De Nederlandse steelbook uitgavequote:Op zaterdag 8 april 2006 12:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar zat ik al op te wachten![]()
welke uitgave is dat?
Welkom terugquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:59 schreef Shogo het volgende:
Zo ben er weer.![]()
Gelijk ff een stapel van die vouchers aangevraagd.Heb ik nog iets gemist in dvd-land?
Trip was leuk. Nooit gedacht dat Madrid leuk was. En die dames daar...quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welkom terugHoe wa je tripje?
Wat heb je gemist? Ach, alleen een hoop gecancel vanuit Bol.com en CD-wow
Oeh.. leuk zeg. Dames zijn daar inderdaadquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:59 schreef Shogo het volgende:
[..]
Trip was leuk. Nooit gedacht dat Madrid leuk was. En die dames daar...(uiteraard moet je ook het nachtleven verkennen)
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh.. leuk zeg. Dames zijn daar inderdaadDat hoor je wel vaker
Vandaag anders in Amsterdam ook hoor! Damn.. mooi weer.. vrouwtjes gelijk in mooie korte kledingquote:
in dat zeikweer van hier en dan in korte rokjes lopenquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vandaag anders in Amsterdam ook hoor! Damn.. mooi weer.. vrouwtjes gelijk in mooie korte kleding
Ik heb vandaag vamaf een uur of 12 alleen maar zon gezin in Amsterdamquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
in dat zeikweer van hier en dan in korte rokjes lopen
Tuurlijk. Maar jah die zien we hier het hele jaar al die spaanse chickies zijn ook weer eens leuk voor de afwisseling.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vandaag anders in Amsterdam ook hoor! Damn.. mooi weer.. vrouwtjes gelijk in mooie korte kleding
Idd en uiteindelijk vind die dan niks...quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:13 schreef Mikkie het volgende:
Wat is die search van cd-wow trouwens om te huilen zo traag zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |