abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38050898
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:37 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik heb overal gekeken inderdaad.

Dat programma'tje zal ik even naar zoeken, en ik probeer dat ding wat hier gepost wordt (xilisoft), thanks.

Btw, 3gp is toch voor quicktime?
Yep .3gp kan je met quicktime afspelen.

Vele nokia's gebruiken dit formaat, vandaar dat het lekker is dat de w800i dat ondersteunt, kan je lekker films onderling sturen zonder converteren gekloot.
  zondag 21 mei 2006 @ 18:16:39 #212
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_38052229
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:29 schreef Kriebbel het volgende:
Is er ook een telefoonlader voor de W800i? Wel makkelijk voor op vakantie
Ik neem aan dat je een car-charger bedoelt ofzo?

Ik heb de mijne op de markt gekocht voor ¤8,00 het is dan eentje die voor het type K750i gemaakt is maar ook op de W800i past
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  zondag 21 mei 2006 @ 19:22:07 #213
49739 Kriebbel
Feanfan!
pi_38054789
quote:
Op zondag 21 mei 2006 18:16 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je een car-charger bedoelt ofzo?

Ik heb de mijne op de markt gekocht voor ¤8,00 het is dan eentje die voor het type K750i gemaakt is maar ook op de W800i past
Eh ja sorry stond er niet bij

Zo'n ding bedoel ik inderdaad Waar kun je die nog meer krijgen behalve op de markt?
Trots van het Noorden!
  zondag 21 mei 2006 @ 22:28:43 #214
112013 Nathox
.... is er (n) iets..??
pi_38064975
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 21:39 schreef pindapeller het volgende:
ik ben ook me oranje knopje kwijt en geen zin om op te sturen is het verstandig om er een druppel lijm op te doen?
pindapeller
Druppel lijm als in vervanging voor het rubberen knopje? of heb je het dingetje bewaard en wil je 'm vastlijmen? In beide gevallen lijkt t me wel een optie. Als die lijm maar goed hard wordt en jij een vaste hand hebt..
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:48 schreef ikJur het volgende:
ik vind de kwaliteit van filmpjes echt bagger, tuurlijk verwacht ik geen dvd of divx kwaliteiten maar gewoon kwaliteit van een webcam filmpje bijvoorbeeld moet toch mogelijk kunnen zijn. Zeker met een 512 mb kaartje aan boord. 3gp

verder echt een chille phone maakt mooie foto's goeie geluidskwaliteit.
Ik vind die filmpjes best ok. Ik ren regelmatig mn kleine nichtje achterna met dat ding aan, en ze is nog prima te herkennen zegmaar. Weetje zeker dat ie op de beste kwaliteit staat en niet op MMS formaat? En heb je de laatste firmware? Ergens halverwege de softwareversies is de bitrate van filmpjes opgeschroefd van 20 naar 25 frames/s geloof ik.
If you just don't give a shit about things, everything gets so much easier...
  maandag 22 mei 2006 @ 01:37:00 #215
54473 DeFlip
eet je op
pi_38072681
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:28 schreef Nathox het volgende:

[..]

Druppel lijm als in vervanging voor het rubberen knopje? of heb je het dingetje bewaard en wil je 'm vastlijmen? In beide gevallen lijkt t me wel een optie. Als die lijm maar goed hard wordt en jij een vaste hand hebt..
Gebruik in iedere geval lijm op siliconen basis die ten minste nog een beetje makkelijk zijn om weg te halen.
  maandag 22 mei 2006 @ 13:40:19 #216
14149 MadScientist
i was there
pi_38082151
overigens zit ik te kijken naar een 1 GB memory ding (je wil toch altijd meer he ), ik zie nogal wat prijsverschil, van 20 tot 80 euro of zo (op tweakers pricewatch... moet bij SD & MMC geheugen kijken toch?), maakt dat nog wat uit denken jullie?
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_38088358
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:40 schreef MadScientist het volgende:
overigens zit ik te kijken naar een 1 GB memory ding (je wil toch altijd meer he ), ik zie nogal wat prijsverschil, van 20 tot 80 euro of zo (op tweakers pricewatch... moet bij SD & MMC geheugen kijken toch?), maakt dat nog wat uit denken jullie?
SD en MMC? Dat krijg je niet in je W800i hoor

Uhhh dude je moet kijken naar Memory Stick Pro Duo.

Goedkoopste wat ik heb gezien was ongeveer 60 euro voor 1 gb.
  maandag 22 mei 2006 @ 17:26:39 #218
14149 MadScientist
i was there
pi_38090921
crap, ja ik kon het zo gauw nergens vinden...

hm, 60 euries voor de cheapste... voorlopig heb ik wel andere prioriteiten vrees ik
overigens zie ik bij die pricewatch al eentje staan van 40 euro van sandisk
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
pi_38091046
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:26 schreef MadScientist het volgende:
crap, ja ik kon het zo gauw nergens vinden...

hm, 60 euries voor de cheapste... voorlopig heb ik wel andere prioriteiten vrees ik
overigens zie ik bij die pricewatch al eentje staan van 40 euro van sandisk
HEy dat is wel cheap hoor voor 40 euro serieus. Mooi prijsje.
pi_38128785
als ik een heel zacht tikje geef op m'n w800i, valt ie uit
Hoi.
pi_38128911
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:29 schreef yup het volgende:

[..]

HEy dat is wel cheap hoor voor 40 euro serieus. Mooi prijsje.
ik heb hem geruild, tegen mijn standaard 512mb

over El Cheapo gesproken
pi_38129402
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:08 schreef pekel het volgende:
als ik een heel zacht tikje geef op m'n w800i, valt ie uit
Hehe ik hoorde vandaag in de sportschool ook iemand praten over zijn batterij:
hij moest hem een flinke tik geven om hem weer aan de praat te krijgen
"Gelukkig" heb ik alleen nog maar problemen met mijn Memory Card gehad...
pi_38134603
Mijn memorycard flikkert er soms uit.

Heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat er deze of volgende week een actie komt bij KPN waarbij je een abonnement kunt nemen i.c.m. de w800i (of k750i) en een gratis SE car kit krijgt, of met korting, afhankelijk van welk abonnement je neemt.

Ik krijg er als het goed is ook eentje volgende week, maar aangezien ik geen auto heb, ga ik deze voor een leuk prijsje van de hand doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_38136097
Hmm, ik denk dat ik hem aan eind van gerantie-periode maar ff laat repareren... Al die kleine probleempjes
  dinsdag 23 mei 2006 @ 20:32:07 #225
86072 thatsme
and That's you!
pi_38136132
heeft iemand ook de standaard nokia sms toon voor de w800i? dus gewoon een mp3tje?
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_38136317
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:32 schreef thatsme het volgende:
heeft iemand ook de standaard nokia sms toon voor de w800i? dus gewoon een mp3tje?
Ja die zoek ik ook
En ik zoek eigenlijk ook nog het tel sell tunetje, ik heb al overal gezocht maar kan hem echt nergens vinden.... toevallig iemand die hem heeft?
pi_38172115
zo, robbie williams is ook binnen
  donderdag 25 mei 2006 @ 09:29:09 #228
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_38190113
Hey

Ik wil mp3's op mijn w800i zetten. Ik heb al de software geinstalleerd, pc opnieuw opgestart enzo..
Nu prik ik dat usb kabeltje in mijn pc.. dan moet mijn pc toch die telefoon 'zien' ?
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
  donderdag 25 mei 2006 @ 12:12:47 #229
86072 thatsme
and That's you!
pi_38193657
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 09:29 schreef Et-Cetera het volgende:
Hey

Ik wil mp3's op mijn w800i zetten. Ik heb al de software geinstalleerd, pc opnieuw opgestart enzo..
Nu prik ik dat usb kabeltje in mijn pc.. dan moet mijn pc toch die telefoon 'zien' ?
dan moet je het via de disc2phone software doen. of de USB drivers voor een verwisselbare schrijf nog downloaden van de SE site.

Ook kan je MyPhoneExplorer gebruiken om je geheugen te benaderen.
Om problemen te voorkomen met de Mp3 speler op de walkman altijd deze stuctuur gebruiken:
..:\mp3\artist\album\liedjes.mp3
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_38195846
Bij mij ging het zo.

Telefoon aan, kabel in usb poort, kabel in telefoon.

Daarna vraagt windows om software, je doet dan die cd die je bij je telefoon hebt gekregen erin, en daarna kies je gewoon als bron cd drive. Drivers vind windows van zelf en na de installatie van de drivers ziet windows je telefoon gewoon als verwisselbare schijf. Kan je daarna gewoon muziek oppleuren zonder programma.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 22:05:40 #231
66130 Erasmusch
easy easy
pi_38248106
Volgens mij heb ik nooit iets geinstalleerd, gewoon slepen vanaf My computer.
Die headset pleurt na een paar maanden wel uit elkaar En er is dus nog steeds geen trucje om die camerasound uit te zetten?
pi_38251099
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:05 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij heb ik nooit iets geinstalleerd, gewoon slepen vanaf My computer.
Die headset pleurt na een paar maanden wel uit elkaar En er is dus nog steeds geen trucje om die camerasound uit te zetten?
Ja die camerasound problemen snap ik dus niet, bij mij maakt hij geen geluid als ik een foto maak (alleen met geluid uitgeschakeld dan)..
pi_38255865
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:09 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Ja die camerasound problemen snap ik dus niet, bij mij maakt hij geen geluid als ik een foto maak (alleen met geluid uitgeschakeld dan)..
Idd bij mij maakt ie geen geluid als je focust en ook niet als je een plaatje neemt als je profiel op stil staat.

Normaal doet ie het wel (bij gewone profiel met geluid).

Ik heb wel de nieuwste (of een na nieuwste) firmware op de telefoon, en me telefoon is van week 6 van 2006.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:07:55 #234
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38269187
Mijn MemoryStick Duo word steeds kleiner qua beschikbare ruimte als ik alles er af gooi. Hoe krijg ik hem weer terug naar 512mb beschikbaar?
Formatteren?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:40:45 #235
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38270318
er staan van die standaard mappen op je telefoon ik weet niet of die er daarna wel weer op staan.

Misschien moet je eerst al die mappen even ergens anders heen kopieren, dan formatteren en dan die mappen er weer opzetten. Kijk anders even op Tweakers. Die weten zoiets vast wel
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38283739
Vandaag dit telefoontje binnengekregen.. wist niet dat ie zo populair was (niet echt in verdiept).

Geil toestelletje wel!
pi_38312311
KUT dinggg!

Ik liet hem van 70cm op een parketvloer vallen, in het eerste opzicht leek alles het nog te doen, maar later (30 sec) blijkt ineens de schakeling tussen lensschuifje en cameratoestand het niet meer te doen Als ik dus de lens openschuif, krijg ik niet meer automatisch het beeld wat ik zou moeten zien. Ook handmatig (via menu en dan camera) werkt het niet meer, gvd. Dat schuifje wilde eerst na opening ook niet meer terug, maar na gefriemel zit dat nu weer goed.
Maar nu kan ik dus geen foto's meer maken!
Van het weekend maar laten maken dan...
pi_38313699
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef Jurrio het volgende:
KUT dinggg!

Ik liet hem van 70cm op een parketvloer vallen, in het eerste opzicht leek alles het nog te doen, maar later (30 sec) blijkt ineens de schakeling tussen lensschuifje en cameratoestand het niet meer te doen Als ik dus de lens openschuif, krijg ik niet meer automatisch het beeld wat ik zou moeten zien. Ook handmatig (via menu en dan camera) werkt het niet meer, gvd. Dat schuifje wilde eerst na opening ook niet meer terug, maar na gefriemel zit dat nu weer goed.
Dat is kut ja Mijn cameramode begint ook niet altijd meteen meer als ik hem open schuif..
  zondag 28 mei 2006 @ 22:37:41 #239
112013 Nathox
.... is er (n) iets..??
pi_38317231
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef Jurrio het volgende:
KUT dinggg!
... Als ik dus de lens openschuif, krijg ik niet meer automatisch het beeld wat ik zou moeten zien. Ook handmatig (via menu en dan camera) werkt het niet meer, gvd. Dat schuifje wilde eerst na opening ook niet meer terug, maar na gefriemel zit dat nu weer goed.
Als je je achtercover eraf haalt krijg je dit friemeldingetje te zien:

Wat op de foto niet goed te zien is, is een klein zwart uitstekend schakelaartje wat door je knopje heen en weer geschoven wordt, misschien heb je geluk en is ie verkeerd geschoten (en staat ie in "uit" stand waardoor het schuifje 'm niet meer mee pakt bijvoorbeeld). Maar misschien heb je pech is het afgebroken.

De achterkant verwijderen om dit te zien is heel makkelijk, alleen twee kleine kruiskopschroefjes los onder het batt klepje en dan met bijv een mesje het achterplaatwerk losklikken. (kan zonder beschadigingen als je het goede gereedschap gebruikt of heel voorzichtig doet.)
Hier staat het netjes voorgedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nathox op 29-05-2006 01:01:05 ]
If you just don't give a shit about things, everything gets so much easier...
pi_38320302
quote:
Op zondag 28 mei 2006 22:37 schreef Nathox het volgende:

[afbeelding]

Wat op de foto niet goed te zien is
Ik zie niks .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')