Ik hoop et niet voor em.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Van Basten gaat denk ik nooit naar PSV....
ja gezellig, iemadn met een fototoestel aanvallen enzo..... nee ik vind hem niet de man van PSVquote:Op maandag 27 maart 2006 14:20 schreef Crudus het volgende:
Ik hoop Huub. Mooi icoon. PSV-verleden. Goeie trainer. Haalbaar.
Tenminste iemand met spirit. Ik mag dat wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja gezellig, iemadn met een fototoestel aanvallen enzo..... nee ik vind hem niet de man van PSV
Hiddink heeft passie op de juiste momenten en niet tegen anderenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:26 schreef Crudus het volgende:
[..]
Tenminste iemand met spirit. Ik mag dat wel.
Hiddink mag dan wel goed zijn: 't is een eerste klas saaie lul. En ik vind passie ook bij voetbal horen en dat mag de trainer best uitdragen...![]()
Ja, maar dat lees je niet (nooit) aan hem af. Ik vind een grote bek/uitspattingen af en toe wel mooi.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hiddink heeft passie op de juiste momenten en niet tegen anderen
inderdaadquote:Op maandag 27 maart 2006 14:35 schreef Crudus het volgende:
[..]
Ja, maar dat lees je niet (nooit) aan hem af. Ik vind een grote bek/uitspattingen af en toe wel mooi.
Maar goed, hier komen we toch niet uit, merk ik![]()
Wat is er mis met een trainer die emotie toont? Ik krijg nog kouwe rillingen als ik terug denk aan een Vloet...quote:Op maandag 27 maart 2006 14:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja gezellig, iemadn met een fototoestel aanvallen enzo..... nee ik vind hem niet de man van PSV
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:42 schreef Malinwa het volgende:
[..]
Wat is er mis met een trainer die emotie toont? Ik krijg nog kouwe rillingen als ik terug denk aan een Vloet...
Verder mogen komenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad
trainers die ik absoluut niet wil:
Ronald Koeman....eens
Stevens...oneens
Adriaanse...eens
Olsen...eens
wel mogen van mij
Ten Cate...eens
Jol...eens
O'Neill...oneens
van Marwijk...eens
Booy liever niet, maar als het niet anders zou kunnen.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:46 schreef Crudus het volgende:
[..]
Verder mogen komen
foeke booy
en ron jans voor mijn part
Wel op een manier die de meeste Rodafans goed bevalt... Manier die bij onze streek past!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]idd die is doodeng. Maar ik vind dat hij zn emotie vaak op de verkeerde manier toont
dat denk ik ook wel ja en ik denk ook dat die manier niet zo bij PSV past.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:49 schreef Malinwa het volgende:
[..]
Wel op een manier die de meeste Rodafans goed bevalt... Manier die bij onze streek past!
binnen enkele weken wilde ze een naam hebben, iig voor de bekerfinale.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:51 schreef Crudus het volgende:
Hoe lang zal het eigenlijk duren tot de beslissing wordt gemaakt (en wij ervan horen)? Pas na de competitie? Of binnen 2 weken?
itt?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:53 schreef BoNi het volgende:
Welke naam het wordt weet ik zo niet, maar ik vrees dat PSV wél de juiste keuze maakt voor een nieuwe trainer...!
egwel.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:
Co Adriaanse lijkt me gesmeerd voor deze functie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |