Hoe leuk is die thema? En wat voor thema is het?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:11 schreef pekel het volgende:
Oeh, ik heb nu een leuk thema'tje op m'n w800i.
ja ik heb m ook een keer flink laten klappen op de vloer in de kroeg, toch viel de schade aanzienlijk mee!quote:Op zondag 26 maart 2006 18:16 schreef PallominnoXIII het volgende:
Btw, heeft 'ie soms een soort coating?
Ik liet hem daarstraks stuiteren en hij geen krasjes ofzo
welke aanbieder heb je? vodafone? kpn?quote:Op maandag 3 april 2006 10:13 schreef greatgonzo het volgende:
ik krijg het niet voor mekaar om te wappen/internetten op mijn W800, ik heb de wap en gprs instellingen laten sms en naar de telefoon en geinstaleerd, maar nog steeds geen verbinding via homepage, of internetservices -> SE
Heb ik verkeerde instellingen of doe ik iets anders fout? Wie kan me op weg helpen?
Ik heb gehoord dat dat het niet isquote:Op donderdag 6 april 2006 13:54 schreef Boink het volgende:
Ik heb gehoord dat je naar oorsmeer moet kijken
Jawel, moet je alleen meesturen met de telefoonquote:Op donderdag 6 april 2006 13:35 schreef Slicky het volgende:
m'n oordoppie doet t aan een kant heel slecht, zit er garantie op, weet iemand dat?
Oja extra muziekknopjes, dit zegt mij niet heel erg veel eigenlijk.quote:De W800i is vrijwel hetzelfde als de W800, maar heeft EDGE en Quadband GSM 850/900/1900/850, USB 2.0 en extra muziekknopjes om de joystick heen, net als bij de W900.
Mic werkt nog, alleen als je oordopjes aansluit werkt de linker kant niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:14 schreef ChillyWilly het volgende:
http://www.inktshopper.nl/prodmem.odb?artcod=26694
Goedkoper vind je niet.
Als het microfoongedeelte nog goed werkt kan je dat ook weer doorverkopen![]()
Als je een nieuwe koopt wil ik het mic-gedeelte wel overkopenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Mic werkt nog, alleen als je oordopjes aansluit werkt de linker kant niet.
Gaat het lampje eronder branden, als je 't klepje van de lens open doet?quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
Damn, mijn foto-maak-knopje werkt niet meer. Er gebeurd niks als ik dat ding indruk
.
Meer mensen daar last van?
Ruilen?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Mic werkt nog, alleen als je oordopjes aansluit werkt de linker kant niet.
Dat doet hij nog wel. (is er nog hoop?quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:48 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Gaat het lampje eronder branden, als je 't klepje van de lens open doet?![]()
is dat zo erg dan? dan het mb's geworden zijn?quote:Op zondag 9 april 2006 17:09 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb net weer naar nieuwe versie geupdated, ging helemaal goedniet veel verschil merkbaar, alleen dat het 'vrije ruimte info' nu in MB is in plaats van KB
Het heet Wayfinder, alleen moet je dan bij die routeplanner wel de hele tijd een internet verbinding hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 17:07 schreef pindapeller het volgende:
ik zat net ineens te denken bestaat er een routeplanner voor de w800i (ik heb even gegoogled maar niks gevonden neem aan van niet maar lijkt me wel grappig.
pindapeller
haha nou das mooiquote:Op zondag 9 april 2006 17:09 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb net weer naar nieuwe versie geupdated, ging helemaal goedniet veel verschil merkbaar, alleen dat het 'vrije ruimte info' nu in MB is in plaats van KB
Nee al je gegevens blijven behouden.quote:Op zondag 9 april 2006 14:45 schreef pindapeller het volgende:
ik heb r1n035 en wil ook wel updaten (kan denk ik wel op site van sony ericsson maar ben je dan niet alles kwijt? en wat zijn de voordelen ervan?
pindapeller
Je kunt 'm instellen als sneltoets. Als het goed is als je naar rechts gaat met je joystick bij het 'bureaublad'. Zit daar nog geen snelkoppeling aan vast.quote:Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef pindapeller het volgende:
oke ik gooi vanavond ff de update erop maar hoe zit dat met de zaklantaarn vind ik altijd wel handig en is daar ook een sneltoets voor dat je de camera niet hoeft te openen en alleen het licht aan zet?
pindapeller
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
Damn, mijn foto-maak-knopje werkt niet meer. Er gebeurd niks als ik dat ding indruk
.
Meer mensen daar last van?
bedankt het werktquote:Op maandag 10 april 2006 22:18 schreef nlboy het volgende:
[..]
Je kunt 'm instellen als sneltoets. Als het goed is als je naar rechts gaat met je joystick bij het 'bureaublad'. Zit daar nog geen snelkoppeling aan vast.
Menu>Instellingen>Snelkoppelingen>Naar rechts>Agenda>Licht>Snelkopp.
Als het goed is kan je meteen je zaklantaarn aanzetten dmv de joystick naar rechts.
dat klopt op zich wel.. allerbelangrijkste verschil vind ik toch dat de 810 geen pookje heeft (dat ding wil bij sommigen (en bij mij ook bijna) nog al een sneuvelen).quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:27 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik denk dat ik ook maar voor de W800i ga ipv de W810i, scheelt me een hoop knaken en zoveel nieuwer is die W810i niet.
ojazeker wel..quote:Op woensdag 12 april 2006 19:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik vind hem ook wel mooier opzich maarja, de prijs he.
Maar als dat pookje kapot gaat kun je hem toch terug sturen?
Ik neem aan dat er garantie op zit?
Heb m vandaag binnen gekregen. GEEN RW achtergrondjes, wel staat er een nummer van hem op de telefoon. Deze kun je er volgensmij gewoon afhalen. Ook krijg je een cd en een dvd van RWquote:Op donderdag 13 april 2006 00:43 schreef MadScientist het volgende:
hey die Robbie Williams shit die ze erin gooien... wat houdt dat precies in? ik heb geen zin om een jaar lang tegen een Robbie achtergrond scherm aan te kijken of zo...
Inderdaad. Ben er ook niet zo weg van. Denk ook dat het behoorlijk slecht voor je oren is...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:04 schreef funrider het volgende:
die oordopje worden een met je oor.. ben zelf niet echt fan van die. Had nog andere liggen stukje lekkerder
ok dat klinkt wel schappelijk allemaal. wil best wat minder betalen als ik er een CD+DVD bij krijg en een mp3 die ik kan wissenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:50 schreef uberbert het volgende:
Heb m vandaag binnen gekregen. GEEN RW achtergrondjes, wel staat er een nummer van hem op de telefoon. Deze kun je er volgensmij gewoon afhalen. Ook krijg je een cd en een dvd van RW
Valt mee, je hoeft hem niet zo hard te zetten he, al het andere geluid word gedemptquote:Op donderdag 13 april 2006 17:52 schreef uberbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben er ook niet zo weg van. Denk ook dat het behoorlijk slecht voor je oren is...
Zal m morgen in de trein nog wel eens proberen dan..quote:Op donderdag 13 april 2006 19:52 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Valt mee, je hoeft hem niet zo hard te zetten he, al het andere geluid word gedempt![]()
En de geluidskwaliteit uit die krengetjes, holy shit![]()
Nope, ik heb geen hoesje. Telefoon zit in mijn broekzak en er zit nog geen één krasje op het display.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:14 schreef uberbert het volgende:
Even nog een vraagje. Hebben jullie ook een bescherm hoesje voor je telefoon? Zo ja, van welk merk/waar gekocht?
Vooral de Mega Bass....quote:Op donderdag 13 april 2006 19:52 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
En de geluidskwaliteit uit die krengetjes, holy shit![]()
nou het is idd even wennen.. maar de geluidskwaliteit is subliem. bass is ook perfect.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:52 schreef uberbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben er ook niet zo weg van. Denk ook dat het behoorlijk slecht voor je oren is...
goddomme hoe krijg je dat gedaan?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:56 schreef One_conundrum het volgende:
Gooooooooooooodverdomme, het oranje dingetje mist van mijn joystick! zou em der weer op lijmen maar dat wil niet, maak nu een nieuw verhoginkje van secondelijm, want sonder is ook kut
zeg het maar.. ik zag het een paar dagen geleden opeens..quote:Op zondag 16 april 2006 18:10 schreef One_conundrum het volgende:
hoe heb je dat gehad dan. . .
Ik heb de w800i besteld en ik ga dit hoesje kopen, heb hem ook in het echt gezien en vind het een heel mooi hoesje.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:14 schreef uberbert het volgende:
Even nog een vraagje. Hebben jullie ook een bescherm hoesje voor je telefoon? Zo ja, van welk merk/waar gekocht?
Net besteldquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb de w800i besteld en ik ga dit hoesje kopen, heb hem ook in het echt gezien en vind het een heel mooi hoesje.![]()
Krusell w800i hoesje
Dus?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Net besteldde W810 is net uit. . .
precies en kwa functies is de w810i niet veranderdquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Dus?![]()
Doordat de w810i net uit is zijn er leuke aanbiedingen voor de w800i.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb de w800i besteld en ik ga dit hoesje kopen, heb hem ook in het echt gezien en vind het een heel mooi hoesje.![]()
Krusell w800i hoesje
whehe.. niet dat het je ooit zal lukken om je MS-slot open te krijgen ondanks die mooie uitsparing in het hoesjequote:Op vrijdag 21 april 2006 22:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Krusell w800i hoesje
http://www.myw800.lasyk.net/quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:34 schreef One_conundrum het volgende:
Weet iemand nog wat spelletjes te vinden op internet? of heeft nog een hele zooi op zijn HD?
Okay, ik snap het dus nietquote:Op maandag 10 april 2006 10:56 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Nee al je gegevens blijven behouden.
Updaten kan, mits je geen branded software hebt. Aanbieders zoals vodafone zijn regelmatig geneigd om hun eigen software erop te zetten. Dus incl vodafone reclame en linkjes in de menu's , en zo heb ik gehoord: zelf foto's van robbie wiliams die je niet kunt verwijderen.
In dat geval kan je niet updaten.
Als je gewone originele software (van de SE fabriek) hebt, kun je een update programma'tje downloaden van de site van SE
Installeer dat op je computer, draai het. en alles wijst zich vanzelf.
Aan die lijst doen we al zo'n 2 topics niet meerquote:Op woensdag 26 april 2006 14:13 schreef ikJur het volgende:
W800 heb ik ook sinds gister, dus hierrr met die lijst
Weet iemand of er een nieuw frontje opgezet kan worden en wat dan ongeveer kost?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:32 schreef elixer het volgende:
Ik heb mn w800 gesloopt![]()
Heb em altijd in mn broekzak zitten. Ik liep dus net met m'n been langs de hoek van een tafel en die hoek kwam precies tegen het schermpje van m'n telefoon aanHeb nu dus een grote ster in het schermpje zitten. Hij doet het gelukkig nog wel.
Weet iemand of ik dit makkelijk kan laten maken? Dat ze er een nieuw frontje opzetten ofzo?
Ik zou het niet weten, maar je kunt het natuurlijk altijd vragen aan de dealer, dus de winkelier bij wie je hem hebt gekocht. Misschien zit het wel bij de garantie inbegrepen...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:52 schreef elixer het volgende:
[..]
Weet iemand of er een nieuw frontje opgezet kan worden en wat dan ongeveer kost?
Ik heb er nu een stuk of 16quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:21 schreef pekel het volgende:
Pfff...ben de rubbertjes voor op de oordopjes kwijt..
één keer 3 paar gekregen toen ik de telefoon+headset kreegquote:
Check op deze site hoe je je phone verantwoord slooptquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:52 schreef elixer het volgende:
[..]
Weet iemand of er een nieuw frontje opgezet kan worden en wat dan ongeveer kost?
hm is het niet nog handiger om gewoon je GPRS instellingen goed te krijgen zodat je gewoon op internet kunt. Dan open je een Gmail account en browse je met je phony naar www.m mail.gmail.com en check je je mail voor een paar centen per keer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:44 schreef C2C het volgende:
he mensen ik heb sinds 2 dagen ook een w800i, ik had een vraagje over het instellen van de email..
.. blabla..
het probleem is dus dat hij zegt dat hij se server niet kan vinden
weet iemand wat te doen?
Ik heb een heeeel liev mailtje naar SE gestuurdquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:33 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
één keer 3 paar gekregen toen ik de telefoon+headset kreeg
één keer 2 paar gekregen toen ik Sony Ericsson een mailtje stuurde (gratis)
één keer 3 paar gekregen toen ik een nieuwe headset kocht.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:08 schreef DeFlip het volgende:
Ik ben mijn oranje rubbertje op mn joystick kwijt:(:(
quote:Opinion: Beste Sony Ericsson,
Ik ben nu al een tijdje in het bezit van een W800i, wat me erg goed bevalt.
Echter beginnen er na een tijdje zeer irritant mankementen aan te komen. Zo is
bijvoorbeeld enkele dagen geleden het eerste hoofdtelefoonsnoer ( van de
telefoon naar de oordopjes ) gesneuveld, ik krijg nu geluiden met erg veel echo
en totaal geen lage tonen meer. Ook is mijn joystick sinds enkele weken zeer
slecht, het oranje middenstukje is er ook uitgevallen. En, wat ik al erg lang
heb, maar nu echt begint te irriteren is het accuklepje, deze valt er iedere
keer vanaf, ik hoef de telefoon maar uit mijn zak te halen en hij valt er al
vanaf. Ik was er in het begin erg blij mee, ik heb deze al een tijdje, dit was
een van de eerste leveringen, maar nu begint hij mij steeds meer te irriteren.
Ik heb enkele vrienden met dezelfde telefoon maar die hebben de problemen niet,
deze zijn ook van een latere datum. Nu is het dus nog hopen dat Sony Ericsson
zijn reputatie qua klantenservice waar kan maken en ik tevreden kan vertellen
over hoe goed de klantenservice wel niet is.
Mvg.
Kan ik me telefoon dus mooi opsturen, njah, denk dat ik het toch maar doe maarja.. nog ergens een fatsoenlijk leentoestel vinden..quote:Geachte heer Pouwels,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
U heeft de mogelijkheid uw toestel en uw headset ter repareatie aan te bieden
bij ons hoofdrepair center. We verzoeken u een klachten omschrijving, een kopie
van het aankoopbewijs van uw toestel en de accu toe te voegen.
Simkaart dient u niet mee te sturen.
U kunt dit opsturen naar het volgende adres:
Leentoestel?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:22 schreef Kriebbel het volgende:
Wat had je dan verwacht, dat ze zeggen kijk hier heb je een nieuwe telefoon, en och, hou die oude maar?
Check hier voor een complete lijst met SE service points: http://gathering.tweakers(...)//ericsson%2Cservicequote:Op donderdag 4 mei 2006 16:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Leentoestel?
Kunnen ze daar trouwens niet iets van maken? Ik heb hem wel verzekerd met een leentoestel e.d. , of gaat dit gewoon compleet buiten de verzekering om? ( wat mij wel lijkt eigenlijk )
Gewoon naar de map 'tracks' gaan als je alles los in MP3 hebt geplaatst, staat alles inquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:52 schreef MadScientist het volgende:
pfff is dat walkman systeem gebaseerd op de iPod? dan hoef ik ook geen iPod....
waarom zit er niet standaard een "playlist" in die alles draait? kun je die evt. op shuffle zetten of zo...
je wil toch niet eerst gaan hannessen met een playlist omdat je gewoon ff wat mp3'tjes wil luisteren?
hij past 't gewoon zelf aan..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:40 schreef KumA het volgende:
weet iemand de hoogte en de breedte van de contact pictures?
Ik heb de telefoon al ruim een half jaar maar dit wist ik gewoon nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:35 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
hij past 't gewoon zelf aan..
maar wat ik meestal doe.. als ik een foto van een contact heb. ik zoom er gewoon een beetje op in, tot die lelijke kop het scherm vult. je kunt de afbeelding dan opslaan en er word gevraagd of je de afb. klein, med of groot wil opslaan.. kies dan voor klein en je hebt een mooi formaat voor de contact afb. (ori afb. blijft bewaard)
nope je kan niet spoelen in filmpjes best jammer idd, misschien met een firmaware update maar dat betwijfel ikquote:Op zondag 7 mei 2006 13:32 schreef MadScientist het volgende:
zeg in filmpjes kun je niet spoelen he?
wel jammer want ik heb Monty Python & the Holy Grail in 3GP formaat op mijn w800i gezet(is maar 60 MB)
ikke wel hoor. Als je vanuit de mediaplayer filmpjes opent, pookje naar rechts ingedrukt houden. En in fullscreen mode pookje naar beneden.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:34 schreef ikJur het volgende:
[..]
nope je kan niet spoelen in filmpjes best jammer idd, misschien met een firmaware update maar dat betwijfel ik
ja je heb gelijk dan werkt het wel, maar niet als je het vanuit bestandsbeheer>video's doet.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:56 schreef Nathox het volgende:
[..]
ikke wel hoor. Als je vanuit de mediaplayer filmpjes opent, pookje naar rechts ingedrukt houden. En in fullscreen mode pookje naar beneden.
Ik heb wel de laatste firmware inderdaad, maar volgens mij kon het voorheen ook al hoor.
welke software gebruik je om het om te zetten?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:32 schreef MadScientist het volgende:
zeg in filmpjes kun je niet spoelen he?
wel jammer want ik heb Monty Python & the Holy Grail in 3GP formaat op mijn w800i gezet(is maar 60 MB)
Ik had er wel eentje.. Av...nogwat.. of au... geen ideequote:Op zondag 7 mei 2006 15:52 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
welke software gebruik je om het om te zetten?
ik kom alleen maar terecht bij kut proggie's waar of een tekst in beeld blijft staan dat je nog moet betalen, of je maar een max van 2 mb kan omzetten ofzo![]()
Ik heb wel vaak dat het even duurt voordat tracks geupdate is. Dan heb ik er net 500mb aan muziek op gezet en pas na een paar keer kijken staat alles er. NIet echt storend, maar wel gewoon wat gekquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:37 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Gewoon naar de map 'tracks' gaan als je alles los in MP3 hebt geplaatst, staat alles in
Ja dat heb ik dus ook, ik vind het niet echt prettig ofzoquote:Op zondag 7 mei 2006 16:55 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak dat het even duurt voordat tracks geupdate is. Dan heb ik er net 500mb aan muziek op gezet en pas na een paar keer kijken staat alles er. NIet echt storend, maar wel gewoon wat gek.
haha nee .. bedankt wil ik niet zeggenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:16 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik had er wel eentje.. Av...nogwat.. of au... geen ideeOke hier heb je ook echt niks aan... Maar die was goed!
onbeperkt als je ff uitzet dat de video voor een mms is.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:26 schreef Marcel_V het volgende:
Ik zit erom te denken 1tje te gaan kopen, omdat het me echt een goed toestel lijkt, maar ik heb 1 vraag. Hoe lang zijn de video's die je ermee kan maken, en kan bij de video's ook de flitser aan, als ik dit weet, dan weet ik of ik hem moet kopen ofniet![]()
jep die heb ik gebruikt. best prettig, je kunt ook de bitrate instellen en alles.quote:
zelfde hier, k heb ali g in tha house er op gezet en een zooi filmpjes van mastermovies.nlquote:Op zondag 7 mei 2006 22:23 schreef MadScientist het volgende:
[..]
jep die heb ik gebruikt. best prettig, je kunt ook de bitrate instellen en alles.
ik heb al een videoclip en een aflevering van Ren & Stimpy erop gezet (voor als ik me verveel in de trein of zo)...
niet alle instellingen werken bij mij (2-pass encoden bijvoorbeeld, en een hoop bitrate opties van het geluid) maar wel strak proggie toch.
En je andere vraag > je kunt ook het lampje aanzetten tijdens filmpjes en zelfs de nachtstand. Werkt prima. Als je eenmaal opneemt kun je dat niet veranderen totdat je een nieuw filmpje begint.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:45 schreef C2C het volgende:
[..]
onbeperkt als je ff uitzet dat de video voor een mms is.
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:14 schreef Nathox het volgende:
[..]
Je kunt trouwens ook pauzeren en dan weer verder gaan met opnemen, best een leuke optie.
Ok dan, bedankt, ga hem vanmiddag bestellenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:14 schreef Nathox het volgende:
[..]
En je andere vraag > je kunt ook het lampje aanzetten tijdens filmpjes en zelfs de nachtstand. Werkt prima. Als je eenmaal opneemt kun je dat niet veranderen totdat je een nieuw filmpje begint.
Je kunt trouwens ook pauzeren en dan weer verder gaan met opnemen, best een leuke optie.
dat is omdat z'n opvolger .. de w810 uit is..quote:Op maandag 8 mei 2006 19:28 schreef JimmyJames het volgende:
Iemand enig idee vanwaar de aanzienlijke prijsdaling van de W800 samen met een abo? Nu kun je hem namelijk al krijgen met een 1-jarig abo van 12,50 per maand bij bijna alle providers.
inderdaad.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:36 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
dat is omdat z'n opvolger .. de w810 uit is..![]()
Wat is een Card Reader en hoe gebruik ik dat?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:37 schreef One_conundrum het volgende:
GEBRUIK EEN CARD READER
Jah maar het probleem is dus dat mijn computer hem ook niet via de Verkenner vind.. Hij kan gewoon niet de USB vinden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:42 schreef hollander172 het volgende:
En als je gewoon die USB driver van de site van SE gebruikt?![]()
Die software van SE is gewoon prut, knal er gewoon via je verkenner liedjes op.![]()
In het begin moet je voor de w800 echt iets van 3/4 verschillende drivers installeren, een hoop doorklikken dus. goede pad aanwijzen en "untrusted/unlicensed" dingen OK-en. Dat is normaal.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:55 schreef Michiel1992 het volgende:
Ik kan geen liedjes op m'n W800i zetten. Telkens als ik hem aansluit hoor je dat ''tududu'' en geen "tudu" (beetje scheeft uitgelegd maar jullie begrijpen het wel denk ik ), dan komt er ook niet eens een wizard met Nieuwe Hardware gevonden wat in het boekje staat.
.. verhaal..
Lijkt me niet dat een PSP gaat formateren (zonder dat te vragen) dus dat zou moeten werken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:38 schreef Michiel1992 het volgende:
[..]
Jah maar het probleem is dus dat mijn computer hem ook niet via de Verkenner vind.. Hij kan gewoon niet de USB vinden.
EDIT: Ik heb trouwens ook een PSP waar de Memory Stick ook in past, kan ik hem niet gewoon in mijn PSP doen (Memory Stick) en dan via de USB van m'n PSP liedjes er op zetten ?? Of word de Memory Stick dan anders geformateerd zodra die in de PSP zit?
ik durf het niet heel zeker te zeggen (wacht nog wat andere reacties af) maar ik heb gehoord dat als je een zakdoekpuntje in de thinner doopt en daarmee rustig over dat plakkertje van vodafone 'aait' dat het spontaan zou moeten smelten terwijl de telefoon helemaal in tact blijft.quote:Op woensdag 10 mei 2006 11:45 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb gisteren m'n W810i binnengekregen.
Wat een telefoon, wat een functies.. daar ben ik voorlopig wel ff zoet mee.
Enige nadeel, ze hebben onderaan de telefoon een Vodafone stickertje geplakt, dat ziet er gewoon niet uit.
Ghehe ja maar dan is dat hele stickertje zeker weg?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:10 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
ik durf het niet heel zeker te zeggen (wacht nog wat andere reacties af) maar ik heb gehoord dat als je een zakdoekpuntje in de thinner doopt en daarmee rustig over dat plakkertje van vodafone 'aait' dat het spontaan zou moeten smelten terwijl de telefoon helemaal in tact blijft.![]()
nou als ik moest kiezen dus een bescheiden kaal plekje of een lelijk goor vodafone logo wat geheel niet met de rest van de vormgeving overeen komt, dan wist ik het welquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:36 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ghehe ja maar dan is dat hele stickertje zeker weg?
Dan heb je dus zo'n open gat, ik heb liever dat walkman stickertje er op.
wat beteft dat navigeren, ik heb begrepen dat je daar een abonnement op die kaarten voor nodig hebt, + een extern gps apparaat.quote:Op donderdag 11 mei 2006 02:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hmm, de laatste tijd geeft Windows XP aan dat ik de usb-drivers moet installeren als ik m'n W800i aansluit met de usb-kabel. Als ik op Cancel klik krijg ik nog een foutmelding, maar ik kan verder gewoon (handmatig) mp3's en foto's uitwisselen tussen m'n mobiel en pc.
Toch wil ik er iets aan doen om bijv. de updates voor de telefoon te blijven ontvangen. Moet ik gewoon die van het schijfje wat ik bij de W800i heb gekregen genruiken voor het installeren van de usb-drivers? Of toch downloaden van de SE of Microsoft site?
Enne, in een ander topic kwam ik deze site tegen, navigeren op je mobieltje. Iemand al ervaring mee op de W800i en werkt ie snel en accuraat?
Maar het is nog altijd goedkoper dan een losse Tomtom Go oid.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:45 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
wat beteft dat navigeren, ik heb begrepen dat je daar een abonnement op die kaarten voor nodig hebt, + een extern gps apparaat.
als het nou alleen een stukje software was zou het voor mij al een stuk aantrekkelijker zijn![]()
ThePhoneHouse, 30 euro, en anders bij inktshopper.nl (oid), 33 euroquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:07 schreef obl het volgende:
Ik ben mijn headset al een week kwijt![]()
![]()
Weet iemand waar ik eentje relatief goedkoop kan halen? Want laatst wou een vriend eentje kopen voor zijn k750 was het in een telecomzaak iets van 50+ euro ofzo?![]()
Gewoon lekker met "Deze Computer" gaan knippen en plakkenquote:Op zondag 14 mei 2006 00:40 schreef JimmyJames het volgende:
Kan niet wachten totdat ik hem eindelijk kan betasten![]()
Is de bijgeleverde software voor het zetten van muziek erop een beetje van kwaliteit?
Neen, dat doen de meeste gebruikers gewoon handmatig. Hoe precies weet ik niet, in ieder geval via Windows Verkenner. (ik doe het altijd op de "blinde tast" zodat ik niet eens meer weet waar en hoe ik het doequote:Op zondag 14 mei 2006 00:40 schreef JimmyJames het volgende:
Kan niet wachten totdat ik hem eindelijk kan betasten![]()
Is de bijgeleverde software voor het zetten van muziek erop een beetje van kwaliteit?
Die kan niet uit....quote:Op maandag 15 mei 2006 16:27 schreef pindapeller het volgende:
ik wil als ik fotos maak dat dat ding geen geluid maak kan dat?
ik heb veel gezocht maar in de klas is dat zo lastig iemand oplossing?
pindapeller
werkt dat? (heb headset nu niet bij)quote:Op maandag 15 mei 2006 16:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Of je telefoon op stilzetten en je headset aansluiten.
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:40 schreef latislos het volgende:
[..]
werkt dat? (heb headset nu niet bij)
ik dacht dat dat juist niet werkte...
Dit staat wel ergens in een vorig topic. Ik heb zelf volgens mij een nieuw mapje aangemaakt via Windows Verkenner, maar waar precies weet ik ook niet. Lees ff 1,5 topic terug zou ik zeggen, het is hier vaak genoeg vermeldquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:52 schreef Remzz het volgende:
Jeyik heb er een. Ik heb hem pas net maar als ik nummer toevoeg en ze gewoon ergens neerzet kan ik ze niet zien in de walkman optie
Klopt dat moet ik ze dan speciaal ergens heen slepen ?
En ik heb nu 2 beschermde plaatjes van Robbie Williams erop staanVolgensmij mag ik het niet vragen maar toch doe ik het, dat is echt het enige wat ik wil die t-mobile kroam boeit me verder niet zo. Kan ik ze er dus op een manier vanaf halen?
Aansluiten via de USB kabel, dan zie je je telefoon als je op 'Deze Computer' klikt. Vervolgens zie je een mp3-mapje. Daar gooi je je mp3's in en klaar is Remzz. Vreemd genoeg werkt dit alleen bij mij als ik het er via een cardreader op zet. Als ik het via de telefoon zelf in dat mapje zet wist hij bepaalde mp3's enzo, supervaag.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:56 schreef Remzz het volgende:
Sorry ik kan het niet vinden(lees ik ben te lui om na deel 9 ook nog deel 8 te gaan doorlezen), maar hij werkt voor de rest perfect
Ik zoek dus alleen nog waar ik mijn liedjes moet neerzetten als ik wil dat de telefoon ze meteen ziet als ik op het walkman logo klik
linkjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:51 schreef Gamedemon het volgende:
weet iemand een progamma waarmee ik SMSjes kan kopieren van me telefoon naar me pc?
ik weet het al... gewoon in een map zetten en dan installeren met de phonequote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:34 schreef thatsme het volgende:
hoe moet je spelletjes van de computer in de telefoon zetten?
Je moet hem eerst converteren naar 3gp formaat, via google kun je zo een aantal programma vinden... Ik weet niet precies welke een beetje goed is, maar ik geloof dat deze wel oke isquote:Op zondag 21 mei 2006 16:03 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb niet alle topics tot nu toe doorgelezen, maar ik wilde even iets weten, misschien dat iemand mij hier kan helpen... Het lukt mij niet om een filmpje (mpeg, avi, etc.) naar de telefoon te zetten. Het kopiëren lijkt goed te gaan, maar op de telefoon wordt het bestand niet herkend. Wel zit deze op de memory card, dit kan ik zien aan de hoeveelheid geheugen voor en na. Weet iemand wat ik moet doen om dit voor elkaar te krijgen? Bestand converteren? Naar wat, en hoe?
Kan je het niet zien met bestandsbeheer? (heb je bij elke map gekeken? Dus ook overige?)quote:Op zondag 21 mei 2006 16:03 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb niet alle topics tot nu toe doorgelezen, maar ik wilde even iets weten, misschien dat iemand mij hier kan helpen... Het lukt mij niet om een filmpje (mpeg, avi, etc.) naar de telefoon te zetten. Het kopiëren lijkt goed te gaan, maar op de telefoon wordt het bestand niet herkend. Wel zit deze op de memory card, dit kan ik zien aan de hoeveelheid geheugen voor en na. Weet iemand wat ik moet doen om dit voor elkaar te krijgen? Bestand converteren? Naar wat, en hoe?
Ik heb overal gekeken inderdaad.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef yup het volgende:
[..]
Kan je het niet zien met bestandsbeheer? (heb je bij elke map gekeken? Dus ook overige?)
Verder zit er volgens mij op de cd een sony ericsson programma en daar zit ook een programma in waarmee je video kan converteren.
Ik weet iig dat de telefoon .3gp (veelal op Nokia's te vinden) en .MP4 afspeelt...
Yep .3gp kan je met quicktime afspelen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb overal gekeken inderdaad.
Dat programma'tje zal ik even naar zoeken, en ik probeer dat ding wat hier gepost wordt (xilisoft), thanks.
Btw, 3gp is toch voor quicktime?
Ik neem aan dat je een car-charger bedoelt ofzo?quote:Op zondag 21 mei 2006 16:29 schreef Kriebbel het volgende:
Is er ook een telefoonlader voor de W800i? Wel makkelijk voor op vakantie![]()
Eh ja sorry stond er niet bijquote:Op zondag 21 mei 2006 18:16 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een car-charger bedoelt ofzo?
Ik heb de mijne op de markt gekocht voor ¤8,00 het is dan eentje die voor het type K750i gemaakt is maar ook op de W800i past
Druppel lijm als in vervanging voor het rubberen knopje? of heb je het dingetje bewaard en wil je 'm vastlijmen? In beide gevallen lijkt t me wel een optie. Als die lijm maar goed hard wordt en jij een vaste hand hebt..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:39 schreef pindapeller het volgende:
ik ben ook me oranje knopje kwijt en geen zin om op te sturen is het verstandig om er een druppel lijm op te doen?
pindapeller
Ik vind die filmpjes best ok. Ik ren regelmatig mn kleine nichtje achterna met dat ding aan, en ze is nog prima te herkennen zegmaar. Weetje zeker dat ie op de beste kwaliteit staat en niet op MMS formaat? En heb je de laatste firmware? Ergens halverwege de softwareversies is de bitrate van filmpjes opgeschroefd van 20 naar 25 frames/s geloof ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:48 schreef ikJur het volgende:
ik vind de kwaliteit van filmpjes echt bagger, tuurlijk verwacht ik geen dvd of divx kwaliteiten maar gewoon kwaliteit van een webcam filmpje bijvoorbeeld moet toch mogelijk kunnen zijn. Zeker met een 512 mb kaartje aan boord. 3gp
verder echt een chille phonemaakt mooie foto's goeie geluidskwaliteit.
Gebruik in iedere geval lijm op siliconen basis die ten minste nog een beetje makkelijk zijn om weg te halen.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:28 schreef Nathox het volgende:
[..]
Druppel lijm als in vervanging voor het rubberen knopje? of heb je het dingetje bewaard en wil je 'm vastlijmen? In beide gevallen lijkt t me wel een optie. Als die lijm maar goed hard wordt en jij een vaste hand hebt..
SD en MMC? Dat krijg je niet in je W800i hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 13:40 schreef MadScientist het volgende:
overigens zit ik te kijken naar een 1 GB memory ding (je wil toch altijd meer he), ik zie nogal wat prijsverschil, van 20 tot 80 euro of zo (op tweakers pricewatch... moet bij SD & MMC geheugen kijken toch?), maakt dat nog wat uit denken jullie?
HEy dat is wel cheap hoor voor 40 euro serieus. Mooi prijsje.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:26 schreef MadScientist het volgende:
crap, ja ik kon het zo gauw nergens vinden...
hm, 60 euries voor de cheapste... voorlopig heb ik wel andere prioriteiten vrees ik
overigens zie ik bij die pricewatch al eentje staan van 40 euro van sandisk
ik heb hem geruild, tegen mijn standaard 512mbquote:Op maandag 22 mei 2006 17:29 schreef yup het volgende:
[..]
HEy dat is wel cheap hoor voor 40 euro serieus. Mooi prijsje.
Hehe ik hoorde vandaag in de sportschool ook iemand praten over zijn batterij:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:08 schreef pekel het volgende:
als ik een heel zacht tikje geef op m'n w800i, valt ie uit
Ja die zoek ik ookquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:32 schreef thatsme het volgende:
heeft iemand ook de standaard nokia sms toon voor de w800i? dus gewoon een mp3tje?
dan moet je het via de disc2phone software doen. of de USB drivers voor een verwisselbare schrijf nog downloaden van de SE site.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:29 schreef Et-Cetera het volgende:
Hey
Ik wil mp3's op mijn w800i zetten. Ik heb al de software geinstalleerd, pc opnieuw opgestart enzo..
Nu prik ik dat usb kabeltje in mijn pc.. dan moet mijn pc toch die telefoon 'zien' ?
Ja die camerasound problemen snap ik dus niet, bij mij maakt hij geen geluid als ik een foto maak (alleen met geluid uitgeschakeld dan)..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:05 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij heb ik nooit iets geinstalleerd, gewoon slepen vanaf My computer.
Die headset pleurt na een paar maanden wel uit elkaarEn er is dus nog steeds geen trucje om die camerasound uit te zetten?
Idd bij mij maakt ie geen geluid als je focust en ook niet als je een plaatje neemt als je profiel op stil staat.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:09 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ja die camerasound problemen snap ik dus niet, bij mij maakt hij geen geluid als ik een foto maak (alleen met geluid uitgeschakeld dan)..
Dat is kut jaquote:Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef Jurrio het volgende:
KUT dinggg!
Ik liet hem van 70cm op een parketvloer vallen, in het eerste opzicht leek alles het nog te doen, maar later (30 sec) blijkt ineens de schakeling tussen lensschuifje en cameratoestand het niet meer te doenAls ik dus de lens openschuif, krijg ik niet meer automatisch het beeld wat ik zou moeten zien. Ook handmatig (via menu en dan camera) werkt het niet meer, gvd. Dat schuifje wilde eerst na opening ook niet meer terug, maar na gefriemel zit dat nu weer goed.
Maar nu kan ik dus geen foto's meer maken!
Van het weekend maar laten maken dan...
Als je je achtercover eraf haalt krijg je dit friemeldingetje te zien:quote:Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef Jurrio het volgende:
KUT dinggg!
... Als ik dus de lens openschuif, krijg ik niet meer automatisch het beeld wat ik zou moeten zien. Ook handmatig (via menu en dan camera) werkt het niet meer, gvd. Dat schuifje wilde eerst na opening ook niet meer terug, maar na gefriemel zit dat nu weer goed.
Maar nu kan ik dus geen foto's meer maken!
Van het weekend maar laten maken dan...
Ik zie niksquote:Op zondag 28 mei 2006 22:37 schreef Nathox het volgende:
[afbeelding]
Wat op de foto niet goed te zien is
Ja nu werkt het!quote:Op maandag 29 mei 2006 00:03 schreef Oosthoek het volgende:
http://www.se-nse.net/pix/Modding/K750 - W800 Conversion/10.jpg
nu wel?
nee dus, je moet de %20 uit de URL halen en dan het plaatje opnieuw laden, dan werkt het.
Ja.. er zit een sponsje in, als je het schelpje eraf haalt..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
EN weer voor mekaar, de linker oordop geeft nog maar 10% geluidssterkte .... grmbl ...
dit is al m'n tweede setje dopjes, iemand een tip of ze ook schoon te maken zijn ?
Iemand een leuk bod voorde car kit + professionele inbouw, eventueel bij jou voor de deur zonder extra kosten? Ook te gebruiken met de K750i en enkele andere SE toestellen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:53 schreef heiden6 het volgende:
Mijn memorycard flikkert er soms uit.
Heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat er deze of volgende week een actie komt bij KPN waarbij je een abonnement kunt nemen i.c.m. de w800i (of k750i) en een gratis SE car kit krijgt, of met korting, afhankelijk van welk abonnement je neemt.
Ik krijg er als het goed is ook eentje volgende week, maar aangezien ik geen auto heb, ga ik deze voor een leuk prijsje van de hand doen.
Werkt prima, thanks. Gebruikte vroeger float's nogwat maar dat is zo buggy dat 't na een verse windows install niet meer wilde draaienquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:17 schreef Nathox het volgende:
Hoe krijg ik op een makkelijke manier al m'n smsjes op mijn pc?
*met MyPhone Explorer dus
Instellen dat hij automatisch een ander profiel pakt als je de headset inplugt? Kan bij de instellingen geloof ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:19 schreef carmi005 het volgende:
Ja hoor, heb ik weer. Ik heb mijn nieuwe W800i van tmobile net binnen, gelijk langs de simlockboer gebracht. Toen ik thuis kwam en m'n headset op deed viel het mij op dat hij niet automatisch in handsfree stand ging. Nou blijkt dus mijn headset niet meet te werken. Ben nog bij een andere telefoon toko langs geweest om een andere headset te proberen, maar het mocht niet baten! De simlockboer vergoed mijn W800i wel als het niet lukt, maar toch héél vervelend!
Kent iemand anders dit probleem?
Nope, ik heb echt alles al geprobeerd. Ik denk dat hij softwarematig naar de knoppen is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:33 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Instellen dat hij automatisch een ander profiel pakt als je de headset inplugt? Kan bij de instellingen geloof ik.
Controleer het volgende eens: Activeer het profiel "Port. Handsfree" en ga dan naar profiles > edit profile. De onderste optie zegt 'Accessories' (lol spelfout in mn phonequote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:58 schreef carmi005 het volgende:
[..]
Nope, ik heb echt alles al geprobeerd. Ik denk dat hij softwarematig naar de knoppen is.
Opsturen, heb ik ook gedaan, en ben er wel over te spreken.. Gewoon naar de klantenservice emailen, en zij helpen je verder..quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:09 schreef Boink het volgende:
Hey, mijn pookje wil niet echt goed meer naar beneden, kan ik dit schoonmaken o.e.a. manier?
Ik wil niet als je moeder overkomen, maar pas je op je oren? Zeker met die in-ear dopjes hoef je niet veel moeite te doen om je gehoor te beschadigen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik zat te denken, is er een manier om m'n mp3 volume te boosten? Als ik bijvoorbeeld een Samsung D600 hoor komt daar veel geluid uit en komt er bij mij amper geluid uit. Weet dat dit normaal is bij de W800i, maar is er ergens een manier om dat geluid een boost te geven?
Behalve met de EQ spelen
De meeste telefoons hebben dat hoor... DAt je de volume van je wekker niet kan instellen...quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:17 schreef Oosthoek het volgende:
Oh zo. Ach, er zijn wel meer dingen totaal niet doordacht aan deze telefoon. Heb me er al bij neergelegd. Zo irriteer ik me nogal aan het feit dat je het volume van de wekker niet kan instellen. Welke idioot heeft dat verzonnen
Dit vind ik dan nog het minste probleem.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:17 schreef Oosthoek het volgende:
Oh zo. Ach, er zijn wel meer dingen totaal niet doordacht aan deze telefoon. Heb me er al bij neergelegd. Zo irriteer ik me nogal aan het feit dat je het volume van de wekker niet kan instellen. Welke idioot heeft dat verzonnen
Ja mamaquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:47 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik wil niet als je moeder overkomen, maar pas je op je oren? Zeker met die in-ear dopjes hoef je niet veel moeite te doen om je gehoor te beschadigen.
Heb gisteren net na m'n post (voor je bericht dus) de nieuwste firmware er overheen gezet. Kan niet zo horen of het veel beter geworden is, lijkt er wel op, maar moet het even testen als ik in een iets lawaaiierige omgeving benquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:01 schreef Kriebbel het volgende:
Heb je de nieuwste firmware? Geloof dat het met de nieuwste FW stukken beter is dan met de oude
Dan zal een van de pinnetjes van de kabel kapot zijn. Moet je even checken. Ik heb het met m'n opladerquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:48 schreef pekel het volgende:
Ik kan niet meer via de usb dingetjes op de telefoon zetten. De usb-kabel zit wel in de telefoon en in de pc, maar hij geeft niet meer aan dattie verbonden is. Als ik de usb-kabel keihard in de telefoon druk en heeeeeeel goed vasthou schijnt het af en toe te lukken.Nie leuk
Volgende week maar card-reader kopen
Dat heb ik met mijn headsetquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:46 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dan zal een van de pinnetjes van de kabel kapot zijn. Moet je even checken. Ik heb het met m'n opladerNogal vervelend.
Klopt, die info geven ze niet op de SE site. Vanwege commerciële redenen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:22 schreef MaxPower het volgende:
Kan je ergens zien van welke datum de laatste firmware is? Op de sonyericsson site kan ik het niet vinden.![]()
Is dat dan een goede reden om het ook niet op de w800 mogelijk te maken??quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:21 schreef yup het volgende:
[..]
De meeste telefoons hebben dat hoor... DAt je de volume van je wekker niet kan instellen...
Ok thanks. Ik vind namelijk dat mijn telefoon ongelofelijk traag opstart. Denk dat het echt 2 minuten duurt voor je fatsoenlijk in het menu kan navigeren. Hoopte dat dat met evt. nieuwe firmware verholpen zou worden.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:56 schreef Nathox het volgende:
[..]
Klopt, die info geven ze niet op de SE site. Vanwege commerciële redenen.
Het Esato forum kan je het wel vertellen
Ik zie dat ik ook alweer een versie achterloop. Maar veel verbetering/verandering hoef je over het algemeen niet (meer) te verwachten.
Euh, kun je je vraag wat duidelijker formuleren?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:47 schreef pagathan het volgende:
Weet iemand waar ik gratis software kan downen om filmpjes pas te maken voor mijn w800i?
Hij bedoelt een converterquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:11 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Euh, kun je je vraag wat duidelijker formuleren?
Dat heb ik ook! Het kost me een uur voordat ik hem aan het opladen kan krijgen, het zijn bij mij niet alleen die pinnetjes maar ook vuil in mijn tele waar die pinnetjes in moeten. Dus ik moet dan de pinnetjes heel hard indrukken zodat ie hem pakt, maar als ik loslaat dan doet ie gelijk al niks meerquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:46 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dan zal een van de pinnetjes van de kabel kapot zijn. Moet je even checken. Ik heb het met m'n opladerNogal vervelend.
ja het werkt ook op de w800i, shuttersound had ik zowieso niet op de stil stand, en nu kan ik 30000+ smsjes kwijt. Al schijnt het wel instabiel bij 1000+ smsjes te worden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:02 schreef G-Mart het volgende:
In het K750i topic las ik wat over Far Manager. Iemand die denkt dat dit ook gaat werken op de w800i? Meer info:
http://www.tinux-design.nl/Tweak-u-SE.php?page=home&lang=nl
Met dit programma kun je o.a. je maximale sms geheugen vergroten en de shuttersound uitzetten.
Goeie shit G-Mart! Ik ga het zeker proberen als ik straks meer tijd heb na mn tentamens. Vooral de lay-out van de mediaplayer was iets wat ik graag wou kunnen veranderen, top!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:02 schreef G-Mart het volgende:
In het K750i topic las ik wat over Far Manager. Iemand die denkt dat dit ook gaat werken op de w800i? Meer info:
http://www.tinux-design.nl/Tweak-u-SE.php?page=home&lang=nl
Met dit programma kun je o.a. je maximale sms geheugen vergroten en de shuttersound uitzetten.
Hehe, ywquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:35 schreef Nathox het volgende:
[..]
Goeie shit G-Mart! Ik ga het zeker proberen als ik straks meer tijd heb na mn tentamens. Vooral de lay-out van de mediaplayer was iets wat ik graag wou kunnen veranderen, top!
Ik heb er 1. Voeg me maar toe op msn dan heb ik een linkje. Anders is het je weet welquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:36 schreef pagathan het volgende:
Ja ik bedoel inderdaad een conversieprogrammaatje om mpeg's en avi's naar 3gp formaat te converteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |