DIe gaat naar Milan over een paar jaar en daarna kapt hij.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:44 schreef Ciscus het volgende:
Ik hoop op iemand die nog niet genoemd is....ik word er niet echt enthousiast van allemaal!
Ik zie Van Basten trouwens wel naar Ajax gaan naar het WK
Als die naar Ajax gaat zit Huntelaar op de bankquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
DIe gaat naar Milan over een paar jaar en daarna kapt hij.
idd hij is samen met Westerhof de enige coach sinds 1990 die niks gewonnen heeft met PSVquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:44 schreef Bruce117 het volgende:
Aad de Mos is waarschijnlijk de slechtste keuze die gemaakt kan worden.
Echt dat noooooit
hahahaquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vernmoed dat het een trainer wordt die helemaal niet aanspreekt maar wel luistert naar Timmer. Dus geen Stevens, Van Marwijk, Ten Cate, Booy. Eerder een Sturing of zo...
Misschien heeft Timmer wel een zoon met trainersdiploma'squote:Op woensdag 29 maart 2006 10:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vernmoed dat het een trainer wordt die helemaal niet aanspreekt maar wel luistert naar Timmer. Dus geen Stevens, Van Marwijk, Ten Cate, Booy. Eerder een Sturing of zo...
Sturing? Die lelijke marinier? Ik pas.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:48 schreef Dylan Dog het volgende:
als Sturing komt ........................quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:48 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef marsu het volgende:
De geruchten omtrent Aad de Mos' kandidatuur worden steeds hardnekkiger.
Klopt. Net als die van Boeve bij Ajax.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef marsu het volgende:
Boevequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klopt. Net als die van Boeve bij Ajax.
Aad de Mos? Doe me een lol zeg...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef marsu het volgende:
Dan lig ik blauw als dat gebeurt!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef marsu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |