Dan gaat hij nog niet naar het WKquote:Op woensdag 5 april 2006 00:26 schreef Grimm het volgende:
Ik vond het oo opmerkelijk dat Canvas ermee kwam maar ja.
Die reporter opperde ook het argument om Seedorf tot belg te laten naturaliseren
Welnee, het gaat volgens mij helemaal niet om voetbaltechnische zaken.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Is het niet zo dat het conflict tussen Van Basten en Seedorf gaat over zijn positie, Seedorf wil perse centraal spelen en Marco wil 'm alleen rechtshalf hebben
Vraag toch serieus af hoe hij dan daarbij komt, waarvan kent Marco Clarence dan? Na zijn retirement is hij er jaren uitgeweest. Dus hij heeft t hele '96 gebeuren ook amper meegekregen enzo.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Welnee, het gaat volgens mij helemaal niet om voetbaltechnische zaken.
Marco moet hem gewoon niet.
Je zou denken dat Van Basten Seedorf zou matsen omdat ze beiden contacten hebben in Milaan. Vraag me af waarom Ancelotti geen goed woordje gedaan heeft gedaan bij Van Basten over Seedorf. Dit is natuurlijk schandalig als het aan niet-voetbaltechnische zaken ligt.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vraag toch serieus af hoe hij dan daarbij komt, waarvan kent Marco Clarence dan? Na zijn retirement is hij er jaren uitgeweest. Dus hij heeft t hele '96 gebeuren ook amper meegekregen enzo.
Er moet haast wel iets spelen inderdaad.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je zou denken dat Van Basten Seedorf zou matsen omdat ze beiden contacten hebben in Milaan. Vraag me af waarom Ancelotti geen goed woordje gedaan heeft gedaan bij Van Basten over Seedorf. Dit is natuurlijk schandalig als het aan niet-voetbaltechnische zaken ligt.![]()
Natuurlijk. Maar hij was er niet bij betrokken oid. Er speelt iets, honder procent. En dat heeft niks met voetbal te maken.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik geloof er geen hout van dat Van Basten helemaal NIETS heeft meegekregen toentertijd... Dat ie zich afzijdig hield, okee... Maar echt niets mee krijgen geloof ik niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gelooft hij zelf niet eens.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:47 schreef Ambrosius het volgende:
Van Basten zei toch zelf dat hij 'Hofs' beter vond, vooral op het gebied van het teambelang?
Inderdaad. De enige speler die ervoor zorgt dat er nog iets te lachen valt in de kleedkamer met zijn manier van praten (is hij een mongooltje ofzo?).quote:Op woensdag 5 april 2006 00:47 schreef Ambrosius het volgende:
Van Basten zei toch zelf dat hij 'Hofs' beter vond, vooral op het gebied van het teambelang?
Stel, als, wanneer, ik kan er zo weinig mee zonder dat ik echt weet wat er aan de hand is. Van Basten wijt Seedorf voorlopig nog enkel filmsterren gedrag, dat werd gisteren in VI wel duidelijk. Hij noemde toen er naar gevraagd werd Kluivert een stikaardige kerel en Davids had ie zelfs nog aanvoerder gemaakt. Over Seedorf zei hij niets...quote:Op woensdag 5 april 2006 00:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Stel dat Van Basten een opstootje had gehad met Robben of Van Nistelrooy en ze uit de selectie zou hebben gelate . Daar moet je toch niet aan denken. Nu is het Seedorf en lijkt Nederland zich er in het algemeen niet zo heel druk over te maken, maar als het één van die twee spelers betrof, zou Van Basten bij wijze van spreken al ontslagen worden en zou heel Nederland Van Basten hebben afgevallen.
En dat terwijl Davids en Kluivert er ook een handje van hebben. Daarom geloof ik niet dat dit de reden is, en voetbaltechnisch is er naar alle waarschijnlijkheid ook geen. Ik ben zeer benieuwd.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stel, als, wanneer, ik kan er zo weinig mee zonder dat ik echt weet wat er aan de hand is. Van Basten wijt Seedorf voorlopig nog enkel filmsterren gedrag, dat werd gisteren in VI wel duidelijk. Hij noemde toen er naar gevraagd werd Kluivert een stikaardige kerel en Davids had ie zelfs nog aanvoerder gemaakt. Over Seedorf zei hij niets...
niks vreemds aan toch?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Stel dat Van Basten een opstootje had gehad met Robben of Van Nistelrooy en ze uit de selectie zou hebben gelate . Daar moet je toch niet aan denken. Nu is het Seedorf en lijkt Nederland zich er in het algemeen niet zo heel druk over te maken, maar als het één van die twee spelers betrof, zou Van Basten bij wijze van spreken al ontslagen worden en zou heel Nederland Van Basten hebben afgevallen.
Ik zal wel afgeschoten worden hiervoor, maar het feit dat het een Surinamer is heeft daar écht wel wat mee te maken.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:52 schreef Entonie het volgende:
[..]
niks vreemds aan toch?
ik bedoel, er werd moord en brand geschreeuwd toen van Bommel niet geselecteerd werd. Dat voordeel heb je gewoon als de pers achter je staat.
De hoofdredacteur van het grootste voetbalblad van Nederland wijdde zelfs 2 columns eraan, en schroomde zelfs niet om van Basten daarom in een kwaad daglicht te zetten. Denk je nou echt dat er iemand in dit land is die zich bekommert om Seedorf? Man, de meeste sportjournalisten hebben zoiets van: hoe minder aandacht aan hem besteed wordt, hoe beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |