Dat nooit, dan maar geen trainerquote:Op maandag 27 maart 2006 00:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Aad de Mos?
Leeft Keessie nog?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:13 schreef golfer het volgende:
Cees Rijvers lijkt mij wel een goede kandidaat.
Ja. Anonierme alcoholistenquote:Op maandag 27 maart 2006 00:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heeft Fritz Korbach een club?
TanDenborstelquote:Op maandag 27 maart 2006 00:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Theo Bos mag je hebben. Krijg je er gratis een TD bij.
En die neemt Ed de Goeij mee van Stoke om Gomez te vervangen. Goed plan!quote:Op maandag 27 maart 2006 01:07 schreef Radegast het volgende:
Johan Boskamp.
Rene Trost? Ruud Brood?quote:Op maandag 27 maart 2006 01:40 schreef De_Hypotheker het volgende:
Dan nu maar speculeren over de nieuwe man bij Roda?
Die vind ik veel meer een type voor Feyenoord.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:01 schreef Badabingea het volgende:
Huub Stevens. En nou hou ik op.
Zou wel een serieuze mogelijkheid zijn om na het WK door te gaan in Lampegat voor hem...quote:Op maandag 27 maart 2006 13:46 schreef Heerlijkheid het volgende:
Marco van Basten is de ideale man voor PSV. Hij past goed bij de club met z'n karakter, heeft meteen natuurlijk overwicht op de groep, is een geniale coach en wil waarschijnlijk ook wel eens elke dag voor de groep staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |