quote:
ga jij een prono maken?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:00 schreef BVO het volgende:
[..]Ze golfen altijd samen
.
Het zal Stevens wel worden denk ik. Of Van Marwijk.
Thxquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:41 schreef Crudus het volgende:
[..]
![]()
In nomineer deze post tot Meest Debiele Post 2006.
Gefeli.
Wat dacht je anders van deze:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:41 schreef Crudus het volgende:
[..]
![]()
In nomineer deze post tot Meest Debiele Post 2006.
Gefeli.
quote:PSV!!!! Joechei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De twee meest logische opties inderdaad.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:00 schreef BVO het volgende:
[..]Ze golfen altijd samen
.
Het zal Stevens wel worden denk ik. Of Van Marwijk.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De twee meest logische opties inderdaad.
En Skippy: inhoudelijk graag, niet deze onzin.
inderdaad, die dient altijd graag contracten uit.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:47 schreef dndiek het volgende:
Van Marwijk zou het niet worden omdat hij niet weg wil bij Dortmund
Dit is zeker een debiele postquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat dacht je anders van deze:
[..]
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:31 schreef marsu het volgende:
'Ook De Mos in beeld bij PSV'
28 maart 2006, 00:13
Door: Jelmer Geerds
Aad de Mos is één van de kandidaten op het lijstje van PSV. De 59-jarige oefenmeester zit al enige tijd zonder club en heeft een verleden als trainer bij PSV.
De Mos had in het seizoen '93/'94 en '94/'95 de Eindhovenaren reeds onder zijn hoede. Een doorslaand succes werd het niet, waardoor de clubleiding de Haagse oefenmeester op 28 oktober 1994 de laan uitstuurde.
Sinds een kleine twee jaar zit De Mos zonder club. De gerenomeerde coach kende een rijke carrière als coach, voornamelijk in België. Zijn laatste werkgever was bij de nationale voetbalbond van de Verenigde Arabische Emiraten. Sinds die tijd is De Mos regelmatig te zien op televisie als voetbalanalist.
Toch lijkt de kans klein dat PSV ook daadwerkelijk voor De Mos kiest. De Eindhovenaren willen het liefst een trainer die de afgelopen jaren internationaal succes had. Dat kan helaas van De Mos niet gezegd worden.
Bron:
Voetbalprimeur
quote:PSV kan Van Marwijk schrappen
De kans dat Bert van Marwijk de opvolger wordt van Guus Hiddink is nihil. De oefenmeester van Borussia Dortmund heeft het goed naar zijn zin in Duitsland en laat in AD Sportwereld weten ook volgend seizoen daar te willen blijven. Als het aan Van Marwijk ligt, mag PSV hem van hun lijstje schrappen.
"Ik denk niet aan PSV, dat is helemaal geen actueel thema. Ik heb hier nog een doorlopend contract en heb het uitstekend naar mijn zin. Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik een club niet zomaar in de steek laat. Zeker niet nu we dit seizoen in Dortmund een stevige basis hebben gelegd voor de toekomst," aldus de oud-oefenmeester van Feyenoord.
"We staan nu gedeeld vijfde en ik vind dat we die positie ook moeten kunnen vasthouden. We hebben dit seizoen met een heel jonge ploeg de basis gelegd voor de toekomst. Het ziet er naar uit dat de club komend seizoen in nieuwe spelers kan investeren, dus het ziet er allemaal veelbelovend uit."
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:52 schreef Spideyman het volgende:
Geen Jol en geen Van Marwijk. Het lijkt me ook niet realistisch dat Ten Cate wil, blijft over:
Adriaanse
Stevens
Jans
Booy
En vooruit, O'Neill, om Rubber een pleziertje te doen.
Sef Vergoossen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:52 schreef Spideyman het volgende:
Geen Jol en geen Van Marwijk. Het lijkt me ook niet realistisch dat Ten Cate wil, blijft over:
Adriaanse
Stevens
Jans
Booy
En vooruit, O'Neill, om Rubber een pleziertje te doen.
Vind ik een goeie teambuilder. Deed het goed in z'n eerste jaar in Belgie. Maar of hij een echte topclub aan kan, dat blijft gissen. Maar dat geldt even goed voor Jans en Booy. Het verschil tussen Jans en Booy aan de ene kant en Vergoossen aan de andere kant is dat er een stijgende lijn zit in de carrieres van Booy en Jans en dat Vergoossen lange tijd bij Roda heeft gezeten. Ik heb niet het idee dat Vergoossen ambitieus genoeg is. Jij?quote:
Ik heb ook niet het idee dat Vergoossen erg ambitieus is: Hij zou PSV zonder poespas leiden en het resultaat heilig verklaren. Een Robert Maaskant is wel ambitieus, maar maakt weinig klaar als trainer. Dan heb ik liever een "onopvallend" type trainer als Vergoossen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Vind ik een goeie teambuilder. Deed het goed in z'n eerste jaar in Belgie. Maar of hij een echte topclub aan kan, dat blijft gissen. Maar dat geldt even goed voor Jans en Booy. Het verschil tussen Jans en Booy aan de ene kant en Vergoossen aan de andere kant is dat er een stijgende lijn zit in de carrieres van Booy en Jans en dat Vergoossen lange tijd bij Roda heeft gezeten. Ik heb niet het idee dat Vergoossen ambitieus genoeg is. Jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |