quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:37 schreef DeTolk het volgende:
Seedorf moet de boom in langs het spoor gaan spelen,
Eensch, maar aan de andere kant. Als Seedorf op de goede positie binnen het NL-11tal wordt gebruikt is het een hele goede voetballer!quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:48 schreef Suijk het volgende:
Seedorft moet niks.
Maar van mij hoeft hij niet mee. Volgens mij krijg je dan een hele rare verstandhouding in de groep.
Het is gewoon een goede voetballer, maar wat is dan zijn beste positie eigenlijk?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:19 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Eensch, maar aan de andere kant. Als Seedorf op de goede positie binnen het NL-11tal wordt gebruikt is het een hele goede voetballer!
Wat dacht je van Frankrijk dat WereldKampioen kon worden zonder Cantona en Ginola mee te nemen ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Wij zijn zeker het enige voetballand ter wereld die (het kan veroorloven) wereldspelers niet mee neemt (te nemen).
Seedorf
Davids
Makaay
Ze zouden bij elke andere land zonder enige twijfel in de selectie opgenomen worden, zonde van zulke topspelers waarvan zeker Makaay eeuwig zonde is dat een spits van zijn kaliber nooit de kans heeft gekregen om te spelen op een WK>
En terecht!quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:11 schreef Ko_9 het volgende:
hij moet idd mee!
Van Basten heeft nog geeneens de moeite genomen om hem in 1 oefenwedstrijd proberen in te passen in dit elftal![]()
Eh... Brazilie misschien ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Wij zijn zeker het enige voetballand ter wereld die (het kan veroorloven) wereldspelers niet mee neemt (te nemen).
Seedorf
Davids
Makaay
Ze zouden bij elke andere land zonder enige twijfel in de selectie opgenomen worden, zonde van zulke topspelers waarvan zeker Makaay eeuwig zonde is dat een spits van zijn kaliber nooit de kans heeft gekregen om te spelen op een WK>
Ik denk achter de spitsen en anders hangend op rechts.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:33 schreef Suijk het volgende:
Het is gewoon een goede voetballer, maar wat is dan zijn beste positie eigenlijk?
Op de tribunequote:Op woensdag 29 maart 2006 09:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is gewoon een goede voetballer, maar wat is dan zijn beste positie eigenlijk?
Prutser...quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:40 schreef DeTolk het volgende:
Op de tribune
Bij voorbaat al zeggen dat hij niet in de selectie past zonder hem ook maar één kans te geven onder Van Basten, is niet eerlijk. Misschien heeft hij zich slecht gedragen onder Advocaat maar nu heeft hij niet eens de kans gekregen om zijn gedrag weer te beteren.quote:
idd, gewoon te debiel voor woorden. die haat tegen Seedorf slaat sowiezo nergens op.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Seedorf
Davids
Makaay
Dat vind ik lulkoek.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:17 schreef Almere-Dude het volgende:
Van Basten heeft gewoon liever een groep met alleen maar ja-knikkers, mensen met een eigen mening komen er niet in.
Kluivert is gewoon hopeloos uit en vormquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:11 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Om die reden word Kluivert zeker ook niet meer opgeroepen?
Totally agree! Ik vind dat Seedorf op zijn minst een kans had moeten krijgen onder Van Basten. Erg laf en oneerlijk om het niet eens te proberen. Nu de kwalificaties voorbij zijn zou ik hem niet meer meenemen. Zonde dat het zo gelopen is, geweldige voetballer met uitzonderlijke kwaliteiten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij voorbaat al zeggen dat hij niet in de selectie past zonder hem ook maar één kans te geven onder Van Basten, is niet eerlijk. Misschien heeft hij zich slecht gedragen onder Advocaat maar nu heeft hij niet eens de kans gekregen om zijn gedrag weer te beteren.
Kijk jij wel voetbal???quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:19 schreef Marsjaan het volgende:
Thuisblijven moet die gast! Laatste keren dat hij speelde verprutste hij meer dan 50% van de ballen die hij speelde...
Zonder Seedorf genoeg kwaliteit, laat me niet lachen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:03 schreef Fathom het volgende:
Van Basten stel team belang voor op kwaliteit. Ik denk dat dit het beste uitgangspunt is wat je kunt hebben. Nou hebben wij de luxe dat we zonder seedorf ook nog wel genoeg kwaliteit hebben
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:17 schreef methodmich het volgende:
Clarence is te oud voor dit team. Spelers van in de 50 moet je niet tussen jonge gasten zetten.
Ik vind het wel opvallend dat spelers met een duidelijke eigen mening een beetje gemeden worden door Van Basten, bijvoorbeeld Seedorf, Van Bommel, Davids en Ooijer.quote:
Huntelaar dus ook niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:21 schreef BobRooney het volgende:
Nee, ik vind ook dat hij niet mee moet, hij heeft de kwalificaties niet gespeeld, dan speel je het WK ook niet.
En als deze allemaal netjes doen wat San Marco zegt worden we wereldkampioen. Horen we jou dan nog zeuren?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:17 schreef Almere-Dude het volgende:
Van Basten heeft gewoon liever een groep met alleen maar ja-knikkers, mensen met een eigen mening komen er niet in.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En als deze allemaal netjes doen wat San Marco zegt worden we wereldkampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |