quote:29/3/2006 - Ooijer en met name Cocu adviseurs Westerhof
(Gepost door RvN)
PSV voorzitter Westerhof heeft in Voetbal International laten weten gesprekken gehad te hebben met Ooijer en Cocu over de invulling van de technische staf. 'Ik ken de trainers alleen van naam, maar de senior spelers kunnen natuurlijk wat over de werkwijze van de trainers vertellen. Dat nemen we dan ook serieus. Met Andre Ooijer heb ik wat algemener gesproken en Cocu heb ik nadrukkelijker om advies gevraagd.'
ben benieuwdquote:29/3/2006 - Westerhof: in de komende dagen zullen we trainers gaan benaderen
(Gepost door RvN)
PSV voorzitter Westerhof was tegenover Voetbal International opmerkelijk open over de huidige situatie bij PSV. 'het lijstje hebben we nu ongeveer compleet en in de komende dagen zullen wij trainers gaan benaderen.' Dat is nog niet gebeurd in tegenstelling tot wat diverse media melden.
Mijn god dan ga je met één spits op de counter spelen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Trapattoni zou ook leuk zijn vooral vanwege onze speelstijl.
Ik heb ooit 3 mooie counter elftallen gezien. Inter in de jaren 60. Dinamo Kiew in de jaren 70. En het Russische nationale elftalin de jaren 80. Verder is het niet om aan te zien.quote:
Net of we nu anders doen...quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god dan ga je met één spits op de counter spelen.
Triest iddquote:
eigenlijk zou er attractiviteitswaarde moeten mee worden genomen in de puntentelling en de ranglijst. Dan was PSV nu een middenmoter..quote:
Koeman is wel al verder met benfica in de champions league op het moment....dus zo slecht is die niet ........ en trouwens volgens mij schoot ene ronald koeman p$v naar de europacup 1 toendertijd? (oke was penalty)quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:10 schreef lookinforyou het volgende:
Hitzfeld heeft wel een goede staat van dienst zeg.
En alles is bijna beter dan R. Koeman
En heel saai daar in eindhovenquote:
ja, hij was ook bijna zover met ajax, maar je kna nou niet zeggen dat hij fatsoenlijk voetbal heeft geproduceerd met ajax in die 3 jaar.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:15 schreef kluivie het volgende:
[..]
Koeman is wel al verder met benfica in de champions league op het moment....dus zo slecht is die niet ........ en trouwens volgens mij schoot ene ronald koeman p$v naar de europacup 1 toendertijd? (oke was penalty)
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:16 schreef kluivie het volgende:
[..]
bladibla... Het is gedaan in eindhoven de komende jaren AJAX komt weer aan de macht!
Zolang jij PSV niet fatsoenlijk kunt schrijven, ben je geen fatsoenlijek discussiepartner.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:16 schreef kluivie het volgende:
[..]
En heel saai daar in eindhovenMaar het zal vast geen grote naam worden dat kan ik niet geloven.....of misschien dan toch van Marwijk? Het is gedaan in eindhoven de komende jaren AJAX komt weer aan de macht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |