Ik heb hem ook. Ik ben blij dat ik hem gekocht. Ik wou het verhaal sowiezo al lezenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:47 schreef AversusZ het volgende:
[..]
Even snel twee foto's geschoten. Tis denk ik alleen echt interessant als je ook geinteresseerd ben in echte verhaal d.m.v van het boek. Heb wel een 5 pond bon gebruikt om op 5,75 euro uit te komen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zag het! Ik wil ook wat bestellen maar ik moet oppassen met geld want ik heb samen met mijn studiegenoten vandaag besloten om over een paar weken Parijs onveilig te makenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:56 schreef pascalheister het volgende:
zo weer een mooie bestelling gedaan
Omdat Bol zuigt in het algemeen, en cdwow alleen bij (aan?) jou.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik meen me te herinneren dat ik ooit zoiets zei over cdwow, en toen viel iedereen over me heen
Eerst Parijs, dan NYC. Je weet wel wat vakantie vieren isquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zag het! Ik wil ook wat bestellen maar ik moet oppassen met geld want ik heb samen met mijn studiegenoten vandaag besloten om over een paar weken Parijs onveilig te maken
Whaaha! Mag ik ook een keertje. Ik ben 4 jaar lang niet het land uit geweest tijdens mijn HBO studie. Nu ga ik er lekker op losquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Eerst Parijs, dan NYC. Je weet wel wat vakantie vieren is![]()
tquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, dus dát staat me te wachten. Afgelopen jaar geen vakantie gehad, aankomende zomer waarschijnlijk weer niet. Joy.
Hoewel, ik ga wel op studiereis naar Edinburgh over anderhalve maand, da's dan wel weer een pluspunt.
qua prijzen wel ja, maar qua levering en klanten service heb ik nog nooit problemen gehad met Bol.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:28 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Omdat Bol zuigt in het algemeen, en cdwow alleen bij (aan?) jou.
die van mij welquote:
Voetbalquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:58 schreef Timo20 het volgende:
Chips en drinken is gepakt, zometeen ff voetbal kijken
Nog niet meegemaakt... Laat me raden, Amelie?quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil een dvd retouren naar cdwow, heeft iemand enig idee of ik dan voor de verzendkosten moet opdraaien, of hoe dat geregeld is
Bij de meeste shops is het zo dat je het zelf moet betalen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil een dvd retouren naar cdwow, heeft iemand enig idee of ik dan voor de verzendkosten moet opdraaien, of hoe dat geregeld is
behalve bij bol.comquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:12 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Bij de meeste shops is het zo dat je het zelf moet betalen...
![]()
Je kosten krijg je terug in de vorm van een voucher, maar ik had toen ook een keer gelezen dat ze weleens zelf een envelop toesturen zodat het portovrij is. Maar of dat nu ook nog zo is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee, maar ik had dan ook al meteen gemaild dat ik deze wilde retouren.
Nog steeds met vouchers idd (4 weken geleden tenminste), eigenlijk een beetje een butt manier, terugstorten op je CC is wel een stuk fijner. En bij een beetje kwaliteitswinkel krijg je die gewoon terug, zoals bij Amazon, HMV, Axel, etc.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:15 schreef Shogo het volgende:
[..]
Je kosten krijg je terug in de vorm van een voucher, maar ik had toen ook een keer gelezen dat ze weleens zelf een envelop toesturen zodat het portovrij is. Maar of dat nu ook nog zo is.![]()
Ben je jarigquote:Op zondag 2 april 2006 00:02 schreef Hare het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat ben ik
en dat ga je hier vierenquote:Op zondag 2 april 2006 00:02 schreef Hare het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat ben ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |