Filmsterren gedrag? Ho, laten we daar maar niet over beginnen. De gehele Braziliaanse en Italiaanse selectie gedragen zich als filmsterren, en daar gaat het niet enkel om 1 persoon. Als je eens wist hoe erg de kapsones van sommige Italiaanse topspelers zijn (Totti, Cassano), daar valt Seedorf bij in het niet. Maar als Van Basten bondscoach zou zijn geweest van Italië, kan ik het mij niet voorstellen dat hij ze uit de selectie zou hebben gehouden vanwege deze reden.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stel, als, wanneer, ik kan er zo weinig mee zonder dat ik echt weet wat er aan de hand is. Van Basten wijt Seedorf voorlopig nog enkel filmsterren gedrag, dat werd gisteren in VI wel duidelijk. Hij noemde toen er naar gevraagd werd Kluivert een stikaardige kerel en Davids had ie zelfs nog aanvoerder gemaakt. Over Seedorf zei hij niets...
is wel chique van em. Hij is geen aandachtshoerquote:Op woensdag 5 april 2006 00:53 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zegt Seedorf het dan pas na het WK?
Jammer genoeg wel ja, Bogarde is een gek. Maar wat hij zegt, is ergens heel erg in verte, wel op waarheid gebaseerd.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:56 schreef Entonie het volgende:
[..]
is wel chique van em. Hij is geen aandachtshoer
en @jajong...tuurlijk heeft dat ermee te maken, maar dat zal niemand ook ontkennen. thats just how the world goes
of een topclub. Als hij al moeite heeft met de arrogante, maar toch wel rustige persoonlijkheid van Seedorf, hoe zou hij dan omgaan met gasten als Rooney/Zlatan/Totti?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:57 schreef DrDentz het volgende:
Italie heeft ook een heel andere nationale cultuur dan bv Nederland, vedette gedrag is daar heel geaccepteerd.. hier is het motto "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" [], ik denk ook niet dat Marco op deze manier bondscoach van een topland zou kunnen zijn
Haha toevallig, ik had t er gister nog met mijn moeder over, over dat "Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" mentaliteitje van Nederland. Ik kots daar zo erg op he, terwijl ik toch zo verkaasd ben als maar kan. Gelukkig was ze t met me eens, ook al is t een boerentrien. (quote:Op woensdag 5 april 2006 00:57 schreef DrDentz het volgende:
Italie heeft ook een heel andere nationale cultuur dan bv Nederland, vedette gedrag is daar heel geaccepteerd.. hier is het motto "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" [], ik denk ook niet dat Marco op deze manier bondscoach van een topland zou kunnen zijn
idd, maar de meeste mensen ergeren zich aan de manier waarop Bogarde het brengt. Meteen ook een reden om hem af te branden, zodat de inhoud van zijn verhaal genegeerd kan worden.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel ja, Bogarde is een gek. Maar wat hij zegt, is ergens heel erg in verte, wel op waarheid gebaseerd.
Haha Zlatan, moet meteen aan het beroemde interview denken.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:59 schreef Entonie het volgende:
[..]
of een topclub. Als hij al moeite heeft met de arrogante, maar toch wel rustige persoonlijkheid van Seedorf, hoe zou hij dan omgaan met gasten als Rooney/Zlatan/Totti?![]()
Gewoon net zoals Koeman denk ik, snel verkopenquote:Op woensdag 5 april 2006 00:59 schreef Entonie het volgende:
[..]
of een topclub. Als hij al moeite heeft met de arrogante, maar toch wel rustige persoonlijkheid van Seedorf, hoe zou hij dan omgaan met gasten als Rooney/Zlatan/Totti?![]()
dit snap ik nu niet. Dat is toch de Belgische mentaliteit, gewoon doen, lekker bescheiden zijn (te erg soms). Nl'ers daarentegen zien zichzelf toch altijd als favoorieten, als een wereldploeg, als fantastisch, ... niet dan ?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha toevallig, ik had t er gister nog met mijn moeder over, over dat "Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" mentaliteitje van Nederland.
gewoon doen is niet hetzelfde als je bescheiden opstellenquote:Op woensdag 5 april 2006 01:07 schreef BramKVO het volgende:
[..]
dit snap ik nu niet. Dat is toch de Belgische mentaliteit, gewoon doen, lekker bescheiden zijn (te erg soms). Nl'ers daarentegen zien zichzelf toch altijd als favoorieten, als een wereldploeg, als fantastisch, ... niet dan ?
Inderdaad, netjes van hem.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Seedorf gaat eigenlijk nog heel goed met de situatie om, hij zoekt niet de media op om zijn beklag te doen, iets wat veel andere spelers wel zouden hebben gedaan.
Tuurlijk, heb je wel eens naar het rijtje spelers gekeken dat af moet vallen volgens de nederlanders bij studio voetbal.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zal wel afgeschoten worden hiervoor, maar het feit dat het een Surinamer is heeft daar écht wel wat mee te maken.
Precies, als die Suri's er niet waren zou hij alle eer krijgen. Nu moet hij delenquote:Op woensdag 5 april 2006 01:22 schreef DrDentz het volgende:
Gullit en Rijkaard vormden samen met Marco een gouden trio.. hoe kan hij nou een hekel aan surinamers hebben volgens jullie![]()
ja serieus?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:19 schreef jna het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb je wel eens naar het rijtje spelers gekeken dat af moet vallen volgens de nederlanders bij studio voetbal.
Bouma
Melchiot
Seedorf
Boateng
Babel
Van Hooijdonk
Kalou
(en Lodewijks)
Toeval?
misschien voelde hij zich in die tijd een minderheidquote:Op woensdag 5 april 2006 01:22 schreef DrDentz het volgende:
Gullit en Rijkaard vormden samen met Marco een gouden trio.. hoe kan hij nou een hekel aan surinamers hebben volgens jullie![]()
Nee, dat is geen toeval.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:19 schreef jna het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb je wel eens naar het rijtje spelers gekeken dat af moet vallen volgens de nederlanders bij studio voetbal.
Bouma
Melchiot
Seedorf
Boateng
Babel
Van Hooijdonk
Kalou
(en Lodewijks)
Toeval?
Niemand beweert dat van Basten een hekel aan Suri's heeft. Het is gewoon het Nederlandse publiek, dat met de steeds groter wordende problematiek met allochtonen, steeds meer afkeer krijgt voor buitenlanders, noem me paranoia, whatever. En ik wil neit zielig doen ofzo, maar als buitenlander is zo duidelijk merkbaar, overal. En dan ben ik nog niet eens een moslimquote:Op woensdag 5 april 2006 01:22 schreef DrDentz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |