Remember EURO2004quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:59 schreef Fukjoeman het volgende:
Heeft die piemel ooit goed gespeeld bij Oranje?Juist
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:18 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik ben wel van mening dat Clarence beter is dan Hofs (veel beter zelfs), Sneijder en misschien wel Landzaat. Misschien toch nog een kansje gunnen bij San Marco?
Mannenzaad.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:24 schreef bergkampf het volgende:
Liever Seedorf, dan een Maanzaad van AZ ofzo.
En dat heeft wat te maken met Seedorfquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Vennegoor verkiezen boven Makaay, oke..je hebt een pinchhitter nodig. Maar om een wereldspits als Makaay dan buiten de selectie te houden en als je dan zo nodig een pinchhitter nodig hebt, dan liever Huntelaar dan Vennegoor.
Ik reageerde zeg maar op de post van PPWB84quote:
kom kom niet overdrijven he. Seedorf speelt inderdaad best leuk voetbal bij zijn club, maar in het Nederlands elftal heeft Landzaat zich (tot nog toe) wel meer bewezen dan Seedorf ooit.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]. Misschien wel beter.
Landzaat speelt nu 2 jaar bij AZ waarin hij redelijk functioneert maar daarentegen speelde hij de afgelopen weken ook niet erg sterk, daarvoor speelde hij bij Willem II.
Terwijl Seedorf al jaren bij topclubs in de basis speelt, in 1995 zelfs al aan de basis stond van de gewonnen Champions League naast de 4 Champions League finales waar hij in heeft gestaan, en altijd degelijk tot zeer goed speelt. En nu is Seedorf MISSCHIEN wel beter dan Landzaat. Understatement van het jaar?![]()
Nou Landzaat is mij nog nooit opgevallen in een wedstrijd van het nederlands elftalquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:40 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
kom kom niet overdrijven he. Seedorf speelt inderdaad best leuk voetbal bij zijn club, maar in het Nederlands elftal heeft Landzaat zich (tot nog toe) wel meer bewezen dan Seedorf ooit.
Desalniettemin vind ik dat Marco hem weer een kans moet geven.
Is Gilles zo'n kenner?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:19 schreef placebeau het volgende:
Gilles De Bilde zegt het ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |