want? Als hij nou uit net zoveel punten zou halen als thuis...... maar verre van.quote:Op maandag 24 april 2006 20:33 schreef Ludacriss het volgende:
Ze moeten gewoon Ron Jans halen.
quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Crosspost:
Rob Fleur meldt dat Dick Advocaat wellicht terugkomt naar PSV. Mede omdat Jan Wouters dus al aangesteld is al assistent.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dick advocaat, lijkt me wel een goeie.
Ja en een dikke afkoopsomquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]die man is tenminste een garantie voor succes
Met een beetje pech kan zowel Ajax als psv naar Henk fluiten,quote:TEN TO ONE SHOT FOR PREMIERSHIP
BARCELONA assistant boss Henk Ten Cate is poised for a shot at the Premiership, writes ALAN NIXON.
The highly-rated Dutchman, 51, is Frank Rijkaard's number two and the brains behind Barca's success story.
Ten Cate, who clashed with Chelsea boss Jose Mourinho last season, could be taking on the Chelsea boss in the league next season.
He has been approached by Ajax but a Barcelona source confirmed: "Henk won't commit yet, especially as an English side has asked if he would be interested in them.
"He won't say which one, but the idea of England appeals more than a return home to Holland. He really fancies the Premiership - and the team involved is big."
Barcelona are on the brink of the Champions League Final and Ten Cate will delay any decision until their fate is decided, while the English club involved is insisting on secrecy until the end of the season.
Wat een rare post - ik zeg gewoon hoe het zit en verder zoek je het maar uitquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:44 schreef LuukBes het volgende:
Trainen met rollator zeker. Foppe staat niet eens op de lijst. Ja als TD, heeeel misschien.
Foppe gaat beunhazen in Indonesie naast Jong Oranje. Denk je dat PSV deze bijna-seniele man een trainersjob geven terwijl ze net blij zijn van Hiddinks schnabbels af te zijn. Alsof opa Robson al niet erg genoeg was.
Alsof jij weet hoe het allemaal zit. Wedden dat het niet voor de trainerspositie is, als het al waar is.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een rare post - ik zeg gewoon hoe het zit en verder zoek je het maar uit![]()
Ik wed niet - nergens goed voor. Geloof jij nou maar in je lijstquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:47 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe het allemaal zit. Wedden dat het niet voor de trainerspositie is, als het al waar is.
Jij denkt als Foppe-fanaat en SCH-fan dat je idool echt overal aan de slag kan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wed niet - nergens goed voor. Geloof jij nou maar in je lijst![]()
Ik ben geen foppe fanaat - ik denk niet dat hij overal aan de slag kanquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:55 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Jij denkt als Foppe-fanaat en SCH-fan dat je idool echt overal aan de slag kan.
Foppe staat niet op de lijst als trainer. Onbetrouwbare bronnen. En daarom wedt je ook niet, omdat je weet dat het waarschijnlijk niet klopt.
Cocu zou per direct stoppen onder deze conditietrainer van de oude stempel, die zonder voetbalachtergrond zich leuk opgewerkt heeft bij Heerenveen.
Dat hoop ik serieus niet voor PSV. Staat het daar eindelijk een beetje en dan gaat hij het verpesten. Nederland moet weer 2 clubs in de CL zien te brengen en daar te houden voor een tijdje. Gun ik PSV dus niet en het Nederlandse voetbal niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]die man is tenminste een garantie voor succes
Waarom, hij heeft nooit met hem gewerkt...quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:33 schreef XL het volgende:
Dat Saviola-gerucht doet toch weer richting ten Cate vermoeden, kan Cocu ook mooi blijven. [afbeelding]
Zijn eerste seizoen bij Barca speelde Saviola daar ook.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom, hij heeft nooit met hem gewerkt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |