Die is te laat.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:42 schreef alwaysthebest het volgende:
ShowChat #709: Haaibaaike is een vieze oude gluurder!
Doe die maar.![]()
Sinds wanneer ben jij hier mod?!quote:
quote:
Ze is de FB's van ALLE ShowChatters afgegaan. Dan ben je gewoon een vieze oude gluurderquote:
Echt?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is de FB's van ALLE ShowChatters afgegaan. Dan ben je gewoon een vieze oude gluurder.
Ey moppiequote:Op maandag 27 maart 2006 14:17 schreef babette21 het volgende:
ben ik even blij dat ik geen fobo heb
stel je voor dat ze zou ontdekken dat ik haar buurvrouw ben
OH HB, DIT IS NIET WAAR HOOR, HET WAS MAAR EEN VOORBEELDJE
Ik had een klote nacht en kon maar niet in slaap komen!quote:Op maandag 27 maart 2006 13:34 schreef PeRi het volgende:
Heeft er überhaupt iemand een lekkere nacht gehad?.
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:18 schreef Zhenar het volgende:
Ik had een klote nacht en kon maar niet in slaap komen!![]()
![]()
Die doolhof is leukquote:Op maandag 27 maart 2006 14:17 schreef Bupatih het volgende:
Engelse Trigger Happy!
Maar die Belgische versie was leuker![afbeelding]
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
and so we meet again
ik ga vanavond naar die homofilm van je![]()
hey goed nieuws: tijdens de lunch kwam de jaarhoroscoop op tafel en als ik de sterren mag geloven bloeit er in april een nieuwe romance op [bij de weegschalen dus], en volgens de voorspelling zal 't er nogal wild aan toegaanquote:
Uh, soms wel, soms niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
hey goed nieuws: tijdens de lunch kwam de jaarhoroscoop op tafel en als ik de sterren mag geloven bloeit er in april een nieuwe romance op [bij de weegschalen dus], en volgens de voorspelling zal 't er nogal wild aan toegaan![]()
ps. ook leuk voor Buup dit[want ook weegschaal toch?!]
Wie is de gelukkige? Heb je iemand op het oogquote:Op maandag 27 maart 2006 14:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
hey goed nieuws: tijdens de lunch kwam de jaarhoroscoop op tafel en als ik de sterren mag geloven bloeit er in april een nieuwe romance op [bij de weegschalen dus], en volgens de voorspelling zal 't er nogal wild aan toegaan![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:29 schreef MissBliss het volgende:
Ik had ook een klotenacht ja... Het komt echt niet meer goed
ja jouquote:Op maandag 27 maart 2006 14:31 schreef Dizer het volgende:
Wie is de gelukkige? Heb je iemand op het oog
Alecia voor mijquote:Op maandag 27 maart 2006 14:41 schreef BVO het volgende:
CDP Lr R: : r:r![]()
;R:r:r
:R@!!!!!!!!!!!
Het is P!nk!!!!!!!!!! P!!!!!!!!!!!!nk zeg ik je.
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:41 schreef BVO het volgende:
Luchtte dat op BVO?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:41 schreef BVO het volgende:
quote:
1 2 | To make it beautiful to live.[/b] |
Thnx Bupatih. Ik leef teveel in htmlquote:Op maandag 27 maart 2006 14:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Bovenstaande copy/pasten en in je profiel wijzigen.
Newbies die de FAQ niet doorlezen.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
Thnx Bupatih. Ik leef teveel in html
Jep.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:57 schreef Airelle het volgende:
De kleurenfunctie in FB is ook verleden tijd?
Newbie? Was gewoon een foutje hoorquote:
Is het toeval dat in april tevens de Efteling meet zal plaatsvinden?!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik geloof niet in toevalquote:Op maandag 27 maart 2006 15:40 schreef Zhenar het volgende:
Is het toeval dat in april tevens de Efteling meet zal plaatsvinden?!![]()
gelukkig ga ik niet straks direct na het werk uit etenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:37 schreef PeRi het volgende:
*neus aan Babette's mouw afveegt weer eens*
Dingen zijn stom! En het weer ook!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:41 schreef PeRi het volgende:
Gewoon. Dingen enzo. En het weer helpt ook niet mee.
quote:Een visboek maakte een uithangbord met de tekst 'Fresh Fish Sold Here'. De eerste voorbijganger vond dat 'Here' er wel af kon, dat zag iedereen vanzelf. De volgende zei: 'Sold' kan er ook wel af, als je het niet verkoopt, stond je hier niet. De derde passant vond 'Fresh' overbodig, want wie verkoopt nu rotte vis. En de laatste wijsneus vond zelfs 'Fish' zonde van de letterverf. De vis rook je toch uren in de wind.
Je kent me zo goedquote:Op maandag 27 maart 2006 15:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dingen zijn stom! En het weer ook!
Plaatje om je op te vrolijken:
[afbeelding]
tuurlijk... kansen moet je niet afwachten, maar gewoon creëeren [ofzoquote:Op maandag 27 maart 2006 15:42 schreef PeRi het volgende:
Je had het gewoon gepland!!!!!!!! Smiecht!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |