Dat nooit, dan maar geen trainerquote:Op maandag 27 maart 2006 00:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Aad de Mos?
Leeft Keessie nog?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:13 schreef golfer het volgende:
Cees Rijvers lijkt mij wel een goede kandidaat.
Ja. Anonierme alcoholistenquote:Op maandag 27 maart 2006 00:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heeft Fritz Korbach een club?
TanDenborstelquote:Op maandag 27 maart 2006 00:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Theo Bos mag je hebben. Krijg je er gratis een TD bij.
En die neemt Ed de Goeij mee van Stoke om Gomez te vervangen. Goed plan!quote:Op maandag 27 maart 2006 01:07 schreef Radegast het volgende:
Johan Boskamp.
Rene Trost? Ruud Brood?quote:Op maandag 27 maart 2006 01:40 schreef De_Hypotheker het volgende:
Dan nu maar speculeren over de nieuwe man bij Roda?
Die vind ik veel meer een type voor Feyenoord.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:01 schreef Badabingea het volgende:
Huub Stevens. En nou hou ik op.
Zou wel een serieuze mogelijkheid zijn om na het WK door te gaan in Lampegat voor hem...quote:Op maandag 27 maart 2006 13:46 schreef Heerlijkheid het volgende:
Marco van Basten is de ideale man voor PSV. Hij past goed bij de club met z'n karakter, heeft meteen natuurlijk overwicht op de groep, is een geniale coach en wil waarschijnlijk ook wel eens elke dag voor de groep staan.
Ik hoop et niet voor em.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Van Basten gaat denk ik nooit naar PSV....
ja gezellig, iemadn met een fototoestel aanvallen enzo..... nee ik vind hem niet de man van PSVquote:Op maandag 27 maart 2006 14:20 schreef Crudus het volgende:
Ik hoop Huub. Mooi icoon. PSV-verleden. Goeie trainer. Haalbaar.
Tenminste iemand met spirit. Ik mag dat wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja gezellig, iemadn met een fototoestel aanvallen enzo..... nee ik vind hem niet de man van PSV
Hiddink heeft passie op de juiste momenten en niet tegen anderenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:26 schreef Crudus het volgende:
[..]
Tenminste iemand met spirit. Ik mag dat wel.
Hiddink mag dan wel goed zijn: 't is een eerste klas saaie lul. En ik vind passie ook bij voetbal horen en dat mag de trainer best uitdragen...![]()
Ja, maar dat lees je niet (nooit) aan hem af. Ik vind een grote bek/uitspattingen af en toe wel mooi.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hiddink heeft passie op de juiste momenten en niet tegen anderen
inderdaadquote:Op maandag 27 maart 2006 14:35 schreef Crudus het volgende:
[..]
Ja, maar dat lees je niet (nooit) aan hem af. Ik vind een grote bek/uitspattingen af en toe wel mooi.
Maar goed, hier komen we toch niet uit, merk ik![]()
Wat is er mis met een trainer die emotie toont? Ik krijg nog kouwe rillingen als ik terug denk aan een Vloet...quote:Op maandag 27 maart 2006 14:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja gezellig, iemadn met een fototoestel aanvallen enzo..... nee ik vind hem niet de man van PSV
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:42 schreef Malinwa het volgende:
[..]
Wat is er mis met een trainer die emotie toont? Ik krijg nog kouwe rillingen als ik terug denk aan een Vloet...
Verder mogen komenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad
trainers die ik absoluut niet wil:
Ronald Koeman....eens
Stevens...oneens
Adriaanse...eens
Olsen...eens
wel mogen van mij
Ten Cate...eens
Jol...eens
O'Neill...oneens
van Marwijk...eens
Booy liever niet, maar als het niet anders zou kunnen.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:46 schreef Crudus het volgende:
[..]
Verder mogen komen
foeke booy
en ron jans voor mijn part
Wel op een manier die de meeste Rodafans goed bevalt... Manier die bij onze streek past!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]idd die is doodeng. Maar ik vind dat hij zn emotie vaak op de verkeerde manier toont
dat denk ik ook wel ja en ik denk ook dat die manier niet zo bij PSV past.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:49 schreef Malinwa het volgende:
[..]
Wel op een manier die de meeste Rodafans goed bevalt... Manier die bij onze streek past!
binnen enkele weken wilde ze een naam hebben, iig voor de bekerfinale.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:51 schreef Crudus het volgende:
Hoe lang zal het eigenlijk duren tot de beslissing wordt gemaakt (en wij ervan horen)? Pas na de competitie? Of binnen 2 weken?
itt?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:53 schreef BoNi het volgende:
Welke naam het wordt weet ik zo niet, maar ik vrees dat PSV wél de juiste keuze maakt voor een nieuwe trainer...!
egwel.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:
Co Adriaanse lijkt me gesmeerd voor deze functie!
Goed dat niet iedere club en clubcultuur hetzelfde zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 14:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel ja en ik denk ook dat die manier niet zo bij PSV past.
Dan ga ik naar het Philips stadion!!quote:
he, jammergenoeg heeft hij al een baan bij PSVquote:
nee!quote:Op maandag 27 maart 2006 22:10 schreef Beschouw het volgende:
Foppe de Haan?
Bertiquote:Op maandag 27 maart 2006 22:26 schreef Bruce117 het volgende:
De kans dat Jurgen na het WK tijd heeft zit er wel in.
Wie weet.
En anders kunnen ze altijd nog gaan voor Rudi of Lothar.
Zeg nooit nooit. In voetbal is alles mogelijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Van Basten gaat denk ik nooit naar PSV....
Waar heb ik dat eerder gehoordquote:Op maandag 27 maart 2006 23:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. In voetbal is alles mogelijk.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:22 schreef dolle_hond het volgende:
aad de mos
quote:
ga jij een prono maken?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:00 schreef BVO het volgende:
[..]Ze golfen altijd samen
.
Het zal Stevens wel worden denk ik. Of Van Marwijk.
Thxquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:41 schreef Crudus het volgende:
[..]
![]()
In nomineer deze post tot Meest Debiele Post 2006.
Gefeli.
Wat dacht je anders van deze:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:41 schreef Crudus het volgende:
[..]
![]()
In nomineer deze post tot Meest Debiele Post 2006.
Gefeli.
quote:PSV!!!! Joechei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De twee meest logische opties inderdaad.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:00 schreef BVO het volgende:
[..]Ze golfen altijd samen
.
Het zal Stevens wel worden denk ik. Of Van Marwijk.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De twee meest logische opties inderdaad.
En Skippy: inhoudelijk graag, niet deze onzin.
inderdaad, die dient altijd graag contracten uit.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:47 schreef dndiek het volgende:
Van Marwijk zou het niet worden omdat hij niet weg wil bij Dortmund
Dit is zeker een debiele postquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat dacht je anders van deze:
[..]
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:31 schreef marsu het volgende:
'Ook De Mos in beeld bij PSV'
28 maart 2006, 00:13
Door: Jelmer Geerds
Aad de Mos is één van de kandidaten op het lijstje van PSV. De 59-jarige oefenmeester zit al enige tijd zonder club en heeft een verleden als trainer bij PSV.
De Mos had in het seizoen '93/'94 en '94/'95 de Eindhovenaren reeds onder zijn hoede. Een doorslaand succes werd het niet, waardoor de clubleiding de Haagse oefenmeester op 28 oktober 1994 de laan uitstuurde.
Sinds een kleine twee jaar zit De Mos zonder club. De gerenomeerde coach kende een rijke carrière als coach, voornamelijk in België. Zijn laatste werkgever was bij de nationale voetbalbond van de Verenigde Arabische Emiraten. Sinds die tijd is De Mos regelmatig te zien op televisie als voetbalanalist.
Toch lijkt de kans klein dat PSV ook daadwerkelijk voor De Mos kiest. De Eindhovenaren willen het liefst een trainer die de afgelopen jaren internationaal succes had. Dat kan helaas van De Mos niet gezegd worden.
Bron:
Voetbalprimeur
quote:PSV kan Van Marwijk schrappen
De kans dat Bert van Marwijk de opvolger wordt van Guus Hiddink is nihil. De oefenmeester van Borussia Dortmund heeft het goed naar zijn zin in Duitsland en laat in AD Sportwereld weten ook volgend seizoen daar te willen blijven. Als het aan Van Marwijk ligt, mag PSV hem van hun lijstje schrappen.
"Ik denk niet aan PSV, dat is helemaal geen actueel thema. Ik heb hier nog een doorlopend contract en heb het uitstekend naar mijn zin. Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik een club niet zomaar in de steek laat. Zeker niet nu we dit seizoen in Dortmund een stevige basis hebben gelegd voor de toekomst," aldus de oud-oefenmeester van Feyenoord.
"We staan nu gedeeld vijfde en ik vind dat we die positie ook moeten kunnen vasthouden. We hebben dit seizoen met een heel jonge ploeg de basis gelegd voor de toekomst. Het ziet er naar uit dat de club komend seizoen in nieuwe spelers kan investeren, dus het ziet er allemaal veelbelovend uit."
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:52 schreef Spideyman het volgende:
Geen Jol en geen Van Marwijk. Het lijkt me ook niet realistisch dat Ten Cate wil, blijft over:
Adriaanse
Stevens
Jans
Booy
En vooruit, O'Neill, om Rubber een pleziertje te doen.
Sef Vergoossen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:52 schreef Spideyman het volgende:
Geen Jol en geen Van Marwijk. Het lijkt me ook niet realistisch dat Ten Cate wil, blijft over:
Adriaanse
Stevens
Jans
Booy
En vooruit, O'Neill, om Rubber een pleziertje te doen.
Vind ik een goeie teambuilder. Deed het goed in z'n eerste jaar in Belgie. Maar of hij een echte topclub aan kan, dat blijft gissen. Maar dat geldt even goed voor Jans en Booy. Het verschil tussen Jans en Booy aan de ene kant en Vergoossen aan de andere kant is dat er een stijgende lijn zit in de carrieres van Booy en Jans en dat Vergoossen lange tijd bij Roda heeft gezeten. Ik heb niet het idee dat Vergoossen ambitieus genoeg is. Jij?quote:
Ik heb ook niet het idee dat Vergoossen erg ambitieus is: Hij zou PSV zonder poespas leiden en het resultaat heilig verklaren. Een Robert Maaskant is wel ambitieus, maar maakt weinig klaar als trainer. Dan heb ik liever een "onopvallend" type trainer als Vergoossen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Vind ik een goeie teambuilder. Deed het goed in z'n eerste jaar in Belgie. Maar of hij een echte topclub aan kan, dat blijft gissen. Maar dat geldt even goed voor Jans en Booy. Het verschil tussen Jans en Booy aan de ene kant en Vergoossen aan de andere kant is dat er een stijgende lijn zit in de carrieres van Booy en Jans en dat Vergoossen lange tijd bij Roda heeft gezeten. Ik heb niet het idee dat Vergoossen ambitieus genoeg is. Jij?
DIe gaat naar Milan over een paar jaar en daarna kapt hij.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:44 schreef Ciscus het volgende:
Ik hoop op iemand die nog niet genoemd is....ik word er niet echt enthousiast van allemaal!
Ik zie Van Basten trouwens wel naar Ajax gaan naar het WK
Als die naar Ajax gaat zit Huntelaar op de bankquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
DIe gaat naar Milan over een paar jaar en daarna kapt hij.
idd hij is samen met Westerhof de enige coach sinds 1990 die niks gewonnen heeft met PSVquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:44 schreef Bruce117 het volgende:
Aad de Mos is waarschijnlijk de slechtste keuze die gemaakt kan worden.
Echt dat noooooit
hahahaquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vernmoed dat het een trainer wordt die helemaal niet aanspreekt maar wel luistert naar Timmer. Dus geen Stevens, Van Marwijk, Ten Cate, Booy. Eerder een Sturing of zo...
Misschien heeft Timmer wel een zoon met trainersdiploma'squote:Op woensdag 29 maart 2006 10:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vernmoed dat het een trainer wordt die helemaal niet aanspreekt maar wel luistert naar Timmer. Dus geen Stevens, Van Marwijk, Ten Cate, Booy. Eerder een Sturing of zo...
Sturing? Die lelijke marinier? Ik pas.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:48 schreef Dylan Dog het volgende:
als Sturing komt ........................quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:48 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef marsu het volgende:
De geruchten omtrent Aad de Mos' kandidatuur worden steeds hardnekkiger.
Klopt. Net als die van Boeve bij Ajax.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef marsu het volgende:
Boevequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klopt. Net als die van Boeve bij Ajax.
Aad de Mos? Doe me een lol zeg...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef marsu het volgende:
Dan lig ik blauw als dat gebeurt!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef marsu het volgende:
quote:29/3/2006 - Ooijer en met name Cocu adviseurs Westerhof
(Gepost door RvN)
PSV voorzitter Westerhof heeft in Voetbal International laten weten gesprekken gehad te hebben met Ooijer en Cocu over de invulling van de technische staf. 'Ik ken de trainers alleen van naam, maar de senior spelers kunnen natuurlijk wat over de werkwijze van de trainers vertellen. Dat nemen we dan ook serieus. Met Andre Ooijer heb ik wat algemener gesproken en Cocu heb ik nadrukkelijker om advies gevraagd.'
ben benieuwdquote:29/3/2006 - Westerhof: in de komende dagen zullen we trainers gaan benaderen
(Gepost door RvN)
PSV voorzitter Westerhof was tegenover Voetbal International opmerkelijk open over de huidige situatie bij PSV. 'het lijstje hebben we nu ongeveer compleet en in de komende dagen zullen wij trainers gaan benaderen.' Dat is nog niet gebeurd in tegenstelling tot wat diverse media melden.
Mijn god dan ga je met één spits op de counter spelen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Trapattoni zou ook leuk zijn vooral vanwege onze speelstijl.
Ik heb ooit 3 mooie counter elftallen gezien. Inter in de jaren 60. Dinamo Kiew in de jaren 70. En het Russische nationale elftalin de jaren 80. Verder is het niet om aan te zien.quote:
Net of we nu anders doen...quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god dan ga je met één spits op de counter spelen.
Triest iddquote:
eigenlijk zou er attractiviteitswaarde moeten mee worden genomen in de puntentelling en de ranglijst. Dan was PSV nu een middenmoter..quote:
Koeman is wel al verder met benfica in de champions league op het moment....dus zo slecht is die niet ........ en trouwens volgens mij schoot ene ronald koeman p$v naar de europacup 1 toendertijd? (oke was penalty)quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:10 schreef lookinforyou het volgende:
Hitzfeld heeft wel een goede staat van dienst zeg.
En alles is bijna beter dan R. Koeman
En heel saai daar in eindhovenquote:
ja, hij was ook bijna zover met ajax, maar je kna nou niet zeggen dat hij fatsoenlijk voetbal heeft geproduceerd met ajax in die 3 jaar.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:15 schreef kluivie het volgende:
[..]
Koeman is wel al verder met benfica in de champions league op het moment....dus zo slecht is die niet ........ en trouwens volgens mij schoot ene ronald koeman p$v naar de europacup 1 toendertijd? (oke was penalty)
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:16 schreef kluivie het volgende:
[..]
bladibla... Het is gedaan in eindhoven de komende jaren AJAX komt weer aan de macht!
Zolang jij PSV niet fatsoenlijk kunt schrijven, ben je geen fatsoenlijek discussiepartner.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:16 schreef kluivie het volgende:
[..]
En heel saai daar in eindhovenMaar het zal vast geen grote naam worden dat kan ik niet geloven.....of misschien dan toch van Marwijk? Het is gedaan in eindhoven de komende jaren AJAX komt weer aan de macht!
Anton was wel mooi de 6e en laatste voor PSV.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En Koeman was één van strafschopnemers voor PSV in de finale ja, net als bijvoorbeeld Anton Jansen. Maar dat wil nog niet zeggen dat hij een goede trainer is.
laat hem maar naar PSV komen, jeugd, jong PSVquote:Op zondag 2 april 2006 02:38 schreef Ciscus het volgende:
Hee euhh...:
Kalusha Bwalya gaat het bondscoachschap van Zambia neerleggen, zo meldt hij in The Times of Zambia. De voormalige PSV'er is de kritiek vanuit de Zambiaanse voetbalbond meer dan zat.
Kalusha stopt met ingang van komende zomer. Hij gaat zich nog beraden op zijn verdere toekomst.
Hoezo het is toch bekend dat het daar alleen maar dollartekens zijn...zo denkt philips nu eenmaal heb er 10 jaar gewerkt dus weet er alles van!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zolang jij PSV niet fatsoenlijk kunt schrijven, ben je geen fatsoenlijek discussiepartner.
Ik geloof er niks van dat je bij Philips werkt.quote:Op zondag 2 april 2006 13:16 schreef kluivie het volgende:
[..]
Hoezo het is toch bekend dat het daar alleen maar dollartekens zijn...zo denkt philips nu eenmaal heb er 10 jaar gewerkt dus weet er alles van!
Goed lezen ik heb er gewerkt....nu niet meer omdat ze zo nodig meer geld in het buitenland dachten te verdienen met produktie van spaarlampen! Wat achteraf ook niet waar was.......en ben helemaal niet kinderachtig hoor....waarom zou ik? Het is maar psv, mij part gaat aad de mos het trainen lig er echt niet wakker van!quote:Op zondag 2 april 2006 18:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat je bij Philips werkt.
Philips geeft namelijk PSV al jaren minder sponsorgelden dan Rotterdam Verzekeringen aan Feyenoord geeft en ABN aan Ajax. Ook heeft Philips aangegeven het niet erg te vinden als er een andere hoofdsponsor voor PSV komt, ze gaan dan niet meer betalen.
Als je kinderachtig wil gaan doen ga je maar naar voetbalzone of iets dergelijks.
hij zou de nummer 1 zijn op de lijst van PSV volgens SVquote:Op zondag 2 april 2006 23:07 schreef Bruce117 het volgende:
Henk ten Cate zou volgens Studio Voetbal komen als nieuwe coach van PSV.
Ik hou van PSVquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat dacht je anders van deze:
[..]
quote:'PSV aast op Henk ten Cate'
Uitgegeven: 3 april 2006 08:14
Laatst gewijzigd: 3 april 2006 17:37
AMSTERDAM - Henk ten Cate is de belangrijkste kandidaat om Guus Hiddink op te volgen als hoofdtrainer van PSV. Dat meldt Algemeen Dagblad Sportwereld maandag. De 51-jarige assistent van Frank Rijkaard bij Barcelona heeft de trainer inmiddels op de hoogte gebracht van zijn belangstelling. Volgens de krant krijgt Ten Cate de voorkeur boven Ronald Koeman (Benfica) en Bert van Marwijk (Borussia Dortmund).
Het is nog maar de vraag of Ten Cate de overstap naar Eindhoven zal maken. PSV moet bij het aantrekken van de oud-trainer van onder meer Sparta, NAC Breda en Vitesse wel een afkoopsom aan Barcelona betalen. PSV-voorzitter Rob Westerhof hoopt zo snel mogelijk een opvolger van Hiddink aan te stellen. Waar de succestrainer van PSV heen gaat, is nog niet bekend.
Cocu
Met een eventuele aanstelling van Ten Cate hoopt PSV ook aanvoerder Phillip Cocu voor de club te behouden. In zijn eerste jaar bij Barcelona werkte de assistent-trainer samen met de 35-jarige middenvelder. Het is bovendien belangrijk dat Ten Cate vloeiend Engels en Spaans spreekt, waardoor het contact met bijvoorbeeld Gomes, Alex en Farfán makkelijker zal verlopen.
Kilo's ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Korbach schijnt bij zijn sollicitatie-procedure te zijn afgevallen.
Lijkt me sterk, die heeft zijn contract met Feyenoord onlangs nog verlengd.quote:Op zondag 16 april 2006 13:05 schreef kluivie het volgende:
Erwin koeman wordt de nieuwe trainer van psv let maar op.......
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken. aan de ene kant lijkt het er op dat Maaskant altijd zorgvuldig is in alle ascpecten van het coachen, maar aan de andere kant is het zo'n blaaskaak.quote:Op zondag 16 april 2006 16:34 schreef methodmich het volgende:
Robert Maaskant assistent is een steeds hardnekkiger wordend gerucht.
Bron.quote:Zico heeft zijn afscheid als bondscoach van Japan aangekondigd. De Braziliaan heeft na vier jaar bondscoachschap zijn zinnen gezet op een Europese club.
Zico speelde al langer met deze gedachte, die in een nieuw onderhoud met de Japanse bond werd bevestigd. 'Hij heeft ons nogmaals verduidelijkt dat hij na het WK sowieso in Europa aan de slag wil gaan. Wij moeten daarom op zoek naar een nieuwe bondscoach', zei Saburo Kwabuchi namens de Japanse bond.
Juist wel, dat doet hij het liefst. Naast motiverende briefjes schrijven.quote:Op zondag 16 april 2006 16:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken. aan de ene kant lijkt het er op dat Maaskant altijd zorgvuldig is in alle ascpecten van het coachen, maar aan de andere kant is het zo'n blaaskaak.
Hij zal zich dan wel goed van tevoren moeten beseffen dat hij echt de tweede man is en zich moet schikken naar de wensen van de hoofdtrainer.
Trouwens, een veldtrainer kun je Maaskant niet echt noemen, of wel?
Hij wilde toch bij Chelsea in de keuken gaan kijken.quote:Op zondag 16 april 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Juist wel, dat doet hij het liefst. Naast motiverende briefjes schrijven.
Hij wil zich verrijken door in de keuken van een topclub te kijken.
Hij schatte de kans op 90 %quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Crosspost:
Rob Fleur meldt dat Dick Advocaat wellicht terugkomt naar PSV. Mede omdat Jan Wouters dus al aangesteld is al assistent.
Hahahaha!quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rob Fleur meldt dat Dick Advocaat wellicht terugkomt naar PSV. Mede omdat Jan Wouters dus al aangesteld is al assistent.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Crosspost:
Neeee.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Crosspost:
Wordt Faber weer van stal gehaaldquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Dan maakt hij ons kampioen en dan schoppen we dit topic gewoon eens voor de lol omhoog
ALleen onder advocaat krijgt de jeugs geen kans zie toen bij Oranje.
Advocaat gaat echt voor de oude garde.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:50 schreef DeTolk het volgende:
De Advocaat terug naar Eindhoven?
Doen Doen Doen
Het is hem eerder ook gelukt. De druk bij het gemoedelijke PSV is niet hetzelfde als het Nederlands elftal he.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Ik pluk persoonlijk het toupetje van z'n hoofd als ie hier trainer wordt. Die gast krijgt al een angstaanval als er iemand op straat naar hem toetert. Hij kan niet werken onder druk, never nooit niet dat ie dus bij PSV gaat komen.
Schoen opetenquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Ik pluk persoonlijk het toupetje van z'n hoofd als ie hier trainer wordt. Die gast krijgt al een angstaanval als er iemand op straat naar hem toetert. Hij kan niet werken onder druk, never nooit niet dat ie dus bij PSV gaat komen.
quote:
Inderdaad, geen problemen mee.quote:
En oh wat zullen jullie een lol hebben in A'dam als hij bij ons tekent.quote:Op maandag 24 april 2006 20:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
"Advocaat, Advocaat. Schaamhaarimplantaat.
Je hebt nu haren op je kop, maar niet op je prostaat. HEY!"
Heerlijk, kan die ook weer uit de kast gehaald worden..
Nou ja, hij deed het vrij goed toch toendertijd.quote:Op maandag 24 april 2006 20:27 schreef Bombardier het volgende:
[..]
En oh wat zullen jullie een lol hebben in A'dam als hij bij ons tekent.![]()
Die man kan niet met mensen omgaan. En al helemaal niet met onze warme, emotionele Latijnen.quote:Op maandag 24 april 2006 20:29 schreef Suijk het volgende:
Misschien dat het bij het gemoedelijke PSV wel goed gaat. Zo slecht presteerde hij nou ook weer niet bij het NL elftal. Hij reageerde alleen behoorlijk vreemd.
Als talent op de herdgang zou ik trouwens wel gauw de overstap maken ergens anders heen.
Vrij goed is niet goed genoeg voor onze club. Ik heb het idee dat de trainer Ad Dickvocaat zich ook niet verder ontwikkelt heeft maar juist wat kibbiger is geworden, sinds de Robben-wissel.quote:Op maandag 24 april 2006 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, hij deed het vrij goed toch toendertijd.
Maar dat liedje blijft idd gewoon leuk. Alleen daarom al zou ik het willen.
Dat zei ik 2 jaar geleden al.quote:Op maandag 24 april 2006 20:33 schreef Ludacriss het volgende:
Ze moeten gewoon Ron Jans halen.
Dan moet je The Don nemen.quote:Op maandag 24 april 2006 20:36 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat je een wereldburger moet zijn om het vreemdelingenlegioen van PSV aan de top te kunnen houden. Ik ben een beetje bang dat Jans te "kleinschalig denkt", of daartoe neigt. De man heeft immers amper ervaring, vooral op Europees niveau.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 24 april 2006 22:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Advocaat heeft psv geweigerd, aldus de snor.
Ad Dickvocaat gaat naar St. Petersburg. Met andere woorden; Geld boven alles!quote:Op maandag 24 april 2006 22:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij wil geld verdienen in Rusland...quote:Op maandag 24 april 2006 22:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leo Beenhakker, Ron Jans, Foeke Booy.quote:Op maandag 24 april 2006 22:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als PSV Advocaat al terug wil halen.. Dan zitten ze wel heel erg hoog.
Dan zijn Jol en Ten Cate dus geen optie, Stevens willen ze dan blijkbaar niet. Wat blijft er dan nog over?
Foeke Booy heeft bijgetekend. Ik denk dat Cees Lok het wordt. Of Mark Wotte.quote:Op maandag 24 april 2006 22:54 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Leo Beenhakker, Ron Jans, Foeke Booy.
Beide zijn wat mij betreft niet geschikt.quote:Op maandag 24 april 2006 22:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Foeke Booy heeft bijgetekend. Ik denk dat Cees Lok het wordt. Of Mark Wotte.
want? Als hij nou uit net zoveel punten zou halen als thuis...... maar verre van.quote:Op maandag 24 april 2006 20:33 schreef Ludacriss het volgende:
Ze moeten gewoon Ron Jans halen.
quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Crosspost:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dick advocaat, lijkt me wel een goeie.
Ja en een dikke afkoopsomquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]die man is tenminste een garantie voor succes
Met een beetje pech kan zowel Ajax als psv naar Henk fluiten,quote:TEN TO ONE SHOT FOR PREMIERSHIP
BARCELONA assistant boss Henk Ten Cate is poised for a shot at the Premiership, writes ALAN NIXON.
The highly-rated Dutchman, 51, is Frank Rijkaard's number two and the brains behind Barca's success story.
Ten Cate, who clashed with Chelsea boss Jose Mourinho last season, could be taking on the Chelsea boss in the league next season.
He has been approached by Ajax but a Barcelona source confirmed: "Henk won't commit yet, especially as an English side has asked if he would be interested in them.
"He won't say which one, but the idea of England appeals more than a return home to Holland. He really fancies the Premiership - and the team involved is big."
Barcelona are on the brink of the Champions League Final and Ten Cate will delay any decision until their fate is decided, while the English club involved is insisting on secrecy until the end of the season.
Wat een rare post - ik zeg gewoon hoe het zit en verder zoek je het maar uitquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:44 schreef LuukBes het volgende:
Trainen met rollator zeker. Foppe staat niet eens op de lijst. Ja als TD, heeeel misschien.
Foppe gaat beunhazen in Indonesie naast Jong Oranje. Denk je dat PSV deze bijna-seniele man een trainersjob geven terwijl ze net blij zijn van Hiddinks schnabbels af te zijn. Alsof opa Robson al niet erg genoeg was.
Alsof jij weet hoe het allemaal zit. Wedden dat het niet voor de trainerspositie is, als het al waar is.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een rare post - ik zeg gewoon hoe het zit en verder zoek je het maar uit![]()
Ik wed niet - nergens goed voor. Geloof jij nou maar in je lijstquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:47 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe het allemaal zit. Wedden dat het niet voor de trainerspositie is, als het al waar is.
Jij denkt als Foppe-fanaat en SCH-fan dat je idool echt overal aan de slag kan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wed niet - nergens goed voor. Geloof jij nou maar in je lijst![]()
Ik ben geen foppe fanaat - ik denk niet dat hij overal aan de slag kanquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:55 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Jij denkt als Foppe-fanaat en SCH-fan dat je idool echt overal aan de slag kan.
Foppe staat niet op de lijst als trainer. Onbetrouwbare bronnen. En daarom wedt je ook niet, omdat je weet dat het waarschijnlijk niet klopt.
Cocu zou per direct stoppen onder deze conditietrainer van de oude stempel, die zonder voetbalachtergrond zich leuk opgewerkt heeft bij Heerenveen.
Dat hoop ik serieus niet voor PSV. Staat het daar eindelijk een beetje en dan gaat hij het verpesten. Nederland moet weer 2 clubs in de CL zien te brengen en daar te houden voor een tijdje. Gun ik PSV dus niet en het Nederlandse voetbal niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]die man is tenminste een garantie voor succes
Waarom, hij heeft nooit met hem gewerkt...quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:33 schreef XL het volgende:
Dat Saviola-gerucht doet toch weer richting ten Cate vermoeden, kan Cocu ook mooi blijven. [afbeelding]
Zijn eerste seizoen bij Barca speelde Saviola daar ook.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom, hij heeft nooit met hem gewerkt....
Ze schijnen Dick al gevraagt te hebben, maar hij wou niet...quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:01 schreef Gollemrulez het volgende:
PSV zal wel voor een zekerheidje gaan, in dat geval zou Foppe als tussenpaus nog kunnen ook. Een ander iemand wordt lastig, helemaal als ze Diickie al gaan vragen... Of ze moeten een buitenlandse trainer kunnen strikken, maar wat moet je dan met Jan W. als assistent. Maaskant, R. zou natuurlijk een lachertje zijn...
Foppe de Haan is te provinciaal voor PSV. Dan kun je nog beter Ron Jans aantrekken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:01 schreef Gollemrulez het volgende:
PSV zal wel voor een zekerheidje gaan, in dat geval zou Foppe als tussenpaus nog kunnen ook. Een ander iemand wordt lastig, helemaal als ze Diickie al gaan vragen... Of ze moeten een buitenlandse trainer kunnen strikken, maar wat moet je dan met Jan W. als assistent. Maaskant, R. zou natuurlijk een lachertje zijn...
Wat een Ajax-uitspraak zeg.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:58 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Foppe de Haan is te provinciaal voor PSV. Dan kun je nog beter Ron Jans aantrekken.
quote:
Waarom zou een trainer te provinciaal zijn voor PSV? PSV bestaat voornamelijk uit provincialen (wat Nederlanders betreft) en dat is absoluut geen schande. De buitenlanders en de successen geven PSV natuurlijk wel enige allure naar het buitenland toe, maar het is onzinnig om te zeggen dat een trainer te provinciaal zou zijn voor PSV. Ik vind Foppe ook niet geschikt voor PSV, maar dat is meer omdat ik zijn werkwijze niet ideaal vind.quote:
PSV is een provincie-club, maar heeft een mondiale inhoud- en uitstraling. De trainer moet een wereldburger zijn om alle talen te kunnen spreken- en verstaan. De trainer moet op de hoogte zijn van bepaalde culturen, normen, waarden.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zou een trainer te provinciaal zijn voor PSV? PSV bestaat voornamelijk uit provincialen (wat Nederlanders betreft) en dat is absoluut geen schande. De buitenlanders en de successen geven PSV natuurlijk wel enige allure naar het buitenland toe, maar het is onzinnig om te zeggen dat een trainer te provinciaal zou zijn voor PSV. Ik vind Foppe ook niet geschikt voor PSV, maar dat is meer omdat ik zijn werkwijze niet ideaal vind.
En jij denkt dat Ron Jans vloeiend Spaans spreekt en goed om kan gaan met de vele tere Latijnse zieltjes die PSV rijk is?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:13 schreef Bombardier het volgende:
[..]
PSV is een provincie-club, maar heeft een mondiale inhoud- en uitstraling. De trainer moet een wereldburger zijn om alle talen te kunnen spreken- en verstaan. De trainer moet op de hoogte zijn van bepaalde culturen, normen, waarden.
Foppe is een didactisch provinciaaltje met een ietwat kille uitstraling en manier van werken. Ik denk dat het de tropische afdeling van PSV wel eens tegen de borst kan stuiten en afbreuk doet aan het mondiale imago van PSV.
Valt dat ergens uit af te leiden? Ik heb al eerder aangegeven dat het grote nadeel van Jans te vinden.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
En jij denkt dat Ron Jans vloeiend Spaans spreekt en goed om kan gaan met de vele tere Latijnse zieltjes die PSV rijk is?
"Foppe de Haan is te provinciaal voor PSV. Dan kun je nog beter Ron Jans nemen"quote:Op woensdag 26 april 2006 19:17 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Valt dat ergens uit af te leiden? Ik heb al eerder aangegeven dat het grote nadeel van Jans te vinden.
Te interpeteren als; Ron Jans is óók een provinciaaltje, maar in iets mindere mate dan Foppe de Haan.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
"Foppe de Haan is te provinciaal voor PSV. Dan kun je nog beter Ron Jans nemen"
postte je net nog
Ik begrijp wel dat je dat wilt suggereren, maar waaruit blijkt dat dan? Vanwege Jans' kennis van de Duitse taal?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:20 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Te interpeteren als; Ron Jans is óók een provinciaaltje, maar in iets mindere mate dan Foppe de Haan.
Het is dus met enig cynisme, ik dacht dat je dat wel begreep.
Het feit dat hij fatsoenlijk ABN spreekt (Foppe niet met z'n "hatstikkene") en ergens linguistisch aardig onderlegd moet zijn (-ex leraar Duits).quote:Op woensdag 26 april 2006 19:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat je dat wilt suggereren, maar waaruit blijkt dat dan? Vanwege Jans' kennis van de Duitse taal?
quote:PSV vangt bot bij Scolari
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zaterdag
De deadline is al een paar keer verschoven, maar PSV zet nu alles op alles om op 8 mei, de dag na de bekerfinale, een nieuwe trainer te kunnen presenteren. In de komende week moet de kogel door de kerk gaan. Behalve het bekende lijstje Nederlandse kandidaat-trainers heeft de landskampioen recentelijk ook zijn interesse kenbaar gemaakt in Luiz Felipe Scolari, de Braziliaanse coach, die met de Seleçao wereldkampioen werd. Scolari bleek echter niet haalbaar. ’Big’ Phil Scolari liet eveneens weten geen interesse te hebben om bondscoach van Engeland te worden. Gisteren meldde de scheidende bondscoach van Portugal zich officieel af als de belangrijkste kandidaat om de Zweed Sven-Goran Eriksson na het WK in Duitsland op te volgen. De druk van de Engelse boulevardpers op zijn privéleven was Scolari nu al zat.
wij zijn allang gestopt met alles te geloven wat Westerhof zegt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:21 schreef Beschouw het volgende:
Meen toch maandag in de krant gelezen te hebben dat ze er deze week uit zullen zijn met een nieuwe trainer bij PSV. Zei Westerhof tenminste.
Zal hem wel worden dan.quote:
quote:PSV, Zenith Petersburg en Australië tonen interesse
Dick Advocaat kan kiezen
Van onze Telesportredactie
SEOEL, zondag
Het lijkt erop dat Dick Advocaat na het WK opstapt als bondscoach van Zuid-Korea. De Hagenaar heeft over belangstelling niet te klagen. Het Russische Zenith Petersburg lijkt het meest concreet, maar Advocaat wordt ook genoemd als opvolger van Guus Hiddink als bondscoach van Australië en hij lijkt met Ronald Koeman en Huub Stevens de overgebleven kandidaat om diezelfde Hiddink bij PSV op te volgen.
„Het klopt dat er van diverse kanten interesse is getoond, maar op dit moment onderhandel ik niet concreet”, aldus de 58-jarige exbondscoach. „Ik wil sowieso nog een paar jaar op het veld staan.”
Een terugkeer bij PSV zou hem vleien en het best passen. Advocaat heeft er zeker oren naar. „Tussen begin 1995 en medio 1998 heb ik daar drieënhalf jaar fantastisch en met succes kunnen werken.” Zelf vindt Advocaat het niet vreemd als PSV zich meldt. „Ik ken de club, ze weten wie ze in huis halen en ik vind het een mooie uitdaging.”
In tegenstelling tot kandidaten als Stevens en Koeman heeft Advocaat weinig te verliezen. „Zo benader ik zo’n job niet. Ga ik ergens voor, dan ga ik er vol voor. Dat weten ze bij PSV ook.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |