Newbies die de FAQ niet doorlezen.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
Thnx Bupatih. Ik leef teveel in html
Jep.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:57 schreef Airelle het volgende:
De kleurenfunctie in FB is ook verleden tijd?
Newbie? Was gewoon een foutje hoorquote:
Is het toeval dat in april tevens de Efteling meet zal plaatsvinden?!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
hey goed nieuws: tijdens de lunch kwam de jaarhoroscoop op tafel en als ik de sterren mag geloven bloeit er in april een nieuwe romance op [bij de weegschalen dus], en volgens de voorspelling zal 't er nogal wild aan toegaan![]()
ik geloof niet in toevalquote:Op maandag 27 maart 2006 15:40 schreef Zhenar het volgende:
Is het toeval dat in april tevens de Efteling meet zal plaatsvinden?!![]()
gelukkig ga ik niet straks direct na het werk uit etenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:37 schreef PeRi het volgende:
*neus aan Babette's mouw afveegt weer eens*
Dingen zijn stom! En het weer ook!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:41 schreef PeRi het volgende:
Gewoon. Dingen enzo. En het weer helpt ook niet mee.
quote:Een visboek maakte een uithangbord met de tekst 'Fresh Fish Sold Here'. De eerste voorbijganger vond dat 'Here' er wel af kon, dat zag iedereen vanzelf. De volgende zei: 'Sold' kan er ook wel af, als je het niet verkoopt, stond je hier niet. De derde passant vond 'Fresh' overbodig, want wie verkoopt nu rotte vis. En de laatste wijsneus vond zelfs 'Fish' zonde van de letterverf. De vis rook je toch uren in de wind.
Je kent me zo goedquote:Op maandag 27 maart 2006 15:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dingen zijn stom! En het weer ook!
Plaatje om je op te vrolijken:
[afbeelding]
tuurlijk... kansen moet je niet afwachten, maar gewoon creëeren [ofzoquote:Op maandag 27 maart 2006 15:42 schreef PeRi het volgende:
Je had het gewoon gepland!!!!!!!! Smiecht!!!!
http://www.last.fm/music/Foy+Vancequote:Op maandag 27 maart 2006 15:52 schreef Bupatih het volgende:
Is iemand bekend met Foy Vance?![]()
Google niet.(790 resultaten)
Dat betekent dat je moe bent.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:53 schreef rena het volgende:
Neen. Wat is dat dan?
Zanger.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:53 schreef rena het volgende:
Neen. Wat is dat dan?
http://www.foysnoise.com ?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:52 schreef Bupatih het volgende:
Is iemand bekend met Foy Vance?![]()
Google niet.(790 resultaten)
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat betekent dat je moe bent.
Of bedoelde je dat niet?
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zanger.
Zijn nummer "Homebird" wordt ook gebruikt in Grey's Anatomy, lees ik net.
ik word hier de laatste tijd trouwens wel opvallend vaak smiecht genoemdquote:Op maandag 27 maart 2006 15:42 schreef PeRi het volgende:
Je had het gewoon gepland!!!!!!!! Smiecht!!!!
Talentquote:Op maandag 27 maart 2006 16:06 schreef Bupatih het volgende:
Hoe dat je dat trouwens?
Je post-ID's volgen elkaar gewoon netjes op.![]()
Het gaat inderdaad niet snel neequote:Op maandag 27 maart 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik deed het heus niet expres. Maar het forum deed traag, dus ik maar klikken....
Nu weer wel, bij mijquote:
quote:
Ik wel: * RENAquote:Op maandag 27 maart 2006 16:08 schreef rena het volgende:
[..]
Nu niet gelijk een ego krijgen he![]()
Daar heb jij wel vaker last van. Net zoals meerdere mensen hier. Ik noem geen namen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |