Inderdaad, geen problemen mee.quote:
En oh wat zullen jullie een lol hebben in A'dam als hij bij ons tekent.quote:Op maandag 24 april 2006 20:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
"Advocaat, Advocaat. Schaamhaarimplantaat.
Je hebt nu haren op je kop, maar niet op je prostaat. HEY!"
Heerlijk, kan die ook weer uit de kast gehaald worden..
Nou ja, hij deed het vrij goed toch toendertijd.quote:Op maandag 24 april 2006 20:27 schreef Bombardier het volgende:
[..]
En oh wat zullen jullie een lol hebben in A'dam als hij bij ons tekent.![]()
Die man kan niet met mensen omgaan. En al helemaal niet met onze warme, emotionele Latijnen.quote:Op maandag 24 april 2006 20:29 schreef Suijk het volgende:
Misschien dat het bij het gemoedelijke PSV wel goed gaat. Zo slecht presteerde hij nou ook weer niet bij het NL elftal. Hij reageerde alleen behoorlijk vreemd.
Als talent op de herdgang zou ik trouwens wel gauw de overstap maken ergens anders heen.
Vrij goed is niet goed genoeg voor onze club. Ik heb het idee dat de trainer Ad Dickvocaat zich ook niet verder ontwikkelt heeft maar juist wat kibbiger is geworden, sinds de Robben-wissel.quote:Op maandag 24 april 2006 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, hij deed het vrij goed toch toendertijd.
Maar dat liedje blijft idd gewoon leuk. Alleen daarom al zou ik het willen.
Dat zei ik 2 jaar geleden al.quote:Op maandag 24 april 2006 20:33 schreef Ludacriss het volgende:
Ze moeten gewoon Ron Jans halen.
Dan moet je The Don nemen.quote:Op maandag 24 april 2006 20:36 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat je een wereldburger moet zijn om het vreemdelingenlegioen van PSV aan de top te kunnen houden. Ik ben een beetje bang dat Jans te "kleinschalig denkt", of daartoe neigt. De man heeft immers amper ervaring, vooral op Europees niveau.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 24 april 2006 22:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Advocaat heeft psv geweigerd, aldus de snor.
Ad Dickvocaat gaat naar St. Petersburg. Met andere woorden; Geld boven alles!quote:Op maandag 24 april 2006 22:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij wil geld verdienen in Rusland...quote:Op maandag 24 april 2006 22:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leo Beenhakker, Ron Jans, Foeke Booy.quote:Op maandag 24 april 2006 22:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als PSV Advocaat al terug wil halen.. Dan zitten ze wel heel erg hoog.
Dan zijn Jol en Ten Cate dus geen optie, Stevens willen ze dan blijkbaar niet. Wat blijft er dan nog over?
Foeke Booy heeft bijgetekend. Ik denk dat Cees Lok het wordt. Of Mark Wotte.quote:Op maandag 24 april 2006 22:54 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Leo Beenhakker, Ron Jans, Foeke Booy.
Beide zijn wat mij betreft niet geschikt.quote:Op maandag 24 april 2006 22:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Foeke Booy heeft bijgetekend. Ik denk dat Cees Lok het wordt. Of Mark Wotte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |