Ze schijnen Dick al gevraagt te hebben, maar hij wou niet...quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:01 schreef Gollemrulez het volgende:
PSV zal wel voor een zekerheidje gaan, in dat geval zou Foppe als tussenpaus nog kunnen ook. Een ander iemand wordt lastig, helemaal als ze Diickie al gaan vragen... Of ze moeten een buitenlandse trainer kunnen strikken, maar wat moet je dan met Jan W. als assistent. Maaskant, R. zou natuurlijk een lachertje zijn...
Foppe de Haan is te provinciaal voor PSV. Dan kun je nog beter Ron Jans aantrekken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:01 schreef Gollemrulez het volgende:
PSV zal wel voor een zekerheidje gaan, in dat geval zou Foppe als tussenpaus nog kunnen ook. Een ander iemand wordt lastig, helemaal als ze Diickie al gaan vragen... Of ze moeten een buitenlandse trainer kunnen strikken, maar wat moet je dan met Jan W. als assistent. Maaskant, R. zou natuurlijk een lachertje zijn...
Wat een Ajax-uitspraak zeg.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:58 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Foppe de Haan is te provinciaal voor PSV. Dan kun je nog beter Ron Jans aantrekken.
quote:
Waarom zou een trainer te provinciaal zijn voor PSV? PSV bestaat voornamelijk uit provincialen (wat Nederlanders betreft) en dat is absoluut geen schande. De buitenlanders en de successen geven PSV natuurlijk wel enige allure naar het buitenland toe, maar het is onzinnig om te zeggen dat een trainer te provinciaal zou zijn voor PSV. Ik vind Foppe ook niet geschikt voor PSV, maar dat is meer omdat ik zijn werkwijze niet ideaal vind.quote:
PSV is een provincie-club, maar heeft een mondiale inhoud- en uitstraling. De trainer moet een wereldburger zijn om alle talen te kunnen spreken- en verstaan. De trainer moet op de hoogte zijn van bepaalde culturen, normen, waarden.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zou een trainer te provinciaal zijn voor PSV? PSV bestaat voornamelijk uit provincialen (wat Nederlanders betreft) en dat is absoluut geen schande. De buitenlanders en de successen geven PSV natuurlijk wel enige allure naar het buitenland toe, maar het is onzinnig om te zeggen dat een trainer te provinciaal zou zijn voor PSV. Ik vind Foppe ook niet geschikt voor PSV, maar dat is meer omdat ik zijn werkwijze niet ideaal vind.
En jij denkt dat Ron Jans vloeiend Spaans spreekt en goed om kan gaan met de vele tere Latijnse zieltjes die PSV rijk is?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:13 schreef Bombardier het volgende:
[..]
PSV is een provincie-club, maar heeft een mondiale inhoud- en uitstraling. De trainer moet een wereldburger zijn om alle talen te kunnen spreken- en verstaan. De trainer moet op de hoogte zijn van bepaalde culturen, normen, waarden.
Foppe is een didactisch provinciaaltje met een ietwat kille uitstraling en manier van werken. Ik denk dat het de tropische afdeling van PSV wel eens tegen de borst kan stuiten en afbreuk doet aan het mondiale imago van PSV.
Valt dat ergens uit af te leiden? Ik heb al eerder aangegeven dat het grote nadeel van Jans te vinden.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
En jij denkt dat Ron Jans vloeiend Spaans spreekt en goed om kan gaan met de vele tere Latijnse zieltjes die PSV rijk is?
"Foppe de Haan is te provinciaal voor PSV. Dan kun je nog beter Ron Jans nemen"quote:Op woensdag 26 april 2006 19:17 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Valt dat ergens uit af te leiden? Ik heb al eerder aangegeven dat het grote nadeel van Jans te vinden.
Te interpeteren als; Ron Jans is óók een provinciaaltje, maar in iets mindere mate dan Foppe de Haan.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
"Foppe de Haan is te provinciaal voor PSV. Dan kun je nog beter Ron Jans nemen"
postte je net nog
Ik begrijp wel dat je dat wilt suggereren, maar waaruit blijkt dat dan? Vanwege Jans' kennis van de Duitse taal?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:20 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Te interpeteren als; Ron Jans is óók een provinciaaltje, maar in iets mindere mate dan Foppe de Haan.
Het is dus met enig cynisme, ik dacht dat je dat wel begreep.
Het feit dat hij fatsoenlijk ABN spreekt (Foppe niet met z'n "hatstikkene") en ergens linguistisch aardig onderlegd moet zijn (-ex leraar Duits).quote:Op woensdag 26 april 2006 19:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat je dat wilt suggereren, maar waaruit blijkt dat dan? Vanwege Jans' kennis van de Duitse taal?
quote:PSV vangt bot bij Scolari
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zaterdag
De deadline is al een paar keer verschoven, maar PSV zet nu alles op alles om op 8 mei, de dag na de bekerfinale, een nieuwe trainer te kunnen presenteren. In de komende week moet de kogel door de kerk gaan. Behalve het bekende lijstje Nederlandse kandidaat-trainers heeft de landskampioen recentelijk ook zijn interesse kenbaar gemaakt in Luiz Felipe Scolari, de Braziliaanse coach, die met de Seleçao wereldkampioen werd. Scolari bleek echter niet haalbaar. ’Big’ Phil Scolari liet eveneens weten geen interesse te hebben om bondscoach van Engeland te worden. Gisteren meldde de scheidende bondscoach van Portugal zich officieel af als de belangrijkste kandidaat om de Zweed Sven-Goran Eriksson na het WK in Duitsland op te volgen. De druk van de Engelse boulevardpers op zijn privéleven was Scolari nu al zat.
wij zijn allang gestopt met alles te geloven wat Westerhof zegt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:21 schreef Beschouw het volgende:
Meen toch maandag in de krant gelezen te hebben dat ze er deze week uit zullen zijn met een nieuwe trainer bij PSV. Zei Westerhof tenminste.
Zal hem wel worden dan.quote:
quote:PSV, Zenith Petersburg en Australië tonen interesse
Dick Advocaat kan kiezen
Van onze Telesportredactie
SEOEL, zondag
Het lijkt erop dat Dick Advocaat na het WK opstapt als bondscoach van Zuid-Korea. De Hagenaar heeft over belangstelling niet te klagen. Het Russische Zenith Petersburg lijkt het meest concreet, maar Advocaat wordt ook genoemd als opvolger van Guus Hiddink als bondscoach van Australië en hij lijkt met Ronald Koeman en Huub Stevens de overgebleven kandidaat om diezelfde Hiddink bij PSV op te volgen.
„Het klopt dat er van diverse kanten interesse is getoond, maar op dit moment onderhandel ik niet concreet”, aldus de 58-jarige exbondscoach. „Ik wil sowieso nog een paar jaar op het veld staan.”
Een terugkeer bij PSV zou hem vleien en het best passen. Advocaat heeft er zeker oren naar. „Tussen begin 1995 en medio 1998 heb ik daar drieënhalf jaar fantastisch en met succes kunnen werken.” Zelf vindt Advocaat het niet vreemd als PSV zich meldt. „Ik ken de club, ze weten wie ze in huis halen en ik vind het een mooie uitdaging.”
In tegenstelling tot kandidaten als Stevens en Koeman heeft Advocaat weinig te verliezen. „Zo benader ik zo’n job niet. Ga ik ergens voor, dan ga ik er vol voor. Dat weten ze bij PSV ook.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |