Yep .3gp kan je met quicktime afspelen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb overal gekeken inderdaad.
Dat programma'tje zal ik even naar zoeken, en ik probeer dat ding wat hier gepost wordt (xilisoft), thanks.
Btw, 3gp is toch voor quicktime?
Ik neem aan dat je een car-charger bedoelt ofzo?quote:Op zondag 21 mei 2006 16:29 schreef Kriebbel het volgende:
Is er ook een telefoonlader voor de W800i? Wel makkelijk voor op vakantie![]()
Eh ja sorry stond er niet bijquote:Op zondag 21 mei 2006 18:16 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een car-charger bedoelt ofzo?
Ik heb de mijne op de markt gekocht voor ¤8,00 het is dan eentje die voor het type K750i gemaakt is maar ook op de W800i past
Druppel lijm als in vervanging voor het rubberen knopje? of heb je het dingetje bewaard en wil je 'm vastlijmen? In beide gevallen lijkt t me wel een optie. Als die lijm maar goed hard wordt en jij een vaste hand hebt..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:39 schreef pindapeller het volgende:
ik ben ook me oranje knopje kwijt en geen zin om op te sturen is het verstandig om er een druppel lijm op te doen?
pindapeller
Ik vind die filmpjes best ok. Ik ren regelmatig mn kleine nichtje achterna met dat ding aan, en ze is nog prima te herkennen zegmaar. Weetje zeker dat ie op de beste kwaliteit staat en niet op MMS formaat? En heb je de laatste firmware? Ergens halverwege de softwareversies is de bitrate van filmpjes opgeschroefd van 20 naar 25 frames/s geloof ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:48 schreef ikJur het volgende:
ik vind de kwaliteit van filmpjes echt bagger, tuurlijk verwacht ik geen dvd of divx kwaliteiten maar gewoon kwaliteit van een webcam filmpje bijvoorbeeld moet toch mogelijk kunnen zijn. Zeker met een 512 mb kaartje aan boord. 3gp
verder echt een chille phonemaakt mooie foto's goeie geluidskwaliteit.
Gebruik in iedere geval lijm op siliconen basis die ten minste nog een beetje makkelijk zijn om weg te halen.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:28 schreef Nathox het volgende:
[..]
Druppel lijm als in vervanging voor het rubberen knopje? of heb je het dingetje bewaard en wil je 'm vastlijmen? In beide gevallen lijkt t me wel een optie. Als die lijm maar goed hard wordt en jij een vaste hand hebt..
SD en MMC? Dat krijg je niet in je W800i hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 13:40 schreef MadScientist het volgende:
overigens zit ik te kijken naar een 1 GB memory ding (je wil toch altijd meer he), ik zie nogal wat prijsverschil, van 20 tot 80 euro of zo (op tweakers pricewatch... moet bij SD & MMC geheugen kijken toch?), maakt dat nog wat uit denken jullie?
HEy dat is wel cheap hoor voor 40 euro serieus. Mooi prijsje.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:26 schreef MadScientist het volgende:
crap, ja ik kon het zo gauw nergens vinden...
hm, 60 euries voor de cheapste... voorlopig heb ik wel andere prioriteiten vrees ik
overigens zie ik bij die pricewatch al eentje staan van 40 euro van sandisk
ik heb hem geruild, tegen mijn standaard 512mbquote:Op maandag 22 mei 2006 17:29 schreef yup het volgende:
[..]
HEy dat is wel cheap hoor voor 40 euro serieus. Mooi prijsje.
Hehe ik hoorde vandaag in de sportschool ook iemand praten over zijn batterij:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:08 schreef pekel het volgende:
als ik een heel zacht tikje geef op m'n w800i, valt ie uit
Ja die zoek ik ookquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:32 schreef thatsme het volgende:
heeft iemand ook de standaard nokia sms toon voor de w800i? dus gewoon een mp3tje?
dan moet je het via de disc2phone software doen. of de USB drivers voor een verwisselbare schrijf nog downloaden van de SE site.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:29 schreef Et-Cetera het volgende:
Hey
Ik wil mp3's op mijn w800i zetten. Ik heb al de software geinstalleerd, pc opnieuw opgestart enzo..
Nu prik ik dat usb kabeltje in mijn pc.. dan moet mijn pc toch die telefoon 'zien' ?
Ja die camerasound problemen snap ik dus niet, bij mij maakt hij geen geluid als ik een foto maak (alleen met geluid uitgeschakeld dan)..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:05 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij heb ik nooit iets geinstalleerd, gewoon slepen vanaf My computer.
Die headset pleurt na een paar maanden wel uit elkaarEn er is dus nog steeds geen trucje om die camerasound uit te zetten?
Idd bij mij maakt ie geen geluid als je focust en ook niet als je een plaatje neemt als je profiel op stil staat.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:09 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ja die camerasound problemen snap ik dus niet, bij mij maakt hij geen geluid als ik een foto maak (alleen met geluid uitgeschakeld dan)..
Dat is kut jaquote:Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef Jurrio het volgende:
KUT dinggg!
Ik liet hem van 70cm op een parketvloer vallen, in het eerste opzicht leek alles het nog te doen, maar later (30 sec) blijkt ineens de schakeling tussen lensschuifje en cameratoestand het niet meer te doenAls ik dus de lens openschuif, krijg ik niet meer automatisch het beeld wat ik zou moeten zien. Ook handmatig (via menu en dan camera) werkt het niet meer, gvd. Dat schuifje wilde eerst na opening ook niet meer terug, maar na gefriemel zit dat nu weer goed.
Maar nu kan ik dus geen foto's meer maken!
Van het weekend maar laten maken dan...
Als je je achtercover eraf haalt krijg je dit friemeldingetje te zien:quote:Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef Jurrio het volgende:
KUT dinggg!
... Als ik dus de lens openschuif, krijg ik niet meer automatisch het beeld wat ik zou moeten zien. Ook handmatig (via menu en dan camera) werkt het niet meer, gvd. Dat schuifje wilde eerst na opening ook niet meer terug, maar na gefriemel zit dat nu weer goed.
Maar nu kan ik dus geen foto's meer maken!
Van het weekend maar laten maken dan...
Ik zie niksquote:Op zondag 28 mei 2006 22:37 schreef Nathox het volgende:
[afbeelding]
Wat op de foto niet goed te zien is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |