteren, dan zou hij niet gaan?![]()
Ik meende dat Van Basten horen te zeggen dat iedereen in wezen aanspraak maakt op een selectie en dat het aan diegene was om zich te bewijzen. Als Van Basten nog niet overtuigd is, kan hij net zo goed Maduro, Landzaat en Hofs uit de selectie laten want die hebben (de afgelopen weken) niet eens half zo consistent/goed gespeeld als Seedorf, en dat terwijl Seedorf in veel sterkere competities speelt. En het argument dat hij niet zou worden geselecteerd omdat hij geen teamspeler zou zijn, dat is ook onzin want vanavond heeft Seedorf des te meer bewezen uitstekend in dienst van de team te kunnen functioneren. En dat hij zich arrogant opstelde in het verleden, lijkt nu ook zijn veranderd, hij straalde zich ook minder arrogant en vriendelijker op. Alsof hij nu beseft dat hij zich verkeerd had opgesteld in het verleden.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Andersom gezien blijkt uit een dergelijke uitspraak dat Van Basten al aan Seedorf heeft laten weten sowieso niet in aanmerking te komen...
Dan gaat hij nog niet naar het WKquote:Op woensdag 5 april 2006 00:26 schreef Grimm het volgende:
Ik vond het oo opmerkelijk dat Canvas ermee kwam maar ja.
Die reporter opperde ook het argument om Seedorf tot belg te laten naturaliseren
Welnee, het gaat volgens mij helemaal niet om voetbaltechnische zaken.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Is het niet zo dat het conflict tussen Van Basten en Seedorf gaat over zijn positie, Seedorf wil perse centraal spelen en Marco wil 'm alleen rechtshalf hebben
Vraag toch serieus af hoe hij dan daarbij komt, waarvan kent Marco Clarence dan? Na zijn retirement is hij er jaren uitgeweest. Dus hij heeft t hele '96 gebeuren ook amper meegekregen enzo.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Welnee, het gaat volgens mij helemaal niet om voetbaltechnische zaken.
Marco moet hem gewoon niet.
Je zou denken dat Van Basten Seedorf zou matsen omdat ze beiden contacten hebben in Milaan. Vraag me af waarom Ancelotti geen goed woordje gedaan heeft gedaan bij Van Basten over Seedorf. Dit is natuurlijk schandalig als het aan niet-voetbaltechnische zaken ligt.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vraag toch serieus af hoe hij dan daarbij komt, waarvan kent Marco Clarence dan? Na zijn retirement is hij er jaren uitgeweest. Dus hij heeft t hele '96 gebeuren ook amper meegekregen enzo.
Er moet haast wel iets spelen inderdaad.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je zou denken dat Van Basten Seedorf zou matsen omdat ze beiden contacten hebben in Milaan. Vraag me af waarom Ancelotti geen goed woordje gedaan heeft gedaan bij Van Basten over Seedorf. Dit is natuurlijk schandalig als het aan niet-voetbaltechnische zaken ligt.![]()
Natuurlijk. Maar hij was er niet bij betrokken oid. Er speelt iets, honder procent. En dat heeft niks met voetbal te maken.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik geloof er geen hout van dat Van Basten helemaal NIETS heeft meegekregen toentertijd... Dat ie zich afzijdig hield, okee... Maar echt niets mee krijgen geloof ik niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gelooft hij zelf niet eens.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:47 schreef Ambrosius het volgende:
Van Basten zei toch zelf dat hij 'Hofs' beter vond, vooral op het gebied van het teambelang?
Inderdaad. De enige speler die ervoor zorgt dat er nog iets te lachen valt in de kleedkamer met zijn manier van praten (is hij een mongooltje ofzo?).quote:Op woensdag 5 april 2006 00:47 schreef Ambrosius het volgende:
Van Basten zei toch zelf dat hij 'Hofs' beter vond, vooral op het gebied van het teambelang?
Stel, als, wanneer, ik kan er zo weinig mee zonder dat ik echt weet wat er aan de hand is. Van Basten wijt Seedorf voorlopig nog enkel filmsterren gedrag, dat werd gisteren in VI wel duidelijk. Hij noemde toen er naar gevraagd werd Kluivert een stikaardige kerel en Davids had ie zelfs nog aanvoerder gemaakt. Over Seedorf zei hij niets...quote:Op woensdag 5 april 2006 00:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Stel dat Van Basten een opstootje had gehad met Robben of Van Nistelrooy en ze uit de selectie zou hebben gelate . Daar moet je toch niet aan denken. Nu is het Seedorf en lijkt Nederland zich er in het algemeen niet zo heel druk over te maken, maar als het één van die twee spelers betrof, zou Van Basten bij wijze van spreken al ontslagen worden en zou heel Nederland Van Basten hebben afgevallen.
En dat terwijl Davids en Kluivert er ook een handje van hebben. Daarom geloof ik niet dat dit de reden is, en voetbaltechnisch is er naar alle waarschijnlijkheid ook geen. Ik ben zeer benieuwd.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stel, als, wanneer, ik kan er zo weinig mee zonder dat ik echt weet wat er aan de hand is. Van Basten wijt Seedorf voorlopig nog enkel filmsterren gedrag, dat werd gisteren in VI wel duidelijk. Hij noemde toen er naar gevraagd werd Kluivert een stikaardige kerel en Davids had ie zelfs nog aanvoerder gemaakt. Over Seedorf zei hij niets...
niks vreemds aan toch?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Stel dat Van Basten een opstootje had gehad met Robben of Van Nistelrooy en ze uit de selectie zou hebben gelate . Daar moet je toch niet aan denken. Nu is het Seedorf en lijkt Nederland zich er in het algemeen niet zo heel druk over te maken, maar als het één van die twee spelers betrof, zou Van Basten bij wijze van spreken al ontslagen worden en zou heel Nederland Van Basten hebben afgevallen.
Ik zal wel afgeschoten worden hiervoor, maar het feit dat het een Surinamer is heeft daar écht wel wat mee te maken.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:52 schreef Entonie het volgende:
[..]
niks vreemds aan toch?
ik bedoel, er werd moord en brand geschreeuwd toen van Bommel niet geselecteerd werd. Dat voordeel heb je gewoon als de pers achter je staat.
De hoofdredacteur van het grootste voetbalblad van Nederland wijdde zelfs 2 columns eraan, en schroomde zelfs niet om van Basten daarom in een kwaad daglicht te zetten. Denk je nou echt dat er iemand in dit land is die zich bekommert om Seedorf? Man, de meeste sportjournalisten hebben zoiets van: hoe minder aandacht aan hem besteed wordt, hoe beter.
Filmsterren gedrag? Ho, laten we daar maar niet over beginnen. De gehele Braziliaanse en Italiaanse selectie gedragen zich als filmsterren, en daar gaat het niet enkel om 1 persoon. Als je eens wist hoe erg de kapsones van sommige Italiaanse topspelers zijn (Totti, Cassano), daar valt Seedorf bij in het niet. Maar als Van Basten bondscoach zou zijn geweest van Italië, kan ik het mij niet voorstellen dat hij ze uit de selectie zou hebben gehouden vanwege deze reden.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stel, als, wanneer, ik kan er zo weinig mee zonder dat ik echt weet wat er aan de hand is. Van Basten wijt Seedorf voorlopig nog enkel filmsterren gedrag, dat werd gisteren in VI wel duidelijk. Hij noemde toen er naar gevraagd werd Kluivert een stikaardige kerel en Davids had ie zelfs nog aanvoerder gemaakt. Over Seedorf zei hij niets...
is wel chique van em. Hij is geen aandachtshoerquote:Op woensdag 5 april 2006 00:53 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zegt Seedorf het dan pas na het WK?
Jammer genoeg wel ja, Bogarde is een gek. Maar wat hij zegt, is ergens heel erg in verte, wel op waarheid gebaseerd.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:56 schreef Entonie het volgende:
[..]
is wel chique van em. Hij is geen aandachtshoer
en @jajong...tuurlijk heeft dat ermee te maken, maar dat zal niemand ook ontkennen. thats just how the world goes
of een topclub. Als hij al moeite heeft met de arrogante, maar toch wel rustige persoonlijkheid van Seedorf, hoe zou hij dan omgaan met gasten als Rooney/Zlatan/Totti?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:57 schreef DrDentz het volgende:
Italie heeft ook een heel andere nationale cultuur dan bv Nederland, vedette gedrag is daar heel geaccepteerd.. hier is het motto "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" [], ik denk ook niet dat Marco op deze manier bondscoach van een topland zou kunnen zijn
Haha toevallig, ik had t er gister nog met mijn moeder over, over dat "Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" mentaliteitje van Nederland. Ik kots daar zo erg op he, terwijl ik toch zo verkaasd ben als maar kan. Gelukkig was ze t met me eens, ook al is t een boerentrien. (quote:Op woensdag 5 april 2006 00:57 schreef DrDentz het volgende:
Italie heeft ook een heel andere nationale cultuur dan bv Nederland, vedette gedrag is daar heel geaccepteerd.. hier is het motto "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" [], ik denk ook niet dat Marco op deze manier bondscoach van een topland zou kunnen zijn
idd, maar de meeste mensen ergeren zich aan de manier waarop Bogarde het brengt. Meteen ook een reden om hem af te branden, zodat de inhoud van zijn verhaal genegeerd kan worden.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel ja, Bogarde is een gek. Maar wat hij zegt, is ergens heel erg in verte, wel op waarheid gebaseerd.
Haha Zlatan, moet meteen aan het beroemde interview denken.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:59 schreef Entonie het volgende:
[..]
of een topclub. Als hij al moeite heeft met de arrogante, maar toch wel rustige persoonlijkheid van Seedorf, hoe zou hij dan omgaan met gasten als Rooney/Zlatan/Totti?![]()
Gewoon net zoals Koeman denk ik, snel verkopenquote:Op woensdag 5 april 2006 00:59 schreef Entonie het volgende:
[..]
of een topclub. Als hij al moeite heeft met de arrogante, maar toch wel rustige persoonlijkheid van Seedorf, hoe zou hij dan omgaan met gasten als Rooney/Zlatan/Totti?![]()
dit snap ik nu niet. Dat is toch de Belgische mentaliteit, gewoon doen, lekker bescheiden zijn (te erg soms). Nl'ers daarentegen zien zichzelf toch altijd als favoorieten, als een wereldploeg, als fantastisch, ... niet dan ?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha toevallig, ik had t er gister nog met mijn moeder over, over dat "Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" mentaliteitje van Nederland.
gewoon doen is niet hetzelfde als je bescheiden opstellenquote:Op woensdag 5 april 2006 01:07 schreef BramKVO het volgende:
[..]
dit snap ik nu niet. Dat is toch de Belgische mentaliteit, gewoon doen, lekker bescheiden zijn (te erg soms). Nl'ers daarentegen zien zichzelf toch altijd als favoorieten, als een wereldploeg, als fantastisch, ... niet dan ?
Inderdaad, netjes van hem.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Seedorf gaat eigenlijk nog heel goed met de situatie om, hij zoekt niet de media op om zijn beklag te doen, iets wat veel andere spelers wel zouden hebben gedaan.
Tuurlijk, heb je wel eens naar het rijtje spelers gekeken dat af moet vallen volgens de nederlanders bij studio voetbal.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zal wel afgeschoten worden hiervoor, maar het feit dat het een Surinamer is heeft daar écht wel wat mee te maken.
Precies, als die Suri's er niet waren zou hij alle eer krijgen. Nu moet hij delenquote:Op woensdag 5 april 2006 01:22 schreef DrDentz het volgende:
Gullit en Rijkaard vormden samen met Marco een gouden trio.. hoe kan hij nou een hekel aan surinamers hebben volgens jullie![]()
ja serieus?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:19 schreef jna het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb je wel eens naar het rijtje spelers gekeken dat af moet vallen volgens de nederlanders bij studio voetbal.
Bouma
Melchiot
Seedorf
Boateng
Babel
Van Hooijdonk
Kalou
(en Lodewijks)
Toeval?
misschien voelde hij zich in die tijd een minderheidquote:Op woensdag 5 april 2006 01:22 schreef DrDentz het volgende:
Gullit en Rijkaard vormden samen met Marco een gouden trio.. hoe kan hij nou een hekel aan surinamers hebben volgens jullie![]()
Nee, dat is geen toeval.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:19 schreef jna het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb je wel eens naar het rijtje spelers gekeken dat af moet vallen volgens de nederlanders bij studio voetbal.
Bouma
Melchiot
Seedorf
Boateng
Babel
Van Hooijdonk
Kalou
(en Lodewijks)
Toeval?
Niemand beweert dat van Basten een hekel aan Suri's heeft. Het is gewoon het Nederlandse publiek, dat met de steeds groter wordende problematiek met allochtonen, steeds meer afkeer krijgt voor buitenlanders, noem me paranoia, whatever. En ik wil neit zielig doen ofzo, maar als buitenlander is zo duidelijk merkbaar, overal. En dan ben ik nog niet eens een moslimquote:Op woensdag 5 april 2006 01:22 schreef DrDentz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |