Sinds wanneer ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:55 schreef Dizer het volgende:
Ik wacht dus nog steeds op mijn Leon steelbook
Volgens de site van CD-wow sinds 1971...quote:
Maar heb je ze al?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vandaar die TT dus. Ik dacht al, cd-wow is prima bezig. Léon Steelbook én Independence Day 2-disc beide met linkje + voucher besteld, en beiden geaccepteerd. Ik klaag niet ovet cd-wow. Alleen moet Independence Day nog wel bezorgd worden natuurlijk..
Oh, hij is nog in bestelling.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens de site van CD-wow sinds 1971...maar ik heb hem dus meer dan 3 weken geleden besteld of zo
Geloof het welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Komt Bol.com met de normale post mee?
Vooral dat stukje waarin Stuart opnieuw de telefoon opneemt. Hoor je Keifer met zijn plagerige, zware stem "Hello Stu"quote:
quote:
Jah! Ik geloof dat er mega grote problememn zijn onstaan daarmee?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:58 schreef Durbin het volgende:
[..]
Oh, hij is nog in bestelling.
Je bent van ná het DVDSoon-tijdperk dus ?![]()
Ja bol.com vesrtuurt gewoon met de postquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Komt Bol.com met de normale post mee?
Net op t randje van 17.00 besteld, dus hopelijk morgen i/d busquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ja bol.com vesrtuurt gewoon met de post
In het "begin" waren er geen problemen met DVDSoon, alleen waren ze soms érg traag met versturen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jah! Ik geloof dat er mega grote problememn zijn onstaan daarmee?
Volgens mij gaat dat nooit goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Net op t randje van 17.00 besteld, dus hopelijk morgen i/d bus![]()
Voor mij ook nog steeds. nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
CD-WOW ownt de keet!
Te diep in het glaasje gekeken vannacht FD?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:58 schreef FremantleDockers het volgende:
Zou zweren dat dit topic door timo geopend was.
Ze zijn ook met sommige dingen echt inderdaad super, alleen nu wacht ik al veels te lang op mijn Leon bestellingquote:
De klantenservice van CD-WOW is subliem. Ik zou als ik jou was gewoon effe een vriendelijk mailtje sturen met jouw verhaal. Je krijgt dezelfde dag nog antwoord. Ze zullen (waarschijnlijk) concluderen dat de zending in de "post" kwijt is geraakt en je een nieuw exemplaar sturen ... of is je DVD nog niet verzonden?quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze zijn ook met sommige dingen echt inderdaad super, alleen nu wacht ik al veels te lang op mijn Leon bestelling
Waarom zijn ze geanuleerd dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:00 schreef Mikkie het volgende:
Wel godverju. Hellraiser 1 is verzonden via Bol, da's juist de film die het minst belangrijk was. Unleashed en Courage Under Fire zijn allebei geannuleerd
Wat een BS verhaaltjes kunnen ze daar verkondigen..quote:De mate of artikelen leverbaar zijn wordt dagelijks door onze leveranciers bepaald. Zeer sporadisch komt het wel eens voor dat een artikel vandaag 'leverbaar' op onze site staat, morgen 'niet leverbaar' en overmorgen weer "leverbaar". Zodra een artikel als niet leverbaar op onze site komt te staan worden alle lopende bestellingen voor dat specifieke artikel geannuleerd.
Yep, dit is ook de uiteindelijke reden die mij werd gegeven nadat ik om opheldering vroeger over dat hij gecanceld was. Kreeg er wel een gratis verzenden couponcode bij, maarja daar koop ik nog niet veel voor. Zeker niet nu misschien blijkt dat de 4,50 euro codes definitief afgeschaft zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:58 schreef Mikkie het volgende:
Inderdaad bullshit ja. Ik ga, puur om te dissen, misschien straks nog wel ff mailen hoe 't zit met Unleashed. Plaats je een pre-order, wordt ie geannuleerd omdat 'ie niet leverbaar is.
Gewoon mailen om te dissen dus, want ik snap ook wel dat ze voor 50 cent niet kunnen leveren. Maar dan moet dat op de site onmogelijk gemaakt worden, of er moet duidelijk gemaakt worden dat verschillende acties niet gecombineerd mogen worden. En dan moet dát ook de reden van annulering zijn...
Bij mij was hij wel nog geldig..quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:04 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Zeker niet nu misschien blijkt dat de 4,50 euro codes definitief afgeschaft zijn.
In het dvd.nl topic waren ze erover aan het blaaten, zal het zo zelf nog eens proberen samen met mijn gratis verzenden couponquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bij mij was hij wel nog geldig..
link?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:10 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
In het dvd.nl topic waren ze erover aan het blaaten, zal het zo zelf nog eens proberen samen met mijn gratis verzenden coupon
Mwoah, nee hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:00 schreef Dizer het volgende:
Jah! Ik geloof dat er mega grote problememn zijn onstaan daarmee?
Eerste keer gemailed, toen zouden ze het oplossenquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De klantenservice van CD-WOW is subliem. Ik zou als ik jou was gewoon effe een vriendelijk mailtje sturen met jouw verhaal. Je krijgt dezelfde dag nog antwoord. Ze zullen (waarschijnlijk) concluderen dat de zending in de "post" kwijt is geraakt en je een nieuw exemplaar sturen ... of is je DVD nog niet verzonden?
Die klantenservice is niet voor niets meerdere keren onderscheiden
Ik eeeuuuhhh ..quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eerste keer gemailed, toen zouden ze het oplossen
Tweede keer gemailed, toen zou die over een dag of twee verzonden worden
Moet ik nou voor de derde keer mailen
De aanhouder wint zeggen zequote:Op woensdag 29 maart 2006 21:06 schreef Dizer het volgende:
Eerste keer gemailed, toen zouden ze het oplossen
Tweede keer gemailed, toen zou die over een dag of twee verzonden worden
Moet ik nou voor de derde keer mailen
Krijg nou de typhus! Je lijkt idd op die smiley!quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:58 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik wil bewijs zienquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:43 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Krijg nou de typhus! Je lijkt idd op die smiley!
![]()
Pakjes ook?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ja bol.com vesrtuurt gewoon met de post
Donequote:Op donderdag 30 maart 2006 11:56 schreef Hare het volgende:
Ow, en kan mijn smilie weer in te OP worden geplaatst ipv HARE
En dat zelfs zonder ringbaardje! (die ik wel gehad heb,quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:43 schreef kinky_queen het volgende:
Krijg nou de typhus! Je lijkt idd op die smiley!
![]()
Foto van mij:quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:14 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
En dat zelfs zonder ringbaardje! (die ik wel gehad heb,donkere periode in mijn geschiedenis)
[..]
Foto van mij:
De smiley:
Zoek de drie verschillen.
Inderdaad, ik wist ook niet hoe ik het moest omschrijvenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef FremantleDockers het volgende:
Heb trouwens gister toch The Great Raid binnen gekregen. Beetje vreemd ding, een soort sleeve die niet kan sleeven, zeg maar. Rondom helemaal dicht. Nou ja, als de film maar wat is.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben even zo vrij geweest je avatar een persoonlijk tintje te geven FD
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben even zo vrij geweest je avatar een persoonlijk tintje te geven FD
[afbeelding]
quote:Beste klant,
Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst waarbij u een
couponcode heeft ingewisseld. Deze coupon was slechts eenmalig
geldig en exclusief voor leden van de Nederlandse Volleybal Bond.
Als u de coupon voor meerdere bestellingen heeft gebruikt dan
hebben wij deze geannuleerd. De reden hiervoor is dat u geen lid
blijkt te zijn van de NeVoBo of omdat u de code meer dan één keer
heeft ingewisseld op verschillende accounts. Zulk misbruik kunnen
we uiteraard niet toestaan.
Bij een volgende bestelling waar sprake is van couponmisbruik
zullen we extra kosten in rekening brengen.
Wij hopen u binnenkort als klant in onze winkel te mogen
begroeten.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Ok begrijpelijk, maar laten ze het dan onmogelijk maken voor ons om te gebruiken of wees zo eerlijk dit gelijk te vermelden.quote:
Waar en hoeveel?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:06 schreef FremantleDockers het volgende:
Hoewel het op foto's een simpel ding lijkt, blijkt hij IRL stiekem best een vette holografische cover te hebben, erg mooi ding! Op aanraden van KQ nog snel even besteld voor het OOP-monster toeslaat.
Neequote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:46 schreef FremantleDockers het volgende:
DVDpacific, ¤16.50 excl. verzenden. Zo te zien hebben ze hem nog. Heb jij nou ondertussen de L.E. van Jarhead al gekocht trouwens?
Nope hij is OOP toch?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
NeeIs ie wel nog voor een normaal prijs ergens te vinden?
nee hij is serieus OOPquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nu al? Wat hadden ze maar 10 stuks gemaakt?
Tering. Dat wordt de Nederlandse release danquote:
Gaat idd nergens over! 3 maart release, 24 maart OOP! Drie wekenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nu al? Wat hadden ze maar 10 stuks gemaakt?
Dat merkte ik laatst opquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:29 schreef Mikkie het volgende:
althans, dat meen ik me op de één of andere manier te herinneren...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:58 schreef FremantleDockers het volgende:
ik meen me te herinneren dat ik ooit zoiets zei over cdwow, en toen viel iedereen over me heenquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:15 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ok begrijpelijk, maar laten ze het dan onmogelijk maken voor ons om te gebruiken of wees zo eerlijk dit gelijk te vermelden.
Even snel twee foto's geschoten. Tis denk ik alleen echt interessant als je ook geinteresseerd ben in echte verhaal d.m.v van het boek. Heb wel een 5 pond bon gebruikt om op 5,75 euro uit te komen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:17 schreef pascalheister het volgende:
heb je pics averusz?
Ja maar nu heeft iedereen het en met cdwow hebben alleen jij en ik het.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik meen me te herinneren dat ik ooit zoiets zei over cdwow, en toen viel iedereen over me heen
das een kut excuus hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:49 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ja maar nu heeft iedereen het en met cdwow hebben alleen jij en ik het.![]()
Ik heb hem ook. Ik ben blij dat ik hem gekocht. Ik wou het verhaal sowiezo al lezenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:47 schreef AversusZ het volgende:
[..]
Even snel twee foto's geschoten. Tis denk ik alleen echt interessant als je ook geinteresseerd ben in echte verhaal d.m.v van het boek. Heb wel een 5 pond bon gebruikt om op 5,75 euro uit te komen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zag het! Ik wil ook wat bestellen maar ik moet oppassen met geld want ik heb samen met mijn studiegenoten vandaag besloten om over een paar weken Parijs onveilig te makenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:56 schreef pascalheister het volgende:
zo weer een mooie bestelling gedaan
Omdat Bol zuigt in het algemeen, en cdwow alleen bij (aan?) jou.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik meen me te herinneren dat ik ooit zoiets zei over cdwow, en toen viel iedereen over me heen
Eerst Parijs, dan NYC. Je weet wel wat vakantie vieren isquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zag het! Ik wil ook wat bestellen maar ik moet oppassen met geld want ik heb samen met mijn studiegenoten vandaag besloten om over een paar weken Parijs onveilig te maken
Whaaha! Mag ik ook een keertje. Ik ben 4 jaar lang niet het land uit geweest tijdens mijn HBO studie. Nu ga ik er lekker op losquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Eerst Parijs, dan NYC. Je weet wel wat vakantie vieren is![]()
tquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, dus dát staat me te wachten. Afgelopen jaar geen vakantie gehad, aankomende zomer waarschijnlijk weer niet. Joy.
Hoewel, ik ga wel op studiereis naar Edinburgh over anderhalve maand, da's dan wel weer een pluspunt.
qua prijzen wel ja, maar qua levering en klanten service heb ik nog nooit problemen gehad met Bol.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:28 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Omdat Bol zuigt in het algemeen, en cdwow alleen bij (aan?) jou.
die van mij welquote:
Voetbalquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:58 schreef Timo20 het volgende:
Chips en drinken is gepakt, zometeen ff voetbal kijken
Nog niet meegemaakt... Laat me raden, Amelie?quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil een dvd retouren naar cdwow, heeft iemand enig idee of ik dan voor de verzendkosten moet opdraaien, of hoe dat geregeld is
Bij de meeste shops is het zo dat je het zelf moet betalen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil een dvd retouren naar cdwow, heeft iemand enig idee of ik dan voor de verzendkosten moet opdraaien, of hoe dat geregeld is
behalve bij bol.comquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:12 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Bij de meeste shops is het zo dat je het zelf moet betalen...
![]()
Je kosten krijg je terug in de vorm van een voucher, maar ik had toen ook een keer gelezen dat ze weleens zelf een envelop toesturen zodat het portovrij is. Maar of dat nu ook nog zo is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee, maar ik had dan ook al meteen gemaild dat ik deze wilde retouren.
Nog steeds met vouchers idd (4 weken geleden tenminste), eigenlijk een beetje een butt manier, terugstorten op je CC is wel een stuk fijner. En bij een beetje kwaliteitswinkel krijg je die gewoon terug, zoals bij Amazon, HMV, Axel, etc.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:15 schreef Shogo het volgende:
[..]
Je kosten krijg je terug in de vorm van een voucher, maar ik had toen ook een keer gelezen dat ze weleens zelf een envelop toesturen zodat het portovrij is. Maar of dat nu ook nog zo is.![]()
Ben je jarigquote:Op zondag 2 april 2006 00:02 schreef Hare het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat ben ik
en dat ga je hier vierenquote:Op zondag 2 april 2006 00:02 schreef Hare het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat ben ik
quote:Op zondag 2 april 2006 00:15 schreef Mikkie het volgende:
Zaterdagavond, en wie zitten er op een online verjaardagsfeestje?
Oeh, lekker schoon, fris en warme beddengoed zometeenquote:Op zondag 2 april 2006 00:24 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit meer te wachten tot de droger klaar is met het drogen van m'n beddengoed, dan kan ik naar bed
quote:Op zondag 2 april 2006 00:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Warm beddengoed is niet tof. M'n bed moet koud zijn als ik erin kruip. Schoon is wel lekker. Edoch eerst ff m'n kop wassen, anders zit er weer meteen zo'n gel-laag op m'n kussensloop.
Gel is zo <vul jaartal in>...quote:Op zondag 2 april 2006 00:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, da's kut hoor. Ik heb dat wel eens een week vol gehouden, de vetheid straalt van je kussensloop af dan. Echt té ranzig
Zoiets?quote:Op zondag 2 april 2006 00:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, een plofkop, waarbij het lijkt alsof je 5 minuten op 220 hebt gestaan, da's charmant
Ik moet gewoon weer eens naar de kapper.
lekkerquote:Op zondag 2 april 2006 00:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, da's kut hoor. Ik heb dat wel eens een week vol gehouden, de vetheid straalt van je kussensloop af dan. Echt té ranzig
Haha, wax niet dan? Als je dat een keer door je haar heenhaalt kun je niet meer normaal met je hand door je haarquote:
Heb je die van de FRS al binnen?quote:Op zondag 2 april 2006 14:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik moet zelf de verzendkosten gaan betalen als ik amelie wil retouren
ik zie het al gebeuren dat dat nog meer is dan die dvd waard is, dus ik pas
verkoop hem wel ofzo
Tjah.. bestellen via Internet bij de FRSquote:Op zondag 2 april 2006 14:42 schreef kinky_queen het volgende:
@ MissyMirjaM
Amelie ligt hier met duizenden bij de FRS, bij jou niet?
nu welquote:Op zondag 2 april 2006 14:42 schreef kinky_queen het volgende:
@ MissyMirjaM
Amelie ligt hier met duizenden bij de FRS, bij jou niet?
9 aprilquote:Op zondag 2 april 2006 17:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hoelang loopt het prijzencircus nog?
Moet ik die Amelie voor je halen?quote:Op zondag 2 april 2006 20:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, 9 april nog? slechte zaak voor mijn portemonnee
van de frs?quote:
Het is allemaal verwijderd. Was er gezeur weer over de prijzen?quote:Op zondag 2 april 2006 20:46 schreef kinky_queen het volgende:
Het gezeik begint weer...
![]()
En HeaRt_woRm die hem steunt?
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 19:41 schreef iemand het volgende:
Slotje, professioneel handelaar, mag hier niet... Heb je al meerdere slotjes om gekregen
gewoon zeuren latenquote:Op zondag 2 april 2006 21:10 schreef kinky_queen het volgende:
Neuh, er werd geschreeuwd dat ik een handelaar ben, dit alles is allang en breed uitgesproken
M'n ban vorige x was een misverstand
![]()
Vond hem nog:
[..]
Owh. Ach ja sommige mensen denken dat die moderators hier voor niks zitten of niet kunnen oordelen en dan denken ze het zelf beter te weten.quote:Op zondag 2 april 2006 21:10 schreef kinky_queen het volgende:
Neuh, er werd geschreeuwd dat ik een handelaar ben, dit alles is allang en breed uitgesproken
![]()
Vond hem nog:
[..]
Misverstand?!? MISVERSTAND?!?!! Een woekerhandelaar ben je! Gebakken lucht! Waarom schorem zoals jij nog niet een permban heeft is me een volkomen raadsel! Je bent een schande voor elke verzamelaar!quote:Op zondag 2 april 2006 21:10 schreef kinky_queen het volgende:
![]()
quote:
Die was wel érg makkelijk te hersenspoelenquote:Op zondag 2 april 2006 22:49 schreef Mikkie het volgende:
Moet je nagaan hoe erg RuneRose geïntimideerd wasDie heeft verdomme meer dan 800 piek daar achtergelaten, in ruil voor één dvd...
Veel plzier in spanje Shogo. Ik moet hier tentames makenquote:Op maandag 3 april 2006 00:10 schreef Shogo het volgende:
Nou mensen veel plezier deze week ik zit lekker met mijn ass in spanje.
detail is dat het een school excursie is![]()
Adios
Veel plezierquote:Op maandag 3 april 2006 00:10 schreef Shogo het volgende:
Nou mensen veel plezier deze week ik zit lekker met mijn ass in spanje.
detail is dat het een school excursie is![]()
Adios
Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik zo mijn twijfels hebquote:Op zondag 2 april 2006 23:47 schreef Shogo het volgende:
Dus het is officieel kinky queen komt van een andere planeet?
Eerder een tegoed bon voor de websitequote:Op maandag 3 april 2006 16:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon door niet te leveren en het geld terug te storten..
quote:
quote:
Deze maand ga ik naar Parijs (of alleen Euro Disney)quote:
nicequote:Op maandag 3 april 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Deze maand ga ik naar Parijs (of alleen Euro Disney)
In Juni ga ik een week naar New York
en terechtquote:
Je bent niet de enigequote:
dat zou d`r ook nog bij moeten komenquote:
ja nouquote:
those where the days, je had wel je eigen fanclub die het voor je opnam...quote:Op zondag 2 april 2006 21:10 schreef kinky_queen het volgende:
![]()
Vond hem nog:
[..]
Ik heb Lock Stock de SE voor 6 euro incl verkochtquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:58 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb vandaag via dvd.nl de 1-disc van Lock, Stock (puur om de film een keer gezien te hebben) gekocht, en de 1-disc van Edward Scissorhands. En ik bedenk me eigenlijk nu pas dat ik ben vergeten te vragen welke versie ES is.
Naja, dan heb ik binnenkort weer wat te kijken, en daarna kan ik ze altijd nog verkopen
quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:39 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
those where the days, je had wel je eigen fanclub die het voor je opnam...
Goh... topic bestaat al 4 weken en toen ook nog in mijn onderschrift en zoquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar... maar... dat wist ik helemaal niet! Anders had ik de SE wel gekocht inderdaad...
Moedig hem nou niet aan Mikkiequote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Aan zijn reactie te zien vind ie 't zelf anders ook wel grappig
Vind dit wel een leuk prijssie...quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg kinky queen, jij bent best wel into dvd's.
ik ben al een heeeeeele tijd op zoek naar de dvd van Baraka. In nederland praktisch niet te krijgen, of voor 40 euro, of meer.
dat vind ik dan weer iets te gortig.
jij enig idee waar ik 'm kan scoren?
inderdaadquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:22 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Vind dit wel een leuk prijssie...
![]()
Das een fucking goede filmquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:41 schreef Mikkie het volgende:
The Jacket hè, da's echt een wazige film.
Hoeveel bonnen heb je wel niet gebruikt?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:52 schreef Timo20 het volgende:
Net de 2 disc van Saving Private Ryan besteld bij cdwow voor het gigantische bedrag van ¤ 3,99![]()
Ik heb de Luxe editie al (die 2 disc + 2 extra films en zo..)quote:Op woensdag 5 april 2006 00:02 schreef Mikkie het volgende:
Kijk hier, Dizer.
Eén voucher, 4 euro, en thuisbezorgd. Misschien moet ik 'm ook maar eens bestellen
Nou, ik heb er meer dan 1 jaar geleden 25 euro voor neergelegdquote:Op woensdag 5 april 2006 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh, die 60th Ann. Comm. Ed.? Die kost 22 euro, dat ga ik er niet voor neerleggen
De versie van Timo... die is vet mooi.. hele mooie digipackquote:Op woensdag 5 april 2006 00:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat valt op zich ook wel mee inderdaad, maar jij bent een liefhebber. Een dergelijke set heeft voor mij gewoon geen meerwaarde.
Wel leuk trouwens: bij cd-wow zijn de 1-disc NL en de 2-disc UK die Timo en ik besteld hebben even duur, bovendien heeft de 2-disc ook nog een shitload aan subs, waaronder NL. Moeilijk kiezen dan, welke te bestellen
Heb hem ook besteld. Volgens een member van dvd.nl die hem onlangs besteld had is het een digipack zoals op de afbeeldingquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:52 schreef Timo20 het volgende:
Net de 2 disc van Saving Private Ryan besteld bij cdwow voor het gigantische bedrag van ¤ 3,99![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoeveel bonnen heb je wel niet gebruikt?
maar 1 bon gebruiktquote:Op woensdag 5 april 2006 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt toch geen linkje + voucher gebruikt hè? Dan wordt 'ie toch weer gecancelled bij jou
De oop Extreme Tin kan ik wel voor je regelen, waarschijnlijk nog in sealquote:Op donderdag 6 april 2006 23:25 schreef Mikkie het volgende:
T2: Judgment Day 2-disc ook voor 7 euro (helaas niet de tin, maar ach...), allebei met voucher voor maar 4 eu/st, misschien toch maar eens bestellen
Ik ben benieuwdquote:Hello,
We checked your order.
There was again a technical problem and will be shipped today.
Thank you for your patience.
Kind Regards,
wie hier heeft geen koop ziekte?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mên, ik heb weer koopziekte. Da's gevaarlijk.
Ik ben bang voor mijnzelfquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wie hier heeft geen koop ziekte?
M`n Saving Private Ryan 2 disc is zowaar verzonden![]()
De Nederlandse steelbook uitgavequote:Op zaterdag 8 april 2006 12:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar zat ik al op te wachten![]()
welke uitgave is dat?
Welkom terugquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:59 schreef Shogo het volgende:
Zo ben er weer.![]()
Gelijk ff een stapel van die vouchers aangevraagd.Heb ik nog iets gemist in dvd-land?
Trip was leuk. Nooit gedacht dat Madrid leuk was. En die dames daar...quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welkom terugHoe wa je tripje?
Wat heb je gemist? Ach, alleen een hoop gecancel vanuit Bol.com en CD-wow
Oeh.. leuk zeg. Dames zijn daar inderdaadquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:59 schreef Shogo het volgende:
[..]
Trip was leuk. Nooit gedacht dat Madrid leuk was. En die dames daar...(uiteraard moet je ook het nachtleven verkennen)
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh.. leuk zeg. Dames zijn daar inderdaadDat hoor je wel vaker
Vandaag anders in Amsterdam ook hoor! Damn.. mooi weer.. vrouwtjes gelijk in mooie korte kledingquote:
in dat zeikweer van hier en dan in korte rokjes lopenquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vandaag anders in Amsterdam ook hoor! Damn.. mooi weer.. vrouwtjes gelijk in mooie korte kleding
Ik heb vandaag vamaf een uur of 12 alleen maar zon gezin in Amsterdamquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
in dat zeikweer van hier en dan in korte rokjes lopen
Tuurlijk. Maar jah die zien we hier het hele jaar al die spaanse chickies zijn ook weer eens leuk voor de afwisseling.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vandaag anders in Amsterdam ook hoor! Damn.. mooi weer.. vrouwtjes gelijk in mooie korte kleding
Idd en uiteindelijk vind die dan niks...quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:13 schreef Mikkie het volgende:
Wat is die search van cd-wow trouwens om te huilen zo traag zeg...
Zie hem niet meer op cd-wow, is het dezelfde als deze extreme edition?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:25 schreef Mikkie het volgende:
Napoleon Dynamite weer verkrijgbaar voor 7 euro bij cd-wow
T2: Judgment Day 2-disc ook voor 7 euro (helaas niet de tin, maar ach...), allebei met voucher voor maar 4 eu/st, misschien toch maar eens bestellen
quote:
waar was dat? niet in de buurt van Stilburg zeker?quote:Op zondag 9 april 2006 22:22 schreef Dizer het volgende:
Ik had mooi weer tijdens tennis competitie. We hebben buiten gespeeld
Purmerendquote:Op zondag 9 april 2006 22:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
waar was dat? niet in de buurt van Stilburg zeker?
Zeg, geef eens antwoord op mijn tweede pmquote:Op zondag 9 april 2006 22:50 schreef SPiDeY. het volgende:
Ja, beetje gefrustreerd waren ze wel
Pinky & The Brain was daarintegen wel ownage
Weet ik nietquote:Op zondag 9 april 2006 23:22 schreef Mikkie het volgende:
Wat heeft die HotTopic meer dan de DC?
Dat was geloof ik een exclusievere Tin. Die is geloof ik redelijk zeldzaam en ik geloof dat het nog een goede prijs ook is ervoor (zeker nu).quote:
Donequote:Op zondag 9 april 2006 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, geef eens antwoord op mijn tweede pm
Oh okquote:Op maandag 10 april 2006 00:02 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dat was geloof ik een exclusievere Tin. Die is geloof ik redelijk zeldzaam en ik geloof dat het nog een goede prijs ook is ervoor (zeker nu).
Op de dvdforum's heb ik ze weleens voor 50 euro zien gaan en dat was een tijd terug. Maar goed als je het niet veel uitmaakt dan zou ik voor die andere tin gaan.quote:
Hottopic is een grotere TIN met ketting (met dat frank hoofd eraanquote:Op zondag 9 april 2006 23:22 schreef Mikkie het volgende:
Wat heeft die HotTopic meer dan de DC?
Nou, hij was al verkochtquote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Hottopic is een grotere TIN met ketting (met dat frank hoofd eraan) absoluut de betere TIN in mijn ogen
en OOP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |