quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Nicky Hofs gaat dan hopelijk ook niet mee.
Ik ben voor deze middenvelders:
Van Bommel, Van der Vaart, Cocu, Davids, Sneijder (als ie goed terugkomt). Misschien Landzaat, De Jong en nog iemand voor de opvulling.
Ging hij na de winst in de EC '95 niet meteen naar Sampdoria waardoor hij de wereldbeker en de finale van '96 niet meemaakte?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:01 schreef jna het volgende:
[..]
95 Ajax
96 Ajax (verloren)
98 Real Madrid
03 ac MIlan
05 ac Milan (verloren
en laten we die 2 wereldbekers voor clubteams niet vergeten
![]()
Hofs kwam er ook bij omdat er wat spelers in de lappenmand zaten op dat moment. Logisch nadenken is veel mensen vreemd. Krijgen gelijk een blinde waas voor de ogen, wanneer hun idolen niet worden meegenomen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Nicky Hofs gaat dan hopelijk ook niet mee.
Klopt, de rest (Bogarde, Reiziger, Davids, Kanu, Finidi) ging in 1996 of 1997 (Overmars, Kluivert) weg. Alleen Sar, de Boertjes en Litmanen bleven nog iets langerquote:Op woensdag 5 april 2006 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Is ook lang geleden, hij was volgens mij zo'n beetje de enige die toen al wegging daarom outhoud ik het
Vindt je trouwens dat Castelen mee moet?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hofs kwam er ook bij omdat er wat spelers in de lappenmand zaten op dat moment. Logisch nadenken is veel mensen vreemd. Krijgen gelijk een blinde waas voor de ogen, wanneer hun idolen niet worden meegenomen.
Die gaat dus niet mee naar het WK. Seedorf ook niet, al verdient hij dan wel weer een uitnodiging.
Ik weet het ja, mn topshot flippo boek was in een klap helemaal verouderd in die seizoenswisselingquote:Op woensdag 5 april 2006 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, de rest (Bogarde, Reiziger, Davids, Kanu, Finidi) ging in 1996 of 1997 (Overmars, Kluivert) weg. Alleen Sar, de Boertjes en Litmanen bleven nog iets langer
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 5 april 2006 00:12 schreef Grimm het volgende:
Op de belgische tv zeiden ze dat Seedorf na het WK bekend maakt waarom hij niet mee gaat naar het WK
Topshot!quote:Op woensdag 5 april 2006 00:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik weet het ja, mn topshot flippo boek was in een klap helemaal verouderd in die seizoenswisseling
Dus ook al zou Van Basten hem selecteren, dan zou hij niet gaan?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:12 schreef Grimm het volgende:
Op de belgische tv zeiden ze dat Seedorf na het WK bekend maakt waarom hij niet mee gaat naar het WK
Andersom gezien blijkt uit een dergelijke uitspraak dat Van Basten al aan Seedorf heeft laten weten sowieso niet in aanmerking te komen...quote:Op woensdag 5 april 2006 00:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dus ook al zou Van Basten hem selecteren, dan zou hij niet gaan?![]()
Ik meende dat Van Basten horen te zeggen dat iedereen in wezen aanspraak maakt op een selectie en dat het aan diegene was om zich te bewijzen. Als Van Basten nog niet overtuigd is, kan hij net zo goed Maduro, Landzaat en Hofs uit de selectie laten want die hebben (de afgelopen weken) niet eens half zo consistent/goed gespeeld als Seedorf, en dat terwijl Seedorf in veel sterkere competities speelt. En het argument dat hij niet zou worden geselecteerd omdat hij geen teamspeler zou zijn, dat is ook onzin want vanavond heeft Seedorf des te meer bewezen uitstekend in dienst van de team te kunnen functioneren. En dat hij zich arrogant opstelde in het verleden, lijkt nu ook zijn veranderd, hij straalde zich ook minder arrogant en vriendelijker op. Alsof hij nu beseft dat hij zich verkeerd had opgesteld in het verleden.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Andersom gezien blijkt uit een dergelijke uitspraak dat Van Basten al aan Seedorf heeft laten weten sowieso niet in aanmerking te komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |