Hoe leuk is die thema? En wat voor thema is het?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:11 schreef pekel het volgende:
Oeh, ik heb nu een leuk thema'tje op m'n w800i.
ja ik heb m ook een keer flink laten klappen op de vloer in de kroeg, toch viel de schade aanzienlijk mee!quote:Op zondag 26 maart 2006 18:16 schreef PallominnoXIII het volgende:
Btw, heeft 'ie soms een soort coating?
Ik liet hem daarstraks stuiteren en hij geen krasjes ofzo
welke aanbieder heb je? vodafone? kpn?quote:Op maandag 3 april 2006 10:13 schreef greatgonzo het volgende:
ik krijg het niet voor mekaar om te wappen/internetten op mijn W800, ik heb de wap en gprs instellingen laten sms en naar de telefoon en geinstaleerd, maar nog steeds geen verbinding via homepage, of internetservices -> SE
Heb ik verkeerde instellingen of doe ik iets anders fout? Wie kan me op weg helpen?
Ik heb gehoord dat dat het niet isquote:Op donderdag 6 april 2006 13:54 schreef Boink het volgende:
Ik heb gehoord dat je naar oorsmeer moet kijken
Jawel, moet je alleen meesturen met de telefoonquote:Op donderdag 6 april 2006 13:35 schreef Slicky het volgende:
m'n oordoppie doet t aan een kant heel slecht, zit er garantie op, weet iemand dat?
Oja extra muziekknopjes, dit zegt mij niet heel erg veel eigenlijk.quote:De W800i is vrijwel hetzelfde als de W800, maar heeft EDGE en Quadband GSM 850/900/1900/850, USB 2.0 en extra muziekknopjes om de joystick heen, net als bij de W900.
Mic werkt nog, alleen als je oordopjes aansluit werkt de linker kant niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:14 schreef ChillyWilly het volgende:
http://www.inktshopper.nl/prodmem.odb?artcod=26694
Goedkoper vind je niet.
Als het microfoongedeelte nog goed werkt kan je dat ook weer doorverkopen![]()
Als je een nieuwe koopt wil ik het mic-gedeelte wel overkopenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Mic werkt nog, alleen als je oordopjes aansluit werkt de linker kant niet.
Gaat het lampje eronder branden, als je 't klepje van de lens open doet?quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
Damn, mijn foto-maak-knopje werkt niet meer. Er gebeurd niks als ik dat ding indruk
.
Meer mensen daar last van?
Ruilen?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Mic werkt nog, alleen als je oordopjes aansluit werkt de linker kant niet.
Dat doet hij nog wel. (is er nog hoop?quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:48 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Gaat het lampje eronder branden, als je 't klepje van de lens open doet?![]()
is dat zo erg dan? dan het mb's geworden zijn?quote:Op zondag 9 april 2006 17:09 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb net weer naar nieuwe versie geupdated, ging helemaal goedniet veel verschil merkbaar, alleen dat het 'vrije ruimte info' nu in MB is in plaats van KB
Het heet Wayfinder, alleen moet je dan bij die routeplanner wel de hele tijd een internet verbinding hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 17:07 schreef pindapeller het volgende:
ik zat net ineens te denken bestaat er een routeplanner voor de w800i (ik heb even gegoogled maar niks gevonden neem aan van niet maar lijkt me wel grappig.
pindapeller
haha nou das mooiquote:Op zondag 9 april 2006 17:09 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb net weer naar nieuwe versie geupdated, ging helemaal goedniet veel verschil merkbaar, alleen dat het 'vrije ruimte info' nu in MB is in plaats van KB
Nee al je gegevens blijven behouden.quote:Op zondag 9 april 2006 14:45 schreef pindapeller het volgende:
ik heb r1n035 en wil ook wel updaten (kan denk ik wel op site van sony ericsson maar ben je dan niet alles kwijt? en wat zijn de voordelen ervan?
pindapeller
Je kunt 'm instellen als sneltoets. Als het goed is als je naar rechts gaat met je joystick bij het 'bureaublad'. Zit daar nog geen snelkoppeling aan vast.quote:Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef pindapeller het volgende:
oke ik gooi vanavond ff de update erop maar hoe zit dat met de zaklantaarn vind ik altijd wel handig en is daar ook een sneltoets voor dat je de camera niet hoeft te openen en alleen het licht aan zet?
pindapeller
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
Damn, mijn foto-maak-knopje werkt niet meer. Er gebeurd niks als ik dat ding indruk
.
Meer mensen daar last van?
bedankt het werktquote:Op maandag 10 april 2006 22:18 schreef nlboy het volgende:
[..]
Je kunt 'm instellen als sneltoets. Als het goed is als je naar rechts gaat met je joystick bij het 'bureaublad'. Zit daar nog geen snelkoppeling aan vast.
Menu>Instellingen>Snelkoppelingen>Naar rechts>Agenda>Licht>Snelkopp.
Als het goed is kan je meteen je zaklantaarn aanzetten dmv de joystick naar rechts.
dat klopt op zich wel.. allerbelangrijkste verschil vind ik toch dat de 810 geen pookje heeft (dat ding wil bij sommigen (en bij mij ook bijna) nog al een sneuvelen).quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:27 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik denk dat ik ook maar voor de W800i ga ipv de W810i, scheelt me een hoop knaken en zoveel nieuwer is die W810i niet.
ojazeker wel..quote:Op woensdag 12 april 2006 19:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik vind hem ook wel mooier opzich maarja, de prijs he.
Maar als dat pookje kapot gaat kun je hem toch terug sturen?
Ik neem aan dat er garantie op zit?
Heb m vandaag binnen gekregen. GEEN RW achtergrondjes, wel staat er een nummer van hem op de telefoon. Deze kun je er volgensmij gewoon afhalen. Ook krijg je een cd en een dvd van RWquote:Op donderdag 13 april 2006 00:43 schreef MadScientist het volgende:
hey die Robbie Williams shit die ze erin gooien... wat houdt dat precies in? ik heb geen zin om een jaar lang tegen een Robbie achtergrond scherm aan te kijken of zo...
Inderdaad. Ben er ook niet zo weg van. Denk ook dat het behoorlijk slecht voor je oren is...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:04 schreef funrider het volgende:
die oordopje worden een met je oor.. ben zelf niet echt fan van die. Had nog andere liggen stukje lekkerder
ok dat klinkt wel schappelijk allemaal. wil best wat minder betalen als ik er een CD+DVD bij krijg en een mp3 die ik kan wissenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:50 schreef uberbert het volgende:
Heb m vandaag binnen gekregen. GEEN RW achtergrondjes, wel staat er een nummer van hem op de telefoon. Deze kun je er volgensmij gewoon afhalen. Ook krijg je een cd en een dvd van RW
Valt mee, je hoeft hem niet zo hard te zetten he, al het andere geluid word gedemptquote:Op donderdag 13 april 2006 17:52 schreef uberbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben er ook niet zo weg van. Denk ook dat het behoorlijk slecht voor je oren is...
Zal m morgen in de trein nog wel eens proberen dan..quote:Op donderdag 13 april 2006 19:52 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Valt mee, je hoeft hem niet zo hard te zetten he, al het andere geluid word gedempt![]()
En de geluidskwaliteit uit die krengetjes, holy shit![]()
Nope, ik heb geen hoesje. Telefoon zit in mijn broekzak en er zit nog geen één krasje op het display.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:14 schreef uberbert het volgende:
Even nog een vraagje. Hebben jullie ook een bescherm hoesje voor je telefoon? Zo ja, van welk merk/waar gekocht?
Vooral de Mega Bass....quote:Op donderdag 13 april 2006 19:52 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
En de geluidskwaliteit uit die krengetjes, holy shit![]()
nou het is idd even wennen.. maar de geluidskwaliteit is subliem. bass is ook perfect.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:52 schreef uberbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben er ook niet zo weg van. Denk ook dat het behoorlijk slecht voor je oren is...
goddomme hoe krijg je dat gedaan?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:56 schreef One_conundrum het volgende:
Gooooooooooooodverdomme, het oranje dingetje mist van mijn joystick! zou em der weer op lijmen maar dat wil niet, maak nu een nieuw verhoginkje van secondelijm, want sonder is ook kut
zeg het maar.. ik zag het een paar dagen geleden opeens..quote:Op zondag 16 april 2006 18:10 schreef One_conundrum het volgende:
hoe heb je dat gehad dan. . .
Ik heb de w800i besteld en ik ga dit hoesje kopen, heb hem ook in het echt gezien en vind het een heel mooi hoesje.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:14 schreef uberbert het volgende:
Even nog een vraagje. Hebben jullie ook een bescherm hoesje voor je telefoon? Zo ja, van welk merk/waar gekocht?
Net besteldquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb de w800i besteld en ik ga dit hoesje kopen, heb hem ook in het echt gezien en vind het een heel mooi hoesje.![]()
Krusell w800i hoesje
Dus?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Net besteldde W810 is net uit. . .
precies en kwa functies is de w810i niet veranderdquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Dus?![]()
Doordat de w810i net uit is zijn er leuke aanbiedingen voor de w800i.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb de w800i besteld en ik ga dit hoesje kopen, heb hem ook in het echt gezien en vind het een heel mooi hoesje.![]()
Krusell w800i hoesje
whehe.. niet dat het je ooit zal lukken om je MS-slot open te krijgen ondanks die mooie uitsparing in het hoesjequote:Op vrijdag 21 april 2006 22:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Krusell w800i hoesje
http://www.myw800.lasyk.net/quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:34 schreef One_conundrum het volgende:
Weet iemand nog wat spelletjes te vinden op internet? of heeft nog een hele zooi op zijn HD?
Okay, ik snap het dus nietquote:Op maandag 10 april 2006 10:56 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Nee al je gegevens blijven behouden.
Updaten kan, mits je geen branded software hebt. Aanbieders zoals vodafone zijn regelmatig geneigd om hun eigen software erop te zetten. Dus incl vodafone reclame en linkjes in de menu's , en zo heb ik gehoord: zelf foto's van robbie wiliams die je niet kunt verwijderen.
In dat geval kan je niet updaten.
Als je gewone originele software (van de SE fabriek) hebt, kun je een update programma'tje downloaden van de site van SE
Installeer dat op je computer, draai het. en alles wijst zich vanzelf.
Aan die lijst doen we al zo'n 2 topics niet meerquote:Op woensdag 26 april 2006 14:13 schreef ikJur het volgende:
W800 heb ik ook sinds gister, dus hierrr met die lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |