Het is toch mooi dat een speler zegt dat hij niet tot zijn recht kan komen op rechthalfquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Basten: Seedorf je staat rechtshalf.
Seedorf: Wat zeg je !? ik ben hier de vedette en speel fijn op 10
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Op zijn recht komt hij ook niet op links en op 10
Op de bankquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:37 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Waar dan wel volgens jou en kom nou niet aan met op de tribune![]()
Aangeven dat je het niet wil, of min of meer een basisplaats opeisen zijn natuurlijk twee verschillende dingen. Komt nog eens bij dat het huidige oranje heel behoorlijke resultaten heeft gehaald, hoewel het voetbal soms dramatisch was natuurlijk. Dus ondanks zijn ontegenzeggelijke voetbalkwaliteiten zie ik Seedorf, die toch de naam heeft een vedette te willen zijn en voor opschudding kan zorgen, er liever niet bij.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:14 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het is toch mooi dat een speler zegt dat hij niet tot zijn recht kan komen op rechthalf
Seedorf moet of links of op 10.
Verbinding tussen aanval en middenveld en ook nog als spelvedeler strooiend met passes in een uitwdstrijd tegen een europese topper.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:47 schreef Suijk het volgende:
Waarom cruciaal?
Verbinding tussen aanval en middenveld en ook nog als spelvedeler strooiend met passes in een uitwdstrijd tegen een europese topper.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:47 schreef Suijk het volgende:
Waarom cruciaal?
Precies de instelling waarom Nederland nooit Wereldkampioen zal worden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Seedorf nu niet eens te lui was om een sliding of verdedigende actie te maken.
De bal terug veroveren kent Seedorf ook niet nadat hij hem is verloren.
Als hij nu hier eens aan werkt.
In Milan staat daar Gatuso toch voor je ziet Ronaldinho toch ook niet meeverdedigen die heeft daarvoor toch ook Decoquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Seedorf nu niet eens te lui was om een sliding of verdedigende actie te maken.
De bal terug veroveren kent Seedorf ook niet nadat hij hem is verloren.
Als hij nu hier eens aan werkt.
En Brazilie danquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Door dit soort spelers zul je ook nooit wereldkampioen worden.
Spelers die de vedette uit willen hangen en de technische snufjes laten zien inplaats van eens te werken.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Door dit soort spelers zul je ook nooit wereldkampioen worden.
Spelers die de vedette uit willen hangen en de technische snufjes laten zien inplaats van eens te werken.
Joh, Adriano staat elke minuut in zijn eigen 16 ballen te veroveren hoor.quote:
En toch gaat het fout bij dit soort clubs in de defensie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef MrSASO het volgende:
[..]
In Milan staat daar Gatuso toch voor je ziet Ronaldinho toch ook niet meeverdedigen die heeft daarvoor toch ook Deco
Klopt, Milan etc winnen nooit prijzenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En toch gaat het fout bij dit soort clubs in de defensie.
Omdat de 'vedette' even niet mee wil verdedigen
In de CL finale van de 3-2 van Liverpool.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:10 schreef Jajong het volgende:
[..]Meeloper, je hebt waarschijnlijk Seedorf nooit meer dan 2 minuten in een samenvatting gezien dus hou je aub even stil.
Valt best mee hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt, Milan etc winnen nooit prijzen.
Hij werkt echt niet en laat zich alleen zien bij de aanval.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:13 schreef manny het volgende:
Seedorf speelt al jaren in de europese top, en hang juist niet de vedette uit en werkt keihard. Dattie een paar slechte wedstrijden in het ned elftal heeft gespeeld ga ik niet ontkennen; maar de centrale middenvelder van AC milan moet wat mij betreft gewoon mee.
Kijk nu die wedstrijd en oordeel nog een keerquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij werkt echt niet en laat zich alleen zien bij de aanval.
Ik zie liever stel werkers zoals Italië.
Kut wedstrijd was het en volgens andere users ook dus heb afgezetquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:19 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Kijk nu die wedstrijd en oordeel nog een keer
Het valt mij op dat Ajacieden de slechte kant van Seedorf niet zien !waarom ????quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:29 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het valt mij op dat mensen die voor PSV zijn Seedorf niet moeten, waarom????
Nederlands beste voetballer van het moment en word uitgefloten in Eindhoven alsof hij Meneer Frits heeft vermoord.![]()
Van Bommel is nooit zo verschrikkelijk uitgefloten als Seedorf in Eindhoven.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het valt mij op dat Ajacieden de slechte kant van Seedorf niet zien !waarom ????
Zo moeten jullie van Bommel niet.
Maar Seedorf gaat toch niet naar WK
Of erger nog Sneijderquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:40 schreef Grimm het volgende:
Beste middenvelder die we hebben, als die fucking Van Basten z'n eigen ego opzij kan schuiven hebben we een goede middenvelder d'r bij.
Wie wil je d'r dan bij hebben? Maduro
Ik vraag mij eigen af of Berlusconi niet aan van Basten heeft gevraagd over de situatie Seedorfquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:28 schreef tong80 het volgende:
Vanavond was ie weer klasse. En staat bijna in zijn zoveelste halve finale op een groot toernooi.
Ik heb veel interlands en andere wedstrijden live meegemaakt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:51 schreef BB-King het volgende:
Ik vind Seedorf het best als hij niet in oranje speelt.
Inderdaad, dat hij dan wel Hofs oproept is schandalig. Net alsof je daarmee de oorlog wint.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:36 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Van Bommel is nooit zo verschrikkelijk uitgefloten als Seedorf in Eindhoven.
Plus van Bommel heeft ook zijn slechte kanten net als VdV Nistelrooy Kuyt en de rest van de selectie.
Maar om daar een speler op af te rekenen is gewoon not done.
Van Basten mag Seedorf gewoon niet maar laat dat op een smerige manier blijken door te zeggen dat Hofs een betere voetballer is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |