Te diep in het glaasje gekeken vannacht FD?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:58 schreef FremantleDockers het volgende:
Zou zweren dat dit topic door timo geopend was.
Ze zijn ook met sommige dingen echt inderdaad super, alleen nu wacht ik al veels te lang op mijn Leon bestellingquote:
De klantenservice van CD-WOW is subliem. Ik zou als ik jou was gewoon effe een vriendelijk mailtje sturen met jouw verhaal. Je krijgt dezelfde dag nog antwoord. Ze zullen (waarschijnlijk) concluderen dat de zending in de "post" kwijt is geraakt en je een nieuw exemplaar sturen ... of is je DVD nog niet verzonden?quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze zijn ook met sommige dingen echt inderdaad super, alleen nu wacht ik al veels te lang op mijn Leon bestelling
Waarom zijn ze geanuleerd dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:00 schreef Mikkie het volgende:
Wel godverju. Hellraiser 1 is verzonden via Bol, da's juist de film die het minst belangrijk was. Unleashed en Courage Under Fire zijn allebei geannuleerd
Wat een BS verhaaltjes kunnen ze daar verkondigen..quote:De mate of artikelen leverbaar zijn wordt dagelijks door onze leveranciers bepaald. Zeer sporadisch komt het wel eens voor dat een artikel vandaag 'leverbaar' op onze site staat, morgen 'niet leverbaar' en overmorgen weer "leverbaar". Zodra een artikel als niet leverbaar op onze site komt te staan worden alle lopende bestellingen voor dat specifieke artikel geannuleerd.
Yep, dit is ook de uiteindelijke reden die mij werd gegeven nadat ik om opheldering vroeger over dat hij gecanceld was. Kreeg er wel een gratis verzenden couponcode bij, maarja daar koop ik nog niet veel voor. Zeker niet nu misschien blijkt dat de 4,50 euro codes definitief afgeschaft zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:58 schreef Mikkie het volgende:
Inderdaad bullshit ja. Ik ga, puur om te dissen, misschien straks nog wel ff mailen hoe 't zit met Unleashed. Plaats je een pre-order, wordt ie geannuleerd omdat 'ie niet leverbaar is.
Gewoon mailen om te dissen dus, want ik snap ook wel dat ze voor 50 cent niet kunnen leveren. Maar dan moet dat op de site onmogelijk gemaakt worden, of er moet duidelijk gemaakt worden dat verschillende acties niet gecombineerd mogen worden. En dan moet dát ook de reden van annulering zijn...
Bij mij was hij wel nog geldig..quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:04 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Zeker niet nu misschien blijkt dat de 4,50 euro codes definitief afgeschaft zijn.
In het dvd.nl topic waren ze erover aan het blaaten, zal het zo zelf nog eens proberen samen met mijn gratis verzenden couponquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bij mij was hij wel nog geldig..
link?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:10 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
In het dvd.nl topic waren ze erover aan het blaaten, zal het zo zelf nog eens proberen samen met mijn gratis verzenden coupon
Mwoah, nee hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:00 schreef Dizer het volgende:
Jah! Ik geloof dat er mega grote problememn zijn onstaan daarmee?
Eerste keer gemailed, toen zouden ze het oplossenquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De klantenservice van CD-WOW is subliem. Ik zou als ik jou was gewoon effe een vriendelijk mailtje sturen met jouw verhaal. Je krijgt dezelfde dag nog antwoord. Ze zullen (waarschijnlijk) concluderen dat de zending in de "post" kwijt is geraakt en je een nieuw exemplaar sturen ... of is je DVD nog niet verzonden?
Die klantenservice is niet voor niets meerdere keren onderscheiden
Ik eeeuuuhhh ..quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eerste keer gemailed, toen zouden ze het oplossen
Tweede keer gemailed, toen zou die over een dag of twee verzonden worden
Moet ik nou voor de derde keer mailen
De aanhouder wint zeggen zequote:Op woensdag 29 maart 2006 21:06 schreef Dizer het volgende:
Eerste keer gemailed, toen zouden ze het oplossen
Tweede keer gemailed, toen zou die over een dag of twee verzonden worden
Moet ik nou voor de derde keer mailen
Krijg nou de typhus! Je lijkt idd op die smiley!quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:58 schreef FremantleDockers het volgende:
Zou zweren dat dit topic door timo geopend was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |