abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 april 2006 @ 01:37:17 #251
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37268095
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:33 schreef Ludacriss het volgende:
Ze moeten gewoon Ron Jans halen.
want? Als hij nou uit net zoveel punten zou halen als thuis...... maar verre van.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_37268114
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 april 2006 @ 01:43:03 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37268158
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 01:38 schreef Radegast het volgende:
[afbeelding]
die man is tenminste een garantie voor succes
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_37269441
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Crosspost:

Rob Fleur meldt dat Dick Advocaat wellicht terugkomt naar PSV. Mede omdat Jan Wouters dus al aangesteld is al assistent.
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dick advocaat, lijkt me wel een goeie.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 25 april 2006 @ 08:45:39 #255
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_37269898
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 01:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ja en een dikke afkoopsom
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:02:34 #256
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37270120
quote:
TEN TO ONE SHOT FOR PREMIERSHIP

BARCELONA assistant boss Henk Ten Cate is poised for a shot at the Premiership, writes ALAN NIXON.

The highly-rated Dutchman, 51, is Frank Rijkaard's number two and the brains behind Barca's success story.

Ten Cate, who clashed with Chelsea boss Jose Mourinho last season, could be taking on the Chelsea boss in the league next season.

He has been approached by Ajax but a Barcelona source confirmed: "Henk won't commit yet, especially as an English side has asked if he would be interested in them.

"He won't say which one, but the idea of England appeals more than a return home to Holland. He really fancies the Premiership - and the team involved is big."

Barcelona are on the brink of the Champions League Final and Ten Cate will delay any decision until their fate is decided, while the English club involved is insisting on secrecy until the end of the season.
Met een beetje pech kan zowel Ajax als psv naar Henk fluiten, .
-
pi_37270486
Zeer slechte zaak dat ze allemaal succesvol zijn, die NL'se trainers. Co blijft nu in Portugal na de titel, Henk kan naar Chelsea of Man United, Jol komt niet terug omdat ie CL haalt, van Marwijk is aan een opmars bezig en blijft ook nog jaren, Hiddink naait eruit voor het geld na alle naam en faam, Advocaat gaat voor het geld in Rusland etc etc.

Het gaat Huub worden.
pi_37270798
Foppe gaat vandaag weer naar Eindhoven en ws. maken ze het vrijdag of maandag bekend.
pi_37271029
Trainen met rollator zeker. Foppe staat niet eens op de lijst. Ja als TD, heeeel misschien.

Foppe gaat beunhazen in Indonesie naast Jong Oranje. Denk je dat PSV deze bijna-seniele man een trainersjob geven terwijl ze net blij zijn van Hiddinks schnabbels af te zijn. Alsof opa Robson al niet erg genoeg was.
pi_37271055
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:44 schreef LuukBes het volgende:
Trainen met rollator zeker. Foppe staat niet eens op de lijst. Ja als TD, heeeel misschien.

Foppe gaat beunhazen in Indonesie naast Jong Oranje. Denk je dat PSV deze bijna-seniele man een trainersjob geven terwijl ze net blij zijn van Hiddinks schnabbels af te zijn. Alsof opa Robson al niet erg genoeg was.
Wat een rare post - ik zeg gewoon hoe het zit en verder zoek je het maar uit
pi_37271088
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een rare post - ik zeg gewoon hoe het zit en verder zoek je het maar uit
Alsof jij weet hoe het allemaal zit. Wedden dat het niet voor de trainerspositie is, als het al waar is.
pi_37271131
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:47 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Alsof jij weet hoe het allemaal zit. Wedden dat het niet voor de trainerspositie is, als het al waar is.
Ik wed niet - nergens goed voor. Geloof jij nou maar in je lijst
pi_37271277
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik wed niet - nergens goed voor. Geloof jij nou maar in je lijst
Jij denkt als Foppe-fanaat en SCH-fan dat je idool echt overal aan de slag kan.

Foppe staat niet op de lijst als trainer. Onbetrouwbare bronnen. En daarom wedt je ook niet, omdat je weet dat het waarschijnlijk niet klopt.

Cocu zou per direct stoppen onder deze conditietrainer van de oude stempel, die zonder voetbalachtergrond zich leuk opgewerkt heeft bij Heerenveen.
pi_37271602
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:55 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Jij denkt als Foppe-fanaat en SCH-fan dat je idool echt overal aan de slag kan.

Foppe staat niet op de lijst als trainer. Onbetrouwbare bronnen. En daarom wedt je ook niet, omdat je weet dat het waarschijnlijk niet klopt.

Cocu zou per direct stoppen onder deze conditietrainer van de oude stempel, die zonder voetbalachtergrond zich leuk opgewerkt heeft bij Heerenveen.
Ik ben geen foppe fanaat - ik denk niet dat hij overal aan de slag kan
Er is geen lijst
Ze zoeken een overgangstrainer
Cocu kan het heel goed met Foppe vinden.
Wat je verder over Foppe zegt is nogal simpel en het PSV-bestuur is het niet met je eens
pi_37272259
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 01:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dat hoop ik serieus niet voor PSV. Staat het daar eindelijk een beetje en dan gaat hij het verpesten. Nederland moet weer 2 clubs in de CL zien te brengen en daar te houden voor een tijdje. Gun ik PSV dus niet en het Nederlandse voetbal niet.
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:33:23 #266
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37272371
Dat Saviola-gerucht doet toch weer richting ten Cate vermoeden, kan Cocu ook mooi blijven.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_37272774
Ik ben meer benieuwd naar de nieuwe shirts....iemand al wat gezien?
pi_37274800
heeft Luc Nillis al zijn trainerscertificaat????
If my answers frighten you, then you should cease asking scary questions
pi_37275528
Die wil absoluut geen trainer worden las ik laatst. Omdat hij veel mensen als trainer ziet veranderen en dat wilde hij niet meemaken.
That's all folks!
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:21:45 #270
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37277284
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:33 schreef XL het volgende:
Dat Saviola-gerucht doet toch weer richting ten Cate vermoeden, kan Cocu ook mooi blijven. [afbeelding]
Waarom, hij heeft nooit met hem gewerkt... .
-
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:32:47 #271
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37277591
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:21 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Waarom, hij heeft nooit met hem gewerkt... .
Zijn eerste seizoen bij Barca speelde Saviola daar ook.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_37288850
De kans op Robert Maaskant wordt natuurlijk steeds groter. Maar die zal wel naar NAC Breda gaan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37289181
Dat van Foppe is natuurlijk ook vrij serieus MM.
pi_37290173
Oh, Foppe zou me ook niet verbazen. Dan krijgt die eindelijk de kans zijn droom te realiseren op topniveau!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37290199
PSV zal wel voor een zekerheidje gaan, in dat geval zou Foppe als tussenpaus nog kunnen ook. Een ander iemand wordt lastig, helemaal als ze Diickie al gaan vragen... Of ze moeten een buitenlandse trainer kunnen strikken, maar wat moet je dan met Jan W. als assistent. Maaskant, R. zou natuurlijk een lachertje zijn...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')