quote:PSV, Zenith Petersburg en Australië tonen interesse
Dick Advocaat kan kiezen
Van onze Telesportredactie
SEOEL, zondag
Het lijkt erop dat Dick Advocaat na het WK opstapt als bondscoach van Zuid-Korea. De Hagenaar heeft over belangstelling niet te klagen. Het Russische Zenith Petersburg lijkt het meest concreet, maar Advocaat wordt ook genoemd als opvolger van Guus Hiddink als bondscoach van Australië en hij lijkt met Ronald Koeman en Huub Stevens de overgebleven kandidaat om diezelfde Hiddink bij PSV op te volgen.
„Het klopt dat er van diverse kanten interesse is getoond, maar op dit moment onderhandel ik niet concreet”, aldus de 58-jarige exbondscoach. „Ik wil sowieso nog een paar jaar op het veld staan.”
Een terugkeer bij PSV zou hem vleien en het best passen. Advocaat heeft er zeker oren naar. „Tussen begin 1995 en medio 1998 heb ik daar drieënhalf jaar fantastisch en met succes kunnen werken.” Zelf vindt Advocaat het niet vreemd als PSV zich meldt. „Ik ken de club, ze weten wie ze in huis halen en ik vind het een mooie uitdaging.”
In tegenstelling tot kandidaten als Stevens en Koeman heeft Advocaat weinig te verliezen. „Zo benader ik zo’n job niet. Ga ik ergens voor, dan ga ik er vol voor. Dat weten ze bij PSV ook.”
Mij ook, maar de voorzitter en de RvC hebben geen verstand van voetbal, dus het wordt Dick.quote:Op zondag 30 april 2006 11:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Alles beter dan Advocaat lijkt me
Lijkt me ook ja!quote:Op zondag 30 april 2006 11:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Alles beter dan Advocaat lijkt me
Het is hem al eens gelukt. Het gemoedelijke PSV is iets anders dan het hectische Oranje waar 16 miljoen mensen een mening over hebben.quote:Op zondag 30 april 2006 11:53 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Doe maar Dick Advocaat, weet je zeker dat je géén kampioen wordt
als dat de doelstelling is natuurlijk......
Dick is inmiddels aardig doorgedraaid. Bij BMG is hij ook geflopt en daar hebben ook niet 16 miljoen mensen een mening.quote:Op zondag 30 april 2006 12:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is hem al eens gelukt. Het gemoedelijke PSV is iets anders dan het hectische Oranje waar 16 miljoen mensen een mening over hebben.
Robben is een eikel.quote:Op zondag 30 april 2006 12:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dick is inmiddels aardig doorgedraaid. Bij BMG is hij ook geflopt en daar hebben ook niet 16 miljoen mensen een mening.
Daarnaast heeft Dick het er bij Oranje zelf naar gemaakt door vast te blijven houden aan de oude garde, tegen beter weten in. De wissel van Robben was de druppel natuurlijk.
quote:Op zondag 30 april 2006 13:07 schreef twi het volgende:
Maar wel een eikel die heel goed kan voetballen
Dan gaat ie toch in een voetbalfilm spelen, met zijn acteertalent!quote:Op zondag 30 april 2006 13:07 schreef twi het volgende:
Maar wel een eikel die heel goed kan voetballen.
Al zou dat zo zijn, dan nog is het een blunder van Dick.quote:
Welke reele opties had jij nog in gedachtequote:Op zondag 30 april 2006 18:10 schreef rubbereend het volgende:
omgKoeman, Stevens of Advocaat
dat zijn namen om 's nachts zwetend van wakker te worden en te denken dat het alleen maar een nachtmerrie is.................
dat is het probleemquote:Op zondag 30 april 2006 18:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Welke reele opties had jij nog in gedachte
Stevens is een goede trainer, mits iemand hem af en toe tot kalmte maant. Maar ik hoop niet dat hij het wordt, want dat zou betekenen dat hij Roda gaat verlaten.quote:Op zondag 30 april 2006 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is het probleemik weet het ook niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |